作者: stanley_chung 時間: 2020-6-24 22:38 標題: 請教,Iris 循環風扇壞了
部Iris 循環風扇,一開就自動熄機,請問有機會修理好嗎?
[attach]2201344[/attach]
[attach]2201345[/attach]
[attach]2201346[/attach]
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: hon829 時間: 2020-6-25 01:29
挿電下度度塊板降壓供電是否正常, 最大機會壞此兩電容:
[attach]2201374[/attach]
作者: stanley_chung 時間: 2020-6-25 10:37
本帖最後由 stanley_chung 於 2020-6-25 10:40 編輯
插電度了電容,電壓正常,有220VAC
也度了電容,應是灰色果粒老化了,用錶量出來只有0.67uF
作者: ANWKLO 時間: 2020-6-25 11:28
部Iris 循環風扇,一開就自動熄機,請問有機會修理好嗎?
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) ...
stanley_chung 發表於 2020-6-24 22:38
部風扇用左幾耐
作者: stanley_chung 時間: 2020-6-25 11:37
用咗2年左右,都係阿仔夜晚用
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: willmak 時間: 2020-6-25 12:00
師兄有無教學點拆部機呀?我部底部左右轉有D嘈,想開黎清塵落油,但去到入邊鐵片位開唔到拆唔到
作者: ANWKLO 時間: 2020-6-25 12:05 標題: 我都係夜晚輔助冷氣用, 估唔到2年咁快壞!
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: tgo 時間: 2020-6-25 12:05
灰色0.1uF 變 0.67uF係多左,唔係少左喎!他錶你都係銲甩一隻腳度先至準確。
作者: tgo 時間: 2020-6-25 12:07
你不如度下C3係DC幾多V,重埋C3係佢個標示係幾多uF重埋幾多V?
部Iris 循環風扇,一開就自動熄機,請問有機會修理好嗎?
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) ...
stanley_chung 發表於 2020-6-24 22:38
作者: ANWKLO 時間: 2020-6-25 12:13 標題: 我個部新買回來左右轉有D機械聲嘈, 轉到最左邊回頭時有"答"一聲!
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: JIMillim 時間: 2020-6-25 12:37
本帖最後由 JIMillim 於 2020-6-25 12:41 編輯
呢個牌子既扇設計雖好, 但因為大陸造, 所以QC真係麻麻
或者呢間公司係大陸既廠管控不足
我部PCF-C15T都係新買時有些小瑕疵, 要去換過另一台
換完另一台後, 發覺風扇罩合唔實有罅隙, 要自己手動拆開再合番實
作者: diputs 時間: 2020-6-25 12:55
底板上果兩粒大電容,橙色684J(0.68uF)於銅皮面並聯於兩粒串聯貼片電阻(洩放電阻),應係將220V市電作限流降壓,再經整流供電比底板電路用。
如該電容老化,容量下降太多,容抗增大,整流後唔夠電壓(未能提供足夠工作電流)令電路不能正常工作或不穩定。
可先量清楚該電容容量(將該電容其中一脚焊離底板或整粒焊甩能量得更準確)。
作者: stanley_chung 時間: 2020-6-25 13:08
謝謝師兄指導,等我甩了其中一隻電容腳,重新量度電容值
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: ANWKLO 時間: 2020-6-25 13:19 標題: 我部係淘寶官網買, 風扇好少唔係國內造!
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: stanley_chung 時間: 2020-6-25 13:44
本帖最後由 stanley_chung 於 2020-6-25 13:46 編輯
[attach]2201446[/attach]
鬆螺絲,然後用一字批拆開圓形蓋
[attach]2201449[/attach]
將黑色紥線帶退出來,可以重用. 太緊的話,就剪斷佢
[attach]2201447[/attach]
再用一字批,攝入條槽,用少少力向上撬,不要太大力
[attach]2201448[/attach]
將個白色環推開後,整個底蓋便可打開。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: stanley_chung 時間: 2020-6-25 14:12
粒橙色684J (0.68uF), 得番0.30uF
[attach]2201453[/attach]
灰色0.1uF, 剩番0.0685uF
[attach]2201454[/attach]
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: stanley_chung 時間: 2020-6-25 14:24
粒C3 是6.3V 470uF, 應該正常吧
[attach]2201458[/attach]
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: willmak 時間: 2020-6-25 16:31
回覆 15# stanley_chung
Thank you 師兄,今晚試吓攪攪佢先
作者: HK2046 時間: 2020-6-25 16:50
我都係天貓旗艦店買
Iris日本牌子大陸廠 開頭都諗住同國內品牌冇乜分別
收到貨一睇啤膠非常完美 估唔到八吋風扇都咁好風 做工謹慎 果然真正日本血統
畀我用開同一大小嘅大陸品牌真係差太遠
以後都會購買iris
[attach]2201482[/attach]
作者: kbpaul 時間: 2020-6-25 17:14
佢部DC fan好用嗎?會耐用過普通AC fan嗎?
作者: ANWKLO 時間: 2020-6-25 18:34
多謝分享

作者: ANWKLO 時間: 2020-6-25 18:37
睇下會否靜的
作者: stanley_chung 時間: 2020-6-25 21:00
本帖最後由 stanley_chung 於 2020-6-26 00:10 編輯
多謝hon829, tgo, diputs 師兄幫忙,成功維修了循環風扇。
材料費$10,又可減少浪費。
嚟個DIY 區的師兄好好人,之前也成功了更換洗衣機碳刷,再次多謝各位師兄無私奉獻,小弟獲益良多!
[attach]2201546[/attach]
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: JIMillim 時間: 2020-6-25 21:08
咁你要小心諧波, 兩年內出問題算短時間
https://kknews.cc/zh-hk/news/3bro63o.html
除非本來原裝係次貨, 但我覺得唔似
作者: stanley_chung 時間: 2020-6-26 00:07
多謝師兄提醒,我留意一下其他風扇有冇類似情況。
請問有冇簡單方法,check屋企電力系統是否有嚴重諧波?
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: pc-daily 時間: 2020-6-26 12:19
看來你地既iris..都系淘返黎
有瑕疵好正常
作者: big_nature 時間: 2020-6-26 12:30
回覆 26# pc-daily
即係A貨?
作者: JIMillim 時間: 2020-6-26 20:53
嚴格黎講, 要用儀器量度
但我唔建議外行業餘人仕咁做, 一來 儀器昂貴, 二來 需要專業知識分析
作者: JIMillim 時間: 2020-6-26 20:56
行貨都有瑕疵, 我係過來人
但行貨可以即時一換一, 大陸買既就要拎番上去搞, 麻煩好多
作者: stanley_chung 時間: 2020-6-26 22:20
部機用了2年左右,係TB 授權店買,應該唔係A 貨掛?果時,還買了另一部最平版本,反而冇事。嚟部曾由半米櫈跌落地,可能跌short 咗
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: willmak 時間: 2020-6-27 12:49
回覆 26# pc-daily
我部係港版,Aeon買$498
作者: willmak 時間: 2020-6-27 12:50
回覆 22# ANWKLO
清左,無乜用,都係嘈
作者: lnchu 時間: 2020-6-27 13:48
换摇頭/轉頭摩打是唯一解決嘈的問题.
作者: jpli 時間: 2020-6-27 14:39
之前係街邊買過一把對流扇,開細風,嘈到飛起,根本唔可以放係房用,放廳都覺好嘈,最後拆走面罩先可以
作者: ANWKLO 時間: 2020-6-27 16:26
之前"左右轉有D機械聲嘈, 轉到最左邊回頭時有"答"一聲"
落完雪油同Shell 220機油, 好明顯寧靜晒, 冇埋"答"一聲
落Shell 220機油
[attach]2201905[/attach]
落雪油同Shell 220機油
[attach]2201911[/attach]
圓型路軌只有少量雪油
[attach]2201906[/attach]
落多的雪油
[attach]2201910[/attach]
左右轉向時, 有4粒波子係圓型路軌上滑行, 只有少量雪油
[attach]2201907[/attach]
又落多的雪油
[attach]2201908[/attach]
,
作者: ANWKLO 時間: 2020-6-27 16:38
我都係天貓官網IRIS買, 唔係A貨
[attach]2201913[/attach]
作者: fatfish 時間: 2020-6-27 17:31
19年頭淘左兩部 IRIS PCF-15TC , 仲好好
作者: willmak 時間: 2020-6-28 00:47
回覆 35# ANWKLO
就係佢啲機械聲煩住,所以無左右轉好耐,買油試吓先,Thanks 師兄
作者: JIMillim 時間: 2020-6-28 02:20
循環扇 利用空氣學原理將風力集中成柱狀, 送風距離可以去到好遠
https://blog.longwin.com.tw/2018 ... inciple-usage-2018/
市面上有好多所謂既循環扇 係假野, 吹出黎既風 同普通風扇冇分別
作者: ANWKLO 時間: 2020-6-28 09:55
我都無用左右轉好耐了, 昨天晚上用了左右轉, 唔多覺啲機械聲
作者: fatfish 時間: 2020-6-28 13:21
我有部每日搖頭擺腦幾個鐘都未有聲,不過清潔真係麻煩D
作者: ANWKLO 時間: 2020-6-28 13:38 標題: 清潔唔麻煩, 擰開兩粒螺絲,打開四個倒扣攪掂;)
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: fatfish 時間: 2020-6-28 14:28
摩打嗰邊殼要用布慢慢撩
作者: 熊飛 時間: 2020-6-28 14:36
淘寶同aeon各買左一把
只有面版簡繁字同插頭分別
via HKEPC Reader for Android
作者: ANWKLO 時間: 2020-6-28 14:41 標題: 前後面手容易到就得;)
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: willmak 時間: 2020-6-29 23:39
回覆 43# fatfish
我有次懶,用貼MON支壓縮氣噴走D塵

