Board logo

標題: 鋼膠表面塗層 [打印本頁]

作者: A4Paper    時間: 2022-11-17 13:03     標題: 鋼膠表面塗層

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hon829    時間: 2022-11-17 13:31

既然咩都有係手 真正有點diy能力的 都應該會自行找點廢物試驗吓唔同的處理效果吧
作者: A4Paper    時間: 2022-11-17 15:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eucerin06    時間: 2022-11-18 20:09

你用兩罐裝定腸仔形鋼胶?


黑色鋼膠成形後摸上去粉粉的甩落手,塗乜嘢好?物件要浸水。面積5x5cm。

手頭上最接近可用的係有色指甲油 ...
A4Paper 發表於 2022-11-17 13:03

作者: A4Paper    時間: 2022-11-18 20:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eucerin06    時間: 2022-11-19 10:00

鋼胶本來防水..  有粉跌出來...5 x5 mm, 平面的活

我会上面上一層epoxy 油漆, 但手頭最易係薄薄上一屋 epoxy 胶水,  90 min 慢乾, 例如金錢牌藍色庄

垂直面用5min 快乾, 要快D手


quote]兩罐
A4Paper 發表於 2022-11-18 20:52 [/quote]
作者: A4Paper    時間: 2022-11-19 10:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2