作者: idolclub 時間: 2023-11-9 22:16 標題: 抵玩 90W PD/PPS 英式三腳 GaN 氮化鎵充電器,大廠出品,只需 65
本帖最後由 idolclub 於 2023-11-9 23:08 編輯
近期相當抵玩的一款 90W PD3.0 / PPS 英式三腳 GaN 氮化鎵充電器,大廠出品,現時個價就不及零售價的 1/4,只需 65 人仔,抵玩。
隻火牛型號係 HW-200450BP0,BP0 即係用英式三腳插頭,大陸兩腳插頭對應的型號是 HW-200450CP0,
是一款針對 Notebook 設計的 90W PD 火牛,當然也可以用來給一般手機充電,而且對標準 PD 協議兼容性非常高,適合大部份 PD 電器使用。
之所以要強調火牛是針對 Notebook 充電設計,是因為要用來給 Notebook 充電,隻火牛除了要能應付長時間滿負荷輸出外,同時亦要能保證運行穩定及溫度不會過高。
所以一般呢類可以比 Notebook 用的火牛既用料都唔會差,以及效率相對也會比較高。
英式 13A 三腳插頭
[attach]2396930[/attach]
隻火牛前面印有 90W Notebook / 電話兩用的 Logo
[attach]2396931[/attach]
電壓和電流輸出參數, 除了支持常見的固定電壓,還可支持 PPS 調壓輸出。
當中 12V 最高可以出到 5A,這個相當實用。
[attach]2396932[/attach]
[attach]2396933[/attach]
有興趣既可以先攞左優惠卷之後再買,一隻減 13元,兩隻減 26元。
一隻減 13元
https://pages.tmall.com/wow/a/act/tmall/dailygroup/16355/16802/wupr?wh_pid=daily-465056&disableNav=YES&status_bar_transparent=true&sellerId=2867902777&activityId=6829a6ff3267426f8ef8ee04cd612022&toolName=itemCoupon
兩隻減 26元
https://pages.tmall.com/wow/a/act/tmall/dailygroup/16355/16802/wupr?wh_pid=daily-465056&disableNav=YES&status_bar_transparent=true&sellerId=2867902777&activityId=46506e51bda84397a76e579735908fc3&toolName=itemCoupon
作者: idolclub 時間: 2023-11-9 22:22
相睇拆解的,可以按大陸型號 HW-200450CP0 去搵,會搵到好多評測。
我自己測過隻牛既紋波,滿負載時紋波仍不足 50mV,表現相當不錯,屬上等水準。
作者: icefire 時間: 2023-11-10 02:09
謝謝分享, 應該好快被搶購一空

作者: atukowing 時間: 2023-11-10 06:55
本帖最後由 atukowing 於 2023-11-10 07:14 編輯
牛寫15V 5A? 謝推,本身諗住入手小米PD, 依家2隻=1隻價錢:)
作者: hketa 時間: 2023-11-10 07:05
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: atukowing 時間: 2023-11-10 07:16
以牛黎講,華為又真係唔差,公平D啦
作者: Kin_2012 時間: 2023-11-10 08:14
OR 20V x 4.5A MAX = 90W
作者: hketa 時間: 2023-11-10 08:32
需然netgear火牛都係果到啦!但各人喜好不同!有d需要夠平
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: teddybearhk 時間: 2023-11-10 09:23
thanks!
作者: funfunhk 時間: 2023-11-10 09:30
近双11我買咗呢個試:
150W充电站2C2A
https://item.taobao.com/item.htm?id=746077275897
作者: 10volt 時間: 2023-11-10 10:25
本帖最後由 10volt 於 2023-11-10 10:32 編輯
正, 買咗兩個玩下 , 用CC線充華為手機支持華為快充?
https://docs.qq.com/doc/DSEdtaWJJZWdybXN0
[attach]2396979[/attach]
作者: Pennylau 時間: 2023-11-10 10:26
thx,已買
作者: idolclub 時間: 2023-11-10 11:34
實際隻牛是有 12V / 5A 協議,實測也可以出到 12V / 5A。
[attach]2396998[/attach]
[attach]2396999[/attach]
作者: idolclub 時間: 2023-11-10 12:23
華為私有協議需要配合華為專用的 CC 線,專用的 CC 線內會有電阻用來識別私有協議。
作者: idolclub 時間: 2023-11-10 12:26
[attach]2397006[/attach]
作者: atukowing 時間: 2023-11-10 12:57
Thx,等過幾日到手搵個loader煲下佢full load試下幾度先🤤
作者: idolclub 時間: 2023-11-10 12:58
有興趣買火牛的,同時推薦一款近期大熱及十分好用的 100W / 5A CC USB 3.2 同軸線,同樣是大廠立訊出品,內含 E-Marker。
線身非常柔軟,線阻控制得很好,只有不足 80mΩ,是非常少見的同軸靚線,可同時買埋,每條 12.8。
[attach]2397008[/attach]
先攞減價卷,兩條減 6元
https://pages.tmall.com/wow/a/act/tmall/dailygroup/16355/16802/wupr?wh_pid=daily-465056&disableNav=YES&status_bar_transparent=true&sellerId=2867902777&activityId=6ac6ce08ec534b74876f58a0ed714be6&toolName=itemCoupon
作者: hanley3000 時間: 2023-11-10 13:03
全功能線 正
作者: alax 時間: 2023-11-10 13:59
呢隻好似係三無產品
via HKEPC Reader for Android
作者: alax 時間: 2023-11-10 14:08
本帖最後由 alax 於 2023-11-10 14:16 編輯
華為快充好似只係加兩個上拉電阻就可以實現,唔一定要用原廠線 ,不過要C口有兩個上拉電阻
via HKEPC Reader for Android
作者: atukowing 時間: 2023-11-10 14:11
😐以為你會直接推Elecom條線
作者: 淼林焱 時間: 2023-11-10 14:11
睇錯左一隻13羊,兩隻26羊
原來係減
作者: wahyan 時間: 2023-11-10 14:56
師兄有咁多券既?
via HKEPC IR 5.1.13 - Android(5.1.2F)
作者: idolclub 時間: 2023-11-10 15:27
Elecom 呢條 USB 4 線都抵玩,同樣係立訊代工既同軸軟線,想玩 40Gbps USB 4 的可以入手,18人仔一條。
相對黎講,12.8 一條的黑色立訊全功能同軸線就更適合用黎睇門口,平平地,可以買多幾條。
[attach]2397023[/attach]
想玩 USB 4 同軸線的,可以先攞 10元減價卷
https://pages.tmall.com/wow/a/act/tmall/dailygroup/16355/16802/wupr?wh_pid=daily-465056&disableNav=YES&status_bar_transparent=true&sellerId=2867902777&activityId=84d849b273da4d0ab9319156ca04efc6&toolName=itemCoupon
作者: idolclub 時間: 2023-11-10 15:28
也可以直接問客服攞
作者: Q-Q 時間: 2023-11-10 18:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 風十三 時間: 2023-11-10 18:51
作者: lyjhf2006 時間: 2023-11-10 19:20
回覆 26# Q-Q
個硬盤跑分圖 係個問題!
作者: Kin_2012 時間: 2023-11-10 19:48
買完火牛先見到線。。。。再落單
如果係 PDD 仲好
作者: 船長 時間: 2023-11-10 20:45
火牛不發貨香港喎?
作者: Kin_2012 時間: 2023-11-10 20:49
有咩問題?
作者: jk1399 時間: 2023-11-10 20:59
十幾元, 講到咁好... 真係唔太信, 平時D有牌子既普通線都唔指呢D價錢
作者: xiao 時間: 2023-11-10 21:01
這款式充電器, 是渣渣鑄件合金插頭, 還是全黃銅電鍍插頭
領教過幾次, 渣渣鑄件斷腳在插座內, 連拖板一起扔掉
作者: 船長 時間: 2023-11-10 21:06
本帖最後由 船長 於 2023-11-10 21:19 編輯
回覆 31# Kin_2012 [attach]2397063[/attach][attach]2397063[/attach][attach]2397063[/attach]
作者: Kin_2012 時間: 2023-11-10 22:00
第一次淘寶?
作者: 船長 時間: 2023-11-10 22:02
不是
作者: ghost2377 時間: 2023-11-10 22:03
除左直送,還有很多合法渠道,别讓桎梏限制自己

作者: 船長 時間: 2023-11-10 22:06
買幾樣嘢要搵私集就不用了·
作者: garnett_v 時間: 2023-11-10 22:14
要用私集的一樣都要用
唔同要買幾百樣先用咩

作者: garnett_v 時間: 2023-11-10 22:15
岩岩先收到官方直送隻anker 同momax
作者: idolclub 時間: 2023-11-10 23:31
回覆 26# Q-Q
只是條線的 E-Marker 內寫了 USB 3.2 Gen1,而實際上條線的線蕊係包含了 4組獨立的差分線,所以條線係有行 20Gbps 的實際能力。
而實測上,條線係可以行到 20Gbps 速度的。
作者: idolclub 時間: 2023-11-10 23:34
已經很多人實測過,足速的。
作者: idolclub 時間: 2023-11-10 23:36
可以叫間店集齊兩件貨先打包一齊寄出,咁可以減少一件貨及快遞。
作者: idolclub 時間: 2023-11-10 23:41
你係指火牛個 13A 插頭隻腳?
如果係指 13A 插頭,零/火兩隻腳是銅來的。
作者: lyjhf2006 時間: 2023-11-10 23:44
回覆 44# idolclub
有毛火牛 有typc C + A 又便宜甘?
作者: hkdvdrom 時間: 2023-11-10 23:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: idolclub 時間: 2023-11-10 23:51
以上所提及過既幾樣野,我全都有用緊,全部都係經真人實測過,唔會太差的。
[attach]2397083[/attach]
作者: idolclub 時間: 2023-11-10 23:52
未見到有大廠出既又係 13A 頭又平的 C + A。
作者: lyjhf2006 時間: 2023-11-10 23:57
回覆 47# idolclub
你買甘多,不如組織開團下拉
作者: idolclub 時間: 2023-11-11 00:27
線我是半年前買落的,也不是在這一間店買,當時每條線只係賣緊 9.9,一次買十條都唔使 100。
只係今次講開火牛,就順便介紹埋呢一條線,若一次過係間店買埋線,便可以慳返運費。
作者: Kin_2012 時間: 2023-11-11 02:05
尋日落的單已寄出,不過第二張單都夠數免郵費。
作者: jk1399 時間: 2023-11-11 06:27
集運1KG都係人仔9蚊.. 咁就"就不用了"?? 搞笑
作者: atukowing 時間: 2023-11-11 07:51
官集直入菜鳥大陸地址都得啦
作者: jk1399 時間: 2023-11-11 09:02
(不是抬槓)
個D充電頭同線, 佢講到"規格"好成咁, 但同時"價格"又低成咁
不太合理
作者: Q-Q 時間: 2023-11-11 11:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: YANG 時間: 2023-11-11 13:46
呢隻搵唔到,但搵到65W版本,每隻39.9人仔,兩隻包郵。
作者: YANG 時間: 2023-11-11 14:29
搵到越風數碼,啲嘢都OK平,已加關注。
之前搵開「好實惠」...
作者: jk1399 時間: 2023-11-11 14:30
其他鋪? 好大機會假野
作者: Kin_2012 時間: 2023-11-11 14:30
本帖最後由 Kin_2012 於 2023-11-11 14:32 編輯
你應該無玩過內地的群, 我無玩電子群, 但渠道貨一向可以平街價好多, 當然有時無最後 retail 的貨咁靚仔, 但亦有唔少同 retail 無咩分別,樓主放出黎已經唔係真平果批。。
作者: lyjhf2006 時間: 2023-11-11 14:31
回覆 59# Kin_2012
甘請問下次可以開團玩下嗎?
作者: YANG 時間: 2023-11-11 14:32
好似城城、淘乜多、執笠倉嗰啲,可以平到一蚊一個車充。
作者: Kin_2012 時間: 2023-11-11 14:34
我唔係樓主。。。
不過我試下答, EPC 開團太花時間,而且買家又太多事實,根本未傾完, 貨已經賣晒,另外 hkepc 團量唔大, 無力。
作者: Kin_2012 時間: 2023-11-11 14:36
人地量大, 一批食,大部份貨肯接手, 點比.....
作者: idolclub 時間: 2023-11-11 17:13
減價卷內直接有隻牛的 Link 。
90W 和 65W 除了功率外,最大分別就是 90W 可以出到 12V / 5A 和 15V / 5A。
另外對舊款仍是使用 Lightning 的 iPhone / iPad 充電兼容性也會更高。
作者: idolclub 時間: 2023-11-11 17:42
如果之前冇接觸開呢個範疇,覺得好"唔會理"也是很正常的。
但當你睇多左D線既拆解圖,及了解清楚條線既內部結構同用料,又開始知道原來真正既造線大廠通常都係個幾間時,
就會覺得原來只需要花出面零售價的 1/4、1/5 甚至 1/10 既價錢去買一條相同功能既線已經變得好正常。
再之後當你面對像罗马仕、倍思之類所謂大廠既一般線時,就會覺得點解佢地條線會賣到咁貴?
作者: 10volt 時間: 2023-11-11 21:58
之前喺淘寶都有留意過呢款及想買, 睇過啲評語 ,最後冇買到
[attach]2397178[/attach]
作者: Kin_2012 時間: 2023-11-12 00:12
買樓主果隻好過啦
作者: Auk 時間: 2023-11-12 00:35
比你推介到可能賣晒, 下架了
不過多謝分享, 聽日先研究點買法
作者: jk1399 時間: 2023-11-12 07:27
睇下有買左既, 到時收到貨REPORT是不是真係咁好用啦
作者: 10volt 時間: 2023-11-12 08:52
本帖最後由 10volt 於 2023-11-12 08:54 編輯
淘寶直運嘅公司叫菜鳥,菜鳥都有私集,呢款火牛我買咗2個,用菜鳥集運到香港 , 9.8人仔首重1kg
尋日集運發货, 今日應該可以取貨
[attach]2397206[/attach]
[attach]2397207[/attach]
作者: xiao 時間: 2023-11-12 09:56
回覆 44# idolclub
對. 通常買了首批樣品後都剪開看切面及驗拉力應變
作者: 船長 時間: 2023-11-12 11:48
作者: 10volt 時間: 2023-11-12 14:37
本帖最後由 10volt 於 2023-11-13 23:39 編輯
剛剛去自提點取貨
終於搵到隻出15V5A嘅充電頭
多謝樓主推介
[attach]2397248[/attach]
20V 負載
[attach]2397260[/attach]
15V負載
[attach]2397258[/attach]
92W負載10分鐘機殼溫度, 室溫約27.5℃
[attach]2397262[/attach]
92W負載20分鐘機殼溫度, 室溫約27.5℃
[attach]2397263[/attach]
92W負載30分鐘機殼溫度, 室溫約27.5℃
[attach]2397263[/attach]
作者: 10volt 時間: 2023-11-12 16:15
唔係金屬殼,冇風扇散熱 ,嘅PD大功率充電器始終都唔可以長時間滿載輸出
作者: MAX100 時間: 2023-11-12 19:47
呢條我之前有係其他店買過,線身夠軟,好野來
作者: MAX100 時間: 2023-11-12 19:49
如果有買開呢類"平線",就會知道城城賣緊個啲線係幾垃圾

作者: Auk 時間: 2023-11-12 20:07
回覆 74# 10volt
多謝測試同分享
作者: Q-Q 時間: 2023-11-12 21:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 10volt 時間: 2023-11-12 21:16
點定義溫度過高?
作者: 10volt 時間: 2023-11-12 21:39
回覆 73# 10volt
充電頭網站 滿載測試一個鐘頭 最高73.5℃, 不過佢嘅熱成像儀測試時 應該是剛剛開機,未進入穩定狀態🤣 , 過幾日再試下滿載一小時睇下幾多度
[attach]2397321[/attach]
作者: YANG 時間: 2023-11-12 21:45
我都入咗兩隻,但預計要後日先嚟到。
作者: YANG 時間: 2023-11-12 21:48
今次第一次用菜鳥私集,之前用開神州。
作者: idolclub 時間: 2023-11-12 23:03
這外殼溫度不算高,只得 68.7 度,餘量還有很多,仍可以繼續滿載輸出隻牛也不會降低輸出功率。
作者: 10volt 時間: 2023-11-12 23:11
回覆 83# idolclub
這個充電頭確實不錯
作者: idolclub 時間: 2023-11-12 23:17
呢條線好野黎的,可以話係大小通吃既日常用線,近期少有對手。
其他能過 5A 大電流的粗線又唔夠佢咁軟,有佢咁軟的 USB 速度又唔夠佢咁快,又軟又快的又唔佢咁平
以下係條線的原廠功能介紹頁面,有興趣可以睇下:
https://consumer.huawei.com/cn/a ... ble-usb-c-to-usb-c/
[attach]2397343[/attach]
作者: idolclub 時間: 2023-11-12 23:23
隻牛我滿載測試過 90分鐘,室溫 23度,隻牛個外殼最高溫度也是 70幾度,同佢個測試結果差不多。
作者: idolclub 時間: 2023-11-12 23:26
我個幾隻牛現時係用黎供電比設備多過用黎充電,我對充電速度冇要求。
作者: Auk 時間: 2023-11-12 23:31
回覆 79# 10volt
望落係會考慮兩粒電解電容嘅壽命會玩到幾耐, 高壓嗰粒睇spec OK 嘅, 細個粒無揾嚟睇了.
須然無望過其他牛係幾錢, 但感覺呢隻牛呢個價有咁嘅質數, 應該唔錯了,
作者: idolclub 時間: 2023-11-12 23:55
外殼溫度最高限值 85度。
作者: idolclub 時間: 2023-11-12 23:57
睇返個網站呢兩日的銷售統計,條線呢兩日賣出左超過 300條,隻牛就賣左超過 200隻,睇黎大家都幾有興趣
作者: iamredfox 時間: 2023-11-13 00:02
師兄有無叫店家比D廣告費你

跟隊買了2隻牛

作者: Kin_2012 時間: 2023-11-13 00:15
係因為師兄你信用良好
作者: hanley3000 時間: 2023-11-13 00:46
買左隻90W牛同兩條20gbps線
其實40gbps線都有D想要但佢張相白線一達達黃漬太污糟就冇買了
而且我都冇40gbps裝置
作者: MAX100 時間: 2023-11-13 08:57
係呀,有買過其他款既type C, 最後都係覺得呢條好啱用
之前買個間都無樓主介紹呢間咁平,我都入多左兩條
作者: MAX100 時間: 2023-11-13 09:11
我尋日搭單25人仔買埋隻25W 迷你兩腳牛,今日已經下架了

作者: YBM 時間: 2023-11-13 10:15
想問樓主隻牛有冇延長線版本
作者: andy323 時間: 2023-11-13 10:24
各位買咗依隻牛嘅師兄, 我未用過 GAN 快充.
隻牛個外殼最高溫度70幾度, 如果要從電源移除隻火牛, 要唔要用隔熱手套或者厚身D布? 唔好笑我, 唔該.
作者: atukowing 時間: 2023-11-13 11:14
留意返,係最高溫位置,唔係成隻都70度
作者: andy323 時間: 2023-11-13 11:19
明白, 我冇留意這點, 唔該哂.
作者: 觀星是答案 時間: 2023-11-13 12:28
大多數多接口的 GaN 充電器 , 接入 / 移除任何裝置時都會全部斷電重新握手

