作者: teddybearhk 時間: 2025-7-23 11:22 標題: 透明雨棚吹走左
本帖最後由 teddybearhk 於 2025-7-27 18:08 編輯
雨棚重量只有1.5KG,應該係啲膠塞唔夠勁
Updated.
重新買入物料,今次用慧魚和小黃魚10mmx50mm。慧魚真有料,塞入去比較困難。
[attach]2489513[/attach]
[attach]2489517[/attach]
作者: Tom_jerry 時間: 2025-7-23 12:05
10號風球
1係拉爆 or 平爆作者: madebyp90 時間: 2025-7-23 12:41
8mm x 40mm一般
8mm*65mm有90kg
作者: Ian_Seabourne 時間: 2025-7-23 15:07
計數唔係只計重量。要計面積,風速... 有長臂的就要計埋 torque (貢桿,力點及支點距離)...
作者: teddybearhk 時間: 2025-7-23 15:19
如果第時唔需要時點樣拆走??
作者: Tom_jerry 時間: 2025-7-23 16:02
爆牆/地後填窿 作者: teddybearhk 時間: 2025-7-27 17:34
終於搞返掂,一樓已更新
作者: liyee 時間: 2025-7-27 17:55
幅圖應該點睇先正確?
點解唔影埋啲物料(小黃魚……)
作者: teddybearhk 時間: 2025-7-27 18:10
咪喺企下面向上映相囉,物料圖已uploaded
作者: Ian_Seabourne 時間: 2025-7-27 19:26
面積大,食風,同埋貢桿。
風力出嘅點:螺絲位,離左邊距離係 > 10倍。外面風吹用嘅力等於4両撥N斤(無千斤嘅...),撬你粒膠塞出來。
大部分力係把螺絲向外拉,少部分是重量向下扯...
作者: liyee 時間: 2025-7-27 19:46
你嘅意思係咪 藍色 箭咀位置?[attach]2489529[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: teddybearhk 時間: 2025-7-27 19:54
對對對呀
作者: liyee 時間: 2025-7-27 19:58
這樣設計相當之危險
是否膠片,伸出有多長?
如果你噉樣,點解螺絲與螺絲之間,唔加條橫擔?
這樣完全不受力,而且你中間條 子口 位已經漏水……
極度危險
作者: Bluth_Lai 時間: 2025-7-27 20:09
如果雨棚係用亞加力,相信遇多兩次颱風接位會承受唔住,又會跟埋個風私奔,建議用有金屬支架嘅雨棚。而且鑽得8mm~10mm嘅窿,不如用埋拉爆算
https://ngaichun.boutir.com/item ... 9A/4949620411203584
作者: teddybearhk 時間: 2025-7-27 20:23
本帖最後由 teddybearhk 於 2025-7-27 20:28 編輯
件雨棚喺淘返來的,材質記得叫PC,十分柔韌,鑼絲開孔位置喺廠家一早設計好...我只係牆上鑽孔和安裝鑼絲而已...
另外什麼叫做橫擔呢?
揾到尺寸圖,我用400mm的
..[attach]2489534[/attach]
作者: ww9876 時間: 2025-7-27 20:47
本帖最後由 ww9876 於 2025-7-27 20:52 編輯
我都有安裝這種雨棚。
1. 一定要選中間有骨嘅款式
2. 係淘寶買開點解唔買埋平爆?呢d戶外食正風,打風時咩膠塞都頂唔到。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)[attach]2489536[/attach]
作者: liyee 時間: 2025-7-27 21:00
你唯一補救辦法就係中間螺絲位置加條橫担
[attach]2489537[/attach]
[attach]2489538[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: teddybearhk 時間: 2025-7-27 22:16
師兄果然有料,剛查看了AI,加橫擔可分散力距,可降低鑼絲脱落風險
作者: Tom_jerry 時間: 2025-7-27 23:59
作者: madebyp90 時間: 2025-7-28 08:13
打風一樣會斷
建議都係換返啲新宿款
作者: teddybearhk 時間: 2025-7-28 13:37
話時話,昨天打孔時,有一個孔,打到50mm左右已經中左鋼筋
作者: s84292 時間: 2025-7-28 16:33
咁你最好打厚D 防水膠,唔係D 水滲入去好大獲

