Board logo

標題: [操作疑難] 請問個插電式水喉出好少水,會壞咩? [打印本頁]

作者: 活力寶蹄    時間: 2019-10-1 00:25     標題: 請問個插電式水喉出好少水,會壞咩?

出水量非常之少,通常壞咩?同埋可以點拆開?


[attach]2152404[/attach]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2