Board logo

標題: 水電池可復修嗎 [打印本頁]

作者: sos23sos    時間: 2018-4-22 14:43     標題: 水電池可復修嗎

有幾粒舊汽車水電,有冇方法救番生!
作者: lnchu    時間: 2018-4-22 17:32

自己上youtube睇片
作者: tyuti    時間: 2018-4-22 19:48

本帖最後由 tyuti 於 2018-4-22 21:27 編輯

你要識度電解液個密度先有得搞
新買返來1.28,諗計校返啱液面高度同濃度,用叉機… 會多數得 最後一招:加dd瀉鹽(MgSO4·7H2O)都頂到一輪
作者: Crash9898    時間: 2018-4-22 22:13

救番都唔敢用係車度。  地盘用就唔用得咁細粒。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2