Board logo

標題: EPSON / Brother 標籤帶 [打印本頁]

作者: bobofans    時間: 2024-4-1 19:11     標題: EPSON / Brother 標籤帶

想問EPSON d 標籤帶比起BROTHER 果D質素如何?係咪BROTHERD標籤帶上面多一層膠所以d label襟擺D?? Thx
作者: fred2088    時間: 2024-4-2 17:07

回復 1 #bobofans


兩個牌子都應該有出兩種label

熱感應式與熱轉印式兩種

via HKEPC Reader for Android
作者: lyjhf2006    時間: 2024-4-2 20:40

香港分销商都话epson 标签机5翻配件,卖brother 多,香港行货叫佢食屎啦
作者: bobofans    時間: 2024-4-4 15:10

回覆 2# fred2088


    想問下熱轉印方式果D, 我用緊部BROTHER入門級PTP300BT
而家想印到24mm帶所以睇緊換邊部機
作者: hon829    時間: 2024-4-4 18:12

本帖最後由 hon829 於 2024-4-4 18:13 編輯

當年一步到位
用梗部Epson LW-600P, 一直用代用帶, 已7年機了, 冇投訴

[attach]2417484[/attach]

[attach]2417485[/attach]




提的兩大品牌主要是看看軟件方面(打印格式)適唔適合你先吧
作者: kofz    時間: 2024-4-4 22:07

當年一步到位
用梗部Epson LW-600P, 一直用代用帶, 已7年機了, 冇投訴








提的兩大品牌 ...
hon829 發表於 2024-4-4 18:12

我都用哩款

經apps可是印任何文字/條碼

副廠帶又平又正

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: bobofans    時間: 2024-4-5 01:34

回覆 5# hon829


Thx Ching
D label 耐左有冇話變淺色果啲?我其實都係print d 簡單野
作者: hon829    時間: 2024-4-5 01:46

回覆  hon829


Thx Ching
D label 耐左有冇話變淺色果啲?我其實都係print d 簡單野 ...
bobofans 發表於 2024-4-5 01:34



咁多年都未試過變色

但你用開兄弟牌, 如果都冇咩大問題的話, 其實買翻兄弟那薄帶可新舊機共用吧
作者: bobofans    時間: 2024-4-5 16:54

回覆 8# hon829


D帶我都係諗住買代用所以玩多隻牌子打印機都無乜所謂
想問下代用帶有冇話邊隻好呢?
Brother 印24mm d機都要過千,見到Epson 有部LW-C610都係$8xx 睇黎都係入呢部
作者: hon829    時間: 2024-4-5 17:28

回覆  hon829


D帶我都係諗住買代用所以玩多隻牌子打印機都無乜所謂
想問下代用帶有冇話邊隻好呢?
Broth ...
bobofans 發表於 2024-4-5 16:54



冇話咩牌子, 在淘網搜"锦宫 标签打印机色带"即可
https://s.taobao.com/search?page ... 01.1228&tab=all
作者: bobofans    時間: 2024-4-6 00:43

回覆 10# hon829


THX ALOT!
作者: fred2088    時間: 2024-4-6 01:01

回覆 4# bobofans


    本來 去 x閑 買兩手 Brother, 最後在這裡買了部 PT-D600 6~24MM
作者: lyjhf2006    時間: 2024-4-6 09:40

本帖最後由 lyjhf2006 於 2024-4-6 09:42 編輯

回覆 9# bobofans

買兄弟好D,你去淘寶一圈就知道

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=19&tid=2711431
作者: foggie    時間: 2024-4-6 12:39

Brother 710 日馬包運唔駛600
作者: bobofans    時間: 2024-4-8 02:10

回覆 13# lyjhf2006


    睇完又真係好似唔轉會都得
作者: Kin_2012    時間: 2024-4-8 02:29

Brother 710 日馬包運唔駛600
foggie 發表於 2024-4-6 12:39


如果唔係專用電問題早就買左
作者: Kin_2012    時間: 2024-4-8 02:40

回覆  hon829


D帶我都係諗住買代用所以玩多隻牌子打印機都無乜所謂
想問下代用帶有冇話邊隻好呢?
Broth ...
bobofans 發表於 2024-4-5 16:54


LW-C610 可行 AA 電, 唔錯!
作者: lawrencelau1    時間: 2024-4-8 09:19

回覆  hon829


Thx Ching
D label 耐左有冇話變淺色果啲?我其實都係print d 簡單野 ...
bobofans 發表於 2024-4-5 01:34


驚括甩, 就貼多張透明喺上邊, 唔會甩
作者: hon829    時間: 2024-4-8 13:08

LW-C610 可行 AA 電, 唔錯!
Kin_2012 發表於 2024-4-8 02:40



這set電已用3,4年了, 照計比1.5V 的AA電冇咁耐打印, 但一般習慣隨手拿來print幾張又確方便可以的

[attach]2418105[/attach]
作者: Kin_2012    時間: 2024-4-8 15:49

這set電已用3,4年了, 照計比1.5V 的AA電冇咁耐打印, 但一般習慣隨手拿來print幾張又確方便可以的  ...
hon829 發表於 2024-4-8 13:08


PTP300BT, 我都係用 aa 充電 好耐都唔使充電。

如果 epson 代用色帶唔差過 brother, 可以考慮,當年選擇 broher 都係因為佢色帶面多左層保護。
作者: bobofans    時間: 2024-4-8 16:05

回覆 16# Kin_2012


    我其實都唔太想內置電,見Epson 可以用AA 所以心郁郁
作者: Kin_2012    時間: 2024-4-8 17:03

回覆  Kin_2012


    我其實都唔太想內置電,見Epson 可以用AA 所以心郁郁
bobofans 發表於 2024-4-8 16:05



Brother 710 係專用電, 可以換, 只係貴。

都唔係好明, 點解 Epson 色帶設計會差過 brother ...
作者: lyjhf2006    時間: 2024-4-8 20:19

回覆 21# bobofans

5好心郁,去台灣 mobile 01 看災情打消佢
作者: lyjhf2006    時間: 2024-4-8 20:22

回覆 22# Kin_2012

可否比個鏈接 對比下? 真心想知道區別,因爲買都係代用色帶,原廠太貴
作者: bobofans    時間: 2024-4-13 01:00

回覆 23# lyjhf2006


受唔住誘惑最後網上入左部EPSON LW-C610
八舊幾水機印到24mm
到時再比較下先
作者: Kin_2012    時間: 2024-4-13 01:23

回覆  Kin_2012

可否比個鏈接 對比下? 真心想知道區別,因爲買都係代用色帶,原廠太貴 ...
lyjhf2006 發表於 2024-4-8 20:22


去某寶各自的色帶, 都帶介紹, 講色帶有幾層,每層有咩用咁。
作者: lyjhf2006    時間: 2024-4-13 08:38

本帖最後由 lyjhf2006 於 2024-4-13 08:42 編輯

回覆 25# bobofans
最大都係18mm ,所以係米18mm 可以全覆蓋呢?另外你點買?日亞? 26樓提出epson 帶5掂喔,甘點算?
作者: bobofans    時間: 2024-4-14 01:55

吓官網寫可以支援6 / 9 / 12 / 18 / 24 mm闊度標籤帶 wor?
部機我係YOHO個網訂的
部機到左我再試下D帶係咪爭好多先,不過我都係用代用多
作者: Kin_2012    時間: 2024-4-14 02:22

吓官網寫可以支援6 / 9 / 12 / 18 / 24 mm闊度標籤帶 wor?
部機我係YOHO個網訂的
部機到左我再試下D帶係咪 ...
bobofans 發表於 2024-4-14 01:55


等你包膠。

d 帶用出黎係點真係唔知, 寫就咁寫,反正你都有 P300 , 到時比較下
作者: bobofans    時間: 2024-4-16 21:15

部機到咗,跟一隻用八字電源線既火牛,不過我都係用6粒AA電玩住先
用跟機果pack 白色12mm 試印,D label同Brother 帶比較真係薄少少
不過隻面摸落似乎都係耐用的
作者: Kin_2012    時間: 2024-4-16 21:22

部機到咗,跟一隻用八字電源線既火牛,不過我都係用6粒AA電玩住先
用跟機果pack 白色12mm 試印,D label同B ...
bobofans 發表於 2024-4-16 21:15


如果 落水擦/ 指甲刮/風筒吹 都無咩, 都應該頂到下.....
作者: bobofans    時間: 2024-4-16 21:30

不過有到好處,就係佢咁既價錢有360 dpi,D字係睇到有分別的[attach]2419367[/attach][attach]2419367[/attach][attach]2419367[/attach]
作者: Kin_2012    時間: 2024-4-16 21:31

不過有到好處,就係佢咁既價錢有360 dpi,D字係睇到有分別的
bobofans 發表於 2024-4-16 21:30


12mm 帶?
作者: bobofans    時間: 2024-4-16 21:32

回覆 33# Kin_2012


    係呀,跟黎係12,下面BROTHER果張都係當年跟機黎既SAMEPLE 12mm帶
作者: Kin_2012    時間: 2024-4-16 21:41

回覆  Kin_2012


    係呀,跟黎係12,下面BROTHER果張都係當年跟機黎既SAMEPLE 12mm帶 ...
bobofans 發表於 2024-4-16 21:32


高 DPI 字真靚左

如果帶唔係差太遠, 都買得過, 最衰兄弟迫用專用電
作者: bobofans    時間: 2024-4-16 21:54

回覆 35# Kin_2012


    睇下遲D Brother有無新MODEL
作者: lyjhf2006    時間: 2024-4-16 21:55

回覆 36# bobofans

到手未? 點解5 日亞買? 有其他顔色,價錢便宜過行貨,呢只有毛得用usb 連接?
作者: lyjhf2006    時間: 2024-4-16 21:57

回覆 32# bobofans

兄弟牌話710 電腦係360dpi ,手機先係180 dpi 。你買埋兄弟牌子未?
作者: bobofans    時間: 2024-4-16 22:31

回覆 38# lyjhf2006


    我又無睇原來710電腦出到360DPI wor
不過暫時唔搞住喇,除非第時又想印到去36mm先再睇下,不過D機好貴下同應該都唔駛印到咁大,而家玩住24mm先
作者: Kin_2012    時間: 2024-4-16 22:37

回覆  Kin_2012


    睇下遲D Brother有無新MODEL
bobofans 發表於 2024-4-16 21:54


呢類機無咩變化, 十年如一日, 難了。

或者夠多人用等副廠出電
作者: bobofans    時間: 2024-4-16 22:39

回覆 37# lyjhf2006

LW-C610無USB的,日亞係平D呀,有隻黑色好似幾靚
以為日亞得BROTHER平,一時心急無CHECK埋
作者: lyjhf2006    時間: 2024-4-19 21:47

[attach]2419770[/attach][attach]2419771[/attach]
透光程度
作者: hon829    時間: 2024-4-20 01:54

透光程度
lyjhf2006 發表於 2024-4-19 21:47



好正常呀  預你貼在唔透的物件上吧
作者: Jackywongkk    時間: 2024-4-20 12:47

有冇人用過愛墨彩虹機?個樣同兄弟牌好似樣
作者: soccerism    時間: 2024-4-20 18:49

本帖最後由 soccerism 於 2024-4-20 18:55 編輯

如果唔係要印好長既帶, 多數印一個一個既label,
可以考慮國內品牌精臣B1, 一百蚊以內(特價時五六十蚊), 充一次電玩幾個月, label乜野size 都有, 即使冇代用品, 計起上黎每個label都好平($25一卷有幾百個), 仲有大量花樣款式,尺寸label可揀, label全部膠面防水, 高溫燒D字先會褪色
手機app藍牙connect同印刷都極快(受過Brother 隻藍牙標籤機之苦)直接edit貼圖變大細/不同fonts都好易.
仲有係可以食EXCEL檔印資料(例如日期, 姓名之類)label
冇佣抽冇業配, 但真心好用, 所有有小朋友既同事開心勁玩勁印
https://detail.tmall.com/item.ht ... spm=a21n57.1.item.3

P.S. 屋企兩部Brother P300, 手機藍牙label機 打左入冷宮LU......
作者: lyjhf2006    時間: 2024-4-21 00:00

回覆 45# soccerism

brother P300 二手區見?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2