作者: shingzhk 時間: 2019-2-11 21:03 標題: 廁所木門浸霉有冇得搞?
[attach]2109718[/attach]
如上圖, 換左木門框約1年, 貼地位已經霉哂
以前用油漆框頂得耐些少, 呢隻貼木皮一年已經感樣
唔想惡化落去可以點搞? 等佢乾透之後噴力架有冇用?
定係塗白膠醬做防水膜會好D
作者: edgeyim 時間: 2019-2-11 21:07
我覺得搽花生醬好D
作者: 虎虎 時間: 2019-2-11 22:16
吸咀俾個門框騎住,個木框吊腳嘅?乜鬼嘢裝法來架

作者: 別問我是誰 時間: 2019-2-12 00:09
應該係你睇錯 吊腳果條只係門線
作者: shingzhk 時間: 2019-2-12 00:17
本帖最後由 shingzhk 於 2019-2-12 00:20 編輯
[attach]2109742[/attach]
補左近圖
廁所入面(右邊)係離地的, 我手指甲伸到入去, 似係用英泥填密不過散左出黎既結果
廳果面(左面)離到成支棉花棒都放得落, 完全冇落野, 不過冇所謂啦
作者: test012345678 時間: 2019-2-12 17:13
似乎有其他地方滲漏?
via HKEPC Reader for Android
作者: wiz123 時間: 2019-2-12 17:29
求高手
想過最下面果3吋用萬用寶CUT左佢, 換不秀鋼唔知得唔得
作者: diy-apprentice 時間: 2019-2-12 18:12
同我以前個case一樣!死症無得搞!
原因係有地下水!門框本身就好似一棵樹咁樣,當地底下有水時,門框就會把水從地底吸上來,之後你會見到這個水漬痕會不斷咁升高,快高長大!我先前係升到成呎咁高添!
假如地底D砂孔夠大而屋企本身又在郊區或半山,甚至有可能會有白蟻添!先前我就係首先有水漬,之後有白蟻從門框內走埋出來(門會首先發覺好難關上,因為門框變形發脹左頂住!),最後要搞到成屋杜埋白蟻至可以收工!
要解決這個問題,一係把地底的地下水問題解決(好多時係解決唔到!)另一個方法係把整個門框和門換晒做鋁質的,咁就可以話之佢!我就係換晒成度門和同框做鋁質的方法。而家你的情況只係惡夢的開始,早搞早著!
作者: a2468 時間: 2019-2-12 19:47
本帖最後由 a2468 於 2019-2-12 19:54 編輯
廁所門框腳霉哂.用水泥填高.用咗20年都冇再爛.
[attach]2109843[/attach]
作者: tomchen 時間: 2019-2-12 20:02
x2 我屋企都係咁,最簡單處理方法...
作者: chow.cc 時間: 2019-2-12 20:16
本帖最後由 chow.cc 於 2019-2-12 20:19 編輯
一般門框係深入地磚下
如果唔想惡化‧就唔好成日洗地‧
D水會流入磚啦下面‧D泥濕咗、再比個門框樹根吸收咗!
最簡單‧只有好似ching咁‧用水泥填高佢‧

