Board logo

標題: 珠鎖 [打印本頁]

作者: wongkm33    時間: 2022-3-3 12:02     標題: 珠鎖

[attach]2309016[/attach]
昨晚珠鎖壞,鎖匙都開不到,最後都是用錘仔加螺絲批打兼撬整斷鎖舌才開到門!
這種鎖通常是後塞轉咗右才發生這種毛病,試過多次了,真係怕怕!
請教這種鎖有沒有絕對安全的型號賣呢?
作者: 1個閒人    時間: 2022-3-3 14:43

絶對安全? 係冇嘅.

每幾年做一次檢查, 有懷疑便換新吧
作者: kcw    時間: 2022-3-3 14:49

回覆 1# wongkm33

https://youtu.be/Tjjd9c9bBX4
作者: lawrencelau1    時間: 2022-3-3 15:18

後塞轉咗右 <-- e 個係功能咯, 長鎖

但你話用匙都開唔到就真係壞既
作者: hon829    時間: 2022-3-3 15:54

一分錢一分貨 兩下可以打斷鎖舌
當然裝功亦是關鍵吧
作者: Joe_Black    時間: 2022-3-3 16:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: C-Leung    時間: 2022-3-3 17:20

轉三桿鎖 (大陸叫法,香港唔知點叫開)
缺點係次次lock完都要unlock先扭到門柄,唔似珠鎖扭門柄同時unlock埋

如果隻門唔駛鎖嘅轉通道鎖都得
作者: wongkm33    時間: 2022-3-3 20:21

買咗Zone 珠鎖換掉了,謝謝各位仁兄提供意見。
作者: 1個閒人    時間: 2022-3-4 10:35

買咗Zone 珠鎖換掉了,謝謝各位仁兄提供意見。
wongkm33 發表於 2022-3-3 20:21



    絶對安全嘛?
作者: kofz    時間: 2022-3-4 11:22

昨晚珠鎖壞,鎖匙都開不到,最後都是用錘仔加螺絲批打兼撬整斷鎖舌才開到門!
這種鎖通常是後塞轉咗右才發 ...
wongkm33 發表於 2022-3-3 12:02

我以前都係用哩種

而家換咗指紋鎖

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2