Board logo

標題: 村屋天台開始漏水, 有冇得搞? [打印本頁]

作者: choiwancc    時間: 2021-6-20 18:37     標題: 村屋天台開始漏水, 有冇得搞?

如題…呢排一落雨就開始漏水, 有冇得自己整左先? 定係一定要叫師傅搞?
作者: oystercake    時間: 2021-6-20 18:57

本帖最後由 oystercake 於 2021-6-20 19:00 編輯

唔知點唔點
[youtube]3AMgth6_aaM[/youtube]
作者: ghost2377    時間: 2021-6-20 19:17

本帖最後由 ghost2377 於 2021-6-20 19:20 編輯

外父間木屋都係我同兩個舅仔換天面坑板換窗換牆改地基換冷氣。
師父係人,大家都係人,你識,就去整,問完當識就咪咁天真
漏水好易搞,揾到漏水地方,用野[敏]下佢就得,唔使師父。
答你幾咁容易!識了嗎?
作者: raylee    時間: 2021-6-20 19:34

如題…呢排一落雨就開始漏水, 有冇得自己整左先? 定係一定要叫師傅搞?
choiwancc 發表於 2021-6-20 18:37


https://blog.ulifestyle.com.hk/e ... D%E5%AE%B6%E5%B1%85
作者: 剋星    時間: 2021-6-20 19:38

如題…呢排一落雨就開始漏水, 有冇得自己整左先? 定係一定要叫師傅搞?
choiwancc 發表於 2021-6-20 18:37



    #2 有正解.. 應該係成本最低
但成個頂會變左白色
同埋未必係地面滲水..可能係 四邊圍牆既內外垂直面滲漏
作者: ALayi    時間: 2021-6-21 22:22

有隻防水油, 髹左就唔再滲水, 我哥都係自己同朋友2個人髹咋
作者: choiwancc    時間: 2021-6-23 20:20

回覆 6# ALayi

邊隻?
作者: ghost2377    時間: 2021-6-23 22:55

本帖最後由 ghost2377 於 2021-6-23 23:03 編輯
有隻防水油, 髹左就唔再滲水, 我哥都係自己同朋友2個人髹咋
ALayi 發表於 2021-6-21 22:22


重點唔係隻油勁,係油岩位而已,如果企身滲水,狂油天面係無用嘅。
鋁窗側牆身有水印,搭棚係鋁窗周圍外牆油防漏膜,油出300mm有多,心諗ok la,結果大雨一樣出水印,最後發現係樓上之前搭棚拉爆窿作怪,半支玻璃膠搞掂
作者: ALayi    時間: 2021-6-23 23:42

回覆  ALayi

邊隻?
choiwancc 發表於 2021-6-23 20:20


呢隻, 記得要髹埋底油, 佢地2個都係新手, 前後幾日完工! 趁風季未到, 快d搞掂佢喇 https://www.youtube.com/watch?v=3AMgth6_aaM
作者: leoobiii    時間: 2021-6-24 23:43

呢隻, 記得要髹埋底油, 佢地2個都係新手, 前後幾日完工! 趁風季未到, 快d搞掂佢喇  ...
ALayi 發表於 2021-6-23 23:42


有同事屋企都係入伙前髹呢隻, 佢話係個師傅提議同埋問左好多鄰居都有髹, 好彩到而家都冇漏水





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2