作者: celicahk 時間: 2020-9-7 18:14 標題: WORX 新出 20V 無刷油壓鑽?
見到 WORX 新出左把 20V 無刷油壓鑽,話有成 50Nm ,一般家用間中轉下野既話唔知夠唔夠力呢?
[attach]2216414[/attach]
作者: pooh24680 時間: 2020-9-7 18:18
呢支唔係油壓鑽
作者: celicahk 時間: 2020-9-7 18:23
大陸應該叫電錘
作者: god123456 時間: 2020-9-7 18:24
呢把沖擊鑽
作者: billyck2 時間: 2020-9-7 18:25
呢支頂多叫人壓鑽

作者: god123456 時間: 2020-9-7 18:27
WU380先係
作者: celicahk 時間: 2020-9-7 18:30
尼把係 WX-JCR 係新出,睇片話有電錘係入面
https://www.youtube.com/watch?v= ... l=WorxInternational
作者: ghost2377 時間: 2020-9-7 18:38
唔算電錘吧,勉強算錘仔,鑽磚头真係得的,鑽石屎遇石仔會好無助
作者: billyck2 時間: 2020-9-7 18:51
上面電錘還電錘,衝撃鑽還衝撃鑽,分得好清楚
佢官網都唔敢自稱為電錘
威克士WORX WX-JCR.1无刷充电式主动冲击钻家用电钻电转手电钻手枪钻电动工具 WXJCR.9无刷冲击钻裸机(不带电池和充电器)
作者: naomi 時間: 2020-9-7 19:00
打到C35一般住家夠用
作者: 597868071 時間: 2020-9-7 21:48
一定打唔到香港嘅鋼筋石屎墻
用三角陶瓷鑽頭仲好 慢慢磨
作者: =小虎= 時間: 2020-9-7 21:59
我買左..但係未用過

作者: 3300X 時間: 2020-9-7 22:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: celicahk 時間: 2020-9-8 01:12
回覆 12# =小虎=
師兄等你report,我都想買
作者: mdws2002 時間: 2020-9-8 08:07
有索頭係度,點錘?定係個索頭可以拆落嚟?
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: celicahk 時間: 2020-9-8 12:13
回覆 15# mdws2002
唔知佢點設計,唔洗拆個頭,可能係波箱做手腳掛
作者: pooh24680 時間: 2020-9-8 12:37
真係唔想你踩......
Hammer drill 係衝擊鑽
可以鑽磚牆
用泥鑽石屎就係 名滿天下嘅 人壓鑽
冇話唔得,不過包你異生難忘.....
鑽石屎 香港叫油壓鑽,大陸叫電錘,英文係rotary hammer drill
有個好重要嘅 spec 叫 J(焦爾/能量單位)
作者: fkjohnny 時間: 2020-9-8 15:02
worx 189個扭力係60添喎,呢部50有咩特別呢?
作者: 臘腸狗 時間: 2020-9-8 19:27
油壓鑽唔會標榜有幾多扭力,扭力對油壓鑽來講係唔重要,係一般電鑽,起子先會有呢個參數

