Board logo

標題: 電筒用18650電池問題,幾用A? [打印本頁]

作者: staymen    時間: 2019-3-9 19:52     標題: 電筒用18650電池問題,幾用A?

電筒說明自己用,6粒XMLL2,
https://www.cree.com/led-compone ... amp-xm-l2-easywhite

一粒13W MAX, 係唔係可以咁計?
13w*6 粒 = 78W,

電池也要輸出最少78W?
78W / 3.7V / 4粒並聯  = 5.27A ?

即每粒電池是要求5.27A輸出?
如果一粒是3400mah,
5.27A / 3.4A = 0.6 hr 用完電?

其實我唔太識電子野,咁要買粒比較好GE 電?
作者: 剋星    時間: 2019-3-9 20:04

動力電池 5A輸出應該冇問題
講緊都係2C唔夠
作者: Brainstomer    時間: 2019-3-9 20:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: staymen    時間: 2019-3-9 20:58

回覆 3# Brainstomer

潛水,水底用電筒.
作者: Brainstomer    時間: 2019-3-9 21:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: staymen    時間: 2019-3-9 21:39

回覆 5# Brainstomer


無諗住DIY, 想知用咩電有無計錯? 因為我見佢放電池方向都係一樣, 應該係並聯吧.
好似無保護板.
作者: dcc2000    時間: 2019-3-9 22:41

電筒說明自己用,6粒XMLL2,
https://www.cree.com/led-compone ... amp-xm-l2-easywhite

一粒13W MAX, 係唔係可以咁計?
13w*6 粒 = 78W,

電池也要輸出最少78W?
78W / 3.7V / 4粒並聯  = 5.27A ?

即每粒電池是要求5.27A輸出?
如果一粒是3400mah,
5.27A / 3.4A = 0.6 hr 用完電?

其實我唔太識電子野,咁要買粒比較好GE 電?

staymen 發表於 2019-3-9 19:52

睇spec,粒LED有6V / 12V兩個version ,電路設計一定會用升壓或降壓,加恒流,升降壓轉換電路及電池保護電路必定亦有損耗,所以數就係咁計,不過0.6hrs使用時間只係理想值,現實就唔會係。
78W耗電,只用4 cells(串或並) 18650鋰電芯嘅話,建議使用有10A放電能力嘅半動力型鋰電芯,而唔係普通容量型電芯。

[attach]2114004[/attach]
作者: oscar2    時間: 2019-3-9 23:50

本帖最後由 oscar2 於 2019-3-9 23:54 編輯

回覆 1# staymen


    點解要自己計?   你買過把係咩電筒..?    唔係話放粒勁d電池就可以滿推燈珠架wo....
要睇返你支手電既驅動電路係用咩...... 除非係直驅電路..

除左驅動電路之外...仲要睇電線..開關....彈簧.. 等等好多因數............
作者: oscar2    時間: 2019-3-9 23:58

回覆 1# staymen


   你直接買SANYO NCR18650GA 10A  3500MAH 容量型就夠曬....
作者: happychanbb    時間: 2019-3-10 05:50

回覆 1# staymen

數字計算上黎講
你上面講既野係全部正確
作者: staymen    時間: 2019-3-11 17:35

回覆 9# oscar2

thx, 這顆大慨幾錢?
作者: pgm5    時間: 2019-3-11 19:31

舊款潛水電筒算吧啦 ! 依家已經無人改 ,如果改LED要搵機械佬車個鋁Adapter 比LED散熱.以前無LED潛水燈賣無辦法,要玩就局住改,車個Adapter 都要幾舊水 重未計買電改.依家直接去買支一定平過你改.
作者: oscar2    時間: 2019-3-11 23:04

回覆 11# staymen


    查收PM
作者: staymen    時間: 2019-3-12 11:55

回覆 12# pgm5

誤會了,我係會買電筒,但唔想俾加錢買,佢唔知咩18650電池黎.
作者: oscar2    時間: 2019-3-13 18:07

回覆 14# staymen


    咁既話唔好買xml2  過曬時........ 垃圾黎...淘汰品





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2