Board logo

標題: 今日經過 “大象枯” 行左轉, d 野貴到一個點。。。 [打印本頁]

作者: Kin_2012    時間: 2024-5-25 17:20     標題: 今日經過 “大象枯” 行左轉, d 野貴到一個點。。。

今日經過 “大象枯” 行左轉, d 野貴到一個點。。。

有無人去買過野 ?  又點解會去買工具?
作者: hon829    時間: 2024-5-25 20:07

今日經過 “大象枯” 行左轉, d 野貴到一個點。。。

有無人去買過野 ?  又點解會去買工具? ...
Kin_2012 發表於 2024-5-25 17:20



未去過! 估同達人X接近掛, 做大行代理或找點別人冇的品牌/工具吧
作者: Kin_2012    時間: 2024-5-25 20:53

未去過! 估同達人X接近掛, 做大行代理或找點別人冇的品牌/工具吧
hon829 發表於 2024-5-25 20:07


仲貴過 達仁行 一截。。。

品牌都係大路野多
作者: HK2046    時間: 2024-5-25 22:34

大象枯
新嘢嚟㗎 喺邊度
作者: uganda_martyr    時間: 2024-5-25 22:52

大象枯
新嘢嚟㗎 喺邊度
HK2046 發表於 2024-5-25 22:34


汝周和桂淋交界
作者: Miipp    時間: 2024-5-25 23:05

即係做開公司客, 最緊要齊, 重有最緊要有埋電話/網上落單送貨
作者: Kin_2012    時間: 2024-5-25 23:39

即係做開公司客, 最緊要齊, 重有最緊要有埋電話/網上落單送貨
Miipp 發表於 2024-5-25 23:05


講大講齊, 唔到佢啦。。。
作者: nganshiu    時間: 2024-5-25 23:44

廣告
作者: big_nature    時間: 2024-5-26 08:26

尼間要行好斜樓梯!

作者: funfunhk    時間: 2024-5-26 09:04

我上過去一次之後就冇再去了......
作者: big_nature    時間: 2024-5-26 09:16

回覆 7# Kin_2012

請問邊間多款及多野睇!?
作者: Kin_2012    時間: 2024-5-26 13:29

回覆  Kin_2012

請問邊間多款及多野睇!?
big_nature 發表於 2024-5-26 09:16


多款唔等於多野睇    同睇你想睇咩

之前達仁行算多野睇。
作者: uganda_martyr    時間: 2024-5-26 14:42

尼間要行好斜樓梯!
big_nature 發表於 2024-5-26 08:26

阿伯肌肉流失, shopping完, 攞著件貨(如果重嘢)落樓有啲牙煙
作者: big_nature    時間: 2024-5-26 14:54

回覆 12# Kin_2012

都搵日去大角咀達人行見識下!

作者: Kin_2012    時間: 2024-5-26 15:25

回覆  Kin_2012

都搵日去大角咀達人行見識下!
big_nature 發表於 2024-5-26 14:54


達仁行剛清倉無幾耐,未知最知情況。。。
作者: Kin_2012    時間: 2024-5-26 15:26

阿伯肌肉流失, shopping完, 攞著件貨(如果重嘢)落樓有啲牙煙
uganda_martyr 發表於 2024-5-26 14:42



    怕佢貴多過條樓梯。。。
作者: HK2046    時間: 2024-5-27 12:32

回覆  Kin_2012

請問邊間多款及多野睇!?
big_nature 發表於 2024-5-26 01:16



以前大角咀有一間[什麼鐵人]
裏面好整齊好多外國工具
睇都未睇曬  就而家冇咗
作者: big_nature    時間: 2024-5-27 13:01

回覆 17# HK2046

會否=達人巷?
作者: hon829    時間: 2024-5-27 13:08

回覆  HK2046

會否=達人巷?
big_nature 發表於 2024-5-27 13:01



聽聞佢前身在西環
作者: Bluth_Lai    時間: 2024-5-31 23:48

大X夫 買BOSCH架生間唔中會有獨家優惠,呢類超市型式工具鋪通常會貴一些,但勝在明碼實價唔會劏客,同埋有問必答(試過凌晨回Whatsapp)
作者: Kin_2012    時間: 2024-6-1 00:14

大X夫 買BOSCH架生間唔中會有獨家優惠,呢類超市型式工具鋪通常會貴一些,但勝在明碼實價唔會劏客,同埋有 ...
Bluth_Lai 發表於 2024-5-31 23:48


BOSCH  野我都有睇, 一個字係貴, 兩個字係好貴, 果一些都幾多吓。

其他鋪都有實價, 而家邊有咁易劏客。
作者: 剋星    時間: 2024-6-1 08:08

今日經過 “大象枯” 行左轉, d 野貴到一個點。。。

有無人去買過野 ?  又點解會去買工具? ...
Kin_2012 發表於 2024-5-25 17:20



    有囡陪購
作者: ghost2377    時間: 2024-6-1 11:15

本帖最後由 ghost2377 於 2024-6-1 11:16 編輯

BOSCH唔貴了,中價貨而已(唔好拉埋D大劣貨拼價呀!)
作者: Kin_2012    時間: 2024-6-1 13:37

有囡陪購
剋星 發表於 2024-6-1 08:08


唔覺
作者: Kin_2012    時間: 2024-6-1 13:40

BOSCH唔貴了,中價貨而已(唔好拉埋D大劣貨拼價呀!)
ghost2377 發表於 2024-6-1 11:15


講緊同一件 bosch 貨,大象枯貴過人唔少,你想講咩?
作者: ghost2377    時間: 2024-6-1 15:56

回覆 25# Kin_2012

我誤會左
作者: 高登阿伯    時間: 2024-6-1 16:35

聽聞佢前身在西環
hon829 發表於 2024-5-27 13:08


達人巷最初係加倫臺。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2