Board logo

標題: 請教,Iris 循環風扇壞了 [打印本頁]

作者: stanley_chung    時間: 2020-6-24 22:38     標題: 請教,Iris 循環風扇壞了

部Iris 循環風扇,一開就自動熄機,請問有機會修理好嗎?

[attach]2201344[/attach]
[attach]2201345[/attach]
[attach]2201346[/attach]

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: hon829    時間: 2020-6-25 01:29

挿電下度度塊板降壓供電是否正常, 最大機會壞此兩電容:
[attach]2201374[/attach]
作者: stanley_chung    時間: 2020-6-25 10:37

本帖最後由 stanley_chung 於 2020-6-25 10:40 編輯
挿電下度度塊板降壓供電是否正常, 最大機會壞此兩電容:
hon829 發表於 2020-6-25 01:29

插電度了電容,電壓正常,有220VAC
也度了電容,應是灰色果粒老化了,用錶量出來只有0.67uF
作者: ANWKLO    時間: 2020-6-25 11:28

部Iris 循環風扇,一開就自動熄機,請問有機會修理好嗎?





via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) ...
stanley_chung 發表於 2020-6-24 22:38


部風扇用左幾耐 我部IRIS OHYAMA PCF-C18T 循環扇第二年
作者: stanley_chung    時間: 2020-6-25 11:37

部風扇用左幾耐 我部IRIS OHYAMA PCF-C18T 循環扇第二年
ANWKLO 發表於 2020-6-25 11:28

用咗2年左右,都係阿仔夜晚用

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: willmak    時間: 2020-6-25 12:00

師兄有無教學點拆部機呀?我部底部左右轉有D嘈,想開黎清塵落油,但去到入邊鐵片位開唔到拆唔到
作者: ANWKLO    時間: 2020-6-25 12:05     標題: 我都係夜晚輔助冷氣用, 估唔到2年咁快壞!

用咗2年左右,都係阿仔夜晚用

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
stanley_chung 發表於 2020-6-25 11:37

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: tgo    時間: 2020-6-25 12:05

灰色0.1uF 變 0.67uF係多左,唔係少左喎!他錶你都係銲甩一隻腳度先至準確。

插電度了電容,電壓正常,有220VAC
也度了電容,應是灰色果粒老化了,用錶量出來只有0.67uF ...
stanley_chung 發表於 2020-6-25 10:37

作者: tgo    時間: 2020-6-25 12:07

你不如度下C3係DC幾多V,重埋C3係佢個標示係幾多uF重埋幾多V?

部Iris 循環風扇,一開就自動熄機,請問有機會修理好嗎?





via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) ...
stanley_chung 發表於 2020-6-24 22:38

作者: ANWKLO    時間: 2020-6-25 12:13     標題: 我個部新買回來左右轉有D機械聲嘈, 轉到最左邊回頭時有"答"一聲!

師兄有無教學點拆部機呀?我部底部左右轉有D嘈,想開黎清塵落油,但去到入邊鐵片位開唔到拆唔到 ...
willmak 發表於 2020-6-25 12:00

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: JIMillim    時間: 2020-6-25 12:37

本帖最後由 JIMillim 於 2020-6-25 12:41 編輯
我個部新買回來左右轉有D機械聲嘈, 轉到最左邊回頭時有"答"一聲!
ANWKLO 發表於 2020-6-25 12:13 PM

呢個牌子既扇設計雖好, 但因為大陸造, 所以QC真係麻麻
或者呢間公司係大陸既廠管控不足
我部PCF-C15T都係新買時有些小瑕疵, 要去換過另一台
換完另一台後, 發覺風扇罩合唔實有罅隙, 要自己手動拆開再合番實
作者: diputs    時間: 2020-6-25 12:55

底板上果兩粒大電容,橙色684J(0.68uF)於銅皮面並聯於兩粒串聯貼片電阻(洩放電阻),應係將220V市電作限流降壓,再經整流供電比底板電路用。
如該電容老化,容量下降太多,容抗增大,整流後唔夠電壓(未能提供足夠工作電流)令電路不能正常工作或不穩定。
可先量清楚該電容容量(將該電容其中一脚焊離底板或整粒焊甩能量得更準確)。
作者: stanley_chung    時間: 2020-6-25 13:08

底板上果兩粒大電容,橙色684J(0.68uF)於銅皮面並聯於兩粒串聯貼片電阻(洩放電阻),應係將220V市電作限流降 ...
diputs 發表於 2020-6-25 12:55

謝謝師兄指導,等我甩了其中一隻電容腳,重新量度電容值

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: ANWKLO    時間: 2020-6-25 13:19     標題: 我部係淘寶官網買, 風扇好少唔係國內造!

呢個牌子既扇設計雖好, 但因為大陸造, 所以QC真係麻麻
或者呢間公司係大陸既廠管控不足
我部PCF-C15T都係 ...
JIMillim 發表於 2020-6-25 12:37

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: stanley_chung    時間: 2020-6-25 13:44

本帖最後由 stanley_chung 於 2020-6-25 13:46 編輯
師兄有無教學點拆部機呀?我部底部左右轉有D嘈,想開黎清塵落油,但去到入邊鐵片位開唔到拆唔到 ...
willmak 發表於 2020-6-25 12:00

[attach]2201446[/attach]
鬆螺絲,然後用一字批拆開圓形蓋

[attach]2201449[/attach]
將黑色紥線帶退出來,可以重用. 太緊的話,就剪斷佢

[attach]2201447[/attach]
再用一字批,攝入條槽,用少少力向上撬,不要太大力

[attach]2201448[/attach]
將個白色環推開後,整個底蓋便可打開。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: stanley_chung    時間: 2020-6-25 14:12

粒橙色684J (0.68uF), 得番0.30uF
[attach]2201453[/attach]

灰色0.1uF, 剩番0.0685uF
[attach]2201454[/attach]

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: stanley_chung    時間: 2020-6-25 14:24

你不如度下C3係DC幾多V,重埋C3係佢個標示係幾多uF重埋幾多V?
tgo 發表於 2020-6-25 12:07

粒C3 是6.3V 470uF, 應該正常吧
[attach]2201458[/attach]

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: willmak    時間: 2020-6-25 16:31

回覆 15# stanley_chung


    Thank you 師兄,今晚試吓攪攪佢先
作者: HK2046    時間: 2020-6-25 16:50

我都係天貓旗艦店買
Iris日本牌子大陸廠 開頭都諗住同國內品牌冇乜分別
收到貨一睇啤膠非常完美 估唔到八吋風扇都咁好風 做工謹慎 果然真正日本血統
畀我用開同一大小嘅大陸品牌真係差太遠
以後都會購買iris


[attach]2201482[/attach]
作者: kbpaul    時間: 2020-6-25 17:14

佢部DC fan好用嗎?會耐用過普通AC fan嗎?
作者: ANWKLO    時間: 2020-6-25 18:34

鬆螺絲,然後用一字批拆開圓形蓋


將黑色紥線帶退出來,可以重用. 太緊的話,就剪斷佢


再用一字批, ...
stanley_chung 發表於 2020-6-25 13:44


多謝分享 上次想話加的雪油, 拆到呢個位就唔識拆

作者: ANWKLO    時間: 2020-6-25 18:37

回覆  stanley_chung


    Thank you 師兄,今晚試吓攪攪佢先
willmak 發表於 2020-6-25 16:31


睇下會否靜的
作者: stanley_chung    時間: 2020-6-25 21:00

本帖最後由 stanley_chung 於 2020-6-26 00:10 編輯

多謝hon829,  tgo, diputs 師兄幫忙,成功維修了循環風扇。
材料費$10,又可減少浪費。
嚟個DIY 區的師兄好好人,之前也成功了更換洗衣機碳刷,再次多謝各位師兄無私奉獻,小弟獲益良多!
[attach]2201546[/attach]



via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: JIMillim    時間: 2020-6-25 21:08

多謝 tgo, diputs 師兄幫忙,成功維修了循環風扇。
材料費$10,又可減少浪費。
stanley_chung 發表於 2020-6-25 09:00 PM

咁你要小心諧波, 兩年內出問題算短時間
https://kknews.cc/zh-hk/news/3bro63o.html
除非本來原裝係次貨, 但我覺得唔似
作者: stanley_chung    時間: 2020-6-26 00:07

咁你要小心諧波, 兩年內出問題算短時間

除非本來原裝係次貨, 但我覺得唔似 ...
JIMillim 發表於 2020-6-25 21:08

多謝師兄提醒,我留意一下其他風扇有冇類似情況。
請問有冇簡單方法,check屋企電力系統是否有嚴重諧波?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: pc-daily    時間: 2020-6-26 12:19

看來你地既iris..都系淘返黎
有瑕疵好正常
作者: big_nature    時間: 2020-6-26 12:30

回覆 26# pc-daily

即係A貨?
   
作者: JIMillim    時間: 2020-6-26 20:53

多謝師兄提醒,我留意一下其他風扇有冇類似情況。
請問有冇簡單方法,check屋企電力系統是否有嚴重諧波? ...
stanley_chung 發表於 2020-6-26 12:07 AM

嚴格黎講, 要用儀器量度
但我唔建議外行業餘人仕咁做, 一來 儀器昂貴, 二來 需要專業知識分析
作者: JIMillim    時間: 2020-6-26 20:56

看來你地既iris..都系淘返黎
有瑕疵好正常
pc-daily 發表於 2020-6-26 12:19 PM

行貨都有瑕疵, 我係過來人
但行貨可以即時一換一, 大陸買既就要拎番上去搞, 麻煩好多
作者: stanley_chung    時間: 2020-6-26 22:20

部機用了2年左右,係TB 授權店買,應該唔係A 貨掛?果時,還買了另一部最平版本,反而冇事。嚟部曾由半米櫈跌落地,可能跌short 咗

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: willmak    時間: 2020-6-27 12:49

回覆 26# pc-daily


    我部係港版,Aeon買$498
作者: willmak    時間: 2020-6-27 12:50

回覆 22# ANWKLO


    清左,無乜用,都係嘈
作者: lnchu    時間: 2020-6-27 13:48

换摇頭/轉頭摩打是唯一解決嘈的問题.
作者: jpli    時間: 2020-6-27 14:39

之前係街邊買過一把對流扇,開細風,嘈到飛起,根本唔可以放係房用,放廳都覺好嘈,最後拆走面罩先可以
作者: ANWKLO    時間: 2020-6-27 16:26

回覆  ANWKLO


    清左,無乜用,都係嘈
willmak 發表於 2020-6-27 12:50


之前"左右轉有D機械聲嘈, 轉到最左邊回頭時有"答"一聲"

落完雪油同Shell 220機油, 好明顯寧靜晒, 冇埋"答"一聲

落Shell 220機油
[attach]2201905[/attach]

落雪油同Shell 220機油
[attach]2201911[/attach]

圓型路軌只有少量雪油
[attach]2201906[/attach]

落多的雪油
[attach]2201910[/attach]

左右轉向時, 有4粒波子係圓型路軌上滑行, 只有少量雪油
[attach]2201907[/attach]

又落多的雪油
[attach]2201908[/attach]








,
作者: ANWKLO    時間: 2020-6-27 16:38

部機用了2年左右,係TB 授權店買,應該唔係A 貨掛?果時,還買了另一部最平版本,反而冇事。嚟部曾由半米櫈 ...
stanley_chung 發表於 2020-6-26 22:20


我都係天貓官網IRIS買, 唔係A貨
[attach]2201913[/attach]
作者: fatfish    時間: 2020-6-27 17:31

19年頭淘左兩部 IRIS PCF-15TC , 仲好好
作者: willmak    時間: 2020-6-28 00:47

回覆 35# ANWKLO

就係佢啲機械聲煩住,所以無左右轉好耐,買油試吓先,Thanks 師兄
作者: JIMillim    時間: 2020-6-28 02:20

之前係街邊買過一把對流扇,開細風,嘈到飛起,根本唔可以放係房用,放廳都覺好嘈,最後拆走面罩先可以 ...
jpli 發表於 2020-6-27 02:39 PM

循環扇 利用空氣學原理將風力集中成柱狀, 送風距離可以去到好遠
https://blog.longwin.com.tw/2018 ... inciple-usage-2018/
市面上有好多所謂既循環扇 係假野, 吹出黎既風 同普通風扇冇分別
作者: ANWKLO    時間: 2020-6-28 09:55

回覆  ANWKLO

就係佢啲機械聲煩住,所以無左右轉好耐,買油試吓先,Thanks 師兄 ...
willmak 發表於 2020-6-28 00:47


我都無用左右轉好耐了, 昨天晚上用了左右轉, 唔多覺啲機械聲
作者: fatfish    時間: 2020-6-28 13:21

我有部每日搖頭擺腦幾個鐘都未有聲,不過清潔真係麻煩D
作者: ANWKLO    時間: 2020-6-28 13:38     標題: 清潔唔麻煩, 擰開兩粒螺絲,打開四個倒扣攪掂;)

我有部每日搖頭擺腦幾個鐘都未有聲,不過清潔真係麻煩D
fatfish 發表於 2020-6-28 13:21

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: fatfish    時間: 2020-6-28 14:28

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
ANWKLO 發表於 2020-6-28 13:38


摩打嗰邊殼要用布慢慢撩
作者: 熊飛    時間: 2020-6-28 14:36

淘寶同aeon各買左一把
只有面版簡繁字同插頭分別

via HKEPC Reader for Android
作者: ANWKLO    時間: 2020-6-28 14:41     標題: 前後面手容易到就得;)

摩打嗰邊殼要用布慢慢撩
fatfish 發表於 2020-6-28 14:28

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: willmak    時間: 2020-6-29 23:39

回覆 43# fatfish


    我有次懶,用貼MON支壓縮氣噴走D塵





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2