Board logo

標題: 維修日記: Super DVD機 [打印本頁]

作者: wyhui5124    時間: 2021-11-21 11:37     標題: 維修日記: Super DVD機

本帖最後由 wyhui5124 於 2021-11-21 11:39 編輯

家人部Super DVD機唔著,話整倒就整喎

拆開check電源線L/N都可以通去電源板插頭,電源板上的fuse已燒,於是拆電源板
[attach]2294024[/attach]

電源板都唔係好多零件
[attach]2294025[/attach]

燒得fuse,即係粒viper22A已經GG咗,另外又check倒outuput粒Schotty已short
[attach]2294026[/attach]

問FD攞咗粒viper22A,手上有拆機fuse同Schotty,就換哂上去,以為收工,插電一試,冇output

唯有再check,fuse冇再燒,check吓D細diode,發覺viper22A同火牛之間粒diode(D5)係兩邊都通,以為easy job,拆出黎換就得,拆出黎一度竟然係正常,再度底板,diode位係兩邊都通,粒diode位火牛供電俾粒viper,唔通粒viper係壞嘅

唯有拆粒viper出黎再度,點知viper冇事,底板diode位依然低ohm,其實得3粒零件:電阻,餅仔,電解,再細心睇吓,發覺粒餅仔個腳位有D黑咗,就拆黎睇吓,拆出黎用他錶度有百幾ohm,再度底板已經open circuit喇
[attach]2294027[/attach]

响廢板搵咗粒104餅仔換上去,所有零件重新焊番上去
[attach]2294028[/attach]

插電後終於有電出喇,裝好機已能成功開機,順手換埋條tray belt,呢次真係收工喇
[attach]2294029[/attach]
作者: mdws2002    時間: 2021-11-21 12:13

師兄真有心機,成個過程用咗幾耐度呢?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: Jip仔    時間: 2021-11-21 12:19

又學到嘢
多謝分享
作者: vtrchan    時間: 2021-11-21 12:35

回覆 1# wyhui5124

思路清晰,講解詳細。
依D高質分享已經唔多,多謝師兄分享!
作者: hon829    時間: 2021-11-21 13:10

有時感覺修平價嘢, 獨立買幾隻零件可能已經仲貴過成件淘過; 什或選好少少的電子牛更理想
作者: HK2046    時間: 2021-11-21 13:59

今次總共換咗三粒零件
fuse已燒 / viper22A /104餅仔換
串燒三兄弟

又學到嘢
作者: Kin_2012    時間: 2021-11-21 14:41

回覆 1# wyhui5124


    整舊野用得番, 真環保。
作者: wyhui5124    時間: 2021-11-21 17:29

師兄真有心機,成個過程用咗幾耐度呢?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
mdws2002 發表於 2021-11-21 12:13



    因為唔係一日整好,係day 1拆機拆板check零件,之後焊開野就拆定D壞件,再之後就等咗一排粒IC先到手,換上去唔得,比較花時間係搵粒104餅仔fault,都係十分鐘左右,焊零件唔駛好耐,好彩部機螺絲少易拆,咁就快好多
作者: kwliu    時間: 2021-11-21 17:50

今次總共換咗三粒零件
fuse已燒 / viper22A /104餅仔換
串燒三兄弟

又學到嘢
HK2046 發表於 2021-11-21 13:59


仲有diode
作者: super_hkg    時間: 2021-11-21 18:47

師兄好心機

這類多電解電容又熱既機器,如果將熱原導向機殼,熱壞既機會細好多





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2