Board logo

標題: 想搵旅行電水煲 [打印本頁]

作者: C_Law    時間: 2018-7-4 18:08     標題: 想搵旅行電水煲

話就話旅行電水煲,其實係想搵個細的電水煲在屋企用。細係指容量及火數細。目前用緊個 0.75L,850W,不過開始漏水,要買過個。

1000W 以下,最小煲水量最好在一杯水左右,最大煲水量起碼 0.5L 夠食碗麵。

要尺寸細,係因為好多時係想煲水沖杯茶飲,但一般電水煲有最低煲水量,通常係可煲水量的 1/3 左右,以普通家庭式電水煲大約 1.5L~2L 來講,即係起碼要煲 0.5L 以上,飲一杯茶只係 0.2L 左右,即係煲出來的水起碼要倒一半(飲完杯茶,原先煲滾了剩低的水都不夠熱再用來沖茶,想再沖茶又要加返水到 0.5L 再煲,最終都係要倒 0.3L 水),又浪費水又浪費電。

要細火數係因為住舊樓,仍然用緊 15A/5A 圓頭牆身蘇底,平時用開來煲水的位置係 5A 蘇底,所以想搵返個 1000W 以下的電水煲。一般 1.5~2L 的電水煲都 1500W 起,甚至過 2000W。

屋企附近只搵到兩款,一款係日本城見到,煲身係用 Silicon 軟膠做,可以風琴式摺起,感覺好「牙煙」,新的時候還好,但擔心摺痕位老化後會撕裂,萬一煲滾水後想拎起個煲時裂開,後果不堪設想!

另一款 0.4L,飲茶或食杯麵都 OK,但係碗麵又可能差小小不夠水。

上網搵過有個「Tefal 特福 KO1201 650W 旅行電水壺」,0.5L,好似乎合我要求,有無人用過呢?
有無其它介紹?
作者: Tech4Lee    時間: 2018-7-4 18:27

我用左億世家 0.9升($99.9)差不多10年,去過東/西歐,台灣,越南...等跟地方旅行,上星期去大陸玩仍然運作正常。
作者: ncl    時間: 2018-7-4 18:37

話就話旅行電水煲,其實係想搵個細的電水煲在屋企用。細係指容量及火數細。目前用緊個 0.75L,850W,不過開 ...
C_Law 發表於 2018-7-4 18:08



我上次旅行專登買左特福,用落係幾好(都算夠快同識自己停),唯一是條電線太短(條電線連住部機,無得分開),同埋得<0.5M,一定要近電制位先用到,因為條電線太短,洗水煲個陣要好小心條電線,成日驚濕到水。

呢款蓋頂有粒螺絲,睇過其他評價話驚粒螺絲會溶同滴落d水到。
作者: C_Law    時間: 2018-7-4 18:40

本帖最後由 C_Law 於 2018-7-4 20:40 編輯
我用左億世家 0.9升($99.9)差不多10年,去過東/西歐,台灣,越南...等跟地方旅行,上星期去大陸玩仍然運作正常 ...
Tech4Lee 發表於 2018/7/4 18:27


Thanks~~~
我上網都搵過這個,億世家網站無講它的火數,不過用 Model no. EK900 在 eBay 搵到這個煲的 Spec:
Voltage: 220-240V
Frequency: 50/60Hz
Power: 1100-1300W
Capacity: 900ml
Dimension: 17 x 17 x 11 cm
火數超出了我的要求。

億世家
http://echome.com.hk/product.php?pid=270

eBay
https://www.ebay.co.uk/itm/iNNOWARE-0-9L-LED-Cordless-Portable-Electric-Kettle-Fast-Boil-Water-Jug-/202094783419

再睇埋 eBay 的相,最小煲水量 0.5L,飲杯茶約 0.2L,倒的重多過飲的。
作者: C_Law    時間: 2018-7-4 19:41

本帖最後由 C_Law 於 2018-7-4 19:42 編輯
我上次旅行專登買左特福,用落係幾好(都算夠快同識自己停),唯一是條電線太短(條電線連住部機,無得分開 ...
ncl 發表於 2018/7/4 18:37


    Thanks~~~

電線短對我來講應該不成問題,事關用開的舊煲條線都係不能分開,同樣都係好短,早己習慣了。無真正度過舊煲條線,不過平時用完放檯邊,由得條線係檯邊吊吊揈,個插蘇頭都未到地,估計應該同你所講的差不多。

蓋頂的螺絲,一般坡璃蓋單柄易潔煲,「蓋的」都係用螺絲鑲上去坡璃蓋,應該無事掛。

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: C_Law    時間: 2018-7-4 20:24

我上次旅行專登買左特福,用落係幾好(都算夠快同識自己停),唯一是條電線太短(條電線連住部機,無得分開 ...
ncl 發表於 2018/7/4 18:37


    剛剛度下舊煲條線有 0.75m,用起來算係鬆動。但如果 <0.5m 就可能真係不夠長。

煲底望落拆得開換線嗎?

我拆過舊煲,裡面係用簪玉駁線出外面。

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: josew    時間: 2018-7-4 20:48

本帖最後由 josew 於 2018-7-4 20:59 編輯

可能離題, 順便吹水,
我日頭都係一個人用多, 用過電咖啡壺, 水煲, 電水煲, 最後個1千蚊, 膠料 Braum 1.6 L , 年幾就神左,

而家既常用組合係,
主要用電磁爐, 以前佳寶買野, 加100蚊換,
中細火已經好OK, 所以約 1 KW 樓下,

再加
$99, Ikea ANNONS, 煮食用具,5件套裝, 玻璃, 不銹鋼,
包括:平底鍋0.9L,連蓋平底鍋1.7L及連蓋鍋2.8L,
https://www.ikea.com/hk/zh/catalog/products/30207400/
作者: ginastar    時間: 2018-7-4 21:10

講開旅行電煲, 又諗返起好多好多年前打工出差既日子.
果時買既係三洋呢隻, 仲係日本製, 其實扁扁唔係咁好用, 煮公仔麵要搣碎, 就勝在收納方便.
[attach]2068613[/attach]

之後有其他改良款
[attach]2068614[/attach]
[attach]2068612[/attach]

樓主行開百貨公司, 不妨睇下仲有冇三洋賣
作者: arziarzo    時間: 2018-7-4 21:11

內膽最好選擇不銹鋼,中間有隔熱層燒熱水唔會被外層燙到。

我用緊大陸美的用左幾年都唔錯,如果大陸貨用strix溫控都唔會太差。

聽說小米的好正,可惜屋企美的未壞……

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: pooh24680    時間: 2018-7-4 21:38

旅行煲點可以冇100v  
作者: hehaya    時間: 2018-7-4 22:32

威馬牌 hello kitty
只是0.4L
我覺得好過特福果個
作者: C_Law    時間: 2018-7-4 23:22

可能離題, 順便吹水,
我日頭都係一個人用多, 用過電咖啡壺, 水煲, 電水煲, 最後個1千蚊, 膠料 Braum 1.6 L ...
josew 發表於 2018/7/4 20:48

一言驚醒!
我都無諗過煲同爐分開買。

講開旅行電煲, 又諗返起好多好多年前打工出差既日子.
果時買既係三洋呢隻, 仲係日本製, 其實扁扁唔係咁好用 ...
ginastar 發表於 2018/7/4 21:10


嘩~~~~遇見「老朋友」!

我係指第二幅相個煲,這設計起碼有幾十年歷史。設計一流,尺寸剛剛好放得落個即食麵,以前在英國讀書時有香港同學買了一個帶過去用,晚晚都成班同學仔排大隊借來用!煲麵、煮飯、煎牛餐肉………諗起都流口水!

聽說小米的好正, ...
arziarzo 發表於 2018/7/4 21:11

上小米網站睇過,1800W,遠遠超過我想買的 1000W 以下。等廚房個煲用壞後可能會諗下。

威馬牌 hello kitty
只是0.4L
我覺得好過特福果個
hehaya 發表於 2018/7/4 22:32

那方面比較好呢?
差不多價錢,但 0.5L vs 0.4L。
作者: Inno    時間: 2018-7-5 00:05

有無朋友用嗰隻矽膠摺疊水煲?嗰隻煲十次安檢,十次都要開袋檢查,好麻煩????
作者: 1個閒人    時間: 2018-7-5 00:19

本帖最後由 1個閒人 於 2018-7-5 00:21 編輯

呢隻似方便,但我未試過


作者: C_Law    時間: 2018-7-5 00:54

呢隻似方便,但我未試過
1個閒人 發表於 2018/7/5 00:19


見「BB傾丼」有人話好用,這個的 Spec 本來亦都好合我心水:
最低煲水量 0.2L(剛好夠一杯茶,飲一杯就煲一杯,不浪費水/電)
最大煲水量 0.6L 肯定夠沖碗麵食
650W 可以安全用於 5A 圓腳插蘇底

但我真係無信心,不知個 Silicon 軟膠煲身幾時會老化。話晒最大容量 0.6L 的水,加埋煲底重量,即係裝滿水拎起時有大半甚至成 kg 重量扯住個軟膠煲身。
作者: HK2046    時間: 2018-7-5 01:40

呢隻似方便,但我未試過
1個閒人 發表於 2018-7-5 00:19


[attach]2068678[/attach]
作者: logoff    時間: 2018-7-5 08:00

有無朋友用嗰隻矽膠摺疊水煲?嗰隻煲十次安檢,十次都要開袋檢查,好麻煩???? ...
Inno 發表於 2018-7-5 00:05

3月帶過去南京,安檢冇問題,不過都係覺得佢相對地重咗啲,同埋摺好咗又冇心目中咁慳位,唔會推薦畀朋友。
作者: xiao    時間: 2018-7-5 08:27

話就話旅行電水煲,其實係想搵個細的電水煲在屋企用。細係指容量及火數細。目前用緊個 0.75L,850W,不過開 ...
C_Law 發表於 2018-7-4 18:08



    所有用蒸氣導管觸發水滾跳停的, 不論在壺底還是在手柄位置的設計, 都是垃圾小家電電水煲
不買垃圾產品不製造垃圾就對了
其他慢慢選
作者: bihari    時間: 2018-7-5 08:38

唔好買呢個, 個水壺一放上個底座度會立即自動煲水,冇開關掣的
https://www.price.com.hk/product.php?p=172154&gp=27
作者: tkt1307    時間: 2018-7-5 08:43

http://www.kenwoodworld.com/zh-h ... tles/kenwood-jkp250

我買呢個去旅行,都好好用
作者: eddytt    時間: 2018-7-5 14:19

本帖最後由 eddytt 於 2018-7-5 14:21 編輯

https://detail.tmall.com/item.ht ... 790&abbucket=12


淘x
作者: ckshum    時間: 2018-7-5 14:37

我自己用緊呢隻Kinox Mini Electric Kettle,鍾意佢係不銹鋼煲身。

網址:http://www.kinox.com/main/page/2
作者: C_Law    時間: 2018-7-6 00:15

HK2046 發表於 2018/7/5 01:40

嘩~~~~開眼界了!我的擔憂都真係不是無中生有。

淘x
eddytt 發表於 2018/7/5 14:19


香港真係選擇不多,以前的小店執得八八九九,剩低都係連鎖店,賣來賣去都係相同貨色(幾間大連鎖店都賣緊個 Silicon 摺疊水煲)。也許真係要考慮下淘返來。

我自己用緊呢隻Kinox Mini Electric Kettle,鍾意佢係不銹鋼煲身。

網址:
ckshum 發表於 2018/7/5 14:37

不過睇落好似個個都過 1000W。有一個無寫火數,但係話 5 分鐘內煲滾,計返數,如果當係 5 分鐘內係指將 1L 水由 30℃ 煲到 100℃,都係大約 1000W。
作者: diputs    時間: 2018-7-6 00:44

香港公司億世家隻500ml不銹鋼雙電壓熱水壼都係$170, 不過係1000W,想用5A蘇底亦可DlY串粒3~5A二極管入机殼內(或係插蘇內),煲水慢D但有效值電流會細咗。
作者: morris    時間: 2018-7-6 10:04

本帖最後由 morris 於 2024-3-22 13:24 編輯

......
作者: malouis    時間: 2018-7-6 11:26

本帖最後由 malouis 於 2018-7-6 11:28 編輯

CUISINTEC 萬用旅行煲 KK-2802



百佳 $238
容量: 800ml
最大功率: 1000w
作者: tkt1307    時間: 2018-7-6 12:25

同你有同一問題,E期又係四圍去搵細kettle, 又係搵極刀冇啱心水

最後發覺其實係搵自己笨,根本 ...
morris 發表於 6/7/2018 10:04


我啱啱買咗個 Tefel 全玻璃,好好用
3000W,實際得 2700W
係貪佢全玻璃,Kenwood 同 Philips 出嘅嘅全玻璃都冇佢造得咁好
作者: william-yeung    時間: 2018-7-11 12:53

用緊呢隻帶去旅行用。
[attach]2069749[/attach]
[attach]2069750[/attach]
作者: takeoto    時間: 2018-7-11 14:02

用緊呢隻帶去旅行用。
william-yeung 發表於 11/7/2018 12:53

我都係,不過係淘的,出口日本,Tokyo hands有賣

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2