Board logo

標題: UNI-T UT210D 鉗錶 --- 3年機轉盤"黐立立"了! [打印本頁]

作者: hon829    時間: 2024-8-17 20:20     標題: UNI-T UT210D 鉗錶 --- 3年機轉盤"黐立立"了!

以前用消費券買的:
https://www.hkepc.com/forum/view ... p;extra=&page=1


剛3年機, 發現轉盤紅圈軟膠開始"黐立立"有溶化積象  

[attach]2437860[/attach]



耐用品, 如此材質  從此對此品牌觀感大跌了
作者: chingkit    時間: 2024-8-17 20:25

我都好憎呢啲軟膠製品,我有部手提電腦,個外殼是咩仿皮,一、兩年後就黐立立,洗極都洗唔乾淨。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: ts_bum    時間: 2024-8-17 21:47

soda 粉  + 水  清理!
作者: Yuejing    時間: 2024-8-17 22:13

$278的鉗錶,轉盤3年就融,Uni-T 認真失敗
作者: Miipp    時間: 2024-8-17 23:07

我都好憎呢啲軟膠製品,我有部手提電腦,個外殼是咩仿皮,一、兩年後就黐立立,洗極都洗唔乾淨。

via HKEP ...
chingkit 發表於 2024-8-17 20:25


+1

mouse 都唔少係咁,特別係稍貴的
作者: TH30    時間: 2024-8-18 00:28

soda 粉  + 水  清理!
ts_bum 發表於 2024-8-17 09:47 PM


沒大作用,開始溶就唔會停,抹了面果浸底果浸又浮上來
視乎個轉盤是整個軟膠還是軟膠包硬膠
作者: TH30    時間: 2024-8-18 00:29

剛3年機, 發現轉盤紅圈軟膠開始"黐立立"有溶化積象  
耐用品, 如此材質:h ...
hon829 發表於 2024-8-17 08:20 PM


買了是否擺多過用?
作者: hon829    時間: 2024-8-18 00:54

soda 粉  + 水  清理!
ts_bum 發表於 2024-8-17 21:47



佢不是塗層, 係約半mm厚的軟膠套在轉盤上, 故抺沒用!

現已琳琳的用指甲整整佢都會爛

[attach]2437920[/attach]
作者: hon829    時間: 2024-8-18 00:54

買了是否擺多過用?
TH30 發表於 2024-8-18 00:29



是的....
作者: ts_bum    時間: 2024-8-18 02:50

是的....
hon829 發表於 2024-8-18 00:54


三年幾貨仔都冇事!
作者: ts_bum    時間: 2024-8-18 03:02

佢不是塗層, 係約半mm厚的軟膠套在轉盤上, 故抺沒用!

現已琳琳的用指甲整整佢都會爛

...
hon829 發表於 2024-8-18 00:54


以為係啲軟膠甩皮甩骨! 去淘X睇下有冇得配得唔配得返!
作者: yesau    時間: 2024-8-18 03:41

一隻買用左10年,用到殘D膠都冇變
另一隻之前新買放左成10年倉底舊貨210E,d膠都仲係同新出廠一樣
會唔會你次前用掂左D機油或者其他化學品
作者: kwliu    時間: 2024-8-18 09:01

佢不是塗層, 係約半mm厚的軟膠套在轉盤上, 故抺沒用!

現已琳琳的用指甲整整佢都會爛
...
hon829 發表於 2024-8-18 00:54


定係破斧沉舟起走軟膠, 搵個啱size soda bottle個蓋裁啱size黐上去.
作者: fundive    時間: 2024-8-18 11:43

套熱縮通上去可能ok, 仲可以撞下色
作者: Ian_Seabourne    時間: 2024-8-18 20:50

Email 問下客服有冇 parts 賣:https://meters.uni-trend.com.cn/contact/

或試下加深圳市維修中心個電話睇下有無 wechat:
https://meters.uni-trend.com.cn/service/
一、深圳市乐达精密工具有限公司
地址:深圳市龙岗区坂田大发埔龙璧工业区10栋2楼
电话:13590202634 / 0755-83682008

作者: n123    時間: 2024-8-19 08:58

而家D環保膠都系咁,好煩。
作者: Nightcatcat    時間: 2024-8-19 09:10

如果不介意美觀,用爽身粉抹下個黏位都好ok,好似器械操運動員把粉搽上單雙杆咁

via HKEPC Reader for Android
作者: smallone    時間: 2024-8-19 15:56

本帖最後由 smallone 於 2024-8-19 15:58 編輯

我果部都係咁, 縱爆開添!! 一不做二不憂, 將果個膠圈全部抆走!!
無咗個膠圈轉起黎 難少少 不過係轉到嘅.
作者: boyo3    時間: 2024-8-20 18:24

蘇打粉大法
作者: jacktsui    時間: 2024-8-21 13:44

少用就會咁,無計
梳打粉只能救一陣, 叫做好過無咁





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2