作者: rebmup 時間: 2020-3-26 17:57 標題: 油力架
本帖最後由 rebmup 於 2020-3-26 18:01 編輯
把油牆的油, 油左係木門上, 而家想油一層力架上去, 咁係咪就咁油上去就可以, 力架使唔使加水 ?
via HKEPC Reader for Android
作者: HK2046 時間: 2020-3-26 18:33
應該又唔到啦 除非噴
力架 會拿起下面有顏色嘅磁漆
變成好似油畫 咁樣一pat pat
作者: 威化餅 時間: 2020-3-26 19:40
"油牆的油", 我估樓主係指乳膠漆, 水性的 ...
"力架使唔使加水", 我估樓主係指拍水性叻架 ...
如推論正確, 水叻係可以油上乳膠面, 開唔開水, 開幾多水, 好難一概而論, 可以自己用少少試下各比例 ...
作者: HK2046 時間: 2020-3-26 23:03
油左係木門上
作者: rebmup 時間: 2020-3-27 11:15
本帖最後由 rebmup 於 2020-3-27 11:16 編輯
係呀, 係水溶性的乳膠漆。其實我唔知我係買左咩叻架, 有拍水性叻架和那幾種叻架? 點分 ?
我即係可以唔可以油一層叻架上去 ?
via HKEPC Reader for Android

