Board logo

標題: OKLOK 家用指紋鎖 [打印本頁]

作者: hyiu00    時間: 2019-12-19 14:56     標題: OKLOK 家用指紋鎖

OKLOK 家用指紋鎖,有人使用過嗎? 電池可持續使用多長時間?我平均每天只會開鎖兩次。

https://detail.tmall.com/item.ht ... ast_time=1575521276
作者: fkjohnny    時間: 2019-12-19 17:06

點解咁得意? 只關注電池,唔關注下安全性又或者方便性既?
作者: qkuser    時間: 2019-12-19 17:20

本帖最後由 qkuser 於 2019-12-19 17:23 編輯
OKLOK 家用指紋鎖,有人使用過嗎? 電池可持續使用多長時間?我平均每天只會開鎖兩次。

...
hyiu00 發表於 2019-12-19 14:56


我買左,未到手,到手話你知 問客服就話,每天開一次,約可用三個月,你開兩次就當除二即可用一個半月,再當佢吹大左小小,即應該約一個月充一次電
作者: qkuser    時間: 2019-12-19 17:21

點解咁得意? 只關注電池,唔關注下安全性又或者方便性既?
fkjohnny 發表於 2019-12-19 17:06


我諗用呢d 鎖都唔會要求安全性好高,我自己就諗住用來換左信箱鎖,所以其實都唔駛要求好高安全性
作者: 安安    時間: 2019-12-19 18:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hyiu00    時間: 2019-12-19 18:17

我買左,未到手,到手話你知  問客服就話,每天開一次,約可用三個月,你開兩次就當除二即可用一個半 ...
qkuser 發表於 2019-12-19 17:20

谢谢師兄!
這類鎖只求被強制拆開後有痕跡,要強制拆開應該好容易。
作者: qkuser    時間: 2019-12-19 20:12

你點充電
安安 發表於 2019-12-19 18:15

用屎袋。 放係信箱入邊。 整條磁吸線。
作者: qkuser    時間: 2019-12-19 20:16

谢谢師兄!
這類鎖只求被強制拆開後有痕跡,要強制拆開應該好容易。
hyiu00 發表於 2019-12-19 18:17

我放信箱, 佢咁有決心爆鎖拎信, 仲要無俾老閉睇到,同埋看間發現, 抵俾佢拎啦
作者: 別問我是誰    時間: 2019-12-19 20:35

我放信箱, 佢咁有決心爆鎖拎信, 仲要無俾老閉睇到,同埋看間發現, 抵俾佢拎啦 ...
qkuser 發表於 2019-12-19 20:16

爆你信箱 主要想偷你把鎖 唔係偷信 
作者: billyck2    時間: 2019-12-19 21:33

充電要拎個尿袋企個信箱前面罰企?充幾多個鐘?
作者: qkuser    時間: 2019-12-19 21:51

充電要拎個尿袋企個信箱前面罰企?充幾多個鐘?
billyck2 發表於 2019-12-19 21:33

好似話充一個鐘,放係個信箱入面唔駛理啦。
作者: billyck2    時間: 2019-12-19 23:38

爆你信箱 主要想偷你把鎖 唔係偷信 
別問我是誰 發表於 2019-12-19 20:35

最怕爆你唔到,吻D米田共上去又或者AA膠
作者: qkuser    時間: 2019-12-19 23:51

最怕爆你唔到,吻D米田共上去又或者AA膠
billyck2 發表於 2019-12-19 23:38

如果信箱係街外無人睇到真係有可能.
作者: 別問我是誰    時間: 2019-12-19 23:58

最怕爆你唔到,吻D米田共上去又或者AA膠
billyck2 發表於 2019-12-19 23:38

以己度人 
作者: billyck2    時間: 2019-12-20 00:20

以己度人 
別問我是誰 發表於 2019-12-19 23:58

未見過人塞牙籤再滴AA膠?
作者: ghost2377    時間: 2019-12-20 00:37

以己度人 
別問我是誰 發表於 2019-12-19 23:58


防人之心不可無,唔通個個有裝大門鎖嘅全家做贼,所以要防賊咩
作者: 別問我是誰    時間: 2019-12-20 00:57

未見過人塞牙籤再滴AA膠?
billyck2 發表於 2019-12-20 00:20

聽得多 但未見過 
作者: qkuser    時間: 2019-12-20 10:28

本帖最後由 qkuser 於 2019-12-20 10:31 編輯

把鎖到左,睇說明書話充滿可解鎖3000次
把鎖解鎖反應真係好快. 暫時好滿意,係貴小小,希望耐用,咁就值返

[attach]2166001[/attach]
作者: tgo    時間: 2019-12-20 10:51

C兄,有個問題想請教下,把鎖如果冇電係會自動打開定點呀?
驚唔驚d細路見咁得意係咁撳,搞到好快冇晒電?

把鎖到左,睇說明書話充滿可解鎖3000次  
把鎖解鎖反應真係好快. 暫時好滿意,係貴小小,希望耐用,咁就 ...
qkuser 發表於 2019-12-20 10:28

作者: qkuser    時間: 2019-12-20 11:01

C兄,有個問題想請教下,把鎖如果冇電係會自動打開定點呀?
驚唔驚d細路見咁得意係咁撳,搞到好快冇晒電?
...
tgo 發表於 2019-12-20 10:51


咁我諗應該唔驚,我個大堂有看更,應該搞唔到好多下 . 同埋如果解唔到鎖唔洗郁motor 應該用好小電.
我諗住長期放個細屎袋係個信箱,用磁吸線,得閒就吸下佢充電
把鎖無電係開唔到,不過你一插usb 俾電就可以用指紋解鎖.
作者: qkuser    時間: 2019-12-20 11:03

本帖最後由 qkuser 於 2019-12-20 11:05 編輯

睇下睇下把鎖好似可以無損拆得開,咁咪可以換電或改裝
等我充滿電再拆開報告下
作者: qkuser    時間: 2019-12-20 11:24

本帖最後由 qkuser 於 2019-12-20 11:26 編輯

無損拆開左,自己換電無難度,做工都幾精美,成塊PCB 都落左防潮膠.
用住先遲d 有需要可改做內置由信箱供電,咁就用好耐都唔洗充電了

[attach]2166012[/attach]
[attach]2166013[/attach]
[attach]2166014[/attach]
作者: laubearhung    時間: 2019-12-20 11:27

謝謝拆開了的報告,令到我好有興趣買。
作者: 譚道德    時間: 2019-12-20 11:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: qkuser    時間: 2019-12-20 11:50

個USB充電頭係信箱出面定入面
譚道德 發表於 2019-12-20 11:38


本身係出面的。無晒電你都可以開到鎖,如果唔係真係無電開唔到就慘了.
不過o既然拆得開, 其實可改多個供電位係信箱入面。放粒18650 , 用成年都唔駛充電了
作者: yamada.kazuki    時間: 2019-12-20 12:01

好似話充一個鐘,放係個信箱入面唔駛理啦。
qkuser 發表於 2019-12-19 21:51


個信箱無位出條USB線,咁要罰企幾個鐘
作者: qkuser    時間: 2019-12-20 12:05

個信箱無位出條USB線,咁要罰企幾個鐘
yamada.kazuki 發表於 2019-12-20 12:01

最多無咁好睇,無位出線點入信去信箱, 咁應該叫保險箱
作者: yamada.kazuki    時間: 2019-12-20 12:18

回覆 27# qkuser

信箱後面係派信室,d信由後面放入信箱
作者: qkuser    時間: 2019-12-20 12:21

回覆  qkuser

信箱後面係派信室,d信由後面放入信箱
yamada.kazuki 發表於 2019-12-20 12:18

係喎,諗唔到有呢種 , 咁就無計,或鑽個小洞
作者: billyck2    時間: 2019-12-20 12:21

飛條線出蘿友,直駁2W尿袋,條線分離式可換尿袋.準備兩個大水塘
幾個月換一次尿袋,連充電都可以拎返屋企充
作者: billyck2    時間: 2019-12-20 12:24

502020電,查返得180-200mAh
換個20000mAh尿袋估計可以用足一年
作者: qkuser    時間: 2019-12-20 12:34

502020電,查返得180-200mAh
換個20000mAh尿袋估計可以用足一年
billyck2 發表於 2019-12-20 12:24

我都係咁諗,用住先睇下頂到幾耐先,兩三個月充一次咁就唔搞咁多野了。
作者: fkjohnny    時間: 2019-12-20 15:01

我諗用呢d 鎖都唔會要求安全性好高,我自己就諗住用來換左信箱鎖,所以其實都唔駛要求好高安全性 :redfac ...
qkuser 發表於 2019-12-19 17:21


話時話,大廈管理處俾唔俾你改呢?
作者: qkuser    時間: 2019-12-20 15:04

本帖最後由 qkuser 於 2019-12-20 15:06 編輯
話時話,大廈管理處俾唔俾你改呢?
fkjohnny 發表於 2019-12-20 15:01


無問題,之前換左密碼鎖覺得麻煩,換指紋方便d .
作者: fkjohnny    時間: 2019-12-20 15:09

無問題,之前換左密碼鎖覺得麻煩,換指紋方便d .
qkuser 發表於 2019-12-20 15:04


咁又幾好喎,,等我都問下管理處俾唔俾先,因為我驚住成排信箱都係用鎖匙既鎖頭,唯獨你一個改成指紋鎖,唔知佢哋俾唔俾
作者: qkuser    時間: 2019-12-20 15:20

咁又幾好喎,,等我都問下管理處俾唔俾先,因為我驚住成排信箱都係用鎖匙既鎖頭,唯獨你一個改成指紋鎖,唔知 ...
fkjohnny 發表於 2019-12-20 15:09


試下問, 多數無問題.你一換d 人就會見你咁方便,跟住好多人換。  
作者: dearkaki    時間: 2019-12-20 16:05

如果信箱係街外無人睇到真係有可能.
qkuser 發表於 2019-12-19 23:51



   


本身好有衝動想換,但睇真啲用家圖,佢凸一舊出嚟,不能安在公家的信箱吧
作者: fkjohnny    時間: 2019-12-20 16:10

本身好有衝動想換,但睇真啲用家圖,佢凸一舊出嚟,不能安在公家的信箱吧 ...
dearkaki 發表於 2019-12-20 16:05



我覺得佢突出嚟可能都唔係大問題,我係驚住個窿唔啱入,要搞大個窿先入到把指紋鎖,咁就一定唔俾
作者: qkuser    時間: 2019-12-20 16:15

回覆 37# dearkaki

我那兒有人仲勁過我,佢換左個電子密碼鎖成個拳頭咁大
作者: TH30    時間: 2019-12-20 16:21

驚唔驚d細路見咁得意係咁撳,搞到好快冇晒電?
tgo 發表於 2019-12-20 10:51 AM


不斷按錯指紋,會delay解鎖嗎?
 
作者: qkuser    時間: 2019-12-20 16:21

我覺得佢突出嚟可能都唔係大問題,我係驚住個窿唔啱入,要搞大個窿先入到把指紋鎖,咁就一定唔俾 ...
fkjohnny 發表於 2019-12-20 16:10


咁你要量下.
[attach]2166066[/attach]
作者: dearkaki    時間: 2019-12-20 16:24

回覆  dearkaki

我那兒有人仲勁過我,佢換左個電子密碼鎖成個拳頭咁大  ...
qkuser 發表於 2019-12-20 16:15



   

影張相嚟見識下都好播,師兄~~
作者: qkuser    時間: 2019-12-20 16:24

不斷按錯指紋,會delay解鎖嗎?
 
TH30 發表於 2019-12-20 16:21

我試過係咁用無錄入指紋手指,按十幾下,佢閃紅燈解唔到鎖,一放返隻有錄入指紋手指,即著藍燈。即解,無delay .
作者: fkjohnny    時間: 2019-12-20 16:27

咁你要量下.
qkuser 發表於 2019-12-20 16:21



唔該晒師兄,真係要度準咗先行動
作者: qkuser    時間: 2019-12-20 16:29

影張相嚟見識下都好播,師兄~~
dearkaki 發表於 2019-12-20 16:24


我見佢咁出眾, 我真係有同佢影張相.  

[attach]2166074[/attach]
作者: 譚道德    時間: 2019-12-20 16:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 譚道德    時間: 2019-12-20 16:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fkjohnny    時間: 2019-12-20 16:34

我見佢咁出眾, 我真係有同佢影張相.
qkuser 發表於 2019-12-20 16:29


不過張相好明顯睇到,隔離個鎖頭真係好細下喎,佢咁大支嘢,無可能就咁就塞到入去唔使加工
作者: dearkaki    時間: 2019-12-20 16:36

我見佢咁出眾, 我真係有同佢影張相.
qkuser 發表於 2019-12-20 16:29



   


笑咗,但真係太出眾啦,唔夠膽裝
作者: qkuser    時間: 2019-12-20 16:36

回覆 48# fkjohnny

正常信箱好多都開孔18mm . 不過個鎖咁大夠,係唔好睇,好怪雞
作者: py120    時間: 2019-12-20 16:40

回覆 33# fkjohnny


    我都買左密碼鎖想換,,您覺得點麻煩?
作者: fkjohnny    時間: 2019-12-20 16:47

回覆  fkjohnny


    我都買左密碼鎖想換,,您覺得點麻煩?
py120 發表於 2019-12-20 16:40


哈哈,唔啱窿咪煩囉,萬一要整大個窿,就算管理處俾你整,你都唔知點搞,無電又無工具
作者: billyck2    時間: 2019-12-20 19:38

有哂呎吋比你,裝應該冇問題,只要買前去度下就知
反而凸出左果舊野,未必個個都受
作者: 別問我是誰    時間: 2019-12-20 20:07

我見佢咁出眾, 我真係有同佢影張相.
qkuser 發表於 2019-12-20 16:29

我見公屋信箱 都有人換咗呢款鎖 
作者: miuup    時間: 2019-12-20 20:27

請問可以入幾多個指蚊?
作者: qkuser    時間: 2019-12-20 20:50

回覆 55# miuup
20個。
作者: YES_MAN    時間: 2019-12-20 20:56

「膠帶黏指紋」能解鎖嗎?
作者: 淼林焱    時間: 2019-12-20 20:57

我反而想公司個櫃桶鎖換做哩個甘唔洗帶條爛鬼鑰匙
作者: qkuser    時間: 2019-12-20 21:09

「膠帶黏指紋」能解鎖嗎?
YES_MAN 發表於 2019-12-20 20:56

呢個無試過。 我應該唔識咁整
不過用來做信箱鎖, 方便能鎖到就足夠了。
作者: YES_MAN    時間: 2019-12-20 21:24

呢個無試過。 我應該唔識咁整
不過用來做信箱鎖, 方便能鎖到就足夠了。 ...
qkuser 發表於 2019-12-20 21:09


每次解完鎖,
記得抹去指紋先離開
作者: TH30    時間: 2019-12-20 22:48

我試過係咁用無錄入指紋手指,按十幾下,佢閃紅燈解唔到鎖,一放返隻有錄入指紋手指,即著藍燈。即解
qkuser 發表於 2019-12-20 04:24 PM


也好。不會好似手機俾人亂撞密碼撞到鎖機唔俾入
作者: TH30    時間: 2019-12-20 22:50

我見佢咁出眾, 我真係有同佢影張相.
qkuser 發表於 2019-12-20 04:29 PM


太跨張,此地無銀
作者: hyiu00    時間: 2019-12-21 07:49

無損拆開左,自己換電無難度,做工都幾精美,成塊PCB 都落左防潮膠.  
用住先遲d 有需要可改做內置由 ...
qkuser 發表於 2019-12-20 11:24

師兄的確好嘢,我見佢都不便宜,吾想拆開怕破壞佢,現在知道可以自己換電,是否打開背面的縲絲就可以?
作者: 風十三    時間: 2019-12-21 10:43

本帖最後由 風十三 於 2019-12-21 10:49 編輯
把鎖到左,睇說明書話充滿可解鎖3000次  
把鎖解鎖反應真係好快. 暫時好滿意,係貴小小,希望耐用,咁就 ...
qkuser 發表於 20/12/2019 10:28
可唔可以熄咗啲藍燈

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: 別問我是誰    時間: 2019-12-21 11:04

可唔可以熄咗啲藍燈

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
風十三 發表於 2019-12-21 10:43

我估 應該係充電先著燈
作者: qkuser    時間: 2019-12-21 11:55

師兄的確好嘢,我見佢都不便宜,吾想拆開怕破壞佢,現在知道可以自己換電,是否打開背面的縲絲就可以? ...
hyiu00 發表於 2019-12-21 07:49

是的,兩邊鏍絲,平均咁鬆,咁前面就可以出來.
作者: qkuser    時間: 2019-12-21 11:56

可唔可以熄咗啲藍燈

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
風十三 發表於 2019-12-21 10:43


平時唔著燈的,充電會呼吸藍,充滿會長著藍,成功解鎖會著一下藍,失敗解鎖會著一下紅.
作者: fatfish    時間: 2019-12-21 12:12

充電嘅時候放舊電係信箱飛條usb 出來充,甘個個行過都睇到閃吓閃吓
作者: qkuser    時間: 2019-12-21 12:27

充電嘅時候放舊電係信箱飛條usb 出來充,甘個個行過都睇到閃吓閃吓
fatfish 發表於 2019-12-21 12:12


都係幾個月一次,其實唔緊要,真係怕閃親人一係改內置信箱供電,或找張紙擋住d 光.
我就無乜所謂,閃光幾型,高科技野
作者: billyck2    時間: 2019-12-21 13:10

技術問題基本解決左,問題係價格太貴,唔多舍得比$$
作者: fatfish    時間: 2019-12-21 13:27

呢個product解決左大門用緊電子鎖嘅人仲要代住條信箱鎖匙呢個問題
作者: fkjohnny    時間: 2019-12-22 01:25

師兄,請問幾時方便整張完成圖嚟參考下? 唔該晒先
作者: miuup    時間: 2019-12-22 10:29

回覆  miuup
20個。
qkuser 發表於 2019-12-20 20:50

謝謝回覆,攪到我心思思,想淘一個返來玩下
作者: hyiu00    時間: 2019-12-24 07:49

是的,兩邊鏍絲,平均咁鬆,咁前面就可以出來.
qkuser 發表於 2019-12-21 11:55

師兄,OKLOK這三款鎖,你這款是否一定是順時針方向開鎖?可不可以改變為反時針方向開鎖?其他兩款是可以自由改的。
作者: hyiu00    時間: 2019-12-24 08:43

本帖最後由 hyiu00 於 2019-12-24 09:05 編輯

這三款鎖:1. 單控抽屜鎖,2. 鐵皮櫃鎖,3. 三聯抽屜鎖,
師兄在郵箱上使用,應該是鐵皮櫃鎖?鐵皮櫃鎖,我不能把鎖心拿出來,改變鎖的轉向。
我要用三聯鎖的配件安裝到鐵皮櫃鎖上,才可以更換舊的POSH三聯機械抽屜鎖。
[attach]2166724[/attach]
[attach]2166725[/attach]
作者: qkuser    時間: 2019-12-24 14:35

回覆 74# hyiu00
我是順時針開鎖。 因為裝信箱鎖舌可向上或下都ok,所以不用分順逆時針開鎖。
作者: hyiu00    時間: 2019-12-24 14:58

本帖最後由 hyiu00 於 2019-12-24 14:59 編輯
回覆  hyiu00
我是順時針開鎖。 因為裝信箱鎖舌可向上或下都ok,所以不用分順逆時針開鎖。  ...
qkuser 發表於 2019-12-24 14:35

因為我其他鎖都是用反時針開鎖,所以想一置些。問了客服,佢什麼都話吾得改吾到,但如果安裝在鐵皮柜的左門或右門,不能改就只有一邊門可以用,不太好。
作者: qkuser    時間: 2019-12-24 15:06

因為我其他鎖都是用反時針開鎖,所以想一置些。問了客服,佢什麼都話吾得改吾到,但如果安裝在鐵皮柜的左 ...
hyiu00 發表於 2019-12-24 14:58

鎖芯未試過拆,要起左PCB 先知拆唔拆到.
作者: hyiu00    時間: 2019-12-24 15:21

鎖芯未試過拆,要起左PCB 先知拆唔拆到.
qkuser 發表於 2019-12-24 15:06

但其他兩款好簡單,吾使拆PCB,只要解鎖後把鐵片拉走就可把鎖蕊取出。
作者: hyiu00    時間: 2019-12-24 17:42

鎖蕊拆下就是這樣
[attach]2166883[/attach]
[attach]2166884[/attach]
作者: 風十三    時間: 2020-1-9 23:34

本帖最後由 風十三 於 2020-1-9 23:38 編輯

我剛啱都裝完,鎖上後USB向下。
不過塊鎖片唔多啱,關門後有啲鬆,要自己動手攪攪佢

作者: pslleung    時間: 2020-1-10 09:06

可以黐塊膠粒就無咁鬆
作者: xiao    時間: 2020-1-10 10:05

萬一電池暴斃/猝死, 有救援方案嗎
作者: pslleung    時間: 2020-1-10 11:06

呢類君子鎖,用最低暴力已可以解決。
作者: dearkaki    時間: 2020-1-11 01:02

鎖蕊拆下就是這樣
hyiu00 發表於 2019-12-24 17:42



   


師兄,請問可否影一影完成情況看看呢? 好想知誇唔誇張,我都心思思想裝呀
作者: dearkaki    時間: 2020-1-11 01:03

我剛啱都裝完,鎖上後USB向下。
不過塊鎖片唔多啱,關門後有啲鬆,要自己動手攪攪佢
...
風十三 發表於 2020-1-9 23:34



   

請問係太緊,定呢類鎖唔係公頭的?
作者: hyiu00    時間: 2020-1-11 15:28

師兄,請問可否影一影完成情況看看呢? 好想知誇唔誇張,我都心思思想裝呀 ...
dearkaki 發表於 2020-1-11 01:02

[attach]2170812[/attach]
[attach]2170813[/attach]
[attach]2170814[/attach]
作者: dearkaki    時間: 2020-1-11 20:00

hyiu00 發表於 2020-1-11 15:28



   

謝謝師兄,睇落唔似好大播,我估裝信箱都可以一諗!

多口一問,師兄一連買3個?有平定有coupon?因我見到永遠鐵價不二都係 168羊(年貨節都無平),搞到無咗衝動添
作者: 風十三    時間: 2020-1-11 20:33

請問係太緊,定呢類鎖唔係公頭的?
dearkaki 發表於 11/1/2020 01:03

塊片孛少少鬆
不過可選屈曲佢或加厚佢
能決

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: hyiu00    時間: 2020-1-11 21:58

回覆 88# dearkaki
我148 二隻
作者: sc2006    時間: 2020-1-12 06:34

回覆  dearkaki
我148 二隻
hyiu00 發表於 2020-1-11 21:58


請問c-hing喺邊度買? 有冇link?  thanks
作者: fkjohnny    時間: 2020-1-12 20:47

回覆  dearkaki
我148 二隻
hyiu00 發表於 2020-1-11 21:58



同問,求link,多謝師兄
作者: hyiu00    時間: 2020-1-13 15:09

Sorry, 講錯,我是共買了六隻,第一次四隻,第二次兩隻,店主話第一次可比我148一隻,我之後再買要求他比我同一個價。
作者: dearkaki    時間: 2020-1-14 11:35

回覆  dearkaki
我148 二隻
hyiu00 發表於 2020-1-11 21:58



   
請問邊間呢?搞到我都好想買
作者: hyiu00    時間: 2020-1-14 21:08

回覆 94# dearkaki
官方網站





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2