標題: 水電池可復修嗎 [打印本頁]
作者: sos23sos 時間: 2018-4-22 14:43 標題: 水電池可復修嗎
有幾粒舊汽車水電,有冇方法救番生!
作者: lnchu 時間: 2018-4-22 17:32
自己上youtube睇片
作者: tyuti 時間: 2018-4-22 19:48
本帖最後由 tyuti 於 2018-4-22 21:27 編輯
你要識度電解液個密度先有得搞
新買返來1.28,諗計校返啱液面高度同濃度,用叉機… 會多數得 最後一招:加dd瀉鹽(MgSO4·7H2O)都頂到一輪
作者: Crash9898 時間: 2018-4-22 22:13
救番都唔敢用係車度。 地盘用就唔用得咁細粒。
