作者: free3sky 時間: 2020-5-21 14:53 標題: 紅米note 4x 換Mon
本帖最後由 free3sky 於 2020-5-22 07:00 編輯
小朋友跌爆,得閒淘下換埋speaker
粗粗地又可以繼續玩下
开蓋要先拿sim tray, 再邊位慢慢摄,就可以取出,可參考網上,
拿电池要小心,不要用尖物或金屬,刺破会自燃
[attach]2194574[/attach]
[attach]2194575[/attach]
[attach]2194576[/attach]
作者: free3sky 時間: 2020-5-21 14:56
唔使一百又復活
如買 建議連框 換方便些
記得試埋Test code
[attach]2194577[/attach]
作者: liyee 時間: 2020-5-21 15:45
我早一排換note3,爆芒同埋返回鍵冇反應。
換咗之後正正常常,用兩星期後,返回鍵又係冇反
應。
唔知係唔係個芒問題定係排綫問題?
師兄你喺邊間店鋪買?
作者: C_Law 時間: 2020-5-21 20:59
多謝分享
Mark 低個 Post 先, 大吉利是將來可以搵出來參考下。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: free3sky 時間: 2020-5-22 06:51
可能排線試下松完再插,但我估無耐可能又出現
只是返回鍵,用浮磁球算啦,唔哂時間
作者: liyee 時間: 2020-5-22 14:23
都試過掹插過個喇,又用擦膠擦過,
我都係用緊懸浮球嗰個制代替
後備機嚟嗻。
作者: 169169 時間: 2020-5-22 14:25
都甘多年舊款整返值得嗎?上網夠快嗎?
作者: laueye 時間: 2020-5-22 14:32
最近一樣換note4x mon淘左$150
聲稱原裝液晶原觸控
睇落成個總成好新淨
暫時感覺良好
個Mon框同原本果個對比有少許唔同
作者: free3sky 時間: 2020-5-23 09:45
s625 4/64
一般上網仲有心有力
作者: free3sky 時間: 2020-5-23 09:47
本帖最後由 free3sky 於 2020-5-23 09:49 編輯
150有些貴,係幾年前個價
依家係8X 到
留意是否孤邊,個人經驗,買全是平面,貼好,不用修白邊
作者: 169169 時間: 2020-5-23 13:02
回覆 8# laueye
二手機可能也差不多吧..
作者: laueye 時間: 2020-5-23 13:46
淘二手機仲要接近3舊
總成¥60液晶同觸控都係副廠
一舊果D原裝液晶觸控副廠
爭果少少咪買個話原裝既試下
無比較唔知係咪都一樣
作者: 169169 時間: 2020-5-24 12:15
回覆 12# laueye
副廠就咪啦,全原裝原廠如平平地都玩得過.
作者: yaoinwh 時間: 2020-5-24 16:32
都係國產抵玩, 部三星跌裂個mon結果parts重貴過二手機。

