Board logo

標題: 沖涼用o個D煤氣爐如果唔係用鹼性電池..會點? [打印本頁]

作者: ken654    時間: 2020-10-1 23:55     標題: 沖涼用o個D煤氣爐如果唔係用鹼性電池..會點?

入電池個位有張label寫明要鹼性電池
如果唔用鹼性電池...會點?
作者: nganshiu    時間: 2020-10-2 01:38

唔入電池>點唔著
作者: diy-apprentice    時間: 2020-10-2 01:42

用普通碳性電芯,可能會無咁耐用,而家我係用緊Ni-mH充電池,個個月充一次電,用左幾年了。
作者: cvguser    時間: 2020-10-2 21:59

碳性可能6個月左右要換囉
作者: Tom_jerry    時間: 2020-10-2 22:12

用普通碳性電芯,可能會無咁耐用,而家我係用緊Ni-mH充電池,個個月充一次電,用左幾年了。 ...
diy-apprentice 發表於 2020-10-2 01:42

傻的嗎

$25排2粒金霸王鹼性電芯用成年  

要充電玩呢D 充1次有排用

[attach]2222028[/attach]
作者: Tom_jerry    時間: 2020-10-2 22:13

本帖最後由 Tom_jerry 於 2020-10-2 22:14 編輯
碳性可能6個月左右要換囉
cvguser 發表於 2020-10-2 21:59

過零月咋
作者: happychanbb    時間: 2020-10-2 22:39

鹼性電池 高電流放電會比碳性好
作者: laueye    時間: 2020-10-2 22:42

用充电,so far ok
作者: 1個閒人    時間: 2020-10-2 22:55

我用碳性大電, 一年也不用換
作者: diy-apprentice    時間: 2020-10-3 00:02

傻的嗎

$25排2粒金霸王鹼性電芯用成年   

要充電玩呢D  充1次有排用  

...
Tom_jerry 發表於 2020-10-2 22:12


傻唔傻就唔知啦,留待用家自己去評價啦。只不過市面上買得到的鹼性電池,假如係AA size的,就係全部漏電池液(包括金霸王),我的遙控和其他小電器都俾佢地搞到報廢唔少!至於煤氣爐用D size的鹼性電池,會否也有這問題,留待邊位勇士用過的來報告一下,我就唔搏啦!

至於我而家用緊的D size Ni-mH的充電池,係N年前剩落的剩餘物資,只係用得就繼續用,直至佢唔再用得,我就會送埋佢最後一程!反正只係當廢物利用,唔鐘意就算!
作者: lkca    時間: 2020-10-3 00:47

本帖最後由 lkca 於 2020-10-3 00:52 編輯

舊閃光燈電都成十年都仲充到
AA轉D電池轉換器 +  Sanyo Eneloop AA 1900mAh x 2  可用約2個月

BPI倍特力, GP 就死晒
作者: vaio    時間: 2020-10-3 10:28

本帖最後由 vaio 於 2020-10-3 10:30 編輯

我部煤氣煮食爐,用緊鴨記廿幾蚊廿幾粒嘅panasonic/fujitsu AA鹼性電,再加下面個AA轉D電池轉換器,大約半年換一次電
[attach]2222111[/attach]
作者: vaio    時間: 2020-10-3 10:31

舊閃光燈電都成十年都仲充到
AA轉D電池轉換器 +  Sanyo Eneloop AA 1900mAh x 2  可用約2個月

BPI倍特力,  ...
lkca 發表於 2020-10-3 00:47


1.2V嘅充電池撻唔著個煮食爐
作者: SEIKO    時間: 2020-10-3 10:57

本帖最後由 SEIKO 於 2020-10-3 11:00 編輯

回覆 10# diy-apprentice


    Ching同我一樣係鹼性電受害者
見到鹼性電不了,還是充電池安全
SANYO最正跟著DYB都唔錯,GP好快自放
作者: lamxp05    時間: 2020-10-3 11:21

煤氣爐用某霸王D size的鹼性電池着燈先換,可以用到1年以上,暫時未有漏電池液。
作者: lkca    時間: 2020-10-3 12:26

1.2V嘅充電池撻唔著個煮食爐
vaio 發表於 2020-10-3 10:31

你個爐係煮飯寶, 有led 同按鍵?

打火應該咩野電都得

nimh 充飽電壓都有成1.3-1.4v

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: Hippo    時間: 2020-10-4 23:07

浴室濕氣重,叉電個殼好易生鏽,怕鹼電漏液就唔好理仲有冇電,至少一年換一次

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2