Board logo

標題: 啱啱喺黃金買一部呢啲叉機唔知有冇服59 [打印本頁]

作者: 啊甘    時間: 2020-6-5 19:32     標題: 啱啱喺黃金買一部呢啲叉機唔知有冇服59

呢啲叉機唔知有冇服皮[attach]2197407[/attach]


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: ckshum    時間: 2020-6-5 21:32

咁嘅規格,你接受到就無問題啦

[attach]2197418[/attach]
作者: 啊甘    時間: 2020-6-5 22:31

咁嘅規格,你接受到就無問題啦
ckshum 發表於 2020-6-5 21:32



    啱啱差咗效果又幾好喎
作者: PowerShot    時間: 2020-6-5 23:18

買左差到滿意就得~
作者: 剋星    時間: 2020-6-5 23:54

本帖最後由 剋星 於 2020-6-5 23:58 編輯

用5V USB 應該極慢
最伏係.呢舊野TB 先16蚊
作者: 啊甘    時間: 2020-6-6 02:28

用5V USB 應該極慢
最伏係.呢舊野TB 先16蚊
剋星 發表於 2020-6-5 23:54



    出奇地唔慢。同部 二百幾 一個速度叉完4粒
作者: nganshiu    時間: 2020-6-6 03:40

Input: DC 5V - 2V
作者: C_Law    時間: 2020-6-6 06:24

本帖最後由 C_Law 於 2020-6-6 06:36 編輯

講開充電器, 這個「腹人」雜貨場賣 $15 的 AA/AAA 充電器又有無伏呢?另外 2xAAA 充電池就 $9。

好耐無用 AA/AAA 充電, 叫起手要用, 先至發現以前剩低的充電池同充電器都死了。於是出 SSP 求期買。

可能電池本身已有電, 充了一陣已充滿, 要等用完後再充先至知究竟要充幾耐。

初步試過, 4 個位都可以單獨用, 充電時粒 LED 會著, 充滿就熄。

[attach]2197466[/attach]

[attach]2197467[/attach]

[attach]2197468[/attach]

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: free3sky    時間: 2020-6-6 06:49

呢啲叉機唔知有冇服皮


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
啊甘 發表於 2020-6-5 19:32

信哥幾錢
有要求可試下ic99
多D野看
作者: 啊甘    時間: 2020-6-6 09:33

信哥幾錢  
有要求可試下ic99
多D野看
free3sky 發表於 2020-6-6 06:49



    59 貪佢可以用米高USB   我都有用另外一個用緊。ic 99 之前都用過 好好用
作者: 啊甘    時間: 2020-6-6 09:39

信哥幾錢  
有要求可試下ic99
多D野看
free3sky 發表於 2020-6-6 06:49



    59 佢差滿有同嗰部機差唔多速度 粗用OK我仲以為佢差得好慢
作者: TH30    時間: 2020-6-6 09:47

講開充電器, 這個「腹人」雜貨場賣 $15 的 AA/AAA 充電器又有無伏呢?另外 2xAAA 充電池就 $9。
C_Law 發表於 2020-6-6 06:24 AM


拆開俾大家參詳下~
作者: 啊甘    時間: 2020-6-6 11:24

拆開俾大家參詳下~
TH30 發表於 2020-6-6 09:47

呢個[attach]2197515[/attach]
[attach]2197514[/attach]


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: free3sky    時間: 2020-6-6 13:11

59 佢差滿有同嗰部機差唔多速度 粗用OK我仲以為佢差得好慢
啊甘 發表於 2020-6-6 09:39

粗用又唔貴   
作者: lai113ct    時間: 2020-6-6 16:01

回復 13 #啊甘

望落都用料都夠用到年幾既

via HKEPC Reader for Android
作者: C_Law    時間: 2020-6-6 16:29

本帖最後由 C_Law 於 2020-6-6 16:33 編輯
拆開俾大家參詳下~
TH30 發表於 2020/6/6 09:47

粒 IC 係 LM324 Quad Op-Amp。

[attach]2197577[/attach]

[attach]2197579[/attach]


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: ang    時間: 2020-6-6 18:22

粒 IC 係 LM324 Quad Op-Amp。






via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
C_Law 發表於 2020-6-6 16:29

即係點?唔係個個都有呢類知識,係好嘢定差呢
作者: 剋星    時間: 2020-6-6 18:47

出奇地唔慢。同部 二百幾 一個速度叉完4粒
啊甘 發表於 2020-6-6 02:28



    0.5A一粒叫正常
但靚機有4X1A
當然..如果都係充一晚就快慢都冇所謂, 同埋都會有充得快死得快
作者: 啊甘    時間: 2020-6-6 19:04

0.5A一粒叫正常
但靚機有4X1A
當然..如果都係充一晚就快慢都冇所謂, 同埋都會有充得快死得快 ...
剋星 發表於 2020-6-6 18:47



    冲得快死得快。除非真係太快  我覺得从3400 mah. 6a衝都唔算怏
作者: hon829    時間: 2020-6-6 19:55

回覆 13# 啊甘

駁多隻DC5.5-2.1 入電挿俾電會好啲
作者: hon829    時間: 2020-6-6 20:00

回覆 16# C_Law

慳水慳力, 居然用op-amp輸出直充, 加隻管擴吓流都冇
作者: dcc2000    時間: 2020-6-6 22:19

回覆  C_Law

慳水慳力, 居然用op-amp輸出直充, 加隻管擴吓流都冇
hon829 發表於 2020-6-6 20:00

正宗儍充,5V USB入,經兩粒並聯電阻,再經粒diode後接電池,絶對經典設計。。
粒OP-AMP係用嚟推4粒LED。
作者: Joe_Black    時間: 2020-6-6 22:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hon829    時間: 2020-6-6 23:07

回覆 22# dcc2000


咁眼利...
作者: dcc2000    時間: 2020-6-6 23:59

回覆  dcc2000


咁眼利...
hon829 發表於 2020-6-6 23:07

電路其實唔難跟。

[attach]2197664[/attach]
作者: 啊甘    時間: 2020-6-7 00:23

信哥咁多勁正叉機,做乜入呢d低端嘢呀?
Joe_Black 發表於 2020-6-6 22:29



    呢個野幾十蚊䇅下 得唔得 因每日要又12粒18650。只期望佢差四粒。,其他一部差八粒。 唔得就掉左佢   
作者: 活力寶蹄    時間: 2020-6-7 00:59

講開充電器, 這個「腹人」雜貨場賣 $15 的 AA/AAA 充電器又有無伏呢?另外 2xAAA 充電池就 $9。

好耐無用  ...
C_Law 發表於 2020-6-6 06:24

倍量電唔掂
作者: tgo    時間: 2020-6-7 01:13

C兄,咁呢部機差NiMH時佢又點玩法?

電路其實唔難跟。
dcc2000 發表於 2020-6-6 23:59

作者: 炎冬    時間: 2020-6-7 02:10

咁嘅規格,你接受到就無問題啦
ckshum 發表於 2020-6-5 21:32



    唔怕慢就可以了, 慢差用..我都是用IC-99
作者: dcc2000    時間: 2020-6-7 02:13

C兄,咁呢部機差NiMH時佢又點玩法?
tgo 發表於 2020-6-7 01:13

冇乜玩法,畀5V,永遠唔會自動停充嘅叉電機,睇原理圖。
佢加咗粒OP-AMP做電壓檢測,LED可能可以粗略顯示所謂 "叉滿" (着或熄)。
但呢種儍充有時亦有其用處,例如粒電芯存放太耐或過度放電,導至電壓太低,部份智能叉機可能會 "拒充",將電芯放入傻充叉一陣,也許可以令電壓回升,之後放入智能叉機又可以正常充電,所以傻充電路設計,喺某程度嚟講,係有其存在價值。

** 其係好多內置NI-CD或NI-MH電池嘅電器,都會採用呢種低電流限流式嘅設計,説明書通常會標示大概幾耐可以叉滿,用家要自行手動停充(斷電)。

[attach]2197682[/attach]
作者: C_Law    時間: 2020-6-7 05:08

倍量電唔掂
活力寶蹄 發表於 2020/6/7 00:59


就當係做下實驗。

充電器 + 4 粒充電池,夾埋 15+9+9=$33,平均每粒總成本 $33/4 = $8.25。(火牛本身己有,當 $0)

同樣係「腹人」價,一盒 24 粒  Camelion 鹼性 AAA 要 $29,平均每粒 29/24 = $1.21 = $8.25/6.82。

假設一粒充滿的倍量的電量只係一粒 Camelion 的 1/4,未計充電的電費(不過應該好細數目),如果每粒充到 6.82*4= 27.3 次以上,算是有賺。

即管放長雙眼睇下這 4 粒倍量挨到幾耐。不過好大機會係我未用夠 27.3 次就已完成手頭上要用 AAA 電池的工作。
作者: 活力寶蹄    時間: 2020-6-7 09:02

就當係做下實驗。

充電器 + 4 粒充電池,夾埋 15+9+9=$33,平均每粒總成本 $33/4 = $8.25。(火牛 ...
C_Law 發表於 2020-6-7 05:08

倍量充滿電就算你唔用,兩三日都無晒電
作者: tgo    時間: 2020-6-7 15:40

原來如此。手頭有IC99同埋3100,寧願用返呢d差機,電都襟用d。

冇乜玩法,畀5V,永遠唔會自動停充嘅叉電機,睇原理圖。
佢加咗粒OP-AMP做電壓檢測,LED可能可以粗略顯示 ...
dcc2000 發表於 2020-6-7 02:13





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2