Board logo

標題: 喉管生锈處理 [打印本頁]

作者: faith    時間: 2020-7-26 06:50     標題: 喉管生锈處理

屋企浴室的假天花,裏面的去水管質料是生鐵來的,我個屋苑己接近廿年,個 d 生鐵的去水管雖然都有層"立立令"的油漆油左上去,但有些駁口位部份我見都有 d 锈漬,我想自己再油返層油等條管襟用 d, 但想知以下邊個做法好 d?

方案1.
-用砂紙磨走個 d 锈漬
-用水性金屬漆成條管油一次 (有無邊款牌子推薦??)

方案2.
-在淘X買一枝"鐵锈轉化劑",唔駛磨走個 d 锈漬,直接油晒成條管,因呢種鐵锈轉化劑聲稱可將鐵锈轉化為底漆,但我唔知係咪真係咁 work, 而且我油在我條管本身無生锈但立立令個d油漆上面,唔知有冇乜野影響?
-同樣地用水性金屬漆成條管油一次
作者: LKF    時間: 2020-7-26 07:05

估計嗰條去水管唔係你的,如果你搞過有咩事入你數。
作者: 1qwer    時間: 2020-7-26 08:13

"鐵锈轉化劑"

若果你條鐵表面鏽唔均勻,轉出黎D漆會唔都唔均勻,搞到第日防鏽出問題?
作者: ANWKLO    時間: 2020-7-26 10:12

屋企浴室的假天花,裏面的去水管質料是生鐵來的,我個屋苑己接近廿年,個 d 生鐵的去水管雖然都有層"立立令"的 ...
faith 發表於 2020-7-26 06:50


有無諗過接近廿年的鉛水喉, 內面已經生滿鐵锈漲起晒, 攪靚外面攪唔到內面, 還好不是飲用
作者: faith    時間: 2020-7-26 11:31

估計嗰條去水管唔係你的,如果你搞過有咩事入你數。
LKF 發表於 2020-7-26 07:05


你講得啱,個條喉其實係樓上的去水喉(包埋座廁的排污喉),有乜事係樓上負責,但我驚去到穿左爆埋 d 座廁污水個下先叫人整,拖拖拉拉周旋起碼幾個月,到時我咪要忍受個 d 污水幾個月?會唔會而家咁輕微自己油一油佢安心 d 仲好? 不過我確實又想攪清楚是否我而家自己好心油一油,到第日真係出事透過管理署搵樓上攪,樓上可因為我曾經油過而拒絕攪?
作者: hon829    時間: 2020-7-26 16:03

有假天花遮, 不如散幾吓油層紅丹油算
作者: TH30    時間: 2020-7-27 10:53

留名學野
樓上伸入樓下的喉管是誰負責維修
我估是樓主吧
佢自己都有段喉伸落下一層
 
作者: tkt1307    時間: 2020-7-27 11:45

屋企浴室的假天花,裏面的去水管質料是生鐵來的,我個屋苑己接近廿年,個 d 生鐵的去水管雖然都有層"立立令"的 ...
faith 發表於 26/7/2020 06:50


舊公屋?
作者: skyfall    時間: 2020-7-27 12:05

回復 1 #faith

用廉價的紅丹防銹油就可以了,用掃輕輕掃除銹粉,不須將銹漬完全清除,只油生銹部份,其他位置可以不理,亦無須油面油。

via HKEPC Reader for Android
作者: skyfall    時間: 2020-7-27 12:12

如果駁口位有滲水,先用油灰止水然後才油防鏽油。

via HKEPC Reader for Android
作者: chow.cc    時間: 2020-7-27 12:33

你講得啱,個條喉其實係樓上的去水喉(包埋座廁的排污喉),有乜事係樓上負責,但我驚去到穿左爆埋 d 座廁污水 ...
faith 發表於 2020-7-26 11:31

接駁位有銹漬‧其實裏面已經生哂銹‧表面油油‧只為美觀‧
最好問咗管理處條喉屬誰先油?唔係到時有事‧實瀨你搞過
作者: faith    時間: 2020-7-28 07:16

問過管理署,是樓上負責的,只不過正如我之前所講,唔想等到生锈到穿窿爆屎水個刻先叫樓上整,因拖拖拉拉到時有排攪,但而家見到曾經有水漬但條管又無濕咁的話又叫唔到樓上整
作者: faith    時間: 2020-7-28 12:18

唉,而家用個水盤放係下面先,係就係被動 d,但費事好心油左油到時有老化漏水都乜都入晒我數
作者: ANWKLO    時間: 2020-7-28 12:34

唉,而家用個水盤放係下面先,係就係被動 d,但費事好心油左油到時有老化漏水都乜都入晒我數 ...
faith 發表於 2020-7-28 12:18


洒的肥皂泡睇下有無微漏霧化 話晒屎水來





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2