作者: bobofans 時間: 2024-4-1 19:11 標題: EPSON / Brother 標籤帶
想問EPSON d 標籤帶比起BROTHER 果D質素如何?係咪BROTHERD標籤帶上面多一層膠所以d label襟擺D?? Thx
作者: fred2088 時間: 2024-4-2 17:07
回復 1 #bobofans
兩個牌子都應該有出兩種label
熱感應式與熱轉印式兩種
via HKEPC Reader for Android
作者: lyjhf2006 時間: 2024-4-2 20:40
香港分销商都话epson 标签机5翻配件,卖brother 多,香港行货叫佢食屎啦
作者: bobofans 時間: 2024-4-4 15:10
回覆 2# fred2088
想問下熱轉印方式果D, 我用緊部BROTHER入門級PTP300BT
而家想印到24mm帶所以睇緊換邊部機
作者: hon829 時間: 2024-4-4 18:12
本帖最後由 hon829 於 2024-4-4 18:13 編輯
當年一步到位
用梗部Epson LW-600P, 一直用代用帶, 已7年機了, 冇投訴
[attach]2417484[/attach]
[attach]2417485[/attach]
提的兩大品牌主要是看看軟件方面(打印格式)適唔適合你先吧
作者: kofz 時間: 2024-4-4 22:07
我都用哩款
經apps可是印任何文字/條碼
副廠帶又平又正
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: bobofans 時間: 2024-4-5 01:34
回覆 5# hon829
Thx Ching
D label 耐左有冇話變淺色果啲?我其實都係print d 簡單野
作者: hon829 時間: 2024-4-5 01:46
咁多年都未試過變色
但你用開兄弟牌, 如果都冇咩大問題的話, 其實買翻兄弟那薄帶可新舊機共用吧
作者: bobofans 時間: 2024-4-5 16:54
回覆 8# hon829
D帶我都係諗住買代用所以玩多隻牌子打印機都無乜所謂
想問下代用帶有冇話邊隻好呢?
Brother 印24mm d機都要過千,見到Epson 有部LW-C610都係$8xx 睇黎都係入呢部
作者: hon829 時間: 2024-4-5 17:28
冇話咩牌子, 在淘網搜"锦宫 标签打印机色带"即可
https://s.taobao.com/search?page ... 01.1228&tab=all
作者: bobofans 時間: 2024-4-6 00:43
回覆 10# hon829
THX ALOT!
作者: fred2088 時間: 2024-4-6 01:01
回覆 4# bobofans
本來 去 x閑 買兩手 Brother, 最後在這裡買了部 PT-D600 6~24MM
作者: lyjhf2006 時間: 2024-4-6 09:40
本帖最後由 lyjhf2006 於 2024-4-6 09:42 編輯
回覆 9# bobofans
買兄弟好D,你去淘寶一圈就知道
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=19&tid=2711431
作者: foggie 時間: 2024-4-6 12:39
Brother 710 日馬包運唔駛600
作者: bobofans 時間: 2024-4-8 02:10
回覆 13# lyjhf2006
睇完又真係好似唔轉會都得
作者: Kin_2012 時間: 2024-4-8 02:29
如果唔係專用電問題早就買左
作者: Kin_2012 時間: 2024-4-8 02:40
LW-C610 可行 AA 電, 唔錯!
作者: lawrencelau1 時間: 2024-4-8 09:19
驚括甩, 就貼多張透明喺上邊, 唔會甩
作者: hon829 時間: 2024-4-8 13:08
這set電已用3,4年了, 照計比1.5V 的AA電冇咁耐打印, 但一般習慣隨手拿來print幾張又確方便可以的
[attach]2418105[/attach]
作者: Kin_2012 時間: 2024-4-8 15:49
PTP300BT, 我都係用 aa 充電 好耐都唔使充電。
如果 epson 代用色帶唔差過 brother, 可以考慮,當年選擇 broher 都係因為佢色帶面多左層保護。
作者: bobofans 時間: 2024-4-8 16:05
回覆 16# Kin_2012
我其實都唔太想內置電,見Epson 可以用AA 所以心郁郁
作者: Kin_2012 時間: 2024-4-8 17:03
Brother 710 係專用電, 可以換, 只係貴。
都唔係好明, 點解 Epson 色帶設計會差過 brother ...
作者: lyjhf2006 時間: 2024-4-8 20:19
回覆 21# bobofans
5好心郁,去台灣 mobile 01 看災情打消佢

作者: lyjhf2006 時間: 2024-4-8 20:22
回覆 22# Kin_2012
可否比個鏈接 對比下? 真心想知道區別,因爲買都係代用色帶,原廠太貴
作者: bobofans 時間: 2024-4-13 01:00
回覆 23# lyjhf2006
受唔住誘惑最後網上入左部EPSON LW-C610
八舊幾水機印到24mm
到時再比較下先
作者: Kin_2012 時間: 2024-4-13 01:23
去某寶各自的色帶, 都帶介紹, 講色帶有幾層,每層有咩用咁。
作者: lyjhf2006 時間: 2024-4-13 08:38
本帖最後由 lyjhf2006 於 2024-4-13 08:42 編輯
回覆 25# bobofans
最大都係18mm ,所以係米18mm 可以全覆蓋呢?另外你點買?日亞? 26樓提出epson 帶5掂喔,甘點算?
作者: bobofans 時間: 2024-4-14 01:55
吓官網寫可以支援6 / 9 / 12 / 18 / 24 mm闊度標籤帶 wor?
部機我係YOHO個網訂的
部機到左我再試下D帶係咪爭好多先,不過我都係用代用多
作者: Kin_2012 時間: 2024-4-14 02:22
吓官網寫可以支援6 / 9 / 12 / 18 / 24 mm闊度標籤帶 wor?
部機我係YOHO個網訂的
部機到左我再試下D帶係咪 ...
bobofans 發表於 2024-4-14 01:55
等你包膠。
d 帶用出黎係點真係唔知, 寫就咁寫,反正你都有 P300 , 到時比較下
作者: bobofans 時間: 2024-4-16 21:15
部機到咗,跟一隻用八字電源線既火牛,不過我都係用6粒AA電玩住先
用跟機果pack 白色12mm 試印,D label同Brother 帶比較真係薄少少
不過隻面摸落似乎都係耐用的
作者: Kin_2012 時間: 2024-4-16 21:22
如果 落水擦/ 指甲刮/風筒吹 都無咩, 都應該頂到下.....
作者: bobofans 時間: 2024-4-16 21:30
不過有到好處,就係佢咁既價錢有360 dpi,D字係睇到有分別的[attach]2419367[/attach][attach]2419367[/attach][attach]2419367[/attach]
作者: Kin_2012 時間: 2024-4-16 21:31
12mm 帶?
作者: bobofans 時間: 2024-4-16 21:32
回覆 33# Kin_2012
係呀,跟黎係12,下面BROTHER果張都係當年跟機黎既SAMEPLE 12mm帶
作者: Kin_2012 時間: 2024-4-16 21:41
高 DPI 字真靚左
如果帶唔係差太遠, 都買得過, 最衰兄弟迫用專用電
作者: bobofans 時間: 2024-4-16 21:54
回覆 35# Kin_2012
睇下遲D Brother有無新MODEL
作者: lyjhf2006 時間: 2024-4-16 21:55
回覆 36# bobofans
到手未? 點解5 日亞買? 有其他顔色,價錢便宜過行貨,呢只有毛得用usb 連接?
作者: lyjhf2006 時間: 2024-4-16 21:57
回覆 32# bobofans
兄弟牌話710 電腦係360dpi ,手機先係180 dpi 。你買埋兄弟牌子未?
作者: bobofans 時間: 2024-4-16 22:31
回覆 38# lyjhf2006
我又無睇原來710電腦出到360DPI wor
不過暫時唔搞住喇,除非第時又想印到去36mm先再睇下,不過D機好貴下同應該都唔駛印到咁大,而家玩住24mm先
作者: Kin_2012 時間: 2024-4-16 22:37
呢類機無咩變化, 十年如一日, 難了。
或者夠多人用等副廠出電
作者: bobofans 時間: 2024-4-16 22:39
回覆 37# lyjhf2006
LW-C610無USB的,日亞係平D呀,有隻黑色好似幾靚
以為日亞得BROTHER平,一時心急無CHECK埋
作者: lyjhf2006 時間: 2024-4-19 21:47
[attach]2419770[/attach][attach]2419771[/attach]
透光程度

作者: hon829 時間: 2024-4-20 01:54
好正常呀
預你貼在唔透的物件上吧
作者: Jackywongkk 時間: 2024-4-20 12:47
有冇人用過愛墨彩虹機?個樣同兄弟牌好似樣
作者: soccerism 時間: 2024-4-20 18:49
本帖最後由 soccerism 於 2024-4-20 18:55 編輯
如果唔係要印好長既帶, 多數印一個一個既label,
可以考慮國內品牌精臣B1, 一百蚊以內(特價時五六十蚊), 充一次電玩幾個月, label乜野size 都有, 即使冇代用品, 計起上黎每個label都好平($25一卷有幾百個), 仲有大量花樣款式,尺寸label可揀, label全部膠面防水, 高溫燒D字先會褪色
手機app藍牙connect同印刷都極快(受過Brother 隻藍牙標籤機之苦)直接edit貼圖變大細/不同fonts都好易.
仲有係可以食EXCEL檔印資料(例如日期, 姓名之類)label
冇佣抽冇業配, 但真心好用, 所有有小朋友既同事開心勁玩勁印
https://detail.tmall.com/item.ht ... spm=a21n57.1.item.3
P.S. 屋企兩部Brother P300, 手機藍牙label機 打左入冷宮LU......
作者: lyjhf2006 時間: 2024-4-21 00:00
回覆 45# soccerism
brother P300 二手區見?

