Board logo

標題: 樂聲座地扇起動不了 [打印本頁]

作者: avdaemon    時間: 2019-5-12 15:15     標題: 樂聲座地扇起動不了

按ON/OFF,聽到摩打震動但摩打唔旋轉,用手推下扇葉便會正常運行,但一按speed便會'息'速度指示燈。懷疑起動電容壞左,用它錶量一下,量出約1.5uF,究竟係甚麼問題呢??

[attach]2125921[/attach][attach]2125920[/attach][attach]2125922[/attach]
作者: PCVR    時間: 2019-5-12 15:23

你自己都話 "懷疑起動電容壞左", 咪換囉
作者: 999067800    時間: 2019-5-12 16:33

老規舉, 有冇他下板上既整流電容
作者: C_Law    時間: 2019-5-12 16:35

本帖最後由 C_Law 於 2019-5-12 16:37 編輯

這把風扇塊底板在這 D|Y 版出現過好多次了。

一按 Speed 掣就熄 LED,死因係阻容降壓的電容老化,不夠電供應給 Controller,一扯電就因為電壓下降而 Reset。

搵下這裡的舊 Post 會找到維修方法。
(搭緊巴士,用手機不方便搜尋舊 Post,樓主自已搵下先啦)

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: avdaemon    時間: 2019-5-12 16:52

這把風扇塊底板在這 D|Y 版出現過好多次了。  

一按 Speed 掣就熄 LED,死因係阻容降壓的電容老化 ...
C_Law 發表於 2019/5/12 16:35


thank you  very much!
作者: C_Law    時間: 2019-5-12 17:51

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=19&tid=2463766

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=19&tid=2451661

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=19&tid=2383168

KDK 又好,Panasonic 又好,都係同一把扇,換了底板右上角(以 1# 第二幅相的方向)大粒的方形 X2 電容就應該回復正常。
作者: big_nature    時間: 2019-5-12 18:11

回覆 6# C_Law

師兄資料好詳細!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2