Board logo

標題: 樓底扇/掛牆扇 [打印本頁]

作者: gre    時間: 2020-9-28 23:40     標題: 樓底扇/掛牆扇

本帖最後由 gre 於 2020-9-30 23:36 編輯

有冇人用緊下面個款三菱樓底扇/掛牆扇

靜唔靜同好唔好用?

https://www.mitsubishielectric.com.hk/products/details/CY16-ST

https://www.mitsubishielectric.com.hk/products/details/W16-GU

另外kdk有兩款樓底扇 邊款比較好?
作者: kenken777    時間: 2020-9-29 15:17

回覆 1# gre
都係大牌子,應該都唔錯
不過個人會選kdk,三菱搵零件好難
作者: gre    時間: 2020-9-29 17:36

回覆  gre
都係大牌子,應該都唔錯
不過個人會選kdk,三菱搵零件好難
kenken777 發表於 2020-9-29 03:17 PM

之前用過樂聲掛牆扇,日子耐左轉左右時轉到某些位置時會有聲

你有冇用過三菱掛牆扇,有冇左右轉動時有聲依過問題出現?
作者: wueddie    時間: 2020-9-29 17:54

天花扇緊係用KDK , 我果把都用左20幾年... 藍色鐵業.
作者: hon829    時間: 2020-9-29 18:03

用僅兩把樓底扇:


左面那把使用超過廿年, 淨換過bearing及旋鈕開關;
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2582966

右面那把使用超過十五年, 從未壞/修過當然每隔三幾年會加吓油之類保養吧!

但新不如舊的, 不清楚現貨質料了
作者: kenken777    時間: 2020-9-29 18:40

回覆 3# gre
三菱掛牆扇未用過,我甚至未用過掛牆扇
用耐咗左右轉有聲可能係齒輪錯位,拆開嚟搞搞佢,應該問題唔大啩
作者: kenken777    時間: 2020-9-29 18:44

本帖最後由 kenken777 於 2020-9-29 18:46 編輯

回覆 5# hon829
現時家用風扇好少用bearing了
我就咁啱買部P記座台扇係前bearing後杯士
P記都只係少數型號用bearing了
作者: gre    時間: 2020-9-29 19:09

用僅兩把樓底扇:


左面那把使用超過廿年, 淨換過bearing及旋鈕開關;


右面那把使用超過十五年, 從未壞/修 ...
hon829 發表於 2020-9-29 06:03 PM


兩部樓底扇係鐵葉定膠葉?
有冇風扇個樣望下?
作者: hon829    時間: 2020-9-29 20:36

兩部樓底扇係鐵葉定膠葉?
有冇風扇個樣望下?
gre 發表於 2020-9-29 19:09



兩把都是膠葉, 但幾厚身並有點柔韌性,亦易清理的!

樣冇咩特別
over 20年款:
[attach]2221334[/attach]

幾欣賞這搖頭設計, 隨手/徒手撥扇的網罩即可改變搖頭打圈大小, 什或定位直吹向地
[attach]2221335[/attach]
[attach]2221336[/attach]
[attach]2221337[/attach]

over 15年款:  這款要擒上去攪機尾扣件, 至較倒吹大細圈!
[attach]2221347[/attach]


基本上前後買隔了幾年, 但多方面設計都不同了!
(如舊款主軸是經齒輪俾動力做埋搖擺的, 但新款即加了隻細同步摩打獨立去做!)
作者: gre    時間: 2020-9-30 23:34

見kdk樓底扇有兩款,邊款較好?
作者: gre    時間: 2020-10-3 11:18

有冇人用緊kdk樓底扇,5段風速還是三段風速較好?
作者: Patrickxobb    時間: 2020-10-3 13:14

回復 11 #gre

三速

via HKEPC Reader for Android
作者: 1個閒人    時間: 2020-10-3 14:59

本帖最後由 1個閒人 於 2020-10-3 15:02 編輯

我睡房用12吋"三洋"掛墻扇, 方便清潔
作者: Patrickxobb    時間: 2020-10-3 16:14

回復 13 #1個閒人

鐵葉黎嗎?

via HKEPC Reader for Android
作者: 1個閒人    時間: 2020-10-3 16:19

回復 1個閒人

鐵葉黎嗎?

via HKEPC Reader for Android
Patrickxobb 發表於 2020-10-3 16:14



    膠的......123456
作者: gre    時間: 2020-10-3 19:40

回復 gre

三速

via HKEPC Reader for Android
Patrickxobb 發表於 2020-10-3 01:14 PM


點解三速較好?
作者: Patrickxobb    時間: 2020-10-5 11:29

回復 16 #gre

5速同3速 風出力一樣的 個掣不同
功率一樣
加上 5速你會感覺上比 3速慢
申利:經常安裝kdk 風扇 !

via HKEPC Reader for Android
作者: hkdvdrom    時間: 2020-10-5 14:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raylee    時間: 2020-10-5 14:17

本帖最後由 raylee 於 2020-10-5 14:24 編輯
其實現在TB D 燈扇又平, 又好用
用左一年, so far so good
hkdvdrom 發表於 2020-10-5 14:14


燈扇主菜是燈, 扇不太涼
利申: 我廳用緊扇燈, 因廳有冷氣, 扇是輔助及裝飾用
作者: gre    時間: 2020-10-5 22:05

回復 gre

5速同3速 風出力一樣的 個掣不同
功率一樣
加上 5速你會感覺上比 3速慢
申利:經常安裝kdk 風扇 ! ...
Patrickxobb 發表於 2020-10-5 11:29 AM


kdk樓底扇定掛牆扇好d?
如裝樓底扇是否一定要在電箱拉條獨立電線出黎安裝?
作者: kenken777    時間: 2020-10-5 23:14

本帖最後由 kenken777 於 2020-10-5 23:18 編輯

回覆 20# gre
我裝過燈扇(約70W),扇裝係天花燈個位,開關制就裝係燈制盒,唔駛拉線
但如果裝樓底扇(50W以下),除非犧牲一個天花燈位,否則要係附近電制盒偷條線出嚟走明線
掛牆扇就只有走明線
作者: gre    時間: 2020-10-6 15:10

回覆  gre
我裝過燈扇(約70W),扇裝係天花燈個位,開關制就裝係燈制盒,唔駛拉線
但如果裝樓底扇(50W以下) ...
kenken777 發表於 2020-10-5 11:14 PM


用返燈位整本身電線管再拉多條獨立電線(分兩條獨立電線,一條燈另一條掛牆扇)黎裝可唔可行?
作者: kenken777    時間: 2020-10-6 17:14

本帖最後由 kenken777 於 2020-10-6 17:19 編輯
用返燈位整本身電線管再拉多條獨立電線(分兩條獨立電線,一條燈另一條掛牆扇)黎裝可唔可行? ...
gre 發表於 2020-10-6 15:10

理論上可以,現實係殘酷
條暗喉未必只有一組電線,唔夠闊通過,過彎位更難
熟手電佬用引線器有技巧可能會掂都唔定
電佬識分邊條線打邊條線,用舊線帶兩條新線
作者: gre    時間: 2020-10-7 00:06

理論上可以,現實係殘酷
條暗喉未必只有一組電線,唔夠闊通過,過彎位更難
熟手電佬用引線器有技巧可能會 ...
kenken777 發表於 2020-10-6 05:14 PM

即係好難係燈制位偷線?
作者: wueddie    時間: 2020-10-7 14:19

其實現在TB D 燈扇又平, 又好用
用左一年, so far so good
hkdvdrom 發表於 2020-10-5 14:14



    燈扇係好, 而且清潔容易. 但係企係燈扇正中間下面係吾涼的... 要係離開中間的圓周位置先涼.同埋請風力.真係同傳統KDK 天花扇係吾同的.
作者: edd    時間: 2020-10-7 14:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenken777    時間: 2020-10-7 19:39

即係好難係燈制位偷線?

用錢能解決的問題就唔係問題
你有心理準備如果自己搞唔掂,要花費貴過風扇嘅錢請電佬的話...
就算我知道晒走線位,我都選擇唔咁做
作者: kenken777    時間: 2020-10-7 19:43

燈扇係好, 而且清潔容易. 但係企係燈扇正中間下面係吾涼的... 要係離開中間的圓周位置先涼.同埋請風 ...

我個燈扇燈面面積細,所以無你講嘅問題
作者: gre    時間: 2020-10-8 20:37

用錢能解決的問題就唔係問題
你有心理準備如果自己搞唔掂,要花費貴過風扇嘅錢請電佬的話...
就算我知道晒 ...
kenken777 發表於 2020-10-7 07:39 PM

唔想拉明線,但要整暗線又要整牆,所以想係燈位穿多條電線整多個電位比樓底扇
作者: kenken777    時間: 2020-10-8 22:18

本帖最後由 kenken777 於 2020-10-8 22:29 編輯
唔想拉明線,但要整暗線又要整牆,所以想係燈位穿多條電線整多個電位比樓底扇 ...

明嘅,邊個想造條明線咁騎呢
你買風扇之前,先試下買合格嘅1.25三色電線,用滑石粉滑下線身
覺得難就買條引線器,有時彎位附近有電制位,打開就較容易遂段遂漸段穿
話唔定可以穿到,但千其咪夾硬扯,會將喉入面線皮撕破,穿得過就包返好線頭藏入燈制盒
最好就有多個人幫手,唔係就有人穿無人拉
記住記住記住一定要關電箱總制,唔係淨係關燈制
[attach]2223196[/attach]
作者: gre    時間: 2020-10-9 20:46

明嘅,邊個想造條明線咁騎呢
你買風扇之前,先試下買合格嘅1.25三色電線,用滑石粉滑下線身
覺得難就買條 ...
kenken777 發表於 2020-10-8 10:18 PM

如何搵人做人工大約幾錢?
作者: kenken777    時間: 2020-10-9 23:21

回覆 31# gre
要去水電鋪打下價,你預可能比買扇價錢貴





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2