作者: A4Paper 時間: 2022-11-17 13:03 標題: 鋼膠表面塗層
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hon829 時間: 2022-11-17 13:31
既然咩都有係手
都應該會自行找點廢物試驗吓唔同的處理效果吧作者: A4Paper 時間: 2022-11-17 15:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eucerin06 時間: 2022-11-18 20:09
你用兩罐裝定腸仔形鋼胶?
作者: A4Paper 時間: 2022-11-18 20:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eucerin06 時間: 2022-11-19 10:00
鋼胶本來防水.. 有粉跌出來...5 x5 mm, 平面的活
我会上面上一層epoxy 油漆, 但手頭最易係薄薄上一屋 epoxy 胶水, 90 min 慢乾, 例如金錢牌藍色庄
垂直面用5min 快乾, 要快D手
quote]兩罐
A4Paper 發表於 2022-11-18 20:52
[/quote]作者: A4Paper 時間: 2022-11-19 10:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
