Board logo

標題: [操作疑難] 冷氣機接水膠兜漏水. 請教各位,多謝幫忙!!! [打印本頁]

作者: taiman708    時間: 2022-8-30 00:25     標題: 冷氣機接水膠兜漏水. 請教各位,多謝幫忙!!!

[attach]2336747[/attach]
上年獨居親戚,  窗口式定頻3/4冷氣機去水軟膠喉同硬喉接口漏水,  因我隻手只夠長摸到軟膠喉同硬喉接口位置 . 自己1個人又吾夠力拉部機出來, 經朋友判斷為軟膠喉同硬喉接口漏水,部機都夠冷, 朋友用左鋼膠填滿軟膠喉同硬喉接口, 解決左接口漏水問題.

過了1年到現在, 此冷氣機接水膠兜漏水, 我又摸吾到接水膠兜, 又吾夠力拉部機出來, 我諗今次要比錢搵師傅, 想請教各位要搵師傅點攪比較化算:

1)        搵人搬走部冷氣機洗機(要幾錢?)? 自已CHECK膠兜同軟喉?  但如果塞左軟喉點去除鋼膠?
2)        搵師傅改裝高部機? 再將硬喉開口加長改向天? (有這需要嗎? 要幾錢?)
3)        整走鋼膠, 通條膠喉.再用鋼膠封番(要點整?)
4)        請問要點攪同去邊搵師傅先好, 多謝各位!!!!!
作者: hon829    時間: 2022-8-30 00:34

簡單一係膠軟喉插深啲  一係硬喉加個口向上的曲位
作者: taiman708    時間: 2022-8-30 00:40

回覆 2# hon829

硬喉加個口向上的曲位----個架同曲位高度不夠1吋,要改高個架先可以,

接水膠兜漏水點算好?THX
作者: hon829    時間: 2022-8-30 00:44

回覆  hon829

硬喉加個口向上的曲位----個架同曲位高度不夠1吋,要改高個架先可以,

接水膠兜漏水點算好?T ...
taiman708 發表於 2022-8-30 00:40



要查成因  膠兜漏水係底穿孔? 喉駁口問題? 定喉倒塞至滿溢之類...
作者: hon829    時間: 2022-8-30 00:55

回覆  hon829

硬喉加個口向上的曲位----個架同曲位高度不夠1吋,要改高個架先可以,

接水膠兜漏水點算好?T ...
taiman708 發表於 2022-8-30 00:40



睇相夠晒位加曲呀  (有需要可用45度曲或死曲裁短個口些 )

[attach]2336748[/attach]
作者: taiman708    時間: 2022-8-30 01:10

回覆 5# hon829

我吾識做嫁,所以要問如果搵師傅要叫佢點做好,可能做小小同做多D都同價
作者: Kin_2012    時間: 2022-8-30 02:26

回覆 1# taiman708


    部冷氣用左幾耐?
作者: iamredfox    時間: 2022-8-30 02:53

上年獨居親戚,  窗口式定頻3/4冷氣機去水軟膠喉同硬喉接口漏水,  因我隻手只夠長摸到軟膠喉同硬喉接口位置 ...
taiman708 發表於 2022-8-30 00:25


原本去水唔通咪加個新去水
作者: taiman708    時間: 2022-8-30 03:48

回覆 7# Kin_2012
好以5-6年.但仲好冷
作者: lawrencelau1    時間: 2022-8-30 08:28

鋼膠填滿軟膠喉同硬喉接口


用鋼膠咁特意既....
作者: Kin_2012    時間: 2022-8-30 12:24

回覆  Kin_2012
好以5-6年.但仲好冷
taiman708 發表於 2022-8-30 03:48



    咁都差唔多係時間換, 新機慳電好多。

你揾師傅黎整去水人工 $500起錶, 去水盤水喉一換料錢又百幾二百,你有窗台買新機已有跟機水盤包基本安裝。
作者: eucerin06    時間: 2022-8-30 14:08

有時水盆會塞去水.  我上次是不銹钢水盆滿,  用條5呎2分軟喉引D水入室內水桶,
,若有D塞,冇功具用个藍球手泵幫手吸下都ok,   有人用部吸到水的吸塵机 直接吸.  

水盆大有成2-3公升水,有D棘手,要揾日落雨先做.

跟机膠水盆好細,手掌咁大,易攪D.

回覆 1# taiman708
作者: HK2046    時間: 2022-8-30 22:31

唔好咁懶啦

一係冷氣機底細菌痰濕咗去水窿
跟住塞咗膠盤仔去水窿
或者再塞埋大廈pvc去水喉
通下佢咪得囉

[attach]2336884[/attach]
作者: taiman708    時間: 2022-8-30 22:46

回覆 13# HK2046

thx
作者: 亞基拉    時間: 2022-8-30 23:07

PVC喉塞咗就用鋼膠封死佢
作者: Tom_jerry    時間: 2022-8-30 23:23

眼都凸 典會用鋼膠


由硬喉度拔條軟喉出嚟,再用通渠彈弓推入去直到水兜來回幾嘢,收工接回所有喉
作者: taiman708    時間: 2022-8-31 00:44

回覆 16# Tom_jerry


   明天去看看拍照睇下有無記 錯,只系記得朋友講系鋼膠
作者: hvs    時間: 2022-8-31 14:37

我的話就會叫朋友託部機肉落嚟洗洗順利通通去水再同朋友去食餐好嘅
作者: taiman708    時間: 2022-9-1 11:58

本帖最後由 taiman708 於 2022-9-1 12:03 編輯

請問左面封住曲位和膠喉的是什麼泥或膠(上年接口漏水.所以封了)?有什麼方法清除?水兜塞漏水而手摸不到水兜.一個人吾夠力抬下冷氣機.有什麼方法可通喉或兜?.thx!!
![attach]2337035[/attach]


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: raylee    時間: 2022-9-1 12:09

加多個外賣膠盒接漏水
作者: hvs    時間: 2022-9-1 14:39

請問左面封住曲位和膠喉的是什麼泥或膠(上年接口漏水.所以封了)?有什麼方法清除?水兜塞漏水而手摸不到水 ...
taiman708 發表於 2022-9-1 11:58
兩個人抬機肉落嚟
作者: hon829    時間: 2022-9-1 15:08

請問左面封住曲位和膠喉的是什麼泥或膠(上年接口漏水.所以封了)?有什麼方法清除?水兜塞漏水而手摸不到水 ...
taiman708 發表於 2022-9-1 11:58



簡單講錢可解決的問題就不是問題
用咗咩膠都唔知, 即上年都係別人處理啦
作者: alax    時間: 2022-9-1 18:55

請問左面封住曲位和膠喉的是什麼泥或膠(上年接口漏水.所以封了)?有什麼方法清除?水兜塞漏水而手摸不到水 ...
taiman708 發表於 2022-9-1 11:58

咁樣科唔到水喎 長期積水 去唔切水仲會係個接水盤度滿瀉

via HKEPC Reader for Android
作者: taiman708    時間: 2022-9-1 22:06

回覆 23# alax

咁樣正常用了1年,   依家應該系水兜或軟水管塞左,點算???   去邊搵師傅?
作者: taiman708    時間: 2022-9-1 22:08

回覆 22# hon829

係別人處理----用副相去街比水電舖問價?
作者: alax    時間: 2022-9-2 08:47

回覆  alax

咁樣正常用了1年,   依家應該系水兜或軟水管塞左,點算???   去邊搵師傅? ...
taiman708 發表於 2022-9-1 22:06

要將機肉拉落黎,之後再通番條喉同接水盤
不過佢大廈個去水位咁高,通完一兩年應該會再塞過

via HKEPC Reader for Android
作者: taiman708    時間: 2022-9-2 11:48

回覆 26# alax

水位咁高無得改,  但系部機依家系隻窗右下角,  如果比錢將部機同個架改高8吋改左4吋(即系由隻窗右下角改去左上角).  甘可以解決問題(大概幾錢???    )

如果買新機包基本安裝--又包吾包舊機位(右下角)  改到新機位隻窗左上角???   THX
作者: Kin_2012    時間: 2022-9-2 11:53

回覆  alax

水位咁高無得改,  但系部機依家系隻窗右下角,  如果比錢將部機同個架改高8吋改左4吋(即系由隻 ...
taiman708 發表於 2022-9-2 11:48


邊使咁複雜。。。

你果度應該唔止得你一個裝冷氣, 你影下其他人點裝先啦。
作者: ang    時間: 2022-9-2 12:15

請問左面封住曲位和膠喉的是什麼泥或膠(上年接口漏水.所以封了)?有什麼方法清除?水兜塞漏水而手摸不到水 ...
taiman708 發表於 2022-9-1 11:58

條軟喉中間the咗落去啲水點會去得順,啲水有機會頂番上去去水兜水滿就由個兜漏番出嚟,最少都應該起軟喉中間位用嘢頂番高佢貼機底
作者: taiman708    時間: 2022-9-2 12:22

回覆 28# Kin_2012

多數都系我甘裝,   但有人裝左上角,我諗甘樣會好D先甘問
作者: taiman708    時間: 2022-9-2 12:34

回覆 28# Kin_2012

因為依家甘裝, 水兜同硬曲高度相差得約半吋,   鋁架同硬曲高度相差吾夠1吋,    我諗裝部機系隻窗右下角就系吾好既選擇, 我見有人裝系左右上角(高12吋),    再將硬曲加長改為曲口向天,我先知人地甘裝比較好
作者: Kin_2012    時間: 2022-9-2 12:50

回覆  Kin_2012

多數都系我甘裝,   但有人裝左上角,我諗甘樣會好D先甘問
taiman708 發表於 2022-9-2 12:22


去水位可以開, 或者而家咁安都無話唔得。

安裝師傅適整, 你用左幾年有鏽有塵, 點都會塞
作者: cc1357    時間: 2022-9-2 14:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alax    時間: 2022-9-3 08:48

回覆  alax

水位咁高無得改,  但系部機依家系隻窗右下角,  如果比錢將部機同個架改高8吋改左4吋(即系由隻 ...
taiman708 發表於 2022-9-2 11:48

仲有個簡單啲既方法既
就係將個接水盤去水既方向 改向相反方向 係大廈條直落喉度開個孔 幾條喉插落去咪科到水囉
不過唔知大廈比唔比你咁做姐

via HKEPC Reader for Android
作者: xiao    時間: 2022-9-3 12:19

清乾淨機殼內儲水盤和排水管的塵垢, 通暢才是正確解決方案.
作者: taiman708    時間: 2022-9-3 16:41

本帖最後由 taiman708 於 2022-9-3 16:43 編輯
邊使咁複雜。。。

你果度應該唔止得你一個裝冷氣, 你影下其他人點裝先啦。 ...
Kin_2012 發表於 2022-9-2 11:53

[attach]2337358[/attach]
[attach]2337359[/attach]
[attach]2337361[/attach]
[attach]2337362[/attach]
第一同第四幅裝法好似比較好.如果買新機包標準安裝第一第四種安裝要加錢?



via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Kin_2012    時間: 2022-9-3 19:02

第一同第四幅裝法好似比較好.如果買新機包標準安裝第一第四種安裝要加錢?



via HKEPC IR Pro 3.6. ...
taiman708 發表於 2022-9-3 16:41


原來係大冷氣位.

第一張吊裝掛窗會相對嘈,  唔可取。
第四張似加去水盤? 新機無必要.
作者: hon829    時間: 2022-9-3 20:10

第一同第四幅裝法好似比較好.如果買新機包標準安裝第一第四種安裝要加錢?



via HKEPC IR Pro 3.6. ...
taiman708 發表於 2022-9-3 16:41



咁高身窗台  明顯係預埋裝分體的  

晒衫咁大個簷篷, 冷氣Cfu一定好鍾意作業
作者: taiman708    時間: 2022-9-3 22:37

回覆 38# hon829

晒衫載重可超78-80KG?    開窗會向冷氣位推,所以隻窗會擋住師傅
作者: taiman708    時間: 2022-9-3 22:44

回覆 37# Kin_2012

如果吾換新機, 叫師傅換/通膠兜膠喉. 甘要加錢加大加大去水盤?  THX
作者: Kin_2012    時間: 2022-9-3 22:45

回覆  Kin_2012

如果吾換新機, 叫師傅換/通膠兜膠喉. 甘要加錢加大加大去水盤?  THX ...
taiman708 發表於 2022-9-3 22:44



個個師傅唔同, 不過正路價之前講過...

https://www.hkepc.com/forum/redi ... 77&pid=41289829
作者: 邊個邊個    時間: 2022-9-3 23:33

回覆  Kin_2012

如果吾換新機, 叫師傅換/通膠兜膠喉. 甘要加錢加大加大去水盤?  THX ...
taiman708 發表於 2022-9-3 22:44


梗係去樓下附近D水電冷氣鋪問問洗冷氣,
同佢講洗冷氣同埋膠兜漏水, 叫佢跟跟, 再俾相佢睇大約點樣漏, 邊度漏
之後先問佢咁樣大約幾錢( 唔好一開口就同佢講洗冷氣連通膠兜膠喉, 一定加你錢)
再唔係就咁叫佢洗機, 佢一搬走部機, 你咪自己跟手執番靚條去水喉囉
如果只係叫佢上黎搞搞個膠兜同膠喉, 分分鐘貴過你叫人洗冷氣
作者: taiman708    時間: 2022-9-5 11:35

本帖最後由 taiman708 於 2022-9-5 12:06 編輯

回覆 37# Kin_2012

[attach]2337650[/attach].                                             


玻璃高28"    冷氣高14"
麻煩你多次.左面系舊機裝系窗的右下角.水兜同硬喉科水吾多.
如買新機包基本安裝.圖中.可用舊玻璃裝?.冷氣裝系窗的左上角..吾用吊裝掛窗.用鋁架或門顶膠做長腳(門一般可免費包做多高?如需加錢又加幾多?)

或者圖右甘.裝系窗左面中間?用舊玻璃界成左上下二塊(可以甘裝?)冷氣上下不用鋁條?因為基本安裝只包1條鋁條。圖二冷氣底玻璃上需要加多條鋁條?(需要加錢?)!thx
總括系吾想做系右下角.科水吾夠又顶住硬曲.thx

想加400換不秀鋼水盤,  去水位近窗加濾網(手可摸到濾網,清濾網垃圾,下次就吾怕膠水兜塞?)
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Kin_2012    時間: 2022-9-5 13:59

本帖最後由 Kin_2012 於 2022-9-5 14:46 編輯

回覆 43# taiman708

左面系舊機裝系窗的右下角.水兜同硬喉科水吾多.

=> 其實果個位喉已夠科水, 喉直少少再好 d, 如果科水唔夠唔係安完咁多年先漏。

如買新機包基本安裝.圖中.可用舊玻璃裝?.冷氣裝系窗的左上角..吾用吊裝掛窗 ...用鋁架或門顶膠做長腳(門一般可免費包做多高?如需加錢又加幾多?)

=》 左上角 (28-14 =14) 離窗台成呎高, 只會吊裝掛窗 (要加錢), 唔會係用門頂膠。

或者圖右甘.裝系窗左面中間?用舊玻璃界成左上下二塊(可以甘裝?)冷氣上下不用鋁條?因為基本安裝只包1條鋁條。圖二冷氣底玻璃上需要加多條鋁條?(需要加錢?)!thx
總括系吾想做系右下角.科水吾夠又顶住硬曲.thx

=> 無需要, 梗玻璃每次整都要界出黎, 仲要得唔夠 7吋位 (28-14=14/2=7), 再塞都唔夠位比你做咩。
科水吾夠係你覺得, 唔係事實。。。而且之前都講左, 去水位可以開, 夠做。

想加400換不秀鋼水盤,  去水位近窗加濾網(手可摸到濾網,清濾網垃圾,下次就吾怕膠水兜塞?)

=> 無需要,隻窗頂住, 你根本伸唔到隻手出去, 吾則你已經通左喉, 係咁的情況下加濾網都無用, 而且仲要再加錢。


其實機用得耐, 有鏽有塵, 點都會好易塞, 無辦法, 反正而家 d 機唔係咁耐用, 無需要整咁多野。

新機比舊機慳電好多, 新機價已經抵番, 除非你可以自 DIY 整好去水, 否則最花算一定係用番原位直接安新機。
作者: taiman708    時間: 2022-9-5 14:59

本帖最後由 taiman708 於 2022-9-5 15:00 編輯

回覆 44# Kin_2012

首先多謝你肯花寶貴既時間提供既意見
1)完位安裝左4年完全正常, -----後發見水兜塞,我系膠喉尾向水兜方向吹通左,又正常,  
2)再1年後後又發見水兜塞, 我系條膠喉尾向水兜方向吹通左後, 用玻璃膠搭住
3/8膠喉同硬曲(外3/4  內1/2), 又用左半年.--- 以上證明你講----科水吾夠係你覺得, 唔係事實。。。系正確既.
3)又過左約1年, 出現左水兜同膠喉都無塞,但由曲位嘔水出來. 朋友就將不名泥膠  封左膠喉同硬曲,甘又用左1年.
4)依家就從水兜嘔水出來,吾知勿野塞.  經過你多番分析後我會在舊位換新機,
但尚有幾點望你指點:
A)        如基本安裝(比480), 封左膠喉同硬曲果D”吾知勿野泥膠” 要點處理?
B)        新機系咪裝番舊位看右下角??,本來想設計曲口位改加長朝天,無需要?
C)        全部照舊,新機基本安裝(比480)用新鋁架新門頂膠/鋁腳好?   用幾年再講,吾好諗一勞永逸的安裝?

謝謝
作者: Kin_2012    時間: 2022-9-5 15:29

本帖最後由 Kin_2012 於 2022-9-5 15:32 編輯
回覆  Kin_2012

首先多謝你肯花寶貴既時間提供既意見
1)完位安裝左4年完全正常, -----後發 ...
taiman708 發表於 2022-9-5 14:59


A
"吾知勿野泥膠” 既然之前可以自己整上去, 可以先試下自己整唔整得走。
如果係玻璃膠一類正常清到, 師傅會同你直接清走。
就算整唔走, 唔用個曲封左佢, 直接係膠喉開位插喉都得。

B
最慳錢一定係安番原位, 你都講過大部份人都係咁裝, 而且你咁裝都正常用左好多年。
曲口位改加長朝天無必要, 其他人都係咁用左咁耐, 當然肯使錢好多方法可以改善(只係性價比低姐)。

C
基本安裝多數係門頂膠, 睇師傅包咩啦, 門頂膠/鋁腳各有好處。
一勞永逸的安裝唔會有, 當然肯使錢一定會好 d, 不過就算唔漏水機都會壞架,值唔值為左幾年後機舊漏水咁去花錢就個人決定。
你問我想慳錢,就基本安裝,新機用幾年如果因為舊有鏽有塵又塞, 都差唔多夠期,人工貴,換新慳番電費好過。
作者: taiman708    時間: 2022-9-5 15:56

回覆 46# Kin_2012
麻煩你
1)唔用個曲封左佢, 直接係膠喉開位插喉都得。----基本安裝合包埋??定加幾多?   師傅上門後會打死狗?

2)裝新水兜後,入機肉前, 可以要強制師傅試去水???

3)老人開放式屋,80尺另加廚廁,依家用定頻3/4匹美的(不停車仲好?,一匹可能停停開開仲浪費電?),
廚廁依靠風扇帶冷氣入廚廁但吾算熱,  3/4 同1匹差幾百無所謂,  3/4 好D ?

3)現在9月,希望佢可以頂多1,2個月, 傳統幾月買冷氣會多數牌子都減價?
作者: Kin_2012    時間: 2022-9-5 16:51

回覆  Kin_2012
麻煩你
1)唔用個曲封左佢, 直接係膠喉開位插喉都得。----基本安裝合包埋?? ...
taiman708 發表於 2022-9-5 15:56


間間公司, 個個師傅都唔同, 不過一般呢 d 正常野唔會點加錢, 試水都一樣, 總之過得人過得自己。

夠唔夠凍要問用緊果個, 人人唔同,夠咪用番  3/4,唔夠咪 1匹。

滴水落樓下無得等, 而且而家都唔算旺季。

關於錢的問題就答到呢度, 其實窗口機安裝都係咁上下, 無咩好擔心。
作者: alax    時間: 2022-9-5 17:24

本帖最後由 alax 於 2022-9-5 17:39 編輯
回覆  Kin_2012

首先多謝你肯花寶貴既時間提供既意見
1)完位安裝左4年完全正常, -----後發 ...
taiman708 發表於 2022-9-5 14:59

舊位換新機咪照樣唔夠科水,耐左積塵一樣好快塞
一係就好似#36果張圖咁裝,如果想去水更好,就自己準備一個接水盤去水位係中間底出的(一般跟機都係向左或者向右)
本身大廈個去水設計已經夠弱智,係果個位裝去水管,有窗台都無用武之地,你睇#36果個九成係以前裝過係下面,而家都要將佢吊頂

via HKEPC Reader for Android
作者: taiman708    時間: 2022-9-5 18:15

舊位換新機咪照樣唔夠科水,耐左積塵一樣好快塞
一係就好似#36果張圖咁裝,如果想去水更好,就自己準備一 ...
alax 發表於 2022-9-5 17:24

多謝抽時間回覆.即系36楼第一張相裝上面.或者第四張甘裝左下方再加斜裝去水盤?thx

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: alax    時間: 2022-9-5 18:28

本帖最後由 alax 於 2022-9-5 18:30 編輯
多謝抽時間回覆.即系36楼第一張相裝上面.或者第四張甘裝左下方再加斜裝去水盤?thx

via HKEPC IR Pro 3. ...
taiman708 發表於 2022-9-5 18:15

第一張相裝上面果部



via HKEPC Reader for Android
作者: taiman708    時間: 2022-9-6 02:07

回覆 51# alax

thx
作者: taiman708    時間: 2022-9-24 20:28

回覆 13# HK2046

問左幾次都無貨,請問哪裡仲有得賣?
作者: 別問我是誰    時間: 2022-9-24 20:32

回覆  HK2046

問左幾次都無貨,請問哪裡仲有得賣?
taiman708 發表於 2022-9-24 08:28 PM

唔去淘寶既話 去賣觀賞魚既舖都買到

水管刷
作者: taiman708    時間: 2022-9-25 02:20

回覆 54# 別問我是誰

THX  大概幾錢?
作者: 別問我是誰    時間: 2022-9-25 02:34

回覆  別問我是誰

THX  大概幾錢?
taiman708 發表於 2022-9-25 02:20 AM

我估 廿零蚊掛
作者: pslleung    時間: 2022-9-25 11:12

問咗快一個月都未攪掂,不過天氣開始轉涼可以慢慢研究。
作者: Tom_jerry    時間: 2022-9-25 12:53

問咗快一個月都未攪掂,不過天氣開始轉涼可以慢慢研究。
pslleung 發表於 2022-9-25 03:12

正常丫滴水關仁鬼屎樓下問題芝麻
作者: taiman708    時間: 2022-9-25 14:05

回覆 57# pslleung

小小滴水樓下未投訴,呢幾日研究下
作者: teddybearhk    時間: 2022-9-25 16:22

硬喉接口唔好用玻璃膠用密封塞,方便通喉
[attach]2340411[/attach]
作者: taiman708    時間: 2022-9-25 23:02

本帖最後由 taiman708 於 2022-9-25 23:08 編輯

回覆 60# teddybearhk

月頭行左好多間五金舖同鴨寮街都搵吾到類似,    跟你圖TB搵到了,  香港呢個名點叫???? 香港有售???  THX
作者: teddybearhk    時間: 2022-9-26 00:20

回覆  teddybearhk

月頭行左好多間五金舖同鴨寮街都搵吾到類似,    跟你圖TB搵到了,  香港呢個名點叫???? ...
taiman708 發表於 2022-9-25 23:02


香港冇賣
作者: alax    時間: 2022-9-26 12:19

本帖最後由 alax 於 2022-9-26 12:22 編輯
回覆  teddybearhk

月頭行左好多間五金舖同鴨寮街都搵吾到類似,    跟你圖TB搵到了,  香港呢個名點叫???? ...
taiman708 發表於 2022-9-25 23:02
大陸叫空調排水管疏通器,香港可能叫冷氣去水喉疏通器

呢啲野淘寶買就最方便啦,幾蚊有交易。
你係香港隨時搵餐死都搵唔到 浪費好多時間

via HKEPC Reader for Android
作者: ang    時間: 2022-9-26 13:27

大陸叫空調排水管疏通器,香港可能叫冷氣去水喉疏通器  

呢啲野淘寶買就最方便啦,幾蚊有交易。
你係 ...
alax 發表於 2022-9-26 12:19

大陸好似係用嚟通舊式雪櫃既排水口
作者: alax    時間: 2022-9-26 17:33

本帖最後由 alax 於 2022-9-26 17:34 編輯
大陸好似係用嚟通舊式雪櫃既排水口
ang 發表於 2022-9-26 13:27

雪櫃有另外一隻更細支的
好似叫冰箱疏通器

via HKEPC Reader for Android
作者: newson2005    時間: 2022-9-26 18:23

“疏通器” 我大約一個月前喺深水埗城城買過,5蚊,可通冷氣機去水軟喉同大廈主喉,成功解決滴水問題。

via HKEPC Reader for Android
作者: taiman708    時間: 2022-9-27 23:01

回覆 62# teddybearhk

Thx
作者: taiman708    時間: 2022-9-27 23:01

回覆 63# alax


    Thx
作者: taiman708    時間: 2022-9-27 23:11

回覆 64# ang

Thx
作者: taiman708    時間: 2022-9-27 23:12

回覆 65# alax


    Thx
作者: taiman708    時間: 2022-9-27 23:12

回覆 66# newson2005


    Thx





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2