Board logo

標題: 松下 高速電鬚刨ST-25 陣亡報告 [打印本頁]

作者: HK2046    時間: 2018-4-21 07:41     標題: 松下 高速電鬚刨ST-25 陣亡報告

松下 高速電鬚刨ST-25 陣亡報告
(只有ST-23底板通用) 高速磁力驅動摩打,每分鐘推動13,000次
左右來回一萬轉 電鬚刨 使用壽命約兩年
更換 淘寶電子版 奇怪的情況一樣 不能起動
直接 摩打 DC 供電 1.2V  3.8V 有[心臟] 跳動
我搞唔清楚究竟真係摩打死咗
還是新舊2塊電子板都死曬
小型維修唔一定係有賺  好多時都蝕水
https://98205.taobao.com/index.h ... 48.2.e6871135zU3bdf

[attach]2054048[/attach]
[attach]2054049[/attach]
[attach]2054050[/attach]
[attach]2054051[/attach]
[attach]2054052[/attach]
[attach]2054047[/attach]
[attach]2054055[/attach]
[attach]2054056[/attach]
[attach]2054057[/attach]
[attach]2054058[/attach]
作者: digiman    時間: 2018-4-21 09:30

本帖最後由 digiman 於 2018-4-21 10:03 編輯



好污糟,活動件有漬可能會影響摩打轉動,會唔會係咁而易壞?
我用st37兩年幾,從未用刷刷過,只係一兩星期落梘液開機震洗
[attach]2054061[/attach]
作者: billyck2    時間: 2018-4-21 10:36

鬚刨可以算係消耗品,用三兩年就可以直接換新,醫返都哂藥費
電即使換左刀同網都鈍哂
作者: wyhui5124    時間: 2018-4-21 10:42

鬚刨可以算係消耗品,用三兩年就可以直接換新,醫返都哂藥費
電即使換左刀同網都鈍哂 ...
billyck2 發表於 2018-4-21 10:36



    用緊嗰個Pana鬚刨都用咗成十幾年,由老豆年代已經用開,用到舊充電都死埋,換完電又用咗幾年到依家,依然好用,細佬有隻差唔多款,又係換完電照用,都十幾年
作者: kingston00    時間: 2018-4-21 10:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billyck2    時間: 2018-4-21 10:50

用緊嗰個Pana鬚刨都用咗成十幾年,由老豆年代已經用開,用到舊充電都死埋,換完電又用咗幾年到依家,依 ...
wyhui5124 發表於 2018-4-21 10:42

鈍左會易夾鬚,鬚少可能影響唔大掛
作者: wyhui5124    時間: 2018-4-21 11:03

鈍左會易夾鬚,鬚少可能影響唔大掛
billyck2 發表於 2018-4-21 10:50



    可能係架,我D鬚唔係太粗,所以冇咩蝕。
我有個fd,佢D鬚又多又粗,用電鬚刨搞唔掂,要用刀片刮先得,朝早刮完,下午已經又有鬚根了
作者: billyck2    時間: 2018-4-21 11:11

可能係架,我D鬚唔係太粗,所以冇咩蝕。
我有個fd,佢D鬚又多又粗,用電鬚刨搞唔掂,要用刀片刮先得,朝早 ...
wyhui5124 發表於 2018-4-21 11:03


冇辦法,標準胡鬚佬
作者: Joe_Black    時間: 2018-4-21 18:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TH30    時間: 2018-4-21 23:08

鬚刨可以算係消耗品,用三兩年就可以直接換新,醫返都哂藥費
電即使換左刀同網都鈍哂 ...
billyck2 發表於 2018-4-21 10:36 AM


PAN換網/刀好似四十蚊左右?
如果電未死,都化算
作者: billyck2    時間: 2018-4-21 23:35

PAN換網/刀好似四十蚊左右?
如果電未死,都化算
TH30 發表於 2018-4-21 23:08

印象中刀網一套幾乎夠再買一套,冇記錯的話
作者: HK2046    時間: 2018-4-21 23:43

我都有部個扣爛左想丟師兄仲要塊電路研究可以送俾你😂

via HKEPC Reader for Android ...
kingston00 發表於 2018-4-21 10:43

救星出現。鬚刨兩年無啦啦兩塊板都救唔返真係唔忿氣。 師兄 PM 交收。先謝

via HKEPC Reader for Android
作者: kumamon2015hk    時間: 2018-4-22 15:32

本帖最後由 kumamon2015hk 於 2018-4-22 15:34 編輯
印象中刀網一套幾乎夠再買一套,冇記錯的話
billyck2 發表於 2018-4-21 23:35


如果st 系, 新的都係5,6百一部
換網同刀真係可以換一部機咁滯
作者: HK2046    時間: 2018-4-22 17:07

st 我買嗰陣時香港豐澤賣hk$900。
今年突然平曬。600左右。

via HKEPC Reader for Android
作者: kumamon2015hk    時間: 2018-4-22 17:18

st 我買嗰陣時香港豐澤賣hk$900。
今年突然平曬。600左右。

via HKEPC Reader for Android ...
HK2046 發表於 2018-4-22 17:07


st-25 係日本係2013年出的型號
記得當2014年我係日本買st-27 時, st-25 已經減緊

香港d款以前最少遲日本2年, 再貴50%-80%以上
依家日本賣舊款ES-ST2P計番都差不多港幣500左右, 對比4年前的款賣600 其實唔算好平
作者: HK2046    時間: 2018-4-22 17:57

st-25 係日本係2013年出的型號
記得當2014年我係日本買st-27 時, st-25 已經減緊

香港d款以前最少遲日本 ...
kumamon2015hk 發表於 2018-4-22 17:18


原來如此 我部ST 25喺日本買返嚟
作者: dolbysnoopy    時間: 2018-4-22 21:34

鬚刨可以算係消耗品,用三兩年就可以直接換新,醫返都哂藥費
電即使換左刀同網都鈍哂 ...
billyck2 發表於 2018-4-21 10:36


我有個PHILIPS電池鬚刨, 都用左20幾年仲好好用, 我只用個掃每月清一次裏面, 得閒充下個AA電池.
作者: tom0079    時間: 2018-4-22 21:52

我覺得可以試下清一清刀頭左右擺動位置試下,估計有唔少胡渣掉落d空位到,甚至摩打入面。
作者: TH30    時間: 2018-4-22 21:55

印象中刀網一套幾乎夠再買一套,冇記錯的話
billyck2 發表於 2018-4-21 11:35 PM


睇返最來都近百
https://www.ninkidenki.hk/zh/products/men-shaver-accessories/

可能我記錯 都成十年前的是平價型號
雙刀頭,換過一次刀

上一隻是斷了三刀頭的傳動膠條
剛過保
信興比錢都唔整又唔賣零件
作者: Strike_Zero    時間: 2018-4-22 21:59

細個嘅時候,一件玩具壞咗都可以好開心

因為可以拆嚟睇下件玩具裡面嘅構造





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2