Board logo

標題: 冷氣機 風聲 (問題已解決) [打印本頁]

作者: liyee    時間: 2020-9-17 22:25     標題: 冷氣機 風聲 (問題已解決)

本帖最後由 liyee 於 2020-10-28 18:47 編輯

三菱重工 SRK40CR 分體冷氣1.5匹。
最近這星期,開機恒溫之後(維持正常調校的溫度)
出現好似海浪聲咁,三幾秒後吹一次 大風,
維持一兩秒又  細風  ,之後又係大風(重複又重複)

這是什麼原因做成的?
是否壽命已盡?
可有解決辦法?

[attach]2218511[/attach]


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: raylee    時間: 2020-9-17 22:31

water inside
作者: liyee    時間: 2020-9-17 22:40

water inside
raylee 發表於 2020-9-17 22:31

又唔覺有水流出嚟喎
作者: liyee    時間: 2020-9-17 22:42

water inside
raylee 發表於 2020-9-17 22:31


望過下冇結冰,但有啲水滴滴下。
機殼冇水滴落嚟。
作者: andysin    時間: 2020-9-18 01:24

https://www.youtube.com/watch?v=6_Iy-QgBPQQ
睇下啱唔啱使?
作者: liyee    時間: 2020-9-18 11:54

睇下啱唔啱使?
andysin 發表於 2020-9-18 01:24

聽就唔識聽佢講乜。
佢意思 是否去水喉阻塞?(純估)
如果去水喉阻塞,屋內 風機是否在滴水?(沒有這現象)
作者: t9097    時間: 2020-9-18 14:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liyee    時間: 2020-9-18 15:36

係唔系頻率一致的? 好似有自然風嗰種風扇?
t9097 發表於 2020-9-18 14:07

冇呢啲設定嘅
好似慣常一樣用法。
就係這一星期先出現這現象。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: liyee    時間: 2020-9-18 15:41

剛剛拆左外殼。
搵啲飲筒用口吹吹排水管,看看如何。(倒咗好多樽水都沒有倒流返)

[attach]2218673[/attach]
[attach]2218674[/attach]

[attach]2218675[/attach]

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: wgkit    時間: 2020-9-18 15:43

剛剛拆左外殼。
搵啲飲筒用口吹吹排水管,看看如何。(倒咗好多樽水都沒有倒流返)

via HKEPC IR Pro ...
liyee 發表於 2020-9-18 15:41



    你應該用電筒照下入面風葉係咪好多塵
作者: liyee    時間: 2020-9-18 15:48

你應該用電筒照下入面風葉係咪好多塵
wgkit 發表於 2020-9-18 15:43


無塵。
又搵1:59漂白水周圍噴過抹過。
作者: liyee    時間: 2020-9-18 15:49

你部機用咗11年了
作者: Miipp    時間: 2020-9-18 16:34

摩打驅動系統 short 左?
作者: liyee    時間: 2020-9-18 17:24

摩打驅動系統 short 左?
Miipp 發表於 2020-9-18 16:34


唔知哩。
我唔識測試。
作者: ANWKLO    時間: 2020-9-18 17:49

剛剛拆左外殼。
搵啲飲筒用口吹吹排水管,看看如何。(倒咗好多樽水都沒有倒流返)






via HKEPC IR Pro ...
liyee 發表於 2020-9-18 15:41


都幾骯臟, 係時候洗機, 洗機睇下有無改善
作者: liyee    時間: 2020-9-18 18:05

都幾骯臟, 係時候洗機, 洗機睇下有無改善
ANWKLO 發表於 2020-9-18 17:49

散熱片 表面唔係咁多塵(已用牙刷擦過)
但係塑膠嘅板就幾汙糟。
用漂白水全部抹過,新嘅一樣。
作者: wing1234    時間: 2020-9-18 18:16

其實你係咪確定嗰啲係風聲

有冇可能係說雪種聲
作者: liyee    時間: 2020-9-18 18:47

其實你係咪確定嗰啲係風聲

有冇可能係說雪種聲
wing1234 發表於 2020-9-18 18:16

係風聲
時大時細。
十足十海浪聲。
一浪接一浪。
作者: liyee    時間: 2020-9-18 19:45

唔開製冷模式,淨係行風都是這樣。
不知道哪一處問題?
作者: liyee    時間: 2020-9-18 21:07

本帖最後由 liyee 於 2020-9-19 21:25 編輯

唔知成唔成功上傳

近距離測試風聲

https://youtu.be/B0_NkOwLym8

[youtube]https://youtu.be/B0_NkOwLym8[/youtube]
作者: diputs    時間: 2020-9-19 09:38

如唔開製冷,單開吹風都係忽強忽弱(可用單層厠纸條貼係出風口確定),好大可能係控制風扇摩打速度零件損壞(如MCU或風速感應元件),有維修電子電路能力可用電壓錶或示波器查找原因。
作者: liyee    時間: 2020-9-19 13:09

如唔開製冷,單開吹風都係忽強忽弱(可用單層厠纸條貼係出風口確定),好大可能係控制風扇摩打速度零件損壞( ...
diputs 發表於 2020-9-19 09:38


測試元件我又唔識喇。
嗰啲元件是否在主版嗰度?

如果係摩打嘅問題
我可以換摩打還可以。
   
謝謝提議。
作者: liyee    時間: 2020-9-19 21:24

如唔開製冷,單開吹風都係忽強忽弱(可用單層厠纸條貼係出風口確定),好大可能係控制風扇摩打速度零件損壞( ...
diputs 發表於 2020-9-19 09:38


已跟你方式測試。

用紙巾測試風速
https://youtu.be/y97L9vef4rA
作者: diputs    時間: 2020-9-20 00:49

本帖最後由 diputs 於 2020-9-20 08:26 編輯

回覆 23# liyee

睇條片風力好似亦跟轉速聲咁時強時較弱,試吓用遥控將[Fan Speed] set 係LO(唔好set AUTO),睇吓豬籠扇係咪仍然忽快忽慢?
並將風扇摩打接線影相放上黎睇睇,係逃保只係揾到如下圖三菱重工冷氣風扇摩打,你部機風扇摩打是否相同(分一組3線為轉速檢測Pulse Generator, 另一組3線為摩打電源),定係用5線式直流变頻摩打?
[attach]2219002[/attach]

最好影埋室內機塊PCB較清晰相,零件面及銅皮面各一張放上黎,可能有機會有師兄會比到多d建議你。
作者: liyee    時間: 2020-9-20 01:25

回覆  liyee

睇條片風力好似亦跟轉速聲咁時強時較弱,試吓用遥控將[Fan Speed] set 係LO(唔好set AUTO), ...
diputs 發表於 2020-9-20 00:49


測試時都是在LO模式下進行,
明天睇睇馬達什麽模樣
作者: liyee    時間: 2020-9-20 18:45

本帖最後由 liyee 於 2020-9-20 18:48 編輯

今日拆机研究。
[attach]2219144[/attach][attach]2219139[/attach][attach]2219140[/attach][attach]2219142[/attach][attach]2219144[/attach]

[attach]2219145[/attach]
作者: liyee    時間: 2020-9-20 19:06

回覆  liyee

睇條片風力好似亦跟轉速聲咁時強時較弱,試吓用遥控將[Fan Speed] set 係LO(唔好set AUTO), ...
diputs 發表於 2020-9-20 00:49


師兄
我想問下你搵呢個尺寸如何。
軸心幾粗?

我搵到呢個,所有尺寸都啱
但係軸心就唔啱。
我原本呢條係  7mm

3.0fu致内容₤v587cfNfTub₤da開????τao寶????或掂击链街 https://m.tb.cn/h.VBxbPsd?sm=885255 至流览器【SFN-220-16-4B三菱重工空调  16W 内电机 送风马达 风机】
作者: diputs    時間: 2020-9-21 00:05

本帖最後由 diputs 於 2020-9-21 07:16 編輯

回覆 27# liyee

https://m.tb.cn/h.VBBdMYd?sm=262d51
你可自己問問客服有關送風摩打各配合尺寸。

個摩打應係以調整Triac導通角寬度以控制轉速嘅交流220V電容裂相式摩打,並內帶有霍爾效應lC作轉速檢測(PG)。

1. 可將風速以遥控調至高速,單吹風唔制冷行3至5分鐘,再轉回中速,睇吓有冇忽快忽慢情况。如冇就再轉行低速,睇吓有冇忽慢忽快,如仍有的話,好可能係摩打因不夠順滑或裂相電容(接線圖中PCB上的CFI: 1.5~2uF 450V )容值下降引無力令轉速過低,經PG檢測輸出訊号接至MCU,MCU自動調整Triac 導通角嘗試加快摩打轉速令轉動回復較順滑。可用手轉動摩打軸,睇吓夠唔夠順,需要時加d車油(白礦油)潤滑。並量度CFI容值,睇吓是否少於標示值85%。

2. 可將個摩打PG接線插抽出,用電阻錶度吓輸出線(紫),睇吓有冇對接地線(藍)或對+Vcc線(灰)呈短路(或極低電阻)或開路;
可參考  http://www.ceosta.org/70.html
中量度霍爾元件方法。

[attach]2219233[/attach]

先要確定個吹風摩打內PG損壞或已使用年份太長,摩打軸承润滑不夠引至轉速減弱才好買新摩打或電容更換,因亦有可能係PCB內驅動lC5及因有關電路零件損壞,唔係摩打出問题。
*要留意如買新摩打更換,除軸形狀外徑長短及外殼尺寸等能配合原有摩打外,功率、電流、轉速、轉向亦需相同(同型号)或極相近,例如SFN-220-16-4B與SFN-220-16-4A 轉向係相反。真係揾唔到7mm軸徑可將個豬籠扇配合窿(D孔)用半圓鏢銼或充電鑽配磨咀開大(0.5mm)應唔會太難。

如想了解多D該類吹風交流摩打MCU控速電路,
可参考http://www.gzweix.com/article/so ... /info-278096_3.html
中 4.5.3 PG 风机电路。
作者: liyee    時間: 2020-9-21 12:12

回覆  liyee


你可自己問問客服有關送風摩打各配合尺寸。

個摩打應係以調整Triac導通角寬度以控制轉速嘅 ...
diputs 發表於 2020-9-21 00:05

好多謝師兄你咁熱心為我解答。
呢啲問題對我嚟講簡直難過登天(電子盲俠一個)
拆拆裝裝應該冇問題( 測試電流電壓一竅不通)
我會嘗試叫朋友睇睇呢篇文。
睇下佢明唔明解。

再唔係換左摩打先
跟住唔得再換埋主板。
都係500蚊有找。

在此多謝你。
作者: liyee    時間: 2020-9-21 13:10

所有模式 功能都正常運作。
唯獨是風扇速度這項
高 中 低 自動,都是同一大細風速。

[attach]2219277[/attach]


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: diputs    時間: 2020-9-21 13:35

本帖最後由 diputs 於 2020-9-21 14:46 編輯

如用遥控SET風速於高、中、低檔時,機內機顯示有感應到(LED及蜂鳴器響),但實際風速都係一陣快後一陣慢,可試將PG線插(藍/紫/灰線)拔離PCB插座,如拔除後開吹風扇時表現與未拔離前相同,則好大可能係摩打內轉速感應PG壞咗。

【換左摩打先
跟住唔得再換埋主板。
都係500蚊有找。】
不失為可行解決方法。
作者: liyee    時間: 2020-9-23 15:14

本帖最後由 liyee 於 2020-9-23 15:42 編輯
如用遥控SET風速於高、中、低檔時,機內機顯示有感應到(LED及蜂鳴器響),但實際風速都係一陣快後一陣慢,可 ...
diputs 發表於 2020-9-21 13:35

師兄,求救。
跟你指示拔除你講嗰組插線。
開機運行20秒左右,RUN指示燈閃幾閃跟著熄機。
是什麼問題?

[attach]2219790[/attach]
[attach]2219797[/attach]



via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: liyee    時間: 2020-10-22 13:42

本帖最後由 liyee 於 2020-10-22 13:44 編輯

已更換摩打,仍然沒有作用

6.0付致内容¥FXhuci7N1k7$到????淘t..宝????或点几链街 https://m.tb.cn/h.4Y5oZSH?sm=c2077a 至浏.览览.器【SFN-220-20-4A三菱重工空调室内风机电机空调马达220-16-4B反转】

現在尋找底板中。

[attach]2226134[/attach]
[attach]2226135[/attach]
作者: liyee    時間: 2020-10-22 14:45

有邊位師兄可以幫忙找一塊三菱重工嘅主板?
我唔識點搵,搵到啲唔啱嘅……
唔該幫幫忙。
[attach]2226146[/attach]

[attach]2226145[/attach]

[attach]2226147[/attach]

[attach]2226148[/attach]

[attach]2226149[/attach]

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: liyee    時間: 2020-10-22 16:22

本帖最後由 liyee 於 2020-10-22 16:44 編輯

找到了¥100

[attach]2226166[/attach]

[attach]2226172[/attach]



via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: kamcm    時間: 2020-10-22 17:15

我估係壞主板上的Shift register  
作者: liyee    時間: 2020-10-22 17:34

我估係壞主板上的Shift register
kamcm 發表於 2020-10-22 17:15

如果係你哋玩開呢啲電子嘅嘢就好簡單。
我完全唔識用他錶度嘢,所以成塊換。
都係嘗試下有冇效……

第日話你地知。
作者: Mickey616    時間: 2020-10-23 21:42

跟進… 學吓嘢…
作者: liyee    時間: 2020-10-28 14:29

我估係壞主板上的Shift register
kamcm 發表於 2020-10-22 17:15

淘寶的主板已集運回來。

師兄
你所指嘅係邊一部份?

稍後安裝。
[attach]2227421[/attach]

[attach]2227422[/attach]

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: liyee    時間: 2020-10-28 15:11

本帖最後由 liyee 於 2020-10-28 15:14 編輯

想問下咁多位師兄
呢兩塊板圈住嗰度排序是否一樣?

3同4的插位是否與原版的位置一樣?
麻煩咁多位幫我睇睇,我唔識。

[attach]2227429[/attach]

[attach]2227430[/attach]

[attach]2227431[/attach]

[attach]2227432[/attach]


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: ken2004    時間: 2020-10-28 16:14

繼電器轉咗供應商,跟接線圖黑線接3,灰線接4。
作者: liyee    時間: 2020-10-28 17:08

繼電器轉咗供應商,跟接線圖黑線接3,灰線接4。
ken2004 發表於 2020-10-28 16:14


清楚,唔該師兄。

即係照原本咁插,位置冇變。
作者: liyee    時間: 2020-10-28 18:45

本帖最後由 liyee 於 2020-10-28 18:46 編輯

在淘寶淘咗塊主板返嚟
更換咗一切正常,冇以前的怪風。

好多謝有份參與比意見的師兄們。
尤其是
diputs
mken2004
兩位師兄的幫忙。
多謝。

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=yVggKwQffNw

[attach]2227463[/attach]
作者: HK2046    時間: 2020-10-28 18:52

淘寶店主 又肯幫你
呢度師兄 又肯幫你
可能係epc 最高貢獻嘅一個貼
隔空整分體冷氣機
作者: liyee    時間: 2020-10-28 19:12

淘寶店主 又肯幫你
呢度師兄 又肯幫你
可能係epc 最高貢獻嘅一個貼
隔空整分體冷氣機  ...
HK2046 發表於 2020-10-28 18:52


之前已google和百度過,
都冇類似噉嘅情況嘅個案。
可能都係首次發生該問題。
作者: diputs    時間: 2020-10-28 22:59

回覆 45# liyee
恭喜樓主能修理成功,其實連萬用錶都唔係用得較熟,繼電器都唔太懂,就只能換底板組,好難去到換零件修理。
作者: liyee    時間: 2020-10-28 23:51

回覆  liyee
恭喜樓主能修理成功,其實連萬用錶都唔係用得較熟,繼電器都唔太懂,就只能換底板組,好難去 ...
diputs 發表於 2020-10-28 22:59

係呀
我對呢D唔識唯有整塊板換
對我之前嘅預算500蚊,又慳返唔少。

比著你哋有經驗嘅,可能10元8塊搞掂。

在此多謝你





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2