Board logo

標題: [開箱] 國內插頭轉13A英規插頭 [打印本頁]

作者: dcc2000    時間: 2021-2-2 01:27     標題: 國內插頭轉13A英規插頭

最理想嘅做法,當然係剪咗原裝插頭,換英規13A插頭,但有時礙於個别原因,唔想剪咗原裝插頭,又或者係兩腳火牛之類,就可能需要使用轉換插。

之前一直用 "公牛",佢本身係新國標規格,用料及做工比較一般常見嘅三尖八角萬用插可靠,我亦經常用於2000W國內插頭嘅電器。

最近有朋友因趕住用,喺屋企附近五金舖買咗一款 Txx 牌子轉插,size同公牛差唔多,拆開睇過,插腳、觸片及接合位,用料(應該係銅,5mm x 0.4~0.45mm左右)都算可以,亦可插兩圓腳或兩扁腳,插兩扁腳時亦有三個接觸面,而且有fuse設計(內置10A),相對 "感覺" 較為安全。當然,佢亦有標示 "香港以外地區使用",

[attach]2246911[/attach]
[attach]2246912[/attach]
[attach]2246914[/attach]
[attach]2246913[/attach]
[attach]2246915[/attach]
[attach]2246916[/attach]
[attach]2246917[/attach]
[attach]2246918[/attach]
[attach]2246919[/attach]
[attach]2246920[/attach]
[attach]2246921[/attach]
[attach]2246922[/attach]
[attach]2246923[/attach]
作者: 別問我是誰    時間: 2021-2-2 02:52

香港以外地區使用 即係不包括香港 


作者: dcc2000    時間: 2021-2-2 03:11

香港以外地區使用 即係不包括香港   
別問我是誰 發表於 2021-2-2 02:52

呢類轉插,梗會帶定頭盔加句嘢免責㗎喇  

[attach]2246936[/attach]
作者: 別問我是誰    時間: 2021-2-2 03:17

呢類轉插,梗會帶定頭盔加句嘢免責㗎喇
dcc2000 發表於 2021-2-2 03:11

我都買過呢款2次 

[attach]2246937[/attach]
[attach]2246938[/attach]
作者: nganshiu    時間: 2021-2-2 04:00

"公牛"在網上買?
作者: dcc2000    時間: 2021-2-2 04:02

本帖最後由 dcc2000 於 2021-2-3 02:53 編輯
我都買過呢款2次 
別問我是誰 發表於 2021-2-2 03:17

呢類雜嘜山寨萬用轉插,質素良莠不齊,真係要拆開睇睇用料同做工先至穩陣,合金(鐵)腳、薄合金(鐵)觸片,插腳同觸片求其壓(掂)住,乜都有可能。

[attach]2246954[/attach]
[attach]2246955[/attach]
[attach]2246950[/attach]
[attach]2246951[/attach]
[attach]2246952[/attach]
[attach]2246953[/attach]



呢隻 "ALWAYSOLID 178" (鴨記5蚊一隻)算係有良心,插腳係銅,觸片係銅鍍鎳,至於係咩銅,純度有幾高就好難考究喇。

[attach]2246945[/attach]
[attach]2246943[/attach]



公牛裏面大概係咁嘅設計。

[attach]2246948[/attach]
作者: dcc2000    時間: 2021-2-2 04:06

"公牛"在網上買?
nganshiu 發表於 2021-2-2 04:00

Yes,淘佬、二手東,etc。。。
作者: 亞基拉    時間: 2021-2-2 05:29

香港以外地區使用 即係不包括香港 
別問我是誰 發表於 2021-2-2 02:52


我住九龍,用得!
作者: logoff    時間: 2021-2-2 09:03

我住九龍,用得!
亞基拉 發表於 2021-2-2 05:29


我住新香港,都用得
作者: pooh24680    時間: 2021-2-2 11:14

回覆 6# dcc2000

萬能接插先天同大陸三腳斜插 接觸面細,用料再好都係高危
作者: C-Leung    時間: 2021-2-2 11:52

回復 6 #dcc2000

第二款仲貴過第三款,點知平嘅用料仲好d
作者: funfunhk    時間: 2021-2-2 12:07

新界人用這款  

[attach]2246981[/attach]
作者: hkghost    時間: 2021-2-2 12:09

如果急用及趕,我會駁L, 同N 直落蘇頭,利申這唔安全做法。
作者: kmb3av188    時間: 2021-2-2 12:24

用緊呢款,有保險絲,會換5A落去,感覺上安全DD

[attach]2246989[/attach]
作者: C-Leung    時間: 2021-2-2 12:53

其實接觸不良嘅轉換頭 主要係會產生高熱搞到熔膠什至著火

呢個情況其實多粒13A fuse有冇幫助
作者: Offer    時間: 2021-2-2 14:09

最理想嘅做法,當然係剪咗原裝插頭,換英規13A插頭,但有時礙於個别原因,唔想剪咗原裝插頭,又或者係兩腳 ...
[or=#999999]dcc2000 發表於 2021-2-2 01:27


点解你會預知我想講大陸电器香港用呢個topic,不過我的改做是大工程
作者: pluto3650    時間: 2021-2-2 14:33

用緊呢款,有保險絲,會換5A落去,感覺上安全DD
kmb3av188 發表於 2021-2-2 12:24



    我試過買呢隻用係日本風扇到, 但用左無耐發現風扇成日自己停, 之後係日X城買個D轉插就無再自己停
作者: mentos_plus    時間: 2021-2-2 14:52

我就上淘寶買公牛3位拖板,回來換個13A蘇頭,感覺安全好多。
作者: 淼林焱    時間: 2021-2-2 14:54

我係淘公牛插排改英規頭換10A Fuse
作者: dcc2000    時間: 2021-2-2 15:04

萬用插座,就算係品質較佳嘅產品,兩扁腳(或三扁腳)同觸片嘅接觸面積亦係較標準規格插座少,較低耗電電器還可以,高耗電電器就真係唔建議喇!

兩扁腳或兩圓腳標準插頭嘅電源線,用呢兩款adaptor就最穩陣,亦符合香港規例。
(兩扁腳內置10A fuse,兩圓腳內置3A/5A fuse)

[attach]2247016[/attach]
[attach]2247017[/attach]
作者: funfunhk    時間: 2021-2-2 15:16

回覆 20# dcc2000


    直插兩扁腳我都搵唔到,平價的都是經兩圓轉兩扁的。
作者: dcc2000    時間: 2021-2-2 15:18

我就上淘寶買公牛3位拖板,回來換個13A蘇頭,感覺安全好多。
mentos_plus 發表於 2021-2-2 14:52
我係淘公牛插排改英規頭換10A Fuse
淼林焱 發表於 2021-2-2 14:54

Me too,呢個亦係較可靠及安全嘅做法。

[attach]2247018[/attach]
作者: dcc2000    時間: 2021-2-2 15:39

    直插兩扁腳我都搵唔到,平價的都是經兩圓轉兩扁的。
funfunhk 發表於 2021-2-2 15:16

當然有啦,鴨記、甚或日x城之類嘅家品店都有,15~20蚊/隻,平定貴見仁見智。
我用開呢款(之前16蚊/隻),質素算OK,不過鴨記斷晒貨,聽d售貨員講,上兩個月好多人買,可能係當時天氣寒冷,好多人淘國貨暖風機、電暖毯之類。

[attach]2247021[/attach]
[attach]2247022[/attach]
作者: dcc2000    時間: 2021-2-2 16:12

其實接觸不良嘅轉換頭 主要係會產生高熱搞到熔膠什至著火

呢個情況其實多粒13A fuse有冇幫助  ...
C-Leung 發表於 2021-2-2 12:53

好多人會認為多粒fuse, "感覺" 較為安全,而忽略咗導至 "唔安全" 嘅真正原因。
英規(或者話香港)牆蘇供電電路規格,電源線13A插頭內嘅fuse(max 13A),於超載或短路時熔斷,其實係用嚟 "保護" 條電源線及220V供電電路(牆蘇)。
作者: blkbd5    時間: 2021-2-2 16:24

本帖最後由 blkbd5 於 2021-2-2 16:26 編輯

如果可以換到插頭,我都會換番13A香港插,但唔得就會用公牛,最近揾到隻平啲,
[attach]2247026[/attach]
作者: dcc2000    時間: 2021-2-2 16:32

本帖最後由 dcc2000 於 2021-2-2 16:54 編輯
好多人會認為多粒fuse, "感覺" 較為安全,而忽略咗導至 "唔安全" 嘅真正原因。
英規(或者話香港)牆蘇供電電路規格,電源線13A插頭內嘅fuse(max 13A),於超載或短路時熔斷,其實係用嚟 "保護" 條電源線及220V供電電路(牆蘇)。
dcc2000 發表於 2021-2-2 16:12

英規13A插頭本身嘅設計,若fuse位(夾)嘅設計、用料或做工不良,會導至發熱,甚至燒熔牆蘇,時有出現呢類情況,唔係多粒fuse就等於 "更安全",正所謂多隻香爐多隻鬼,都要睇吓fuse夾嘅設計、用料同做工,平價與貴價插頭,係會有分別。

[attach]2247027[/attach]
[attach]2247028[/attach]
[attach]2247029[/attach]
[attach]2247030[/attach]
作者: hon829    時間: 2021-2-2 18:09

英規13A插頭本身嘅設計,若fuse位(夾)嘅設計、用料或做工不良,會導至發熱,甚至燒熔牆蘇,時有出現呢類情 ...
dcc2000 發表於 2021-2-2 16:32


認同
多隻香爐多隻鬼, 基本長期使用的電器係唔應該使用旅行轉換頭的
作者: btchanchan    時間: 2021-2-2 18:50

火牛連兩腳扁插好麻煩
以下圖片接駁方法,各位 CHing 有何意見?
你認為安全嗎?

[attach]2247067[/attach]
作者: dcc2000    時間: 2021-2-2 19:08

認同
多隻香爐多隻鬼, 基本長期使用的電器係唔應該使用旅行轉換頭的 ...
hon829 發表於 2021-2-2 18:09

睇情況啦,能剪頭直接換英規插頭當然係最理想,但未必每個用家都識換(雖然係好簡單),又或者安裝得妥當。
如一樓所講,部份情況係有需要用轉換插(或國內拖板改裝),若係兩扁腳或兩圓腳,用
#20樓呢種嵌入式轉插亦係可靠,亦符合香港規例,部份國外牌子嘅電器產品,可能並無英規13A版本,香港代理亦只係加個嵌入式轉換插,而唔會剪走個原裝插頭。
另外,若用轉換插,我只會揀一入一出嗰種,只插一件電器,部份轉換插可以同時插二個、甚至三個,當埋佢係萬能蘇咁用就唔建議喇。
作者: dcc2000    時間: 2021-2-2 19:52

火牛連兩腳扁插好麻煩
以下圖片接駁方法,各位 CHing 有何意見?
你認為安全嗎?
btchanchan 發表於 2021-2-2 18:50

我亦有使用同樣方式插兩扁腳火牛,至於安唔安全,睇用家點用㗎啫,可以用膠紙(或熱縮套)包住延長頭同隻牛,又或者用隻轉插亦可以。
若然仍覺得好麻煩,建議唔好買(使用)配備兩扁腳火牛嘅任何電器產品。

[attach]2247075[/attach]
[attach]2247076[/attach]
[attach]2247077[/attach]
[attach]2247078[/attach]
[attach]2247079[/attach]
作者: jwong852    時間: 2021-2-2 19:58

火牛連兩腳扁插好麻煩
以下圖片接駁方法,各位 CHing 有何意見?
你認為安全嗎?

...
btchanchan 發表於 2021-2-2 18:50


用MK插頭俾火牛仔用,直情係OVER-KILL啦 !
作者: HK2046    時間: 2021-2-2 20:32

趁下熱鬧 啱啱尋日

先買咗兩個正嘢古董每個 70
牆身插座 MK made in UK

[attach]2247086[/attach]
作者: 疫苗    時間: 2021-2-2 20:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btchanchan    時間: 2021-2-2 21:35

趁下熱鬧 啱啱尋日

先買咗兩個正嘢古董每個 70
牆身插座 MK made in UK
HK2046 發表於 2021-2-2 20:32


我三十幾年前買架  
$70 一個咁平!  
我唔賣啦

[attach]2247094[/attach]
作者: hon829    時間: 2021-2-2 21:38

我三十幾年前買架   
$70 一個咁平!   
我唔賣啦
btchanchan 發表於 2021-2-2 21:35



先見之明, 奇貨可居
作者: HK2046    時間: 2021-2-2 21:48

我三十幾年前買架   
$70 一個咁平!   
我唔賣啦
btchanchan 發表於 2021-2-2 21:35



可能就嚟要搬  唔敢入咁多
進入咗寒冬亦都冇咁多銀彈
作者: HK2046    時間: 2021-2-2 22:14

低電流消耗電器 我喜歡用兩隻腳
輕巧方便  見到有得賣入定多啲
(純粹 私人用途)

[attach]2247102[/attach]
作者: reddogdog    時間: 2021-2-3 01:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dcc2000    時間: 2021-2-3 01:43

公牛有冇非萬用插拖板? 有冇一係美日式,一係中式?
reddogdog 發表於 2021-2-3 01:13

公牛冇出 "萬用插" 拖板,以下圖中紅色及藍色都係 "國標規格"。

[attach]2247146[/attach]


公牛拖板有好多型號,可以去淘佬旗艦店睇吓有冇啱用嘅款式。

[attach]2247147[/attach]
[attach]2247148[/attach]
[attach]2247149[/attach]
[attach]2247150[/attach]
作者: Tim_HKG2    時間: 2021-2-3 02:16

係呀,坊間(鴨記)常買到這幾款平價灰色轉插,使用時要小心,最好不要插上高電流大功耗的電器。圖中有紅圈的這個轉插,長插在拖板上,本用來招呼一些兩腳小火牛,一時貪方便沒拔走便插上一部1600W的電風筒使用,這個轉插的L線腳位就燒熔了。



作者: blkbd5    時間: 2021-2-3 04:31

係呀,坊間(鴨記)常買到這幾款平價灰色轉插,使用時要小心,最好不要插上高電流大功耗的電器。圖中有紅圈的 ...
Tim_HKG2 發表於 2021-2-3 02:16

如果系風筒依類大火數又唔會固定用的電器,一定會改番正規13A插頭,因為用果個唔會明個危險,
師兄果幾款平價灰色轉插,真心唔敢用,容易鬆,所以貴啲我都會買大陸公牛,或者,火地線插口有擋板的,插入後會實好多,無咁易鬆開!所有都系錢,但比較安全!
作者: nganshiu    時間: 2021-2-3 21:31

"公牛"在網上買?
nganshiu 發表於 2021-2-2 04:00



    公牛要$2x, 有點貴
作者: dcc2000    時間: 2021-2-3 22:11

公牛要$2x, 有點貴
nganshiu 發表於 2021-2-3 21:31

公牛呢款轉插,通常都要廿蚊(19.9)人仔,平定貴,見仁見智,質素及可靠度一定好過幾蚊一隻嗰種萬用轉插。

#1樓呢隻Txx牌,之前我喺樓下水電舖買,29蚊/隻,尋日喺鴨記街檔見到,都要20蚊/隻。

[attach]2247301[/attach]
作者: kimyiu1029    時間: 2021-2-3 22:20

呢D又得唔得


作者: 新自護軍    時間: 2021-2-3 22:38

公牛要$2x, 有點貴
nganshiu 發表於 2021-2-3 21:31



    咁另一方法
剪咗原裝大6蘇頭改晒行香港13A插頭
作者: 新自護軍    時間: 2021-2-3 22:40

本帖最後由 新自護軍 於 2021-2-3 22:42 編輯
公牛呢款轉插,通常都要廿蚊(19.9)人仔,平定貴,見仁見智,質素及可靠度一定好過幾蚊一隻嗰種萬用轉插。
dcc2000 發表於 2021-2-3 22:11


+1
初初買一隻試下.....
之後買多四隻.....
不過都唔會俾佢行大過10A
為方便用連大6拖板都買咗個
作者: dcc2000    時間: 2021-2-3 22:40

呢D又得唔得
kimyiu1029 發表於 2021-2-3 22:20

拖板嘅話,我就prefer小米喇,質素有保證,換隻英規13A插頭及一粒10A fuse搞掂。

[attach]2247313[/attach]
[attach]2247314[/attach]
作者: dcc2000    時間: 2021-2-3 22:45

+1
初初買一隻試下.....
之後買多四隻.....
不過都唔會俾佢行大過10A
新自護軍 發表於 2021-2-3 22:40

大陸牆蘇本身亦係10A,隻轉插亦有標示10A max,當然唔應該超載使用。
(大陸冷氣位大三腳係16A)
作者: Tim_HKG2    時間: 2021-2-3 23:51

如果系風筒依類大火數又唔會固定用的電器,一定會改番正規13A插頭,因為用果個唔會明個危險,
師兄果幾款 ...
blkbd5 發表於 2021-2-3 04:31


當然,若產品無瑕疵,外殼物料又是750C阻燃塑料和用厚身黃銅乃至紫銅作導電就能頂得耐些、更安全。但這都要建基於產品本身「設計與生產無瑕疵」,要導電位接觸良好、接觸面積夠大才算是合格。

那只轉插的L腳位的膠料燒熔了,估計是接觸不良、接觸面積不足、導電率及導熱率不足等問題。

基本上所有的電器已全用英規三腳插頭,這些轉插只用來招呼那些兩腳火牛。今晚決定花些時間落手檢查、執執這些轉插和加固某些插頭,收緊其插位、增大其接觸面積,令其導電及導熱率提升。完成後試過拔插和使用,效果正面。





作者: hon829    時間: 2021-2-3 23:56

呢D又得唔得
kimyiu1029 發表於 2021-2-3 22:20



"750º"係咩
聞相睇唔出質料的
作者: dcc2000    時間: 2021-2-4 01:14

如果系風筒依類大火數又唔會固定用的電器,一定會改番正規13A插頭,因為用果個唔會明個危險,
師兄果幾款平價灰色轉插,真心唔敢用,容易鬆,所以貴啲我都會買大陸公牛,或者,火地線插口有擋板的,插入後會實好多,無咁易鬆開!所有都系錢,但比較安全!
blkbd5 發表於 2021-2-3 04:31

我屋企嘅萬用轉插,平時會收埋,費事畀屋企人攞嚟亂插。至於親朋戚友,不論係普通用家,定係稍有電器常識,若要加轉換插使用220V非英規13A插頭嘅電器,兩扁腳或三扁腳,會建議佢哋用公牛、而兩圓腳就用嵌入式(裝3A/5A fuse),迫不得已亦可用Schneider(裝3A fuse)、千祈唔好用三尖八角萬用轉插。

[attach]2247339[/attach]
[attach]2247340[/attach]
作者: only    時間: 2021-2-4 21:33

我三十幾年前買架   
$70 一個咁平!   
我唔賣啦
btchanchan 發表於 2021-2-2 21:35


極品
作者: only    時間: 2021-2-4 21:37

[attach]2247474[/attach]

[attach]2247475[/attach]

自己換 2A fuse
作者: only    時間: 2021-2-4 21:43

公牛呢款轉插,通常都要廿蚊(19.9)人仔,平定貴,見仁見智,質素及可靠度一定好過幾蚊一隻嗰種萬用轉插。
...
dcc2000 發表於 2021-2-3 22:11


[attach]2247476[/attach]

我都係 SSP 買, 依個都好紮實
作者: ken001    時間: 2021-2-4 23:27

直接剪左個大陸頭換翻香港13A靚方腳最安全
作者: dcc2000    時間: 2021-2-5 01:17

我都係 SSP 買, 依個都好紮實
only 發表於 2021-2-4 21:43

朋友當時試機趕用,隨便喺五金舖買咗兩隻呢款Txx牌子轉插,拆開睇吓原來亦OK,除咗公牛以外,可以多一個選擇(價錢亦平過公牛)。
作者: dcc2000    時間: 2021-2-5 01:19

自己換 2A fuse
only 發表於 2021-2-4 21:37

隻Philips萬用拆唔拆得開?
作者: hkboy3000    時間: 2021-2-5 07:00

剪線換頭應該最安全, 但好多大陸電器條電線好Q 短, 有冇安全方法可以延長D ?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: idolclub    時間: 2021-2-5 07:36

隻Philips萬用拆唔拆得開?
dcc2000 發表於 2021-2-5 01:19

拆得開,用既係三角螺絲
作者: wongkm33    時間: 2021-2-5 10:15

本帖最後由 wongkm33 於 2021-2-5 10:19 編輯
趁下熱鬧 啱啱尋日

先買咗兩個正嘢古董每個 70
牆身插座 MK made in UK
HK2046 發表於 2021-2-2 20:32

師兄,呢種靚啲
[attach]2247520[/attach]
我總共買咗六七個。
作者: java2    時間: 2021-2-5 10:59

鴨記有, 其他區真係唔覺

回覆  dcc2000


    直插兩扁腳我都搵唔到,平價的都是經兩圓轉兩扁的。
funfunhk 發表於 2021-2-2 15:16

作者: wongkm33    時間: 2021-2-5 11:47

剪線換頭應該最安全, 但好多大陸電器條電線好Q 短, 有冇安全方法可以延長D ?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - ...
hkboy3000 發表於 2021-2-5 07:00

我成條線換咗佢。
作者: dcc2000    時間: 2021-2-5 12:33

拆得開,用既係三角螺絲
idolclub 發表於 2021-2-5 07:36

裏面用料、做工如何?
作者: dcc2000    時間: 2021-2-5 12:48

剪線換頭應該最安全, 但好多大陸電器條電線好Q 短, 有冇安全方法可以延長D ?
hkboy3000 發表於 2021-2-5 07:00

最簡單嘅方法係加隻大陸合規格拖板。

[attach]2247547[/attach]
作者: dcc2000    時間: 2021-2-5 12:55

我成條線換咗佢。
wongkm33 發表於 2021-2-5 11:47

普通用家未必整到及搞得妥當,所以使用質素較佳嘅大陸轉插/拖板,對一般用家嚟講,相對簡單及較安全。
作者: zqwerty1616    時間: 2021-2-5 13:25

我買小米果隻電磁爐都係自己剪頭換13A蘇頭,2100W用轉頭有D危雖然我唔會用到盡2100W
作者: dcc2000    時間: 2021-2-5 15:39

#1樓開post已講咗,最理想及合適嘅做法當然係剪頭換英規13A插頭,但係當遇上某類情況,例如係直插式火牛,或之前有師兄講嘅原裝電源線比較短之類,"剪頭換頭" 未必可行。

至於換頭,對有基本電子常識嘅用家嚟講係簡單事,但一般用家未必做得到,就算做到亦未必做得穏妥。若選材(13A插頭質素),及安裝手藝欠佳,安全及可靠程度可能仲低過用轉插。

之前呢度亦有師兄開post "討論" 過安裝插頭簪線相關 "問題",看似簡單嘅手作仔,某程度上亦需要技巧,甚或額外 "配件"。
作者: Dcup    時間: 2021-2-5 16:35

本帖最後由 Dcup 於 2021-2-5 16:37 編輯
#1樓開post已講咗,最理想及合適嘅做法當然係剪頭換英規13A插頭,但係當遇上某類情況,例如係直插式火牛, ...
dcc2000 發表於 2021-2-5 15:39



    以前讀書基本生活技術渣.....

個插頭有曬1:1圖,咁都做錯就無計

個問題只係去翻大陸電器有無跟色(九成九無),有無跟翻電線用合適fase(有成有0.25mm線都落13A fuse),咩都死
作者: dcc2000    時間: 2021-2-5 19:39

以前讀書基本生活技術渣.....

個插頭有曬1:1圖,咁都做錯就無計

個問題只係去翻大陸電器有無跟色(九成九無),有無跟翻電線用合適fase(有成有0.25mm線都落13A fuse),咩都死
Dcup 發表於 2021-2-5 16:35

開線時cut斷芯、界破皮、上螺絲簪斷線或簪唔實、線夾鬆緊不合適,真係見唔少,當然,對師兄嚟講應該唔會出現以上情況。

師兄話大陸電器九成九無跟色,大陸街頭巷尾嗰d細舖或淘佬山寨貨色就難講,唔知師兄是否講呢類三無電器產品? 又或者係二、三十年前嘅國貨?
依家國內正規廠家產品係九成九九係跟足線芯顏色及截面面積標準。

至於講落錯fuse,是否指在香港出售嘅大陸品牌電器?咩牌子?其實香港嘅 電氣產品(安全)規例,電器產品英規插頭内所配置嘅fuse,除咗不可超過13A,有冇規定必須配合電源線芯截面面積而使用對應電流規格嘅fuse?
煩請專業人士賜教!
作者: hkboy3000    時間: 2021-2-5 19:52

最簡單嘅方法係加隻大陸合規格拖板。
dcc2000 發表於 2021-2-5 12:48

呢個方法係簡單, 但變左個牆插變做大陸頭, 插唔返英式。

除非牆插座  先插個萬能插, 再拖2個排插, 1條中國式, 1條英式。 咁就中英式都用到。。
但咁拖會唔會危險?

利申我唔識電

我只想個短電線大陸頭氣炸煱 用得安全及方便。  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: dcc2000    時間: 2021-2-5 21:06

本帖最後由 dcc2000 於 2021-2-21 01:52 編輯
呢個方法係簡單, 但變左個牆插變做大陸頭, 插唔返英式。

除非牆插座  先插個萬能插, 再拖2個排插, 1條中國式, 1條英式。 咁就中英式都用到。。
但咁拖會唔會危險?

利申我唔識電

我只想個短電線大陸頭氣炸煱 用得安全及方便。  
hkboy3000 發表於 2021-2-5 19:52

牆插變咗大陸頭? 唔用嗰時拔走小米拖板嗰13A插頭就可以用返個英規牆蘇喎。

定係只得一個牆蘇,會同時使用氣炸煱及另一件(或多件)電器?咁始終都要用萬能蘇(或拖板)一開二,甚至一開更多!

隻小米大陸插座拖板,簡單講其實係一條延長線,喺無需要剪走氣炸煱原裝插頭嘅條件下,以較安全嘅方式達至 "延長" 電源線嘅目的(效果),最終亦係一件英規插頭嘅 "電器"。

又或者剪咗氣炸煱個大陸插頭,換隻英規13A插頭,不過條線就會更短,點都要加返隻英規拖板(或拖蘇)招呼佢,而想同時使用其它電器,若該件電器條線夠長,就插埋喺呢隻拖板上,咁牆蘇就無需再加萬能蘇一開二了,呢種亦算係最合規格嘅接插方式,要留意氣炸煱耗電一般大概千四、五瓦,再插埋其它電器時,耗電更高,注意揀隻較優質嘅英規拖板。當然,最理想嘅做法,就係如之前wongkm33師兄所講,拆開隻氣炸煱,換條適合長度,及符合耗電規格嘅(英規插頭)三芯電源線。

[attach]2247635[/attach]
[attach]2247637[/attach]



講開空氣炸煱,幫親朋戚友買過幾隻 "山本",亦有幫佢哋換埋13A插頭,不過條電源線又確係短咗少少,我自己用嗰隻就冇換插頭,只係加咗隻公牛,

雖然呢隻 "山本" 嘅做工感覺好山寨,但換插頭時發現佢嘅電源線係 "百份百" 啱顏色,同某師兄嘅説法有出入,而線芯亦符合標示規格(3 x 0.75mm² ),若要夾硬話佢裏面有可能駁錯線(色),咁我就未有拆開過,無法證實喇!

[attach]2247631[/attach]
[attach]2247633[/attach]
[attach]2247632[/attach]
[attach]2247630[/attach]
[attach]2247634[/attach]
作者: Miipp    時間: 2021-2-5 23:40

趁下熱鬧 啱啱尋日

先買咗兩個正嘢古董每個 70
牆身插座 MK made in UK
HK2046 發表於 2021-2-2 20:32


有無人知牆座螺絲孔接地係乜原因呢?

屋企有個舊座都係咁
作者: Miipp    時間: 2021-2-5 23:49

以前讀書基本生活技術渣.....

個插頭有曬1:1圖,咁都做錯就無計

個問題只係去翻大陸電器有無跟色( ...
Dcup 發表於 2021-2-5 16:35


大陸家電,正經有牌子的/掛電商賣的,就算只賣幾十蚊一部,都有拎 3C 認証
作者: dcc2000    時間: 2021-2-6 00:07

有無人知牆座螺絲孔接地係乜原因呢?

屋企有個舊座都係咁
Miipp 發表於 2021-2-5 23:40

若底箱裏面因任何原因導至帶電、漏電,因為兩粒螺絲位可以用手摸到,會有觸電危險,駁落地線可避免。
作者: 別問我是誰    時間: 2021-2-6 00:08

有無人知牆座螺絲孔接地係乜原因呢?

屋企有個舊座都係咁
Miipp 發表於 2021-2-5 23:40

我諗應該

以前啲底箱 多數係鐵箱

如果漏電去咗底箱 兩粒螺絲都有電

所以水線接埋粒螺絲可以跟水線走咗啲電或跳菲士
作者: jamesting    時間: 2021-2-6 04:52

回覆 16# Offer

咁岩既,我都整緊個換插頭喎
作者: only    時間: 2021-2-6 09:11

本帖最後由 only 於 2021-2-6 17:12 編輯
有無人知牆座螺絲孔接地係乜原因呢?

屋企有個舊座都係咁
Miipp 發表於 2021-2-5 23:40


[attach]2247794[/attach]

[attach]2247795[/attach]

n 年,前
無需要穿,真 E
用底箱,攞 E
所以,苏底,螺絲位,有金屬片
再後期,就係底箱 T 條 E 收落,苏底
現在,就一定要穿,
金屬 (底箱) 都保留,螺絲位 T
作者: liyee    時間: 2021-2-6 11:36

剛剛買咗電動支釘槍。
咁嘅資料(下圖),換英規插蘇,需要配個幾多A嘅fuse?
謝謝。

[attach]2247705[/attach]
[attach]2247706[/attach]

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Brainstomer    時間: 2021-2-6 12:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: blkbd5    時間: 2021-2-6 13:06

剛剛買咗電動支釘槍。
咁嘅資料(下圖),換英規插蘇,需要配個幾多A嘅fuse?
謝謝。




via HKEPC IR Pro  ...
liyee 發表於 2021-2-6 11:36

如果師兄唔想煩,用番13A香港插頭條13A fuse就得!
2000W無問題的!
作者: Brainstomer    時間: 2021-2-6 13:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liyee    時間: 2021-2-6 13:19

清楚
樓上兩位師兄,唔該曬。
作者: dcc2000    時間: 2021-2-6 14:54

本帖最後由 dcc2000 於 2021-2-6 15:21 編輯
10A fuse即可, 就算考慮埋壓降都夠用.

反而我比較奇怪, 點解會用條標125V 7A嘅線........... ...
Brainstomer 發表於 2021-2-6 12:46

佢用咗條日本規格插頭電源線,唔符合國內標準,亦唔見有國內3C認證標誌,好明顯並非正規廠家產品,電線有機會如某師兄所言唔啱色碼(相對中、英規),估計可能係黑、白。

[attach]2247773[/attach]



國內正規廠家220V AC大功率電動工具,通常會使用類似以下呢款防觸電改良版兩扁腳10A插頭,兩芯1.0mm² 圓身線。

[attach]2247762[/attach]
作者: liyee    時間: 2021-2-6 16:30

換咗了。

[attach]2247790[/attach]
[attach]2247791[/attach]


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: dcc2000    時間: 2021-2-6 16:59

換咗了。
liyee 發表於 2021-2-6 16:30


使用啡、藍線,目測線芯都似乎足0.75mm²
作者: pooh24680    時間: 2021-2-6 17:30

10A fuse即可, 就算考慮埋壓降都夠用.

反而我比較奇怪, 點解會用條標125V 7A嘅線........... ...
Brainstomer 發表於 2021-2-6 12:46

應該係出口美日代工廠嘅貨

[attach]2247798[/attach]
作者: Joe_Black    時間: 2021-2-6 18:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btchanchan    時間: 2021-2-6 20:48

70 都買!
RS 劏人都係收 $45.67
Joe_Black 發表於 2021-2-6 18:54


嘩!
越賣越平
我一屋都係 MK
留番俾個孫算喇

[attach]2247826[/attach]
作者: wongkm33    時間: 2021-2-6 21:14

70 都買!
RS 劏人都係收 $45.67
Joe_Black 發表於 2021-2-6 18:54


產地不同啊,人哋70係英國產,你嗰啲係馬拉產嘅。
作者: HK2046    時間: 2021-2-7 01:25

本帖最後由 HK2046 於 2021-2-7 01:32 編輯
70 都買!
RS 劏人都係收 $45.67
Joe_Black 發表於 2021-2-6 18:54


係呀 Made in UK 70 都買呀
旺角 馬來西亞製造都 賣緊60幾

[attach]2247864[/attach]

作者: HK2046    時間: 2021-2-7 01:29

產地不同啊,人哋70係英國產,你嗰啲係馬拉產嘅。
wongkm33 發表於 2021-2-6 21:14



請粒 珍寶珠 你食
留心好學生

[attach]2247867[/attach]
作者: dcc2000    時間: 2021-2-7 14:57

係呀 Made in UK 70 都買呀
旺角 馬來西亞製造都 賣緊60幾
HK2046 發表於 2021-2-7 01:25

早期嘅MK全部用銅件,後期就算係Made in UK,已作出 "改良" (螺絲夾線位及地線材料),依家Made in Malaysia嘅MK,係沿用UK後期 "改良版" 嘅設計。

[attach]2247944[/attach]
[attach]2247945[/attach]
[attach]2247947[/attach]
[attach]2247948[/attach]
[attach]2247946[/attach]
作者: wing1234    時間: 2021-2-7 15:16

13A插咗已經有個接觸面,你再轉大陸插又多一個接觸面

就好似你用拖板咁咋嘛, 一樣有13 A fuse , 用高功率電器一樣有危險。
所以你香港買到轉頭,通常都1A-3A, 嗰啲剃鬚器同埋火牛用
作者: dcc2000    時間: 2021-2-7 16:13

本帖最後由 dcc2000 於 2021-2-7 16:51 編輯
13A插咗已經有個接觸面,你再轉大陸插又多一個接觸面

就好似你用拖板咁咋嘛, 一樣有13 A fuse , 用高功率電器一樣有危險。
所以你香港買到轉頭,通常都1A-3A, 嗰啲剃鬚器同埋火牛用
wing1234 發表於 2021-2-7 15:16

睇設計、用料同質素㗎啫,我呢兩隻拖板經常用喺2500W電器,冇發現唔安全、有危險。一百幾十,尤其係有獨立開關嗰種拖板就難講喇!

[attach]2247954[/attach]


又例如呢款嵌入式轉插,佢符合香港規例,可用於10A以內兩扁腳電器,但以安全計,唔建議用到盡。喺#1樓已講咗,最理想嘅做法當然係剪頭換返隻合規格及質素較佳嘅英規13A插頭,高耗電電器,若非不得已要用轉插,亦要揀隻較可靠嘅產品。仲有,13A牆蘇嘅質素亦係良莠不齊,有平有貴,十零蚊隻亦話符合BS乜乜規格,自行評價。燒熔牆蘇亦時有所聞,當然,件電器個插頭、電源線亦可能有關係。

[attach]2247955[/attach]
[attach]2247956[/attach]
作者: dcc2000    時間: 2021-2-7 19:27

鴨記有, 其他區真係唔覺
java2 發表於 2021-2-5 10:59

喺日x城見到有類似。

[attach]2247989[/attach]
[attach]2247990[/attach]
作者: dcc2000    時間: 2021-2-7 19:57

另外亦有轉兩圓腳。

[attach]2247995[/attach]
[attach]2247996[/attach]
作者: wing1234    時間: 2021-2-9 14:58

另外亦有轉兩圓腳。
dcc2000 發表於 2021-2-7 19:57



    我估, 佢應該係1A /3A
作者: dcc2000    時間: 2021-2-9 16:08

本帖最後由 dcc2000 於 2021-2-10 01:00 編輯
我估, 佢應該係1A /3A
wing1234 發表於 2021-2-9 14:58

歐規EN 50075兩圓腳,本身係2.5A規格。
呢類嵌入式兩圓腳轉換插,通常原配3A或5A fuse。

[attach]2248301[/attach]
[attach]2248370[/attach]
作者: dcc2000    時間: 2021-2-9 21:56

Shaver用嘅呢種轉插,就會係配1A fuse。

[attach]2248355[/attach]
作者: kimyiu1029    時間: 2021-2-10 16:04

如果上淘寶買英規頭番嚟玩,又有無話邊個牌子靚D? 點睇一個頭靚唔靚?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2