作者: hon829 時間: 2024-8-17 20:20 標題: UNI-T UT210D 鉗錶 --- 3年機轉盤"黐立立"了!
以前用消費券買的:
https://www.hkepc.com/forum/view ... p;extra=&page=1
剛3年機, 發現轉盤紅圈軟膠開始"黐立立"有溶化積象
[attach]2437860[/attach]
耐用品, 如此材質
作者: chingkit 時間: 2024-8-17 20:25
我都好憎呢啲軟膠製品,我有部手提電腦,個外殼是咩仿皮,一、兩年後就黐立立,洗極都洗唔乾淨。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: ts_bum 時間: 2024-8-17 21:47
soda 粉 + 水 清理!
作者: Yuejing 時間: 2024-8-17 22:13
$278的鉗錶,轉盤3年就融,Uni-T 認真失敗
作者: Miipp 時間: 2024-8-17 23:07
+1
mouse 都唔少係咁,特別係稍貴的
作者: TH30 時間: 2024-8-18 00:28
沒大作用,開始溶就唔會停,抹了面果浸底果浸又浮上來
視乎個轉盤是整個軟膠還是軟膠包硬膠
作者: TH30 時間: 2024-8-18 00:29
買了是否擺多過用?

作者: hon829 時間: 2024-8-18 00:54
佢不是塗層, 係約半mm厚的軟膠套在轉盤上, 故抺沒用!
現已琳琳的用指甲整整佢都會爛
[attach]2437920[/attach]
作者: hon829 時間: 2024-8-18 00:54
是的....
作者: ts_bum 時間: 2024-8-18 02:50
作者: ts_bum 時間: 2024-8-18 03:02
以為係啲軟膠甩皮甩骨! 去淘X睇下有冇得配得唔配得返!
作者: yesau 時間: 2024-8-18 03:41
一隻買用左10年,用到殘D膠都冇變
另一隻之前新買放左成10年倉底舊貨210E,d膠都仲係同新出廠一樣
會唔會你次前用掂左D機油或者其他化學品
作者: kwliu 時間: 2024-8-18 09:01
定係破斧沉舟起走軟膠, 搵個啱size soda bottle個蓋裁啱size黐上去.
作者: fundive 時間: 2024-8-18 11:43
套熱縮通上去可能ok, 仲可以撞下色
作者: Ian_Seabourne 時間: 2024-8-18 20:50
Email 問下客服有冇 parts 賣:https://meters.uni-trend.com.cn/contact/
或試下加深圳市維修中心個電話睇下有無 wechat:
https://meters.uni-trend.com.cn/service/
一、深圳市乐达精密工具有限公司
地址:深圳市龙岗区坂田大发埔龙璧工业区10栋2楼
电话:13590202634 / 0755-83682008
作者: n123 時間: 2024-8-19 08:58
而家D環保膠都系咁,好煩。
作者: Nightcatcat 時間: 2024-8-19 09:10
如果不介意美觀,用爽身粉抹下個黏位都好ok,好似器械操運動員把粉搽上單雙杆咁
via HKEPC Reader for Android
作者: smallone 時間: 2024-8-19 15:56
本帖最後由 smallone 於 2024-8-19 15:58 編輯
我果部都係咁, 縱爆開添!! 一不做二不憂, 將果個膠圈全部抆走!!
無咗個膠圈轉起黎 難少少 不過係轉到嘅.
作者: boyo3 時間: 2024-8-20 18:24
蘇打粉大法
作者: jacktsui 時間: 2024-8-21 13:44
少用就會咁,無計
梳打粉只能救一陣, 叫做好過無咁

