Board logo

標題: [操作疑難] 小學雞求救 ~ 用日本電器 變壓牛太熱 ~ [打印本頁]

作者: slothkicker    時間: 2019-11-8 03:04     標題: 小學雞求救 ~ 用日本電器 變壓牛太熱 ~

小弟買咗個日本電器 用11w電.. 買咗個Super 30VA小型變壓火牛..

我個電器冇開着 冇發光既預備燈.. 但變壓火牛長期插拖板開着.. 咁樣係咪唔OK..? 我開30分鐘已經幾熱 ~ (好似開咗10個鐘嘅電腦咁熱)..

[attach]2159344[/attach]
[attach]2159345[/attach]
作者: slothkicker    時間: 2019-11-8 03:25

同埋想問 我買既電器係曾經推出110v/220v既國際版本(即係行貨) ~ 如果用行貨 部機唔開着 但拖板長期開着.. 部電器內部個火牛係咪一樣會發熱..?

下面有我部電器既一d網上圖片 可唔可以睇圖就知道內部係乜野火牛 同結構..? 我電器係一部黑膠唱機(音響)..

https://www.djresource.eu/Topics ... gZD4SHB4WveTKczx_84

[attach]2159351[/attach]
[attach]2159348[/attach]
[attach]2159350[/attach]
[attach]2159353[/attach]
作者: slothkicker    時間: 2019-11-8 03:48

買火數高d既火牛 係咪會無咁熱..? 但咁樣 係咪會嘥多咗電力..?

[attach]2159354[/attach]
作者: HK2046    時間: 2019-11-8 03:52

樂聲牌直驅唱盤
作者: slothkicker    時間: 2019-11-8 04:06

回覆 4# HK2046

對^^" 十多年前就很喜歡 最近才買 ~
作者: ckshum    時間: 2019-11-8 10:03

回覆 3# slothkicker

火牛裏面的銅線有一定電阻,當電流流過初級線圈便會發熱。較大功率嘅火牛線圈較粗,電阻較小,發熱應該較少,另體積較大,散熱也會好些。
作者: Brainstomer    時間: 2019-11-8 11:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: diputs    時間: 2019-11-8 11:37

如樓主對電學冇乜認識,建議買個好D火牛,厘隻sxpxr應該好一般,發超乎預期熱係正常。以11W rated power,用30VA都合理,可能係個s牛設計得太盡,圈數/V較少(即漆皮線用量較少),相對發熱量會大。
就算買隻大VA ,都唔好買番這牌子(可能比淘貨更差)。
適當設計低VA火牛(<100VA),空載時只係微暖,接滿載時只應約40~50幾度。
一般HiFi設備,好少會冷開機,所以我估個唱盤如接上100Vac後,就算不在運行狀態,電子部份都可能在工作,不過耗電量應在4W以下,如當時個外接30VA火牛已升温極高,有D不合理。
作者: Kin_2012    時間: 2019-11-8 13:10

回覆 1# slothkicker

已經幾熱


即係幾熱? 量一量溫度先....
作者: slothkicker    時間: 2019-11-8 15:38

回覆 9# Kin_2012

係咪有專門量度電器溫度既儀器..? 如果我用量度發燒體溫既溫度計 係咪都可以..?
作者: slothkicker    時間: 2019-11-8 15:47

本帖最後由 slothkicker 於 2019-11-8 15:52 編輯
即係幾熱? 量一量溫度先....
Kin_2012 發表於 2019-11-8 13:10


好有型咁.. 香港買係咪會貴好多呢..?

https://detail.tmall.com/item.ht ... skuId=3564893156949


作者: slothkicker    時間: 2019-11-8 16:17

回覆 8# diputs

如樓主對電學冇乜認識,建議買個好D火牛,厘隻sxpxr應該好一般,發超乎預期熱係正常。以11W rated power, ...
diputs 發表於 2019-11-8 11:37


謝謝解答 ~ 好詳細 :) 唔知有冇專門比音響(濾波好音質)既降壓日本火牛..
作者: Kin_2012    時間: 2019-11-8 16:30

回覆 10# slothkicker

紅外線測溫 / 用探頭測溫 都可以
作者: Kin_2012    時間: 2019-11-8 16:33

回覆 12# slothkicker

音源要用高質濾波, 低質濾波唔用好過.
作者: HK2046    時間: 2019-11-8 16:41

你咁講究 啱就 。。。PM
PS 溫度槍我有順便可以藉你用

[attach]2159426[/attach]
作者: slothkicker    時間: 2019-11-8 17:23

回覆 15# HK2046

你咁講究 啱就 。。。PM
PS 溫度槍我有順便可以藉你用
HK2046 發表於 2019-11-8 16:41


我扮講究only..>_<" 你呢款火牛外型好靚啊 ~ (隻粉綠色超惦) ~ 不過好似幾大部 ~ 同埋無獨立開關 ? PM你先
作者: dcc2000    時間: 2019-11-8 17:56

本帖最後由 dcc2000 於 2019-11-8 18:16 編輯
謝謝解答 ~ 好詳細 :) 唔知有冇專門比音響(濾波好音質)既降壓日本火牛.. ...
slothkicker 發表於 2019-11-8 16:17

買隻220-->100/110 隔離型火牛

淘佬好多二手拆機隔離牛,例如

https://m.tb.cn/h.eHcNpqV?sm=599ee2

[attach]2159437[/attach]
[attach]2159438[/attach]
作者: YYTOL    時間: 2019-11-8 18:05

回覆  HK2046



我扮講究only..>_
slothkicker 發表於 2019-11-8 17:23


最直接換內置火牛, 睇圖 T1 110V 入 30V 出, 換 T1 220V 入 30V 出已可以. 好過外置220v 轉110V, 再110V 出30V.
不過你要識拆機!
作者: slothkicker    時間: 2019-11-8 20:06

回覆 17# dcc2000

買隻220-->100/110 隔離型火牛

淘佬好多二手拆機隔離牛,例如
dcc2000 發表於 2019-11-8 17:56


啲隔離牛好似都好大隻 ~ 即使喺淘寶買都唔平宜吖 ~ 隔離牛係咪電壓較純正 對音響好 ??
作者: slothkicker    時間: 2019-11-8 20:13

本帖最後由 slothkicker 於 2019-11-8 20:18 編輯

回覆 18# YYTOL

最直接換內置火牛, 睇圖 T1 110V 入 30V 出, 換 T1 220V 入 30V 出已可以. 好過外置220v 轉110V, 再110V  ...
YYTOL 發表於 2019-11-8 18:05


我有諗過改內置火牛, 之前問過深水埗師父 人工加零件都係幾百蚊左右 唔貴, 不過如果用外置變壓牛方便既話 就盡量唔想改裝部機既內部.. 最想係保持原裝..

https://www.facebook.com/audiomusichk/posts/1850381408533682/
作者: idolclub    時間: 2019-11-8 20:39

小弟買咗個日本電器 用11w電.. 買咗個Super 30VA小型變壓火牛..

我個電器冇開着 冇發光既預備燈.. 但變壓 ...
slothkicker 發表於 2019-11-8 03:04

呢類 Super *** 變壓器一般都唔足火,最好都係換左佢
作者: idolclub    時間: 2019-11-8 20:40

回覆  Kin_2012

係咪有專門量度電器溫度既儀器..? 如果我用量度發燒體溫既溫度計 係咪都可以..? ...
slothkicker 發表於 2019-11-8 15:38

可以,但呢類體溫計一般只會check到四十幾度
作者: slothkicker    時間: 2019-11-8 20:41

本帖最後由 slothkicker 於 2019-11-8 20:44 編輯

我試吓開着個變壓牛 但唔插電器, 睇吓個溫度會唔會低啲.. 定係一樣咁熱...

30VA 大概= 30 Watts ?

[attach]2159468[/attach]

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: slothkicker    時間: 2019-11-8 20:42

可以,但呢類體溫計一般只會check到四十幾度
idolclub 發表於 2019-11-8 20:40

謝謝解答 @.@

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 鬼(?)    時間: 2019-11-28 20:34

回覆  dcc2000



啲隔離牛好似都好大隻 ~ 即使喺淘寶買都唔平宜吖 ~ 隔離牛係咪電壓較純正 對音響好 ?? ...
slothkicker 發表於 2019-11-8 20:06


變壓器主要有幾種
1)電子斬波牛
成本超平體積超細
缺點係output side個波被斬到不似波形,對於電動機不適用
2)電子逆變形
可以入世界電壓然後可以自定電壓頻率,個波想係方形定三角形都自己話事
缺點貴到傻,應該冇人屋企會用佢
3) 隔離牛
原理就係中一二三教既基本形一樣,由於輸入同輸出係完全隔離,可以消除觸電風險同埋消除雜訊
缺點係製造成本貴同體積大
4) Auto-transformer
改善左隔離牛體積大既缺點,但因為輸入同輸出係冇隔離,所以有觸電風險同埋雜訊會pass埋落去

大部份音響內既環形牛都係隔離牛,有話雜訊會少左
但你呢隻咁細應該係電子牛黎,音響就比少少錢買隻好d既牛啦
作者: dcc2000    時間: 2019-11-28 21:00

樓上嗰隻 "SD-30" 係自藕牛,唔係電子牛。
作者: jwong852    時間: 2019-11-29 10:27

#15 日本仔好少咁唔專業,火牛單位竟然用W !

Super 呢D本地貼紙廠,俾我鬧得多,隻牛都識寫番30VA, 唔敢再寫錯做30W, 唔洗俾我鬧多鑊。

via HKEPC Reader for Android
作者: dcc2000    時間: 2019-11-29 11:04

#15 日本仔好少咁唔專業,火牛單位竟然用W !

Super 呢D本地貼紙廠,俾我鬧得多,隻牛都識寫番30VA, 唔敢再寫錯做30W, 唔洗俾我鬧多鑊。

jwong852 發表於 2019-11-29 10:27

呢間做所謂電子牛嘅 "日章工業",可能已習慣咗用W代替正統嘅VA。
正規大廠嘅繞線火牛,唔會以W標示。
作者: slothkicker    時間: 2019-11-29 13:59

回覆 25# 鬼(?)

變壓器主要有幾種
1)電子斬波牛
成本超平體積超細
缺點係output side個波被斬到不似波形,對於電動機不適 ...
鬼(?) 發表於 2019-11-28 20:34


謝謝詳細既解答
第4既Auto-transformer 係"自藕牛" ?
作者: slothkicker    時間: 2019-11-29 14:03

回覆 28# dcc2000

呢間做所謂電子牛嘅 "日章工業",可能已習慣咗用W代替正統嘅VA。  
正規大廠嘅繞線火牛,唔會以W ...
dcc2000 發表於 2019-11-29 11:04


"日章工業" 同Super呢間公司有關係 ~ ??
作者: slothkicker    時間: 2019-11-29 14:06

變壓器主要有幾種
1)電子斬波牛
成本超平體積超細
缺點係output side個波被斬到不似波形,對於電動機不適 ...
鬼(?) 發表於 2019-11-28 20:34


另外想問電子牛 ~ 係咪對音響無咁好 ?
作者: jwong852    時間: 2019-11-29 15:57

另外想問電子牛 ~ 係咪對音響無咁好 ?
slothkicker 發表於 2019-11-29 14:06


音響唔係純電阻負載, 根本就唔可以用電子牛.

鍾意睇煙花的除外 !
作者: dcc2000    時間: 2019-11-29 16:13

本帖最後由 dcc2000 於 2019-11-30 11:46 編輯
"日章工業" 同Super呢間公司有關係 ~ ??
slothkicker 發表於 2019-11-29 14:03

唔清楚佢哋有冇 "關係"。
但呢間 "日章工業" 就唔多似正规日本大廠。

[attach]2162563[/attach]
[attach]2162564[/attach]
作者: dcc2000    時間: 2019-11-29 16:20

另外想問電子牛 ~ 係咪對音響無咁好 ?
slothkicker 發表於 2019-11-29 14:06

唔使諗咩電子step-down牛喇,100V/110V電器喺香港使用220V,最安全同可靠嘅,一定係用隔離牛,其次就係自藕牛,而220V <--> 100V/110V隔離牛,對比自藕牛,體積及重量都會較大及較重。
作者: 一隻人    時間: 2019-12-2 20:31

變壓器就算空載也有渦流和磁滯損耗,發熱比較高是正常的
作者: slothkicker    時間: 2019-12-3 23:52

本帖最後由 slothkicker 於 2019-12-3 23:55 編輯

回覆 32# jwong852

音響唔係純電阻負載, 根本就唔可以用電子牛.

鍾意睇煙花的除外 !
jwong852 發表於 2019-11-29 15:57


因為我呢款黑膠唱機既新版本(SL-1200GR) 有110v-240v 國際電壓版, 之前傳張相片問深水埗師父可唔可以改到部機咁, 佢話呢個係電子火牛 價錢會好貴要外國訂貨

唔知係咪之前有位師兄所講既"電子逆變形"火牛.. 係咪即使係貴價既"電子逆變形"火牛.. 對音響應該都比隔離牛差 ?


[attach]2163114[/attach]
作者: slothkicker    時間: 2019-12-4 00:01

回覆 34# dcc2000

唔使諗咩電子step-down牛喇,100V/110V電器喺香港使用220V,最安全同可靠嘅,一定係用隔離牛,其次就係自 ...
dcc2000 發表於 2019-11-29 16:20


有冇一d體積較細既"隔離牛"..?
大概咁大..
https://item.taobao.com/item.htm ... ;abbucket=15#detail


作者: slothkicker    時間: 2019-12-4 00:03

回覆 35# 一隻人

變壓器就算空載也有渦流和磁滯損耗,發熱比較高是正常的
一隻人 發表於 2019-12-2 20:31


靚d既隔離牛 發熱溫度會低d嗎..?
作者: slothkicker    時間: 2019-12-4 00:07

回覆 25# 鬼(?)

變壓器主要有幾種
1)電子斬波牛
成本超平體積超細
缺點係output side個波被斬到不似波形,對於電動機不適 ...
鬼(?) 發表於 2019-11-28 20:34


"電子逆變形火牛"價錢有幾貴..?
因為查唔到電子逆變形既英文.. 所以都查唔到價錢..
作者: 鬼(?)    時間: 2019-12-4 02:08

本帖最後由 鬼(?) 於 2019-12-4 02:11 編輯
回覆  鬼(?)



"電子逆變形火牛"價錢有幾貴..?
因為查唔到電子逆變形既英文.. 所以都查唔到價錢.. ...
slothkicker 發表於 2019-12-4 00:07



   vvvf Inverter
原理係由全電壓交流變直流再變交流
通常係用黎控制摩打
但你識較係可以出sin wave當火牛用
作者: 鬼(?)    時間: 2019-12-4 02:09

回覆  jwong852



因為我呢款黑膠唱機既新版本(SL-1200GR) 有110v-240v 國際電壓版, 之前傳張相片問深水 ...
slothkicker 發表於 2019-12-3 23:52



    呢種只係內部用直流電
加左個全電壓轉直流既電路者
作者: slothkicker    時間: 2019-12-4 20:55

回覆 40# 鬼(?)

vvvf Inverter
原理係由全電壓交流變直流再變交流
通常係用黎控制摩打
但你識較係可以出sin wave當 ...
鬼(?) 發表於 2019-12-4 02:08


聽來係好好既電壓設計 ~ 但好似會有難度同危險性..? 所以要求既技巧同質量要較高..?
作者: slothkicker    時間: 2019-12-4 20:58

回覆 41# 鬼(?)

呢種只係內部用直流電
加左個全電壓轉直流既電路者
鬼(?) 發表於 2019-12-4 02:09


直流電,交流電 對我黎講已經有d深 ~ 全電壓轉直流既電路即係"電子火牛"...?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2