作者: Bridgedale 時間: 2018-12-7 16:55 標題: 呢支電批買唔買得過
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 七彩小生 時間: 2018-12-7 17:13
嘩,成支熱溶膠槍咁樣嘅
作者: Solo 時間: 2018-12-7 17:15
上次$99未買,行開去買支看門口。
市面有牌子百幾至二百幾。
宜家的樣就麻麻,夠用就好
作者: Solo 時間: 2018-12-7 17:19
早三年宜家省電膽大減價,清貨後就只有LED。
這款可能清完,就出新
作者: 999067800 時間: 2018-12-7 20:42
淘宝三年保, 一個月壞換新,三用批連2Ah都係150港紙左右!
作者: ghost2377 時間: 2018-12-7 21:22
本帖最後由 ghost2377 於 2018-12-7 21:25 編輯
150蚊咁貴,而家樓主希望79蚊拍得住你150蚊,所以問入唔入得過
樓主認為點為之入得過呢?
79蚊識轉入唔入得過?
一分鐘轉幾多圈先入得過?
幾大扭力先入得過?
重點係樓主祈望支批做到乜野先衡量到入唔入得過!!!
唔識,問,好,但問問題俾D誠意,掉句買唔買得過就算
作者: hon829 時間: 2018-12-7 22:15
當工具買唔過,當玩具買得過
作者: 999067800 時間: 2018-12-7 22:59
Le支野肯定買唔過la, 冇扭力盤,又要拖線,買來玩下OK !
作者: uncle9 時間: 2018-12-7 23:05
充電批嚟㗎…
via HKEPC Reader for Android
作者: 梳乎厘 時間: 2018-12-8 00:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 梳乎厘 時間: 2018-12-8 00:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 梳乎厘 時間: 2018-12-8 00:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 梳乎厘 時間: 2018-12-8 00:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HK2046 時間: 2018-12-8 01:37
好夠力。。要去IKEA 入枝先
via HKEPC Reader for Android
作者: 高登阿伯 時間: 2018-12-8 03:39
呢款?
https://www.ikea.com/hk/zh/catalog/products/30203261/
作者: 月鏡十夜 時間: 2018-12-8 09:36
老實地説, 真的要看妳用法, 只是物品上脱螺絲一定無問題, 但要用作初上螺絲就未必夠力, 例如牆上開孔後上螺絲或在木上無端上螺絲
作者: ghost2377 時間: 2018-12-8 12:53
本帖最後由 ghost2377 於 2018-12-8 13:01 編輯
回覆 11# 梳乎厘
費唔費話見人見智啦,5nm你話夠力咪夠力囉,叉幾耐、用幾耐,你話夠咪夠囉。
財經分析我都覺費話,咩十天線五十天線乜乜叉叉線,講完跟手講句過去表現不代表將來表現.......
樓主掉低一句,大家講左咁多野,天氣凍啦,大家暖下肚
最後掉低一句,一分錢一分貨,手扭3,40nm
作者: ken2004 時間: 2018-12-8 13:18
[quote][/quote]
No la, 樓主講嗰支 $80, 3Nm
呢支有 5Nm 同可以調
作者: vip4123 時間: 2018-12-8 14:29
八月時都試過這價!
(買左, 要求不高,夠我用! 只for上螺絲 ,不鑽牆! )

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2457016
作者: HK2046 時間: 2018-12-8 16:15
電鑽扭力 用牧科 最平嗰把比較下 MT070E 10mm (3/8")
最大轉矩
高轉矩/低轉矩: 30/14N.m
[attach]2097762[/attach]

