Board logo

標題: 請問 ikea電批79.9,如同淘一舊內比較,那個好D? [打印本頁]

作者: vip4123    時間: 2018-8-18 12:38     標題: 請問 ikea電批79.9,如同淘一舊內比較,那個好D?

請問 ikea電批79.9,如同淘一舊內比較,那個好D?

(主要用途:for電腦機箱螺絲/木衣櫃螺絲)



作者: 老婆大哂    時間: 2018-8-18 13:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO    時間: 2018-8-18 15:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HK2046    時間: 2018-8-18 16:09

電腦機箱螺絲冇問題
其他不可想像
作者: m.razor    時間: 2018-8-18 16:29

用來上翻宜家D蔗渣板就剛剛好,太大力個螺絲窿眨吓眼就冇埋
作者: DGCNYO    時間: 2018-8-18 18:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Quiorra    時間: 2018-8-18 21:22

求推介+1
見最高銷量果兩隻12V, 一隻 39RMB 剩批, 一隻39RMB 連批頭, 有無師兄用過咩Comment? 定係要買16.8v?
作者: tonyhkhk    時間: 2018-8-20 13:57

呢d粗用野都係大陸買平,除非你要買大牌子
作者: 別問我是誰    時間: 2018-8-20 14:06

求推介+1
見最高銷量果兩隻12V, 一隻 39RMB 剩批, 一隻39RMB 連批頭, 有無師兄用過咩Comment? 定係要買16.8 ...
Quiorra 發表於 2018-8-18 21:22

其實睇 V 數 可反影到佢力度 V 數越大 力度越大





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2