Board logo

標題: 抵玩 90W PD/PPS 英式三腳 GaN 氮化鎵充電器,大廠出品,只需 65 [打印本頁]

作者: idolclub    時間: 2023-11-9 22:16     標題: 抵玩 90W PD/PPS 英式三腳 GaN 氮化鎵充電器,大廠出品,只需 65

本帖最後由 idolclub 於 2023-11-9 23:08 編輯

近期相當抵玩的一款 90W PD3.0 / PPS 英式三腳 GaN 氮化鎵充電器,大廠出品,現時個價就不及零售價的 1/4,只需 65 人仔,抵玩。

隻火牛型號係 HW-200450BP0,BP0 即係用英式三腳插頭,大陸兩腳插頭對應的型號是 HW-200450CP0,

是一款針對 Notebook 設計的 90W PD 火牛,當然也可以用來給一般手機充電,而且對標準 PD 協議兼容性非常高,適合大部份 PD 電器使用。

之所以要強調火牛是針對 Notebook 充電設計,是因為要用來給 Notebook 充電,隻火牛除了要能應付長時間滿負荷輸出外,同時亦要能保證運行穩定及溫度不會過高。

所以一般呢類可以比 Notebook 用的火牛既用料都唔會差,以及效率相對也會比較高。


英式 13A 三腳插頭
[attach]2396930[/attach]


隻火牛前面印有 90W Notebook / 電話兩用的 Logo
[attach]2396931[/attach]


電壓和電流輸出參數, 除了支持常見的固定電壓,還可支持 PPS 調壓輸出。
當中 12V 最高可以出到 5A,這個相當實用。
[attach]2396932[/attach]


[attach]2396933[/attach]


有興趣既可以先攞左優惠卷之後再買,一隻減 13元,兩隻減 26元。

一隻減 13元
https://pages.tmall.com/wow/a/act/tmall/dailygroup/16355/16802/wupr?wh_pid=daily-465056&disableNav=YES&status_bar_transparent=true&sellerId=2867902777&activityId=6829a6ff3267426f8ef8ee04cd612022&toolName=itemCoupon


兩隻減 26元
https://pages.tmall.com/wow/a/act/tmall/dailygroup/16355/16802/wupr?wh_pid=daily-465056&disableNav=YES&status_bar_transparent=true&sellerId=2867902777&activityId=46506e51bda84397a76e579735908fc3&toolName=itemCoupon
作者: idolclub    時間: 2023-11-9 22:22

相睇拆解的,可以按大陸型號 HW-200450CP0 去搵,會搵到好多評測。

我自己測過隻牛既紋波,滿負載時紋波仍不足 50mV,表現相當不錯,屬上等水準。
作者: icefire    時間: 2023-11-10 02:09

謝謝分享, 應該好快被搶購一空
作者: atukowing    時間: 2023-11-10 06:55

本帖最後由 atukowing 於 2023-11-10 07:14 編輯

牛寫15V 5A? 謝推,本身諗住入手小米PD, 依家2隻=1隻價錢:)
作者: hketa    時間: 2023-11-10 07:05

大廠!仲而為乜大廠!原來係支為!直係xxxx

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: atukowing    時間: 2023-11-10 07:16

大廠!仲而為乜大廠!原來係支為!直係xxxx

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2) ...
hketa 發表於 2023-11-10 07:05



    以牛黎講,華為又真係唔差,公平D啦
作者: Kin_2012    時間: 2023-11-10 08:14

牛寫15V 5A? 謝推,本身諗住入手小米PD, 依家2隻=1隻價錢:)
atukowing 發表於 2023-11-10 06:55


OR 20V x 4.5A MAX = 90W
作者: hketa    時間: 2023-11-10 08:32

以牛黎講,華為又真係唔差,公平D啦
atukowing 發表於 2023-11-10 07:16

需然netgear火牛都係果到啦!但各人喜好不同!有d需要夠平

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: teddybearhk    時間: 2023-11-10 09:23

thanks!
作者: funfunhk    時間: 2023-11-10 09:30

近双11我買咗呢個試:
150W充电站2C2A

https://item.taobao.com/item.htm?id=746077275897
作者: 10volt    時間: 2023-11-10 10:25

本帖最後由 10volt 於 2023-11-10 10:32 編輯

正, 買咗兩個玩下 , 用CC線充華為手機支持華為快充?

https://docs.qq.com/doc/DSEdtaWJJZWdybXN0


[attach]2396979[/attach]
作者: Pennylau    時間: 2023-11-10 10:26

thx,已買
作者: idolclub    時間: 2023-11-10 11:34

牛寫15V 5A? 謝推,本身諗住入手小米PD, 依家2隻=1隻價錢:)
atukowing 發表於 2023-11-10 06:55

實際隻牛是有 12V / 5A 協議,實測也可以出到 12V / 5A。


[attach]2396998[/attach]

[attach]2396999[/attach]
作者: idolclub    時間: 2023-11-10 12:23

正, 買咗兩個玩下 , 用CC線充華為手機支持華為快充?
10volt 發表於 2023-11-10 10:25

華為私有協議需要配合華為專用的 CC 線,專用的 CC 線內會有電阻用來識別私有協議。
作者: idolclub    時間: 2023-11-10 12:26

[attach]2397006[/attach]
作者: atukowing    時間: 2023-11-10 12:57

實際隻牛是有 12V / 5A 協議,實測也可以出到 12V / 5A。
idolclub 發表於 2023-11-10 11:34



    Thx,等過幾日到手搵個loader煲下佢full load試下幾度先🤤
作者: idolclub    時間: 2023-11-10 12:58

有興趣買火牛的,同時推薦一款近期大熱及十分好用的 100W / 5A CC USB 3.2 同軸線,同樣是大廠立訊出品,內含 E-Marker。

線身非常柔軟,線阻控制得很好,只有不足 80mΩ,是非常少見的同軸靚線,可同時買埋,每條 12.8。

[attach]2397008[/attach]


先攞減價卷,兩條減 6元
https://pages.tmall.com/wow/a/act/tmall/dailygroup/16355/16802/wupr?wh_pid=daily-465056&disableNav=YES&status_bar_transparent=true&sellerId=2867902777&activityId=6ac6ce08ec534b74876f58a0ed714be6&toolName=itemCoupon
作者: hanley3000    時間: 2023-11-10 13:03

有興趣買火牛的,同時推薦一款近期大熱及十分好用的 100W / 5A CC USB 3.2 同軸線,同樣是大廠立訊出品,內 ...
idolclub 發表於 10/11/2023 12:58 PM



    全功能線 正
作者: alax    時間: 2023-11-10 13:59

近双11我買咗呢個試:
150W充电站2C2A
funfunhk 發表於 2023-11-10 09:30

呢隻好似係三無產品

via HKEPC Reader for Android
作者: alax    時間: 2023-11-10 14:08

本帖最後由 alax 於 2023-11-10 14:16 編輯
華為私有協議需要配合華為專用的 CC 線,專用的 CC 線內會有電阻用來識別私有協議。 ...
idolclub 發表於 2023-11-10 12:23

華為快充好似只係加兩個上拉電阻就可以實現,唔一定要用原廠線 ,不過要C口有兩個上拉電阻

via HKEPC Reader for Android
作者: atukowing    時間: 2023-11-10 14:11

有興趣買火牛的,同時推薦一款近期大熱及十分好用的 100W / 5A CC USB 3.2 同軸線,同樣是大廠立訊出品,內 ...
idolclub 發表於 2023-11-10 12:58



    😐以為你會直接推Elecom條線
作者: 淼林焱    時間: 2023-11-10 14:11

睇錯左一隻13羊,兩隻26羊
原來係減
作者: wahyan    時間: 2023-11-10 14:56

有興趣買火牛的,同時推薦一款近期大熱及十分好用的 100W / 5A CC USB 3.2 同軸線,同樣是大廠立訊出品,內 ...
idolclub 發表於 2023-11-10 12:58

師兄有咁多券既?   平時間唔中幫襯佢買線都冇留意到

via HKEPC IR 5.1.13 - Android(5.1.2F)
作者: idolclub    時間: 2023-11-10 15:27

😐以為你會直接推Elecom條線
atukowing 發表於 2023-11-10 14:11

Elecom 呢條 USB 4 線都抵玩,同樣係立訊代工既同軸軟線,想玩 40Gbps USB 4 的可以入手,18人仔一條。

相對黎講,12.8 一條的黑色立訊全功能同軸線就更適合用黎睇門口,平平地,可以買多幾條。

[attach]2397023[/attach]


想玩 USB 4 同軸線的,可以先攞 10元減價卷
https://pages.tmall.com/wow/a/act/tmall/dailygroup/16355/16802/wupr?wh_pid=daily-465056&disableNav=YES&status_bar_transparent=true&sellerId=2867902777&activityId=84d849b273da4d0ab9319156ca04efc6&toolName=itemCoupon
作者: idolclub    時間: 2023-11-10 15:28

師兄有咁多券既?   平時間唔中幫襯佢買線都冇留意到  

wahyan 發表於 2023-11-10 14:56

也可以直接問客服攞
作者: Q-Q    時間: 2023-11-10 18:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 風十三    時間: 2023-11-10 18:51

有興趣買火牛的,同時推薦一款近期大熱及十分好用的 100W / 5A CC USB 3.2 同軸線,同樣是大廠立訊出品,內 ...
idolclub 發表於 10/11/2023 12:58

立即落單
作者: lyjhf2006    時間: 2023-11-10 19:20

回覆 26# Q-Q
個硬盤跑分圖 係個問題!
作者: Kin_2012    時間: 2023-11-10 19:48

有興趣買火牛的,同時推薦一款近期大熱及十分好用的 100W / 5A CC USB 3.2 同軸線,同樣是大廠立訊出品,內 ...
idolclub 發表於 2023-11-10 12:58


買完火牛先見到線。。。。再落單

如果係 PDD 仲好
作者: 船長    時間: 2023-11-10 20:45

火牛不發貨香港喎?
作者: Kin_2012    時間: 2023-11-10 20:49

火牛不發貨香港喎?
船長 發表於 2023-11-10 20:45


有咩問題?
作者: jk1399    時間: 2023-11-10 20:59

有興趣買火牛的,同時推薦一款近期大熱及十分好用的 100W / 5A CC USB 3.2 同軸線,同樣是大廠立訊出品,內 ...
idolclub 發表於 2023-11-10 12:58



    十幾元, 講到咁好... 真係唔太信, 平時D有牌子既普通線都唔指呢D價錢
作者: xiao    時間: 2023-11-10 21:01

這款式充電器, 是渣渣鑄件合金插頭, 還是全黃銅電鍍插頭
領教過幾次, 渣渣鑄件斷腳在插座內, 連拖板一起扔掉
作者: 船長    時間: 2023-11-10 21:06

本帖最後由 船長 於 2023-11-10 21:19 編輯

回覆 31# Kin_2012 [attach]2397063[/attach][attach]2397063[/attach][attach]2397063[/attach]
作者: Kin_2012    時間: 2023-11-10 22:00

回覆  Kin_2012
船長 發表於 2023-11-10 21:06


第一次淘寶?
作者: 船長    時間: 2023-11-10 22:02

第一次淘寶?
Kin_2012 發表於 2023-11-10 22:00


不是
作者: ghost2377    時間: 2023-11-10 22:03

回覆  Kin_2012
船長 發表於 2023-11-10 21:06


除左直送,還有很多合法渠道,别讓桎梏限制自己
作者: 船長    時間: 2023-11-10 22:06

買幾樣嘢要搵私集就不用了·
作者: garnett_v    時間: 2023-11-10 22:14

買幾樣嘢要搵私集就不用了·
船長 發表於 2023-11-10 22:06


要用私集的一樣都要用
唔同要買幾百樣先用咩
作者: garnett_v    時間: 2023-11-10 22:15

第一次淘寶?
Kin_2012 發表於 2023-11-10 22:00


岩岩先收到官方直送隻anker 同momax
作者: idolclub    時間: 2023-11-10 23:31

回覆 26# Q-Q
只是條線的 E-Marker 內寫了 USB 3.2 Gen1,而實際上條線的線蕊係包含了 4組獨立的差分線,所以條線係有行 20Gbps 的實際能力。

而實測上,條線係可以行到 20Gbps 速度的。
作者: idolclub    時間: 2023-11-10 23:34

回覆  Q-Q
個硬盤跑分圖 係個問題!
lyjhf2006 發表於 2023-11-10 19:20

已經很多人實測過,足速的。
作者: idolclub    時間: 2023-11-10 23:36

買完火牛先見到線。。。。再落單
如果係 PDD 仲好
Kin_2012 發表於 2023-11-10 19:48

可以叫間店集齊兩件貨先打包一齊寄出,咁可以減少一件貨及快遞。
作者: idolclub    時間: 2023-11-10 23:41

這款式充電器, 是渣渣鑄件合金插頭, 還是全黃銅電鍍插頭
領教過幾次, 渣渣鑄件斷腳在插座內, 連拖板一起扔 ...
xiao 發表於 2023-11-10 21:01

你係指火牛個 13A 插頭隻腳?

如果係指 13A 插頭,零/火兩隻腳是銅來的。
作者: lyjhf2006    時間: 2023-11-10 23:44

回覆 44# idolclub
有毛火牛 有typc C + A 又便宜甘?
作者: hkdvdrom    時間: 2023-11-10 23:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: idolclub    時間: 2023-11-10 23:51

十幾元, 講到咁好... 真係唔太信, 平時D有牌子既普通線都唔指呢D價錢 ...
jk1399 發表於 2023-11-10 20:59

以上所提及過既幾樣野,我全都有用緊,全部都係經真人實測過,唔會太差的。


[attach]2397083[/attach]
作者: idolclub    時間: 2023-11-10 23:52

回覆  idolclub
有毛火牛 有typc C + A 又便宜甘?
lyjhf2006 發表於 2023-11-10 23:44

未見到有大廠出既又係 13A 頭又平的 C + A。
作者: lyjhf2006    時間: 2023-11-10 23:57

回覆 47# idolclub

你買甘多,不如組織開團下拉
作者: idolclub    時間: 2023-11-11 00:27

回覆  idolclub

你買甘多,不如組織開團下拉
lyjhf2006 發表於 2023-11-10 23:57

線我是半年前買落的,也不是在這一間店買,當時每條線只係賣緊 9.9,一次買十條都唔使 100。

只係今次講開火牛,就順便介紹埋呢一條線,若一次過係間店買埋線,便可以慳返運費。
作者: Kin_2012    時間: 2023-11-11 02:05

可以叫間店集齊兩件貨先打包一齊寄出,咁可以減少一件貨及快遞。
idolclub 發表於 2023-11-10 23:36


尋日落的單已寄出,不過第二張單都夠數免郵費。
作者: jk1399    時間: 2023-11-11 06:27

買幾樣嘢要搵私集就不用了·
船長 發表於 2023-11-10 22:06



    集運1KG都係人仔9蚊.. 咁就"就不用了"?? 搞笑
作者: atukowing    時間: 2023-11-11 07:51

火牛不發貨香港喎?
船長 發表於 2023-11-10 20:45



    官集直入菜鳥大陸地址都得啦
作者: jk1399    時間: 2023-11-11 09:02

(不是抬槓)
個D充電頭同線, 佢講到"規格"好成咁, 但同時"價格"又低成咁
不太合理
作者: Q-Q    時間: 2023-11-11 11:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: YANG    時間: 2023-11-11 13:46

呢隻搵唔到,但搵到65W版本,每隻39.9人仔,兩隻包郵。
作者: YANG    時間: 2023-11-11 14:29

搵到越風數碼,啲嘢都OK平,已加關注。
之前搵開「好實惠」...
作者: jk1399    時間: 2023-11-11 14:30

呢隻搵唔到,但搵到65W版本,每隻39.9人仔,兩隻包郵。
YANG 發表於 2023-11-11 13:46



    其他鋪? 好大機會假野
作者: Kin_2012    時間: 2023-11-11 14:30

本帖最後由 Kin_2012 於 2023-11-11 14:32 編輯
(不是抬槓)
個D充電頭同線, 佢講到"規格"好成咁, 但同時"價格"又低成咁
不太合理 ...
jk1399 發表於 2023-11-11 09:02


你應該無玩過內地的群, 我無玩電子群, 但渠道貨一向可以平街價好多, 當然有時無最後 retail 的貨咁靚仔, 但亦有唔少同 retail 無咩分別,樓主放出黎已經唔係真平果批。。
作者: lyjhf2006    時間: 2023-11-11 14:31

回覆 59# Kin_2012
甘請問下次可以開團玩下嗎?
作者: YANG    時間: 2023-11-11 14:32

你應該無玩過內地的群, 我無玩電子群, 但渠道貨一向可以平街價好多, 當然有時無最後 retail 的貨咁靚 ...
Kin_2012 發表於 2023-11-11 02:30 PM



    好似城城、淘乜多、執笠倉嗰啲,可以平到一蚊一個車充。
作者: Kin_2012    時間: 2023-11-11 14:34

回覆  Kin_2012
甘請問下次可以開團玩下嗎?
lyjhf2006 發表於 2023-11-11 14:31


我唔係樓主。。。

不過我試下答, EPC 開團太花時間,而且買家又太多事實,根本未傾完, 貨已經賣晒,另外 hkepc 團量唔大, 無力。
作者: Kin_2012    時間: 2023-11-11 14:36

好似城城、淘乜多、執笠倉嗰啲,可以平到一蚊一個車充。
YANG 發表於 2023-11-11 14:32


人地量大, 一批食,大部份貨肯接手, 點比.....
作者: idolclub    時間: 2023-11-11 17:13

呢隻搵唔到,但搵到65W版本,每隻39.9人仔,兩隻包郵。
YANG 發表於 2023-11-11 13:46

減價卷內直接有隻牛的 Link 。

90W 和 65W 除了功率外,最大分別就是 90W 可以出到 12V / 5A 和 15V / 5A。

另外對舊款仍是使用 Lightning 的 iPhone / iPad 充電兼容性也會更高。
作者: idolclub    時間: 2023-11-11 17:42

(不是抬槓)
個D充電頭同線, 佢講到"規格"好成咁, 但同時"價格"又低成咁
不太合理 ...
jk1399 發表於 2023-11-11 09:02

如果之前冇接觸開呢個範疇,覺得好"唔會理"也是很正常的。

但當你睇多左D線既拆解圖,及了解清楚條線既內部結構同用料,又開始知道原來真正既造線大廠通常都係個幾間時,

就會覺得原來只需要花出面零售價的 1/4、1/5 甚至 1/10 既價錢去買一條相同功能既線已經變得好正常。

再之後當你面對像罗马仕、倍思之類所謂大廠既一般線時,就會覺得點解佢地條線會賣到咁貴?
作者: 10volt    時間: 2023-11-11 21:58

我買呢隻  人仔147埋單


岩岩先睇到福仁凸賣城都賣緊
Q-Q 發表於 2023-11-11 11:06



之前喺淘寶都有留意過呢款及想買, 睇過啲評語 ,最後冇買到

[attach]2397178[/attach]
作者: Kin_2012    時間: 2023-11-12 00:12

之前喺淘寶都有留意過呢款及想買, 睇過啲評語 ,最後冇買到
10volt 發表於 2023-11-11 21:58


買樓主果隻好過啦
作者: Auk    時間: 2023-11-12 00:35

Elecom 呢條 USB 4 線都抵玩,同樣係立訊代工既同軸軟線,想玩 40Gbps USB 4 的可以入手,18人仔一條。

...
idolclub 發表於 2023-11-10 15:27



比你推介到可能賣晒, 下架了
不過多謝分享, 聽日先研究點買法
作者: jk1399    時間: 2023-11-12 07:27

睇下有買左既, 到時收到貨REPORT是不是真係咁好用啦
作者: 10volt    時間: 2023-11-12 08:52

本帖最後由 10volt 於 2023-11-12 08:54 編輯
買幾樣嘢要搵私集就不用了·
船長 發表於 2023-11-10 22:06



淘寶直運嘅公司叫菜鳥,菜鳥都有私集,呢款火牛我買咗2個,用菜鳥集運到香港 , 9.8人仔首重1kg
尋日集運發货, 今日應該可以取貨



[attach]2397206[/attach]



[attach]2397207[/attach]
作者: xiao    時間: 2023-11-12 09:56

回覆 44# idolclub

對. 通常買了首批樣品後都剪開看切面及驗拉力應變
作者: 船長    時間: 2023-11-12 11:48

淘寶直運嘅公司叫菜鳥,菜鳥都有私集,呢款火牛我買咗2個,用菜鳥集運到香港 , 9.8人仔首重1kg
尋日集 ...
10volt 發表於 2023-11-12 08:52

作者: 10volt    時間: 2023-11-12 14:37

本帖最後由 10volt 於 2023-11-13 23:39 編輯

剛剛去自提點取貨

終於搵到隻出15V5A嘅充電頭

多謝樓主推介

[attach]2397248[/attach]

20V 負載
[attach]2397260[/attach]

15V負載
[attach]2397258[/attach]


92W負載10分鐘機殼溫度, 室溫約27.5℃
[attach]2397262[/attach]


92W負載20分鐘機殼溫度, 室溫約27.5℃
[attach]2397263[/attach]


92W負載30分鐘機殼溫度, 室溫約27.5℃
[attach]2397263[/attach]
作者: 10volt    時間: 2023-11-12 16:15

唔係金屬殼,冇風扇散熱 ,嘅PD大功率充電器始終都唔可以長時間滿載輸出
作者: MAX100    時間: 2023-11-12 19:47

有興趣買火牛的,同時推薦一款近期大熱及十分好用的 100W / 5A CC USB 3.2 同軸線,同樣是大廠立訊出品,內 ...
idolclub 發表於 2023-11-10 12:58


呢條我之前有係其他店買過,線身夠軟,好野來
作者: MAX100    時間: 2023-11-12 19:49

如果之前冇接觸開呢個範疇,覺得好"唔會理"也是很正常的。

但當你睇多左D線既拆解圖,及了解清楚條線既 ...
idolclub 發表於 2023-11-11 17:42


如果有買開呢類"平線",就會知道城城賣緊個啲線係幾垃圾
作者: Auk    時間: 2023-11-12 20:07

回覆 74# 10volt

多謝測試同分享,.睇嚟買比手機用唔錯, laptop 就要諗諗
作者: Q-Q    時間: 2023-11-12 21:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 10volt    時間: 2023-11-12 21:16

是因為要用來給 Notebook 充電,隻火牛除了要能應付長時間滿負荷輸出外,同時亦要能保證運行穩定及溫度不 ...
Q-Q 發表於 2023-11-12 21:10


點定義溫度過高?
作者: 10volt    時間: 2023-11-12 21:39

回覆 73# 10volt

充電頭網站 滿載測試一個鐘頭 最高73.5℃, 不過佢嘅熱成像儀測試時 應該是剛剛開機,未進入穩定狀態🤣 , 過幾日再試下滿載一小時睇下幾多度


[attach]2397321[/attach]
作者: YANG    時間: 2023-11-12 21:45

我都入咗兩隻,但預計要後日先嚟到。
作者: YANG    時間: 2023-11-12 21:48

淘寶直運嘅公司叫菜鳥,菜鳥都有私集,呢款火牛我買咗2個,用菜鳥集運到香港 , 9.8人仔首重1kg
尋日集 ...
10volt 發表於 2023-11-12 08:52 AM



    今次第一次用菜鳥私集,之前用開神州。
作者: idolclub    時間: 2023-11-12 23:03

唔係金屬殼,冇風扇散熱 ,嘅PD大功率充電器始終都唔可以長時間滿載輸出
10volt 發表於 2023-11-12 16:15

這外殼溫度不算高,只得 68.7 度,餘量還有很多,仍可以繼續滿載輸出隻牛也不會降低輸出功率。
作者: 10volt    時間: 2023-11-12 23:11

回覆 83# idolclub

這個充電頭確實不錯
作者: idolclub    時間: 2023-11-12 23:17

呢條我之前有係其他店買過,線身夠軟,好野來
MAX100 發表於 2023-11-12 19:47

呢條線好野黎的,可以話係大小通吃既日常用線,近期少有對手。

其他能過 5A 大電流的粗線又唔夠佢咁軟,有佢咁軟的 USB 速度又唔夠佢咁快,又軟又快的又唔佢咁平

以下係條線的原廠功能介紹頁面,有興趣可以睇下:
https://consumer.huawei.com/cn/a ... ble-usb-c-to-usb-c/   


[attach]2397343[/attach]
作者: idolclub    時間: 2023-11-12 23:23

回覆  10volt
充電頭網站 滿載測試一個鐘頭 最高73.5℃, 不過佢嘅熱成像儀測試時 應該是剛剛開機,未進入 ...
10volt 發表於 2023-11-12 21:39

隻牛我滿載測試過 90分鐘,室溫 23度,隻牛個外殼最高溫度也是 70幾度,同佢個測試結果差不多。
作者: idolclub    時間: 2023-11-12 23:26

回覆  idolclub
這個充電頭確實不錯
10volt 發表於 2023-11-12 23:11

我個幾隻牛現時係用黎供電比設備多過用黎充電,我對充電速度冇要求。
作者: Auk    時間: 2023-11-12 23:31

回覆 79# 10volt

望落係會考慮兩粒電解電容嘅壽命會玩到幾耐, 高壓嗰粒睇spec OK 嘅, 細個粒無揾嚟睇了.
須然無望過其他牛係幾錢, 但感覺呢隻牛呢個價有咁嘅質數, 應該唔錯了,
作者: idolclub    時間: 2023-11-12 23:55

點定義溫度過高?
10volt 發表於 2023-11-12 21:16

外殼溫度最高限值 85度。
作者: idolclub    時間: 2023-11-12 23:57

睇返個網站呢兩日的銷售統計,條線呢兩日賣出左超過 300條,隻牛就賣左超過 200隻,睇黎大家都幾有興趣
作者: iamredfox    時間: 2023-11-13 00:02

睇返個網站呢兩日的銷售統計,條線呢兩日賣出左超過 300條,隻牛就賣左超過 200隻,睇黎大家都幾有興趣 :xd ...
idolclub 發表於 2023-11-12 23:57



    師兄有無叫店家比D廣告費你

   跟隊買了2隻牛
作者: Kin_2012    時間: 2023-11-13 00:15

睇返個網站呢兩日的銷售統計,條線呢兩日賣出左超過 300條,隻牛就賣左超過 200隻,睇黎大家都幾有興趣 :xd ...
idolclub 發表於 2023-11-12 23:57



    係因為師兄你信用良好
作者: hanley3000    時間: 2023-11-13 00:46

睇返個網站呢兩日的銷售統計,條線呢兩日賣出左超過 300條,隻牛就賣左超過 200隻,睇黎大家都幾有興趣 :xd ...
idolclub 發表於 12/11/2023 11:57 PM



    買左隻90W牛同兩條20gbps線
其實40gbps線都有D想要但佢張相白線一達達黃漬太污糟就冇買了
而且我都冇40gbps裝置
作者: MAX100    時間: 2023-11-13 08:57

呢條線好野黎的,可以話係大小通吃既日常用線,近期少有對手。

其他能過 5A 大電流的粗線又唔夠佢咁 ...
idolclub 發表於 2023-11-12 23:17


係呀,有買過其他款既type C, 最後都係覺得呢條好啱用
之前買個間都無樓主介紹呢間咁平,我都入多左兩條
作者: MAX100    時間: 2023-11-13 09:11

睇返個網站呢兩日的銷售統計,條線呢兩日賣出左超過 300條,隻牛就賣左超過 200隻,睇黎大家都幾有興趣 :xd ...
idolclub 發表於 2023-11-12 23:57


我尋日搭單25人仔買埋隻25W 迷你兩腳牛,今日已經下架了
作者: YBM    時間: 2023-11-13 10:15

想問樓主隻牛有冇延長線版本
作者: andy323    時間: 2023-11-13 10:24

各位買咗依隻牛嘅師兄, 我未用過 GAN 快充.
隻牛個外殼最高溫度70幾度, 如果要從電源移除隻火牛, 要唔要用隔熱手套或者厚身D布? 唔好笑我, 唔該.
作者: atukowing    時間: 2023-11-13 11:14

各位買咗依隻牛嘅師兄, 我未用過 GAN 快充.
隻牛個外殼最高溫度70幾度, 如果要從電源移除隻火牛, 要唔要用 ...
andy323 發表於 2023-11-13 10:24



    留意返,係最高溫位置,唔係成隻都70度
作者: andy323    時間: 2023-11-13 11:19

留意返,係最高溫位置,唔係成隻都70度
atukowing 發表於 2023-11-13 11:14 AM

明白, 我冇留意這點, 唔該哂.
作者: 觀星是答案    時間: 2023-11-13 12:28

之前喺淘寶都有留意過呢款及想買, 睇過啲評語 ,最後冇買到
10volt 發表於 2023-11-11 21:58

大多數多接口的 GaN 充電器 , 接入 / 移除任何裝置時都會全部斷電重新握手





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2