Board logo

標題: 問冷氣機拆裝費用 [打印本頁]

作者: mokia    時間: 2018-4-23 14:46     標題: 問冷氣機拆裝費用

有兩部窗口分體式冷氣機,
因為要修理冷氣機臺,
所以需要先拆下來,
等冷氣臺修理好後再裝上去,
想問問這樣做大概需要多少錢??
作者: DGCNYO    時間: 2018-4-23 17:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mokia    時間: 2018-4-23 18:30

只需要將外機拆下來,
之後再裝返上去,
其他都不需要動。
作者: belleville    時間: 2018-4-23 22:38

整得冷氣機台, cfu/ 公司正路都包埋拆裝冷氣機, why 要分開整?
作者: mokia    時間: 2018-4-23 22:51

冷氣機臺滲水入屋,
他們只整漏水,
其他要自己解決。
作者: meowmi    時間: 2018-4-24 03:45

搵個間全包既
作者: hardness    時間: 2018-4-24 05:33

一拆一裝你預千五左右一部

via HKEPC Reader for Android
作者: bei6266    時間: 2018-4-24 12:01

同裝部新機差唔多.剩係鑽小幾個窿打小幾個喉碼.
作者: mokia    時間: 2018-4-24 12:49

如果來兩次,
價錢會不會加倍?
我見網上有公司報價來兩次雙計。
作者: KGB2016    時間: 2018-4-24 13:14

早幾年試過冷氣機窗臺滲水,管理公司負責所有費用,包括搭棚、人工等,不過係窗口式。
作者: mokia    時間: 2018-4-24 18:10

他們包所有費用,除了拆冷氣機
作者: Baggio3go    時間: 2018-4-24 19:06

搵過間一條龍啦, 黎兩次一定收兩次錢
同埋分體機, 入雪種都一定過千





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2