作者: gra55r00t 時間: 2021-9-18 15:38 標題: 日式洗衣機高去水位,去水泵壞了
本帖最後由 gra55r00t 於 2021-9-22 20:22 編輯
我放低條喉去一個低去水位,洗衣機正常操作,咁會唔會有什麼問題發生?
請各位俾意見。
加入型號
https://www.fortress.com.hk/zt/p ... ain-pump/p/11384329
作者: hon829 時間: 2021-9-18 16:28
簡單咪任何時間都有水滲水
作者: gra55r00t 時間: 2021-9-18 18:31
又唔係喎,脫水時先有水出喎!
作者: liyee 時間: 2021-9-18 18:39
失禁?

作者: rwkero2 時間: 2021-9-18 18:44
本帖最後由 rwkero2 於 2021-9-18 21:17 編輯
係咪較高水位掣入水, 到左指定水位水喉唔識停?
In this situation, 水位掣壞, not magnetic valve wrong, 當然啦, 你可以check埋個電磁進水閥
舊式水位掣靠氣壓偵測水位, 所以有條軟膠喉, 可以試下吹氣去谷幾下個掣, 會聽到個掣拍拍聲, 好似索掣relay個d聲, 吹完有機會用得返, 新款我未拆過
作者: hon829 時間: 2021-9-18 18:51
好多日式機都是底去水位, 攪清問題未
作者: Joe_Black 時間: 2021-9-18 19:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Dcup 時間: 2021-9-19 08:46
唔係部部高去水都有閥門止水
作者: gra55r00t 時間: 2021-9-22 20:22
加入型號
https://www.fortress.com.hk/zt/p ... ain-pump/p/11384329
作者: hon829 時間: 2021-9-22 20:28
淨放post無咩用! 有心整第一步就是拆機檢查吓吧

