Board logo

標題: [操作疑難] 日式洗衣機高去水位,去水泵壞了 [打印本頁]

作者: gra55r00t    時間: 2021-9-18 15:38     標題: 日式洗衣機高去水位,去水泵壞了

本帖最後由 gra55r00t 於 2021-9-22 20:22 編輯

我放低條喉去一個低去水位,洗衣機正常操作,咁會唔會有什麼問題發生?

請各位俾意見。

加入型號
https://www.fortress.com.hk/zt/p ... ain-pump/p/11384329
作者: hon829    時間: 2021-9-18 16:28

簡單咪任何時間都有水滲水
作者: gra55r00t    時間: 2021-9-18 18:31

又唔係喎,脫水時先有水出喎!
作者: liyee    時間: 2021-9-18 18:39

簡單咪任何時間都有水滲水
hon829 發表於 2021-9-18 16:28

失禁?
作者: rwkero2    時間: 2021-9-18 18:44

本帖最後由 rwkero2 於 2021-9-18 21:17 編輯

係咪較高水位掣入水, 到左指定水位水喉唔識停?
In this situation, 水位掣壞, not magnetic valve wrong, 當然啦, 你可以check埋個電磁進水閥

舊式水位掣靠氣壓偵測水位, 所以有條軟膠喉, 可以試下吹氣去谷幾下個掣, 會聽到個掣拍拍聲, 好似索掣relay個d聲, 吹完有機會用得返, 新款我未拆過
作者: hon829    時間: 2021-9-18 18:51

又唔係喎,脫水時先有水出喎!
gra55r00t 發表於 2021-9-18 18:31



好多日式機都是底去水位, 攪清問題未 壞水泵又操作正常
作者: Joe_Black    時間: 2021-9-18 19:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Dcup    時間: 2021-9-19 08:46

唔係部部高去水都有閥門止水
作者: gra55r00t    時間: 2021-9-22 20:22

加入型號
https://www.fortress.com.hk/zt/p ... ain-pump/p/11384329
作者: hon829    時間: 2021-9-22 20:28

淨放post無咩用!  有心整第一步就是拆機檢查吓吧





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2