Board logo

標題: [操作疑難] 淘寶風扇燈安全問題 (冇水線) [打印本頁]

作者: hereforquick    時間: 2023-3-21 17:22     標題: 淘寶風扇燈安全問題 (冇水線)

我有兩盞淘寶風扇燈 都係金屬外殼
好似一盞冇水線(地線)? 另外一盞有?

天花板燈掣個窿見到黃綠色條線應該係條水線(地線) ?

我係咪喺風扇燈內側金屬殼刮甩啲漆, 跟住用戒指壓條水線(地線)落金屬殼就安全?

[attach]2364743[/attach]
[attach]2364744[/attach]
[attach]2364746[/attach]
作者: O人    時間: 2023-3-21 17:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Tom_jerry    時間: 2023-3-21 17:48

直流燈水乜野線?
隻牛本身已經隔離狀態,直接接返牛圈線尾已經夠。
唔識就咪學人DIY啦。 ...
O人 發表於 2023-3-21 09:30

態度好差
作者: hkmand001    時間: 2023-3-21 17:53

本帖最後由 hkmand001 於 2023-3-21 17:54 編輯

你唔打爆炸螺絲?
我都有兩個吊扇燈無裝,一樣係只有水火
作者: 六代火龍    時間: 2023-3-21 17:54

態度好差
Tom_jerry 發表於 2023-3-21 17:48

人品問題  
作者: Tom_jerry    時間: 2023-3-21 18:00

你唔打爆炸螺絲?
我都有兩個吊扇燈無裝,一樣係只有水火
hkmand001 發表於 2023-3-21 09:53

唔用爆炸螺絲隨時變血滴子
作者: Tom_jerry    時間: 2023-3-21 18:00

人品問題
六代火龍 發表於 2023-3-21 09:54

應該係除非唔係
作者: hereforquick    時間: 2023-3-21 18:16

回覆 6# Tom_jerry

藍色嗰盞十字架比較細, 淨係用咗原裝天花板嗰兩個窿, 白色嗰個比較大就3個爆炸螺絲同埋用天花燈窿裏面其中一個窿

而家想確認下冇水線觸電問題
[attach]2364754[/attach]
作者: leungzboy    時間: 2023-3-21 18:32

回覆 2# O人


    就係唔識先學嘛 洗唔洗咁串
作者: kaxman    時間: 2023-3-21 18:33

人品問題
六代火龍 發表於 21-3-2023 17:54


睇佢嘅記錄
認同 +1
作者: teddybearhk    時間: 2023-3-21 19:06

燈氣也可經水氣掣,可惜少人用
作者: O人    時間: 2023-3-21 19:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: O人    時間: 2023-3-21 19:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkmand001    時間: 2023-3-21 19:24

其實電要有牌先做得
大家要留意
作者: O人    時間: 2023-3-21 19:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: O人    時間: 2023-3-21 19:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: O人    時間: 2023-3-21 19:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkmand001    時間: 2023-3-21 19:39

[attach]2364766[/attach]
作者: kaxman    時間: 2023-3-21 19:40

咁我人品差極都未畀人永ban過既。
O人 發表於 21-3-2023 19:34


咁係呢度D板主仁慈姐
唔係你好彩
點都好奉勸你做人要有口德,唔好咁串
作者: hkmand001    時間: 2023-3-21 19:41

咁我人品差極都未畀人永ban過既。
O人 發表於 2023-3-21 19:34


一年內三次警告會出事。注意一下
作者: O人    時間: 2023-3-21 19:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: O人    時間: 2023-3-21 19:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkmand001    時間: 2023-3-21 19:48

講番無接地。
我近來見到大陸一個有趣的接地法
[attach]2364767[/attach]
簡單又粗暴。唔知道會唔會電瓜
作者: leungzboy    時間: 2023-3-21 19:49

呢的人擺明唔識你鼓勵人地送死?
O人 發表於 2023-3-21 19:45



    咁有電牌係唔係代表唔會電死人
有電牌電死左係唔係入你數
作者: ghost2377    時間: 2023-3-21 19:49

年終有唔少人死於一知半解,勇字掛心口
除左交流電,其他可以隨便教。
作者: kaxman    時間: 2023-3-21 19:50

本帖最後由 kaxman 於 2023-3-21 19:52 編輯
人地電死左係咪你包人地一家人生養死葬?
O人 發表於 21-3-2023 19:43


你用意可能係好,但態度可否好少少?
難道你不能同樓主講:"請問"你懂不懂電工?不懂的話還是找合資格師傅來安裝好了!
作者: hkmand001    時間: 2023-3-21 19:50

各位注意啦
請各位理性討論, 其實 只要互相尊重客氣一點, 不要意氣用事大家便可以繼續和諧共處,互相學習

利申:(近來我已食一張diy區紅牌)
作者: O人    時間: 2023-3-21 19:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: O人    時間: 2023-3-21 19:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwliu    時間: 2023-3-21 19:56

講番無接地。
我近來見到大陸一個有趣的接地法

簡單又粗暴。唔知道會唔會電瓜 ...
hkmand001 發表於 2023-3-21 19:48


唔接地充電槍用唔到咁得意?
佢咁樣接地唔係好得,乾爭爭導電率好差,插泥好啲。
作者: O人    時間: 2023-3-21 20:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkmand001    時間: 2023-3-21 20:02

唔接地充電槍用唔到咁得意?
佢咁樣接地唔係好得,乾爭爭導電率好差,插泥好啲。 ...
kwliu 發表於 2023-3-21 19:56


針對樓主個情況,如果係大陸師傅
會唔會插條接地棒上天花,就算做左接地?
係的話,有D驚
作者: O人    時間: 2023-3-21 20:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkmand001    時間: 2023-3-21 20:10

隻牛雙重絕緣你係咪攪事?
最多個燈殼落地,唔駁都已經好安全。 ...
O人 發表於 2023-3-21 20:08


我都無牌。一個無牌的自然左驚又驚啦
作者: O人    時間: 2023-3-21 20:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s84292    時間: 2023-3-21 20:50

本帖最後由 s84292 於 2023-3-21 20:57 編輯
我有兩盞淘寶風扇燈 都係金屬外殼
好似一盞冇水線(地線)? 另外一盞有?

天花板燈掣個窿見到黃綠色條線應該 ...
hereforquick 發表於 2023-3-21 17:22


如果你識少少,或者搜尋過相關法例
雙重絕緣的電器是不需要接地
(金屬外殼與否同接唔接地冇直接關係,你買部iphone pro 金屬邊唔通又要你接地?)
但係不知名品牌的燈有冇跟足做雙重絕緣的標準, 呢個就係你要自行承擔的風險

由於雙重絕緣不需要接地屬於好基本的電力常識, 基本上你應該係完全唔識
真係完全唔識,交流電呢d我強烈建議唔好自己diy

你唔好以為你望落去跟色就分到地線水線火線,有d 無良電工係唔跟色駁,
我早排先跟個師傅搞燈, 上一手駁火水線就係唔跟色駁,少則壞野,重則燒野
穩陣起見都係要check一次
作者: s84292    時間: 2023-3-21 20:59

本帖最後由 s84292 於 2023-3-21 21:02 編輯
唔接地充電槍用唔到咁得意?
佢咁樣接地唔係好得,乾爭爭導電率好差,插泥好啲。 ...
kwliu 發表於 2023-3-21 19:56


呢種情況可能係佢家中電網中有線駁錯,導致有內部短路
之前睇過內地師傅分享,係電箱有線調轉左,導致接地失效

同依家大部份新充電槍有內置接電保護,如果冇接地係唔會比你充電
作者: PangDeng    時間: 2023-3-21 21:12

你唔打爆炸螺絲?
我都有兩個吊扇燈無裝,一樣係只有水火
hkmand001 發表於 2023-3-21 17:53


我裝果盞風扇燈好L重, 我用四口拉爆, 只用兩口膠塞就祝佢好運
作者: ww9876    時間: 2023-3-21 21:42

血滴子

via HKEPC Reader for Android
作者: Q-Q    時間: 2023-3-21 22:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: teddybearhk    時間: 2023-3-21 22:25

覺得樓主連他錶都冇一部
作者: O人    時間: 2023-3-21 22:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: GoGo167    時間: 2023-3-21 22:50

... 都開始明白 點解咁少人願意提問或回答

一個post解答晒
作者: hereforquick    時間: 2023-3-21 23:02

本帖最後由 hereforquick 於 2023-3-21 23:05 編輯

回覆 41# teddybearhk


    樓主有個萬用錶, 可以搵得出火線


------------------------------
無意中搜google風扇燈, 跟住見到好多網站都話好多大陸風扇燈冇水線, 好危險, 有良心嘅舖頭會加返條水線, 跟住又話唔合香港規格 , 所以先上嚟問一下

我冇電工牌, 不過通常做任何嘢都會先關總掣, 戴絕緣手套同埋會穿膠拖鞋
咁當然意外就係意外, 不過大家分享下啲知識都係好, 好過真係乜都唔識自己亂試

就算唔係我.其他人會喺google搜尋到呢一個post, 之後跟住嘗試都可能有危險
大家上咗咁多年網, 應該知道網上資訊都要自己 fact check, 同埋後果自負, 如果唔係上網睇啲醫生講乜乜乜,亂咁食都係會死

不過又真係醒唔起我兩個風扇燈都係變頻風扇, 所以係應該用dc直流電, 但係我未理解咁代唔代表唔使用水線?

--------------------------------------------
不過好坦白咁講. 就算冇電工牌可能都會想有一啲基本嘅知識,
就算唔係我落手做, 下次我見到電工, 佢可能唔記得咗一啲動作或者懶得做某啲安全措施, 我都可能可以嘗試提醒佢
作者: hkmand001    時間: 2023-3-21 23:07

回覆  teddybearhk


    樓主有個萬用錶, 可以搵得出火線


------------------------------
無意中搜goo ...
hereforquick 發表於 2023-3-21 23:02


偷偷告訴你。在香港無牌搞電係犯法行為
  
你懂得(
作者: ThomasYau    時間: 2023-3-22 00:28

無牌駕駛 有無問題?
有人問點樣無牌駕駛, 有人教, 教嗰個有無問題?
作者: Q-Q    時間: 2023-3-22 00:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: C-Leung    時間: 2023-3-22 00:58

電 討論下無所謂
教就唔好喇
寧願好似二樓咁語氣重d,都好過成班懶好人做冷氣軍師
作者: C-Leung    時間: 2023-3-22 01:05

本帖最後由 C-Leung 於 2023-3-22 01:07 編輯

回復 44 #hereforquick

>不過好坦白咁講. 就算冇電工牌可能都會想有一啲基本嘅知識,
就算唔係我落手做, 下次我見到電工, 佢可能唔記得咗一啲動作或者懶得做某啲安全措施, 我都可能可以嘗試提醒佢

你呢個諗法係錯嘅
想有基本知識就應該去上堂
唔好諗住上網學兩招就督住師傅做野,呢種客係最差

就算有d無牌偷雞諗法都冇必要公開講,講來講去都係想慳錢啫,心照啦係咪先
作者: GoGo167    時間: 2023-3-22 02:49

本帖最後由 GoGo167 於 2023-3-22 02:52 編輯
任何野都有其限制有其規範,明知對方麻瓜,你教佢拎把掃把係懸崖跳落去自然就識飛? ...
Q-Q 發表於 2023-3-22 00:55


明既 當然唔識&有危險既性就唔好掂

等如阿仔玩火(蠟燭) 老豆教仔點教都得
不過有時語氣太重非好事 不由分說叫阿仔以後唔好掂 亦相信收不到如期效果
另 如開出條件 這事只有消防員才可出聲教仔 那相信沒有幾人能開聲


利申: 無牌 + 半桶水 + 經常維修電器 + 非常小心 + 唔識就上網搵/學/問/實踐 + 相信好多搞電既"師傅"都唔係有牌
作者: O人    時間: 2023-3-22 12:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Yuejing    時間: 2023-3-22 13:23

無牌駕駛 有無問題?
有人問點樣無牌駕駛, 有人教, 教嗰個有無問題?
ThomasYau 發表於 2023-3-22 00:28


不太明白你意思
教人駕駛,會有什麼問題?
作者: ThomasYau    時間: 2023-3-22 14:57

回覆 52# Yuejing


    唔使理我, 我傻架, 話自己傻係無罪, 話別人就要被批鬥.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2