Board logo

標題: [操作疑難] 透明雨棚吹走左 [打印本頁]

作者: teddybearhk    時間: 2025-7-23 11:22     標題: 透明雨棚吹走左

本帖最後由 teddybearhk 於 2025-7-27 18:08 編輯

雨棚重量只有1.5KG,應該係啲膠塞唔夠勁 ,原用8mm x 40mm小黃魚。PDD有啲灰色四面膨脹的膠塞,轉用10mmx50mm 有冇得諗呢?

Updated.
重新買入物料,今次用慧魚和小黃魚10mmx50mm。慧魚真有料,塞入去比較困難。
[attach]2489513[/attach]

[attach]2489517[/attach]
作者: Tom_jerry    時間: 2025-7-23 12:05

10號風球 1係拉爆 or 平爆
作者: madebyp90    時間: 2025-7-23 12:41

8mm x 40mm一般
8mm*65mm有90kg
作者: Ian_Seabourne    時間: 2025-7-23 15:07

計數唔係只計重量。要計面積,風速... 有長臂的就要計埋 torque (貢桿,力點及支點距離)...
作者: teddybearhk    時間: 2025-7-23 15:19

10號風球  1係拉爆 or 平爆
Tom_jerry 發表於 2025-7-23 12:05


如果第時唔需要時點樣拆走??
作者: Tom_jerry    時間: 2025-7-23 16:02

如果第時唔需要時點樣拆走??
teddybearhk 發表於 2025-7-23 07:19



    爆牆/地後填窿
作者: teddybearhk    時間: 2025-7-27 17:34

終於搞返掂,一樓已更新
作者: liyee    時間: 2025-7-27 17:55

終於搞返掂,一樓已更新
teddybearhk 發表於 2025-7-27 17:34


幅圖應該點睇先正確?
點解唔影埋啲物料(小黃魚……)
作者: teddybearhk    時間: 2025-7-27 18:10

幅圖應該點睇先正確?
點解唔影埋啲物料(小黃魚……)
liyee 發表於 2025-7-27 17:55


咪喺企下面向上映相囉,物料圖已uploaded
作者: Ian_Seabourne    時間: 2025-7-27 19:26

咪喺企下面向上映相囉,物料圖已uploaded
teddybearhk 發表於 2025-7-27 18:10


面積大,食風,同埋貢桿。
風力出嘅點:螺絲位,離左邊距離係 > 10倍。外面風吹用嘅力等於4両撥N斤(無千斤嘅...),撬你粒膠塞出來。

大部分力係把螺絲向外拉,少部分是重量向下扯...
作者: liyee    時間: 2025-7-27 19:46

咪喺企下面向上映相囉,物料圖已uploaded
teddybearhk 發表於 2025-7-27 18:10

你嘅意思係咪 藍色 箭咀位置?[attach]2489529[/attach]


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: teddybearhk    時間: 2025-7-27 19:54

你嘅意思係咪 藍色 箭咀位置?


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
liyee 發表於 2025-7-27 19:46

對對對呀
作者: liyee    時間: 2025-7-27 19:58

對對對呀
teddybearhk 發表於 2025-7-27 19:54


這樣設計相當之危險

是否膠片,伸出有多長?

如果你噉樣,點解螺絲與螺絲之間,唔加條橫擔?
這樣完全不受力,而且你中間條 子口 位已經漏水……

極度危險
作者: Bluth_Lai    時間: 2025-7-27 20:09

如果雨棚係用亞加力,相信遇多兩次颱風接位會承受唔住,又會跟埋個風私奔,建議用有金屬支架嘅雨棚。而且鑽得8mm~10mm嘅窿,不如用埋拉爆算



https://ngaichun.boutir.com/item ... 9A/4949620411203584
作者: teddybearhk    時間: 2025-7-27 20:23

本帖最後由 teddybearhk 於 2025-7-27 20:28 編輯
這樣設計相當之危險

是否膠片,伸出有多長?

如果你噉樣,點解螺絲與螺絲之間,唔加條橫擔?
這樣完全 ...
liyee 發表於 2025-7-27 19:58



件雨棚喺淘返來的,材質記得叫PC,十分柔韌,鑼絲開孔位置喺廠家一早設計好...我只係牆上鑽孔和安裝鑼絲而已...
另外什麼叫做橫擔呢?

揾到尺寸圖,我用400mm的
..[attach]2489534[/attach]
作者: ww9876    時間: 2025-7-27 20:47

本帖最後由 ww9876 於 2025-7-27 20:52 編輯

我都有安裝這種雨棚。
1. 一定要選中間有骨嘅款式
2. 係淘寶買開點解唔買埋平爆?呢d戶外食正風,打風時咩膠塞都頂唔到。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)[attach]2489536[/attach]
作者: liyee    時間: 2025-7-27 21:00

件雨棚喺淘返來的,材質記得叫PC,十分柔韌,鑼絲開孔位置喺廠家一早設計好...我只係牆上鑽孔和安裝鑼絲 ...
teddybearhk 發表於 2025-7-27 20:23

你唯一補救辦法就係中間螺絲位置加條橫担

[attach]2489537[/attach]

[attach]2489538[/attach]

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: teddybearhk    時間: 2025-7-27 22:16

你唯一補救辦法就係中間螺絲位置加條橫担





via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
liyee 發表於 2025-7-27 21:00


師兄果然有料,剛查看了AI,加橫擔可分散力距,可降低鑼絲脱落風險
作者: Tom_jerry    時間: 2025-7-27 23:59

用呢D可收縮頂天立地款吧 [attach]2489566[/attach]
作者: madebyp90    時間: 2025-7-28 08:13

你唯一補救辦法就係中間螺絲位置加條橫担





via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
liyee 發表於 2025-7-27 21:00


打風一樣會斷
建議都係換返啲新宿款
作者: teddybearhk    時間: 2025-7-28 13:37

話時話,昨天打孔時,有一個孔,打到50mm左右已經中左鋼筋,原本想打60mm深度。
作者: s84292    時間: 2025-7-28 16:33

話時話,昨天打孔時,有一個孔,打到50mm左右已經中左鋼筋,原本想打60mm深度。 ...
teddybearhk 發表於 2025-7-28 05:37


咁你最好打厚D 防水膠,唔係D 水滲入去好大獲





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2