Board logo

標題: 請教改裝壁燈 [打印本頁]

作者: manchars    時間: 2019-7-28 23:08     標題: 請教改裝壁燈

本帖最後由 manchars 於 2019-7-28 23:17 編輯

大家好

想請問各位普通駁電線裝燈泡的壁燈,可唔可以改做用鋰電池供電?

類似
[attach]2140809[/attach]


via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: HK2046    時間: 2019-7-29 00:16

睇嚟你對電力一點認識都冇

相信你所買嘅新潮led仿古董燈泡
使用中華電力市區電壓220v
18650鋰電池只有3.7 V 是推不著的

[attach]2140815[/attach]
作者: 別問我是誰    時間: 2019-7-29 01:58

大家好

想請問各位普通駁電線裝燈泡的壁燈,可唔可以改做用鋰電池供電?
via HKEPC IR Pro 3.5.2 ...
manchars 發表於 2019-7-28 23:08

如果你想咁做 就唔係叫改裝

就要拆咗支燈 換過另一支用電池既燈
作者: hkghost    時間: 2019-7-29 02:01

用12V 汽車電池.....再改用12V 燈....啦...
作者: 別問我是誰    時間: 2019-7-29 02:26

睇嚟你對電力一點認識都冇

相信你所買嘅新潮led仿古董燈泡
使用中華電力市區電壓220v
18650鋰電池只有3.7  ...
HK2046 發表於 2019-7-29 00:16

丫 可能佢想用 220V 既鋰電 
作者: dadadede    時間: 2019-7-29 03:18

仲有可以用逆變器 https://world.taobao.com/item/37 ... .0.0.bce4237bcIKgp6
作者: HK2046    時間: 2019-7-29 03:30

仲有可以用逆變器
dadadede 發表於 2019-7-29 03:18

我有
18650x3 =12V to 220V 逆變器
效能太低所以唔出聲
唔知夠唔夠玩30分鐘

[attach]2140817[/attach]
作者: dadadede    時間: 2019-7-29 03:48

我有
18650x3 =12V to 220V 逆變器
效能太低所以唔出聲
唔知夠唔夠玩30分鐘

...
HK2046 發表於 2019-7-29 03:30


可以用依個 應該可以頂好耐吓 https://kknews.cc/zh-mo/digital/xzo38mo.html
作者: Joe_Black    時間: 2019-7-29 06:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xiao    時間: 2019-7-29 10:10

本帖最後由 xiao 於 2019-7-29 10:12 編輯
大家好

想請問各位普通駁電線裝燈泡的壁燈,可唔可以改做用鋰電池供電?

類似



via HKEPC IR Pro 3.5.2 ...
manchars 發表於 2019-7-28 23:08


可以, 拆了螺絲頭裡面的驅動器, 電池直接接到LED燈絲.
但是必須知道燈絲用串聯還是並聯.
也很花功夫.
作者: HK2046    時間: 2019-7-29 10:37

可以用依個 應該可以頂好耐吓
dadadede 發表於 2019-7-29 03:48


畀你玩死
作者: HK2046    時間: 2019-7-29 10:38

18650x3 =12V 加特斯拉線圈

效能太低所以唔出聲
唔知夠唔夠玩30分鐘
Joe_Black 發表於 2019-7-29 06:34


即係手機充電器
作者: HK2046    時間: 2019-7-29 10:41

本帖最後由 HK2046 於 2019-7-29 10:42 編輯
可以, 拆了螺絲頭裡面的驅動器, 電池直接接到LED燈絲.
但是必須知道燈絲用串聯還是並聯.
也很花功夫. ...
xiao 發表於 2019-7-29 10:10


溫馨善意提示
粒復古燈膽三十幾蚊人仔
如果唔係高手攪開 電子線路焊接工夫 一秒鐘就浪費了
作者: xiao    時間: 2019-7-29 11:41

溫馨善意提示
粒復古燈膽三十幾蚊人仔
如果唔係高手攪開 電子線路焊接工夫 一秒鐘就浪費了 ...
HK2046 發表於 2019-7-29 10:41



前總統甚是有理, 只要有心, 個個都可以是食神
作者: HK2046    時間: 2019-7-29 18:07

我嚇佢啫 小心拆開佢之後

應該有一對220V to
led供電線有可能係24v / 12v或者5 v
直接畀dc電源點燈
舊電池就要你自己整啦

[attach]2140917[/attach]
作者: MightyMax    時間: 2019-7-30 06:10

我嚇佢啫 小心拆開佢之後

應該有一對220V to
led供電線有可能係24v / 12v或者5 v
直接畀dc電源點燈
舊電 ...
HK2046 發表於 2019-7-29 18:07

一般LED 燈絲用係E27 燈膽, 電壓去到60v, 並唔係12v或者24v

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: HK2046    時間: 2019-7-30 09:43

一般LED 燈絲用係E27 燈膽, 電壓去到60v, 並唔係12v或者24v

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0) ...
MightyMax 發表於 2019-7-30 06:10


師兄好嘢
65V
[attach]2141010[/attach]
作者: tyuti1    時間: 2019-7-30 10:01

師兄好嘢
65V
HK2046 發表於 2019-7-30 09:43


得閒時睇下youtube都會刮到好多料,唔使下下自己落手喎
拆led燈點少得bigclivedotcom
https://www.youtube.com/watch?v=t3HpPikRDeY
作者: manchars    時間: 2019-7-30 12:48

多謝各位賜教
我真係對電工完全唔識,只係日常需要用到,而想試下DIY自己鐘意嘅風格
最後只能買個現成去用
[attach]2141050[/attach]
作者: MightyMax    時間: 2019-7-30 19:27

師兄好嘢
65V
HK2046 發表於 2019-7-30 09:43

佩服, 你成個叮噹咁, 要乜都有

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: dadadede    時間: 2019-7-30 19:53

佩服, 你成個叮噹咁, 要乜都有

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
MightyMax 發表於 2019-7-30 19:27


萬能前總統先生.:: 可能連燒焊機都有..
作者: HK2046    時間: 2019-7-30 23:26

佩服, 你成個叮噹咁, 要乜都有

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
MightyMax 發表於 2019-7-30 19:27


你睇220 V我都要封得好細心
使用電力要小心
以前試過幫鄰居換天花燈膽
測電批 試下條火線 L一個唔小心hi到負極N
另一方面 /// 估唔到啲 led DC65v 喎咁高添
拍一聲 >>> 彈到出和諧式居屋走廊
電錶房 搵管理員上嚟開好瘀
作者: MightyMax    時間: 2019-7-31 00:32

你睇220 V我都要封得好細心
使用電力要小心
以前試過幫鄰居換天花燈膽
測電批 試下條火線 L一個唔小心hi ...
HK2046 發表於 2019-7-30 23:26

師兄, 見你成日玩電, 有冇買埋隔離牛, 安全D

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2