作者: Yuejing 時間: 2023-6-28 12:21 標題: 頭戴式放大鏡
請問這種 "頭戴式放大鏡" 是否好用?
p.s. 頭燈有兩款,左右各一LED燈(下圖) 及 中央單一LED燈,價錢是一樣,不知使用上那款較方便?
[attach]2378910[/attach]
作者: hon829 時間: 2023-6-28 14:14
除咗睇油管片外, 現實未見過人用
[youtube]FTYDSCUUDSQ[/youtube]
烘咁埋想索松香咩
作者: Q-Q 時間: 2023-6-28 15:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: C_Law 時間: 2023-6-28 16:37
本帖最後由 C_Law 於 2023-6-28 16:40 編輯
如果戴開眼鏡而要求不高的話,我用這種「老花眼鏡夾片」,夾上去原本戴開的眼鏡,可以揭起又可以放下來。不過載起來都幾重,天氣熱多面油,眼鏡好易順住鼻樑跣下來,要不時抹下鼻樑同眼鏡鼻托。
[attach]2378960[/attach]
[attach]2378961[/attach]
有時係 12 文店賣老花眼鏡位置會搵到,但不是經常有貨。逃就用上面「」內的字串會搵到。
作者: Yuejing 時間: 2023-6-29 13:25
你意思是 YouTube 片中的那款?
淘寶是否有售?
作者: Yuejing 時間: 2023-6-29 13:29
不知道有這種夾片
十多元不是貴,如自己不合用,可轉送給親友
作者: Yuejing 時間: 2023-6-29 13:43
其實是多年前在日本分公司的 workshop 見到人用
在淘寶/拼多多賣的不是太貴,所以想問下大家意見
松香氣味已被家人投訴了很多年,現在想在窗旁裝一把抽氣扇 (電腦機箱用的那類),但要再研究一下是否有用
作者: Q-Q 時間: 2023-6-29 14:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: C_Law 時間: 2023-6-29 16:04
本帖最後由 C_Law 於 2023-6-29 16:06 編輯
好抵玩!
已收藏,下次逃開順手逃埋。
作者: Yuejing 時間: 2023-6-29 21:06
如本身有戴眼鏡,這個能否用?
作者: Q-Q 時間: 2023-6-29 21:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Yuejing 時間: 2023-6-30 00:16
可以買幾個送給長者
謝謝!
作者: Q-Q 時間: 2023-6-30 08:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

