Board logo

標題: [操作疑難] [緊急求救]如何測試步進馬達 [打印本頁]

作者: 251523294    時間: 2024-1-13 15:26     標題: [緊急求救]如何測試步進馬達

本帖最後由 251523294 於 2024-1-13 18:58 編輯

我功課用緊 https://www.waveshare.net/wiki/Stepper_Motor_HAT
做開鎖
但尋晚唔小心駁咗鎖嘅Sensor 試咗次
發現咗之後改返啱就唔得了

用咗另一個鎖都唔得



用萬用表有電流輸出

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: hon829    時間: 2024-1-13 18:14

本帖最後由 hon829 於 2024-1-13 18:15 編輯
我功課用緊 https://www.waveshare.net/wiki/Stepper_Motor_HAT
做開鎖
但尋晚唔小心駁咗鎖嘅Sensor 試咗次 ...
251523294 發表於 2024-1-13 15:26



全完唔知表達/做咗咩

淨講步進馬達係有好多種類架  一般要跟data sheet 跟timing 畏pulse pattern 至轉架
作者: Kin_2012    時間: 2024-1-13 18:31

全完唔知表達/做咗咩

淨講步進馬達係有好多種類架  一般要跟data sheet 跟timing 畏pulse pa ...
hon829 發表於 2024-1-13 18:14



作為 DIY 版的常客要有幻想力同包容的心。

可以再問下樓主份功課的詳情
作者: 251523294    時間: 2024-1-13 18:57

本帖最後由 251523294 於 2024-1-13 19:24 編輯

唔好意思太心急打同埋我砌緊report 可能打得有少少唔清楚

我琴晚仲未接駁GPIO去搏LED燈嘅時候

我用一個門鎖 去接駁呢個步進馬達
A1 B1 行佢個示範程序 係可以正常打開對門


但係之後唔小心將門鎖個感應 (鎖咗會接地) 接咗落A1B1
發現之後駁返啱行返個程序就已經唔得

我想問吓有咩方法試到或者更換啲咩就可以正常返?


唔該咁多位師兄

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 亞基拉    時間: 2024-1-13 22:29

我功課用緊
做開鎖
但尋晚唔小心駁咗鎖嘅Sensor 試咗次
發現咗之後改返啱就唔得了

用咗另一個鎖都唔得

...
251523294 發表於 2024-1-13 15:26


可能燒咗個driver, 轉用另一邊試(M2)
作者: 251523294    時間: 2024-1-13 23:23

可能燒咗個driver, 轉用另一邊試(M2)
亞基拉 發表於 2024-1-13 22:29

都係唔得



如果最後都係唔得Final report寫返話備件嘅重要性

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: lkc8210    時間: 2024-1-23 11:14

回覆 1# 251523294


    用邏輯分析儀check下A1B1A2B2輸出嘅時序正唔正常
    用示波器check下A1B1A2B2輸出嘅波形正唔正常





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2