Board logo

標題: 浴室悶焗,加把風扇搞掂哂 [打印本頁]

作者: teddybearhk    時間: 2022-6-26 12:36     標題: 浴室悶焗,加把風扇搞掂哂

618時間買的,連運費二百元左右,驚喜係風力大又吾嘈

特點:可上下或左右360擺動
[attach]2327479[/attach]
作者: wah9134    時間: 2022-6-26 12:44

香港地毫宅浴室下下成百平方吋,
裝一把6吋抽風已經很好效果!
而且環境理想要等人享受完出來就…
作者: hon829    時間: 2022-6-26 12:45

抽氣扇都會産生點鮮風;但掛牆扇就只不斷內循環, 如果濕氣重或更易至壞
作者: teddybearhk    時間: 2022-6-26 12:48

抽氣扇都會産生點鮮風;但掛牆扇就只不斷內循環, 如果濕氣重或更易至壞 ...
hon829 發表於 2022-6-26 12:45

有生窗吾係黑厠,否則裝來係side氣
作者: cyberyeah    時間: 2022-6-26 13:14

浴室裝風扇?我無睇錯麻

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 淼林焱    時間: 2022-6-26 13:38

本帖最後由 淼林焱 於 2022-6-26 13:40 編輯
抽氣扇都會産生點鮮風;但掛牆扇就只不斷內循環, 如果濕氣重或更易至壞 ...
hon829 發表於 2022-6-26 12:45


係羅,沖涼D濕氣臭味不斷起廁所裡面內循環
作者: hon829    時間: 2022-6-26 13:59

簡單講浴室大部份電器都是固定簪線式安裝, 唔預插頭俾人用其他電器, 懂的會明吧
作者: Hippo    時間: 2022-6-26 14:42

天氣太熱,痾屎要帶埋把掛牆芭蕉扇

via HKEPC Reader for Android
作者: Tom_jerry    時間: 2022-6-26 14:44

喵想係屎坑裝冷氣添
作者: teddybearhk    時間: 2022-6-26 15:15

開大又怎會開扇?浴室內吹乾杉便很有用,冲完凉吹乾牆身又快
作者: fatfish    時間: 2022-6-26 15:32

開大模式可能功率比較高,大熱天時抽氣扇嘅風真係唔夠人體散熱,我都係帶把usb小台扇去開大
作者: Q-Q    時間: 2022-6-26 16:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liyee    時間: 2022-6-26 16:47

一個二個喺書本上講理論有什麼用?
最緊要講實際。

我安裝咗兩年都唔知幾暢順。
有什麼問題呢?

以前冇風扇吹住,屙一督C成身汗。
現時加咗這扇和開抽氣扇之後真係暢快。



https://www.hkepc.com/forum/redi ... 88&pid=39525708
作者: teddybearhk    時間: 2022-6-26 17:03

插座離開濕區和水龍頭便冇問題,十幾二十年都係咁用
作者: Tom_jerry    時間: 2022-6-26 17:43

插座離開濕區和水龍頭便冇問題,十幾二十年都係咁用
teddybearhk 發表於 2022-6-26 09:03

+1
作者: fatfish    時間: 2022-6-26 19:35

一個二個喺書本上講理論有什麼用?
最緊要講實際。

我安裝咗兩年都唔知幾暢順。
有什麼問題呢?

以前冇風 ...
liyee 發表於 2022-6-26 16:47


啱, 風扇係吹人
作者: HK2046    時間: 2022-6-26 19:40

一個二個喺書本上講理論有什麼用?
最緊要講實際。

我安裝咗兩年都唔知幾暢順。
有什麼問題呢?

以前冇風 ...
liyee 發表於 26-6-2022 04:47 PM



師兄你真係適合喺diy區
廁所安風扇燈你都搞到一餐

不過咁樣裝嘅朋最好有埋抽氣扇
就真係相得益彰
作者: teddybearhk    時間: 2022-6-26 21:46

大熱天時,6吋抽氣扇最多做到抽臭味,要做到爽最好用10吋
作者: Joe_Black    時間: 2022-6-27 02:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 別問我是誰    時間: 2022-6-27 02:19

見到樓主係TB 帖有回,把扇竟然免打孔。。。

點黐喺牆?穩?
我用納米貼黐瓷磚,幾個月就甩。
...
Joe_Black 發表於 2022-6-27 02:10 AM

免打孔 就一定係用免釘膠黐了 
作者: 一隻人    時間: 2022-6-27 08:45

我的浴室也安了,幾年用下來沒問題,有時開大咇得身水身汗確實比較舒服,真壞了就換嘛,就算漏電不電着人就無所謂
作者: liyee    時間: 2022-6-27 12:48

見到樓主係TB 帖有回,把扇竟然免打孔。。。

點黐喺牆?穩?
我用納米貼黐瓷磚,幾個月就甩。
...
Joe_Black 發表於 2022-6-27 02:10

我都係用呢啲 免釘膠 要嚟掛啲輕便野。
黐左都三年喇,容易打爛嗰啲嘢我唔敢擺上去。
(用手嘗試搖下佢都好穩陣)

安裝時佢有跟一樽類似 細牙膏仔 噉樣。叫你唧落去,用佢跟嘅 貼 貼住佢固定廿四小時。

4個窿都沒有鑽窿上螺絲
[attach]2327678[/attach]

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: t9097    時間: 2022-6-28 10:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2