作者: gre 時間: 2020-9-28 23:40 標題: 樓底扇/掛牆扇
本帖最後由 gre 於 2020-9-30 23:36 編輯
有冇人用緊下面個款三菱樓底扇/掛牆扇
靜唔靜同好唔好用?
https://www.mitsubishielectric.com.hk/products/details/CY16-ST
https://www.mitsubishielectric.com.hk/products/details/W16-GU
另外kdk有兩款樓底扇 邊款比較好?
作者: kenken777 時間: 2020-9-29 15:17
回覆 1# gre
都係大牌子,應該都唔錯
不過個人會選kdk,三菱搵零件好難
作者: gre 時間: 2020-9-29 17:36
之前用過樂聲掛牆扇,日子耐左轉左右時轉到某些位置時會有聲
你有冇用過三菱掛牆扇,有冇左右轉動時有聲依過問題出現?
作者: wueddie 時間: 2020-9-29 17:54
天花扇緊係用KDK , 我果把都用左20幾年... 藍色鐵業.
作者: hon829 時間: 2020-9-29 18:03
用僅兩把樓底扇:

左面那把使用超過廿年, 淨換過bearing及旋鈕開關;
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2582966
右面那把使用超過十五年, 從未壞/修過
但新不如舊的, 不清楚現貨質料了
作者: kenken777 時間: 2020-9-29 18:40
回覆 3# gre
三菱掛牆扇未用過,我甚至未用過掛牆扇
用耐咗左右轉有聲可能係齒輪錯位,拆開嚟搞搞佢,應該問題唔大啩
作者: kenken777 時間: 2020-9-29 18:44
本帖最後由 kenken777 於 2020-9-29 18:46 編輯
回覆 5# hon829
現時家用風扇好少用bearing了
我就咁啱買部P記座台扇係前bearing後杯士
P記都只係少數型號用bearing了
作者: gre 時間: 2020-9-29 19:09
兩部樓底扇係鐵葉定膠葉?
有冇風扇個樣望下?
作者: hon829 時間: 2020-9-29 20:36
兩把都是膠葉, 但幾厚身並有點柔韌性,亦易清理的!
樣冇咩特別
over 20年款:
[attach]2221334[/attach]
幾欣賞這搖頭設計, 隨手/徒手撥扇的網罩即可改變搖頭打圈大小, 什或定位直吹向地
[attach]2221335[/attach]
[attach]2221336[/attach]
[attach]2221337[/attach]
over 15年款: 這款要擒上去攪機尾扣件, 至較倒吹大細圈!
[attach]2221347[/attach]
基本上前後買隔了幾年, 但多方面設計都不同了!
(如舊款主軸是經齒輪俾動力做埋搖擺的, 但新款即加了隻細同步摩打獨立去做!)
作者: gre 時間: 2020-9-30 23:34
見kdk樓底扇有兩款,邊款較好?
作者: gre 時間: 2020-10-3 11:18
有冇人用緊kdk樓底扇,5段風速還是三段風速較好?
作者: Patrickxobb 時間: 2020-10-3 13:14
回復 11 #gre
三速
via HKEPC Reader for Android
作者: 1個閒人 時間: 2020-10-3 14:59
本帖最後由 1個閒人 於 2020-10-3 15:02 編輯
我睡房用12吋"三洋"掛墻扇, 方便清潔
作者: Patrickxobb 時間: 2020-10-3 16:14
回復 13 #1個閒人
鐵葉黎嗎?
via HKEPC Reader for Android
作者: 1個閒人 時間: 2020-10-3 16:19
膠的......123456
作者: gre 時間: 2020-10-3 19:40
點解三速較好?
作者: Patrickxobb 時間: 2020-10-5 11:29
回復 16 #gre
5速同3速 風出力一樣的 個掣不同
功率一樣
加上 5速你會感覺上比 3速慢
申利:經常安裝kdk 風扇 !
via HKEPC Reader for Android
作者: hkdvdrom 時間: 2020-10-5 14:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raylee 時間: 2020-10-5 14:17
本帖最後由 raylee 於 2020-10-5 14:24 編輯
燈扇主菜是燈, 扇不太涼
利申: 我廳用緊扇燈, 因廳有冷氣, 扇是輔助及裝飾用
作者: gre 時間: 2020-10-5 22:05
回復 gre
5速同3速 風出力一樣的 個掣不同
功率一樣
加上 5速你會感覺上比 3速慢
申利:經常安裝kdk 風扇 ! ...
Patrickxobb 發表於 2020-10-5 11:29 AM
kdk樓底扇定掛牆扇好d?
如裝樓底扇是否一定要在電箱拉條獨立電線出黎安裝?
作者: kenken777 時間: 2020-10-5 23:14
本帖最後由 kenken777 於 2020-10-5 23:18 編輯
回覆 20# gre
我裝過燈扇(約70W),扇裝係天花燈個位,開關制就裝係燈制盒,唔駛拉線
但如果裝樓底扇(50W以下),除非犧牲一個天花燈位,否則要係附近電制盒偷條線出嚟走明線
掛牆扇就只有走明線
作者: gre 時間: 2020-10-6 15:10
用返燈位整本身電線管再拉多條獨立電線(分兩條獨立電線,一條燈另一條掛牆扇)黎裝可唔可行?
作者: kenken777 時間: 2020-10-6 17:14
本帖最後由 kenken777 於 2020-10-6 17:19 編輯
理論上可以,現實係殘酷
條暗喉未必只有一組電線,唔夠闊通過,過彎位更難
熟手電佬用引線器有技巧可能會掂都唔定
電佬識分邊條線打邊條線,用舊線帶兩條新線
作者: gre 時間: 2020-10-7 00:06
即係好難係燈制位偷線?
作者: wueddie 時間: 2020-10-7 14:19
燈扇係好, 而且清潔容易. 但係企係燈扇正中間下面係吾涼的... 要係離開中間的圓周位置先涼.同埋請風力.真係同傳統KDK 天花扇係吾同的.
作者: edd 時間: 2020-10-7 14:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenken777 時間: 2020-10-7 19:39
即係好難係燈制位偷線?
用錢能解決的問題就唔係問題
你有心理準備如果自己搞唔掂,要花費貴過風扇嘅錢請電佬的話...
就算我知道晒走線位,我都選擇唔咁做
作者: kenken777 時間: 2020-10-7 19:43
燈扇係好, 而且清潔容易. 但係企係燈扇正中間下面係吾涼的... 要係離開中間的圓周位置先涼.同埋請風 ...
我個燈扇燈面面積細,所以無你講嘅問題
作者: gre 時間: 2020-10-8 20:37
唔想拉明線,但要整暗線又要整牆,所以想係燈位穿多條電線整多個電位比樓底扇
作者: kenken777 時間: 2020-10-8 22:18
本帖最後由 kenken777 於 2020-10-8 22:29 編輯
唔想拉明線,但要整暗線又要整牆,所以想係燈位穿多條電線整多個電位比樓底扇 ...
明嘅,邊個想造條明線咁騎呢
你買風扇之前,先試下買合格嘅1.25三色電線,用滑石粉滑下線身
覺得難就買條引線器,有時彎位附近有電制位,打開就較容易遂段遂漸段穿
話唔定可以穿到,但千其咪夾硬扯,會將喉入面線皮撕破,穿得過就包返好線頭藏入燈制盒
最好就有多個人幫手,唔係就有人穿無人拉
記住記住記住一定要關電箱總制,唔係淨係關燈制
[attach]2223196[/attach]
作者: gre 時間: 2020-10-9 20:46
如何搵人做人工大約幾錢?
作者: kenken777 時間: 2020-10-9 23:21
回覆 31# gre
要去水電鋪打下價,你預可能比買扇價錢貴

