Board logo

標題: [操作疑難] 唔好意思再問大陸龍頭接駁問題 [打印本頁]

作者: irhk    時間: 2021-2-4 17:53     標題: 唔好意思再問大陸龍頭接駁問題

本帖最後由 irhk 於 2021-2-4 17:55 編輯

早幾日問過,https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=19&tid=2605608&extra=page%3D1,得到多位師兄解答,但都怪之前冇做足功課,又有新問題...

出水到龍頭個接口大過屋企原有個接駁口,search過,大陸係四分香港用三分,再search過,淘寶有轉換喉同轉換頭,請問應該買轉換喉或者轉換頭好啲?本地五金舖是否都買到?謝謝幫忙!

另外,想請問:大陸買龍頭嗰條入水喉可以擰出嚟,但原來舊嗰個泰國造高儀擰極都擰唔到出嚟,是否唔係全部龍頭都可以將龍頭入水喉擰出嚟?謝謝。

via HKEPC Reader for Android
作者: ahuo    時間: 2021-2-4 19:44

有無相睇下
作者: Maxilogic    時間: 2021-2-5 15:34

早幾日問過,https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=19&tid=2605608&extra=page%3D1,得到多位師 ...
irhk 發表於 2021-2-4 17:53

我試過買好多轉接頭, 都想唔實, 因為放唔到皮, 最後都 換咗條喉
作者: edd    時間: 2021-2-5 18:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jpli    時間: 2021-2-5 18:38

我都買咗龍頭,知道4分,家中是3分,買埋3轉4,但工具唔夠大,又用唔倒力拆,經驗不足,結果比錢人換
作者: irhk    時間: 2021-2-5 19:16

本帖最後由 irhk 於 2021-2-5 19:20 編輯

謝謝各位師兄回覆解答。

有無相睇下
ahuo 發表於 2021-2-4 19:44


師兄想睇邊樣


我試過買好多轉接頭, 都想唔實, 因為放唔到皮, 最後都 換咗條喉
Maxilogic 發表於 2021-2-5 15:34


我訂咗圖中呢款試下,諗住就咁擰上閘制度,再將大陸龍頭條喉接上,希望冇搞錯。



你屋企原來是否用曲尺制,曲尺制有 4分 x 4分 同 4分 x 3分,帶條喉五金鋪或喉具店試下 ...
edd 發表於 2021-2-5 18:01


我將大陸龍頭個接駁頭同舊有既比對過,原有細啲,所以應該係3分。同埋以前香港買既直接可以接駁上。


我都買咗龍頭,知道4分,家中是3分,買埋3轉4,但工具唔夠大,又用唔倒力拆,經驗不足,結果比錢人換 ...
jpli 發表於 2021-2-5 18:38


我唔係換個閘制,我買咗上圖個轉換頭睇下可否解决。
作者: Maxilogic    時間: 2021-2-5 20:09

謝謝各位師兄回覆解答。




師兄想睇邊樣




我訂咗圖中呢款試下,諗住就咁擰上閘制度,再將大陸龍 ...
irhk 發表於 2021-2-5 19:16

我就係用呢款, 會漏水的,  因為直通冇地方可以放皮
作者: wah9134    時間: 2021-2-5 21:22

師兄 淘保買隻304的4 X 4分水制比你加隻刁士化算,
而且原本隻 4 X 3分水制一般都接網喉個面都比較差!
作者: AAA1    時間: 2021-2-5 21:35

用呢啲3轉4要加二塊三分墊片, 因為轉頭較長入面三分頭頂唔到對面接口
作者: swagman    時間: 2021-2-5 21:57

我都係最近淘咗個冷熱水龍頭,安裝時發現屋企條喉係3分牙,而淘寶條喉係4分牙,原本想再淘兩個補芯來轉換,但考慮運費都係返度,所以最後在香港買了兩個(見圖中紅圈部分)來用(香港叫杯士),這樣就完美解決了。

[attach]2247642[/attach]
作者: edd    時間: 2021-2-7 12:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: irhk    時間: 2021-2-7 13:51

本帖最後由 irhk 於 2021-2-7 13:54 編輯

回覆 7# Maxilogic

回覆 8# wah9134

回覆 9# AAA1

回覆 10# swagman

回覆 11# edd


謝謝各位師兄回覆解答。
一來我唔夠技術換閘制,二來臉盆下係個櫃仔空間好細,萬一搞唔好要閂水總制。
希望過兩日收到配件如師兄所言加多塊墊片可以解决。
唔該曬各位,又學識多樣嘢了。
作者: edd    時間: 2021-2-7 14:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: naomi    時間: 2021-2-7 14:43

大陸龍頭
買重咗家居保險未

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: edd    時間: 2021-2-7 19:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: naomi    時間: 2021-2-7 20:01

uk 瑪森 高儀頂級唔使 2k包運
edd 發表於 2021-2-7 19:06


頂級高仿國產櫻桃
20蚊兩磅
包你有(運)
作者: edd    時間: 2021-2-7 20:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: naomi    時間: 2021-2-7 20:55

佢有運,我無運,我不愛裝裝拆拆
edd 發表於 2021-2-7 20:46



[youtube]6-2Q5DPh4Ok[/youtube]
作者: edd    時間: 2021-2-7 21:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Maxilogic    時間: 2021-2-7 21:30

用呢啲3轉4要加二塊三分墊片, 因為轉頭較長入面三分頭頂唔到對面接口
AAA1 發表於 2021-2-5 21:35

師兄可唔可以講多少少點放 墊片, 我上次係三分嗰邊要 駁 落曲尺水掣, 但係 三分嗰邊係直通, 搵唔到位 放墊片, 所以會喺嗰個駁口漏水
作者: hon829    時間: 2021-2-7 21:31

naomi 發表於 2021-2-7 20:55


成聾早說了
[youtube]8hRxPzX-Wz0[/youtube]
作者: naomi    時間: 2021-2-7 22:43

同埋當佢就算比真貨你
國內同香港水壓可以差成十倍
供應國內批號產品
唔一定適合香港使用
就好似你買正牌正貨電器
都要因應唔同地區電壓規格作出調整
作者: tomchen    時間: 2021-2-7 23:09

我投降了,衰過鴨記
edd 發表於 2021-2-7 21:02


夠環保,廢料都做到出廠規格...仲要量產,仲唔係勁
作者: avdaemon    時間: 2021-2-7 23:17

較理想方法係淘不銹鋼4分喉加曲尺掣,包唔會爆喉。
作者: irhk    時間: 2021-2-8 01:12

本帖最後由 irhk 於 2021-2-8 02:38 編輯
師兄可唔可以講多少少點放 墊片, 我上次係三分嗰邊要 駁 落曲尺水掣, 但係 三分嗰邊係直通, 搵唔到位  ...
Maxilogic 發表於 2021-2-7 21:30

我再仔細睇個轉換頭,終於明白師兄嘅意思。

我估可能係將轉換頭擰上三分閘制之後,再放一兩塊三分墊片響個虛位度,然後上實條四分喉;又或者三分墊圈先放落閘制度。

via HKEPC Reader for Android
作者: AAA1    時間: 2021-2-8 02:47

本帖最後由 AAA1 於 2021-2-8 02:52 編輯

三分轉四分中間縲絞是有虛位, 加膠帶都會漏水, 除非用膠水, 因四分轉頭比較長,中間的三分頭要有墊片頂到對面的另一端四分接口, 一片不夠要'二片’三分墊片, 即係接頭之間最窄的地方要有墊片封
另外如果要多個出水口做三通,最好用有得轉緊的六角頭做接口, 因為入面可以加墊片
作者: kwliu    時間: 2021-2-8 08:28

師兄可唔可以講多少少點放 墊片, 我上次係三分嗰邊要 駁 落曲尺水掣, 但係 三分嗰邊係直通, 搵唔到位  ...
Maxilogic 發表於 2021-2-7 21:30


落唔到墊片用水喉膠布包喉牙得唔得?
作者: pooh24680    時間: 2021-2-8 10:57

貴量唔好用呢度轉頭,試過4次,3次漏水

[attach]2248090[/attach]

可以用呢種轉頭喉,5金舖買過 3分乸轉4分乸

[attach]2248089[/attach]

或者直接換4分曲尺制,5金舖都有得賣
作者: swagman    時間: 2021-2-8 12:25

呢個應該係 3, 4叻古
edd 發表於 2021-2-7 12:24

師兄誤會了,正常應該買個叻古來換走原本銅喉上的叻古,但我考慮將來唔知會唔會又買返3分喉的龍頭,所以都係保留返原先個叻古,只是另外買個杯臣轉換去4分算了。

via HKEPC Reader for Android
作者: AAA1    時間: 2021-2-8 13:02

本帖最後由 AAA1 於 2021-2-8 13:05 編輯

用生膠帶封漏水一來有哋接口冇墊片,二來要圈廿次圈, 落膠水方便啲, 一係就加錫條焊,接頭通常係#6嗰樣
作者: mankowk    時間: 2021-2-8 20:31

[attach]2248154[/attach]

其實係咪講緊呢個配件..........
作者: lris2009    時間: 2021-2-9 00:18

個接口制位好L牙煙,祝樓主好運,新年流流





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2