作者: pomkon 時間: 2019-3-25 13:20 標題: 第一次上油
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pomkon 時間: 2019-3-25 13:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 別問我是誰 時間: 2019-3-25 20:15
我會選 鋁 或 亞加力膠片
作者: cykwok 時間: 2019-3-25 21:28
批灰->乾后->木沙紙輕省一下->清理一下表面->油一層士力油->木沙紙輕省一下->清理一下表面->油二層手掃漆 or 用噴漆
其實用 自粘墙纸, 防火膠板 or 松木板更簡單 (我就係用松木板, 淘寶幾十人仔)
作者: 山中老人 時間: 2019-3-25 21:50
木板幾厚幾錢嘜木材料
作者: pomkon 時間: 2019-3-25 22:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pomkon 時間: 2019-3-25 22:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pomkon 時間: 2019-3-25 22:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liyee 時間: 2019-3-26 01:09
上邊位ching講批灰既意思
係塊夾板面批D灰填返木既紋同瑕疵。
令塊板滑D,靚D,易上漆……
應該係咁……
作者: pomkon 時間: 2019-3-26 10:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ghost2377 時間: 2019-3-26 10:56
上左漆,已經死左九成,算了吧,叫你洗走D漆重做,相信你都唔會
四分夾板變形好正常,放心,你無做錯野
將來用鋁做的話,四邊剪口好醜樣,要整靚仔好多功夫工具
作者: pomkon 時間: 2019-3-26 12:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ghost2377 時間: 2019-3-26 12:39
得架啦,水氣無孔不入,不用太上心,條邊油多一兩層收得工,反正油多幾次都係咁上下
作者: wah9134 時間: 2019-3-26 13:20
建議師兄環保D去垃圾房找材料吧,
你那樣的尺寸,那裡大把。
作者: pomkon 時間: 2019-3-26 14:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ghost2377 時間: 2019-3-26 18:25
合尺寸的可謂百年一遇
切割工具唔使好複雜,一把板鋸可以了
作者: CKW 時間: 2019-3-26 20:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cykwok 時間: 2019-3-26 21:51
我 DIY 電腦架, 淘了塊 60* 40* 1.7cm(約6分厚)松木板 才人仔30元, 再買支 "力架" 噴漆噴2-3層, 馬馬夫夫省力又好看.
作者: pomkon 時間: 2019-3-26 22:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mike 時間: 2019-3-27 00:09
回覆 1# pomkon
ching其實你都油得唔錯
不過如果係我就會用天拿水開手掃漆來油
快乾, 油的時候薄薄一層, 等乾左就再油一層, 然後用水磨沙紙省靚佢
想再靚D就可以在面黐多一層防火膠板
https://www.chinapaint.com/wp-co ... 015/10/2300HK_T.pdf
作者: denc 時間: 2019-3-27 05:27
淘寶搵「木紋貼紙」$14.9有5米,夠貼成塊板有凸,
本身啲貼紙防水,包得好就唔怕水。
點貼可以去youtube搵教學。
再有下次就去木行買「雙面啞白膠版面」嘅木板,
咁塊板就會有層防火膠板喺面,唔駛油油。
作者: chi333 時間: 2019-3-27 15:35
本帖最後由 chi333 於 2019-3-27 15:39 編輯
要注意價錢$30人仔可能未包運費
via HKEPC Reader for Android
作者: pomkon 時間: 2019-3-27 17:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cykwok 時間: 2019-3-27 22:31
[attach]2117316[/attach]
[attach]2117315[/attach][attach]2117316[/attach][attach]2117319[/attach][attach]2117320[/attach]
作者: pomkon 時間: 2019-3-28 23:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

