Board logo

標題: 想買支電批裝傢俬, 求意見! [打印本頁]

作者: jackyyu    時間: 2019-5-30 08:55     標題: 想買支電批裝傢俬, 求意見!

本帖最後由 jackyyu 於 2019-5-30 13:40 編輯

黎緊會買幾件傢俬, 打算買支電批幫輕下
本身已經有插濕既電鑽, 所以唔洗用到電鑽咁強既功能
暫時睇中WORX WX129 12V ,
淘寶見到一批兩電, 約五百人仔!

想問問大家意見!
謝謝!
作者: mcdull    時間: 2019-5-30 09:47

黎緊會買幾件傢俬, 打算買支電批幫輕下
本身已經有插濕既電鑽, 所以唔洗用到電鑽咁強既功能
暫時睇中WORX W ...
jackyyu 發表於 2019-5-30 08:55



    去淘支龍韻夠晒啦。
作者: 1個閒人    時間: 2019-5-30 11:17

路過,好奇問

12V電批,夠力上鋼牙螺絲入綠膠塞嗎?
作者: ee9861    時間: 2019-5-30 11:33

幾廿蚊支1機1電已經夠玩
作者: maymaypat    時間: 2019-5-30 11:36

路過,好奇問

12V電批,夠力上鋼牙螺絲入綠膠塞嗎?
1個閒人 發表於 2019-5-30 11:17 AM

用得偉710,係6.5mm窿綠塞用10號鋼牙快波好勉強,慢波ok

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: IVXVF    時間: 2019-5-30 11:39

黎緊會買幾件傢俬, 打算買支電批幫輕下
本身已經有插濕既電鑽, 所以唔洗用到電鑽咁強既功能
暫時睇中WORX W ...
jackyyu 發表於 2019-5-30 08:55


呢支啦
[attach]2129440[/attach]
作者: HK2046    時間: 2019-5-30 11:45

裝傢俬梗係要呢支啦 試到出曬煙
[youtube]-aYmjZIUa8o[/youtube]
作者: 1個閒人    時間: 2019-5-30 11:53

本帖最後由 1個閒人 於 2019-5-30 12:01 編輯
用得偉710,係6.5mm窿綠塞用10號鋼牙快波好勉強,慢波ok

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0) ...
maymaypat 發表於 2019-5-30 11:36



    謝謝師兄分享

看來,12V正常係用在組裝傢私用
如果要上綠膠塞的螺絲,淘宝貨16.8V,才穩陣D
作者: 傑洛    時間: 2019-5-30 12:48

本帖最後由 傑洛 於 2020-7-3 12:59 編輯

deleted
作者: thoito    時間: 2019-5-30 13:36

本帖最後由 thoito 於 2019-5-30 13:41 編輯

一般12V電批夠你用,買D有牌子的電池有保証D。好多雜牌D電用冇耐就打柴。
BOSCH,紅M,WORX,大有都OK。其他冇用過。

3.6V果d玩具泥,收板冇力,又緊唔到幾多錢。買12V好D。
作者: thoito    時間: 2019-5-30 13:44

路過,好奇問

12V電批,夠力上鋼牙螺絲入綠膠塞嗎?
1個閒人 發表於 2019-5-30 11:17



    12V的BOSCH,紅M,WORX都冇問題呀。
作者: Shoulder    時間: 2019-5-30 14:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: killer_queen    時間: 2019-5-30 14:47

本帖最後由 killer_queen 於 2019-5-30 14:48 編輯

18/12V 牧田啦 ~ 舊電又多嘢配(轉吸塵機....etc 其他無線產品) , 感覺實用D
作者: HK2046    時間: 2019-5-30 14:47

ikea幾十蚊
Shoulder 發表於 2019-5-30 14:44


嗰啲愛嚟整電腦仲可以
作者: Shoulder    時間: 2019-5-30 14:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 傑洛    時間: 2019-5-30 18:14

本帖最後由 傑洛 於 2020-7-3 12:59 編輯

deleted
作者: ng0711    時間: 2019-5-30 19:36

唔常用就是但買D百零蚊
作者: nganshiu    時間: 2019-5-30 19:42

去淘支龍韻夠晒啦。
mcdull 發表於 2019-5-30 09:47



    認同. 夠用...1百幾十only.
但係有要求呢? 就愈買愈貴.....
作者: 495233    時間: 2019-5-30 19:50

用緊支12V『龍韻』, 十分滿意。

推薦

via HKEPC Reader for Android
作者: C-Leung    時間: 2019-5-30 20:49

回復 3 #1個閒人

點會唔夠
當年nicd 7.2v都夠啦
作者: nelsons    時間: 2019-5-30 23:29

平就淘佬39羊12V 一批一電一充...
經常裝傢俬就用返衝擊批,省力
作者: mcdull    時間: 2019-5-30 23:46

認同. 夠用...1百幾十only.
但係有要求呢? 就愈買愈貴.....
nganshiu 發表於 2019-5-30 19:42



    樓主講明係砌傢私... 已經overkill啦.
作者: mcdull    時間: 2019-5-30 23:46

平就淘佬39羊12V 一批一電一充...
經常裝傢俬就用返衝擊批,省力
nelsons 發表於 2019-5-30 23:29



    衝擊批唔識用分分鐘整爛家私.
作者: Tech4Lee    時間: 2019-5-31 23:54

砌傢俬淘寶$39 虾牌 12v連配件, 夠用有突
作者: hkghost    時間: 2019-6-2 05:32

紅M較好,往後功能都用得上。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2