Board logo

標題: 可以直接改 日本買既拖板 做三腳 係香港用? [打印本頁]

作者: zero-lam    時間: 2021-1-6 03:32     標題: 可以直接改 日本買既拖板 做三腳 係香港用?

本帖最後由 zero-lam 於 2021-1-6 03:53 編輯

發覺屋企既日本電器(100-240v)開始多,
所以想買個拖板專畀日本電器用
搵過tb 款, 但發覺有好都係混埋大陸頭一齊
所以諗注直接係日本網購個拖板返黎香港改做三腳用
不知是否可行~

這款有防雷,
第一款
這款已功課, 防雷款不能直接改三腳使用, 要先改內部零件

這款可以有埋地線?
第二款

這款連變壓器? 改做三腳後可以接係香港用110v 日本電器?
第三款
作者: shingzhk    時間: 2021-1-6 05:00

本帖最後由 shingzhk 於 2021-1-6 05:06 編輯

...............
唔知樓主對電力有幾多認識, 當住完全冇先
首先所謂既拖板, 都只不過係一塊銅片, 嚴格黎講唔算電器
你第3款講既, 只係話自己通用電壓, 其實即係廢話, 入100V出100V,入250V出250V
並不代表佢可以幫你變壓
呢個size可以做到變壓, 人類都唔需要有戰爭

第2款有地線既.... 要用呢種點解唔直接買個香港拖板 / 萬用拖?
加上我估你買既所謂日本電器, 9成9都係做足膠款絕緣, 地線一般都係裝飾用, 加黎都多此一舉
唔會有人由日本買大電返香港用吧?

至於第1款,先唔提有冇需要用日式拖板, 講到防雷
今時今日如果住單幢村屋/獨立屋都仲叫有機會用得著既,
除此之外我倒是未聽過香港有咩building需要用戶自己防雷,
有都係電器/火牛自己既事, 冇拖板介入既餘地
不如諗下你禁多年黎冇用防雷拖板, 到底有冇邊次打雷會死電器?

結論都係搵黎搞
隨住老淘日馬買既野漸多, 我之前都有相同問題, 與其件件剪頭換英式
不如買隻拖板養起哂佢 (個人真係好L憎英式插, 浪費空間得黎又唔實際, DLLM幾時先絕種)
至於拖板既選擇, 上面都講左, 只係一塊銅片, 插得落就得, 並無需要多功能
我最後是但老淘左個小米拖
自己留意返電壓用就OK
作者: cvguser    時間: 2021-1-6 08:24

直接插個2腳去3腳轉換器咪得囉
作者: alan4k    時間: 2021-1-6 08:44

這個有3面六位 + USB;110-220v通用,價錢唔貴。香港用換個英頭就可以,但唔好期望佢可以升/降電壓
https://www.amazon.com/gp/produc ... 0GSPW5D2O&psc=1
作者: kayming    時間: 2021-1-6 09:22

發覺屋企既日本電器(100-240v)開始多,
所以想買個拖板專畀日本電器用
搵過tb 款, 但發覺有好都係混埋大陸 ...
zero-lam 發表於 2021-1-6 03:32



  你第一句話D 日本電器係110V-240V, 咁點解唔真接換個英規插頭咪得囉
作者: denilson    時間: 2021-1-6 10:05

用到, 我去日本有買過兩條拖板返嚟, 用咗幾年都正常, 前提係電器都係100-240v 火牛啦
作者: NeTZoO    時間: 2021-1-6 10:34

本帖最後由 NeTZoO 於 2021-1-6 10:36 編輯
發覺屋企既日本電器(100-240v)開始多,
所以想買個拖板專畀日本電器用
搵過tb 款, 但發覺有好都係混埋大陸 ...
zero-lam 發表於 2021-1-6 03:32


第3款唔係升壓,最多比你囉去有220V用平腳既地方用(即係市電220V,你要插220V既野,你駁110V會爆)

有升壓會要有一個好大既變壓牛,所以一定唔會係
作者: zero-lam    時間: 2021-1-6 15:43

多謝咁多位先
屋企有萬用拖板, 但好多時都會插唔實, 插插下自鬆
所以唔諗萬用拖板,

屋企其一款110-240v 電器既火牛

無得直接換英插, 有得換英插既都換左

而以我所知電壓係會影響 所使用既 絕緣材料 (eg: 電線皮)
而 電線芯 粗度 就會影響 可通過電流大小.
(表達能力比較差, 希望大家睇得明, 有錯請指, 謝)

香港同日本比較
香港電壓比較高, 電流比較低,
理論上, 香港既 電線皮係較粗, 線芯係較幼
但實際上, 日本的拖板上所使用既材料是否適合在香港使用?

唔知有無錯, 有錯請幫我更正, 萬分感謝謝
作者: HK2046    時間: 2021-1-6 15:55

本帖最後由 HK2046 於 2021-1-6 15:58 編輯

不是變壓器 賣349 Yen 人類都唔需要戰爭
Elecom宜麗客電源插座三重插座防雷電3個口白色T-KTR01WH
https://www.amazon.co.jp/-/zh/gp ... RQENFRJN5&psc=1

[attach]2242055[/attach]
作者: HK2046    時間: 2021-1-6 16:02

十多廿年前我都買過
無印良品日本拖把返 香港因為平貪玩
一直擺到而家發毛
美式兩隻腳插蘇 根本  喺香港嚟講冇乜用
斷估你唔會用個拖把拖去廁所 插電鬚刨
(搵到影張相畀你睇)
作者: Dcup    時間: 2021-1-6 21:41

不是變壓器 賣349 Yen 人類都唔需要戰爭
Elecom宜麗客電源插座三重插座防雷電3個口白色T-KTR01WH


...
HK2046 發表於 2021-1-6 15:55



    黎D好易過熱,如果你囉黎當220V就死硬
作者: dcc2000    時間: 2021-1-7 00:21

發覺屋企既日本電器(100-240v)開始多,
所以想買個拖板專畀日本電器用
搵過tb 款, 但發覺有好都係混埋大陸頭一齊
所以諗注直接係日本網購個拖板返黎香港改做三腳用
不知是否可行~

這款有防雷,
第一款
這款已功課, 防雷款不能直接改三腳使用, 要先改內部零件

這款可以有埋地線?
第二款

這款連變壓器? 改做三腳後可以接係香港用110v 日本電器?
第三款
zero-lam 發表於 2021-1-6 03:32

帶防雷嘅100V/110V拖板就免喇,要改裝換varistor之類零件,唔改嘅話,喺香港插220V即爆。

若不需要地線,類似呢種啱唔啱用?max 10A負載

[attach]2242165[/attach]
[attach]2242166[/attach]
作者: blkbd5    時間: 2021-1-7 09:14

多謝咁多位先
屋企有萬用拖板, 但好多時都會插唔實, 插插下自鬆
所以唔諗萬用拖板,

屋企其一款110-240 ...
zero-lam 發表於 2021-1-6 15:43

淘寶,公牛,國標轉英規轉頭,已經完全解決,
我都一樣,可以換頭都會剪頭換三腳,
不能換頭,就用個實淨轉頭,唔易鬆!
作者: vaio    時間: 2021-1-7 11:15

樓主用日本電器,就緊係想配番日本拖板啦。咁先發揮到日本電器應有嘅效能架最好就用埋日本電力公司嘅供電添。(曲)

其實樓主唔使諗得咁複雜,除非你係用100V +大火數嘅電器產品,佢出得multi voltage嘅電器,就會預咗你會有機會帶件產品去世界各地用。你要相信日本人嘅工藝同QC(even 非日產)。就唔需要諗咁多,盡情使用啦

利申:自己響日本買嘅電器都應該唔少得過樓主
作者: Tim_HKG2    時間: 2021-1-7 20:41

本帖最後由 Tim_HKG2 於 2021-1-7 23:57 編輯

各人看法不同,我始終認為用不同制式的拖板或轉換插頭去配合非英規的原裝插頭,是多隻香爐多隻鬼、本末倒置的方法。有適合220V電壓用的devices,都係換上英規插頭穩陣些。

昨天我收貨了兩件大陸電器及轉換插頭(主要作test run用)等,懶過蛇的我今天都跑出去買了兩個英規插頭作準備換插頭之用(可惜找不到線尾套),有空時換了它們,一勞永逸。



作者: dcc2000    時間: 2021-1-8 03:09

樓主喺#8已講咗,有得換英規插既都換左。
好似樓主嘅情況,假如隻火牛嘅輸出並非標準插頭設計,想重新買隻同規格英規插頭版本亦非容易。

[attach]2242341[/attach]
作者: mentos_plus    時間: 2021-1-8 18:21

我最近都有類似情況,買左個ROUTER 用2腳火牛,之後上淘寶買左個公牛拖板,剪左原先個插頭,同佢換個13A三腳插頭。本身都有用施耐德轉插,不過諗諗下好似用拖板穩陣D。
作者: dcc2000    時間: 2021-1-8 21:00

從安全程度嚟計,順序應該係:

換插頭-->同規格拖板-->同規格轉插,至於三尖八角萬用轉插,盡量避免使用。
作者: cvguser    時間: 2021-1-10 08:58

呢種轉插會否好D呢?
https://world.taobao.com/item/61 ... .0.0.1daa302fXJGHm6





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2