作者: nameless.ken 時間: 2026-1-17 20:45 標題: -----------
本帖最後由 nameless.ken 於 2026-3-15 10:40 編輯
-----------
作者: Ian_Seabourne 時間: 2026-1-17 21:05
1)出旺角上海街近弼街/荃灣德華街有賣座廁嘅舖頭問下價...
應該唔算貴。
作者: nameless.ken 時間: 2026-1-18 09:15
回覆 2# Ian_Seabourne
始終都係公屋,如果裝左出面個D潔具,日後維修都係需要自費?
因為有公屋朋友話佢屋企坐廁沖廁水箱漏水,搵房署搞,成套換曬,1$都唔洗比
所以都傾向搵房署搞,但上面個報價未知係咪已全包曬...房署 都係外判比人....
作者: Kin_2012 時間: 2026-1-18 13:02
如果係咁,點解唔問番房署?
作者: liyee 時間: 2026-1-18 13:08
總之你入住嗰陣時有乜嘢,系原裝嘅壞咗就唔使你出錢整(全方位維修),業主負責。
如果你後期加工左,唔係原裝貨,就要你自己負責。
作者: liyee 時間: 2026-1-18 13:10
就算房處幫你換咗另一款嘢,都會影相留案底,日後都係佢(業主)負責。
作者: big_nature 時間: 2026-1-18 13:55
回覆 1# nameless.ken
搵下古Sir或陳CF幫下手,
一定平過房署個價。
作者: Ian_Seabourne 時間: 2026-1-18 17:14
回覆 3# nameless.ken
只是回覆『價錢是否可接受?』。唔係話『如果裝左出面個D潔具』
我指可以出去睇下座廁幾錢,順便問埋人工幾錢。
作者: Kin_2012 時間: 2026-1-18 18:39
根本無理由唔揾房署做。。
作者: Kin_2012 時間: 2026-1-18 18:40
陳 CF一定貴過房署。。。
作者: nameless.ken 時間: 2026-1-18 18:40
本帖最後由 nameless.ken 於 2026-1-18 18:45 編輯
回覆 9# Kin_2012
我見item 21 通渠3舊都抵玩,,
但又係兩老 裝修個時手多 改裝左廚房個去水,改埋鋅盤個位,
又有個地台去水成日有水回流,兩老用英泥沙封左
(唔知搞唔搞)
作者: Kin_2012 時間: 2026-1-18 18:53
房署個價唔會死錯人,有野揾番佢,唔會爛尾。
作者: big_nature 時間: 2026-1-18 19:16
回覆 10# Kin_2012
長者價會相宜D!
作者: Kin_2012 時間: 2026-1-18 20:15
咁就唔敢講
陳 CF 發財立品,算係咁
作者: ang 時間: 2026-1-18 20:22
舊年聽朋友講,十幾年前搬入去時灶台位是庶渣板,入伙前裝修拆走改做雲石,即係果2邊位,同換埋鋅盤,朋友問房署成個廚房還原佢,改返現時標準石屎台同包鋅盤等等,好似一皮嘢有找
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: TH30 時間: 2026-1-18 20:23
相對3舊水換隔氣自己做到
通渠冇架撑自己做唔到,又未必見效,3舊水真心超值
作者: Kin_2012 時間: 2026-1-18 20:30
真係得公屋得天下, 不過而家都差唔多比晒天聾人 。。
作者: 愚樂無窮 時間: 2026-1-18 20:44
好地地公屋做乜換人地啲嘢
間屋又唔係你既
作者: nameless.ken 時間: 2026-1-18 20:51
回覆 18# 愚樂無窮
當年標配 坐廁同水箱 係分離式設計,條氣喉又阻位掛
作者: wyhui5124 時間: 2026-1-18 21:52
依家唔再用呢種分體弌設計架喇(話唔再生產),我阿媽年幾前因為原裝房署個馬桶有好多裂痕,搵房署識員上門check完confirm要換,仲要俾張表叫戶主簽,要換新款座廁(即係個水箱放响馬桶上面,全陶瓷水箱),之後等咗一排先有人黎換,因為係原裝野,所以唔駛錢,比以前嗰個好好多。
作者: TH30 時間: 2026-1-19 00:21
早年的原裝廚廁潔具通常設計用料都差,換左自己日日享受無可厚非,有預埋他朝要還原的成本就好
作者: shingzhk 時間: 2026-1-19 04:32
如果你有睇過公屋標配就唔會感講, 果D垃圾基本上預人換
有少少條件都唔會慳, 差在換貴定換平
老老實實, 點解冇option交清水樓, 已經大把新聞報過新公屋大把人全拆全丟, 完全係丟錢落海
係要益發展商果少少迫人硬食
回正題, 相同問題我幾年前幫人修復過, 自己做/請人做都一定煩
反而公屋裝修隊定額罰款, 收完錢點都會同你整好 (當然手勢好壞睇你運氣)
如果你廁所有自己大執過, 你頂預佢作出一定程度標準但唔靚既改動
作者: ang 時間: 2026-1-19 09:28
都係,我以前都參觀過,以鋅盤灶頭為例,面都係庶渣板,對每日煮飯洗碗既家庭會係困擾,因為一定會發霉,可能投訴得多,聽話幾年後陸續幫人換做石屎鋪磚,但人哋入伙前裝修都拆鬼咗啦
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: nameless.ken 時間: 2026-1-19 10:47
已問清楚 包生仔 包維修保養
公屋世一
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: peter_chan 時間: 2026-1-19 11:44
我當年入伙﹐灶頭已經係用石屎﹐但係離奇矮。
結果咪一樣要打爆晒佢﹐重新再做過合適的高度。

爆得灶台﹐自然爆埋鋅盤一邊﹐做番石面。
馬桶方面﹐的確係可以唔換個 "主體" ﹐但廁板就9成9人都會換的。
作者: popo1234 時間: 2026-1-19 12:55
公屋嚟喎, 搞咁多野做乜?
作者: ang 時間: 2026-1-19 12:58
係,我網上見過相,係好唔人性化,裝修通常都爆晒兩邊或三邊連鋅盤下低再裝門,下邊啲喉又多曲致容易塞喉去水慢,你到時還原預一皮嘢囉
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: peter_chan 時間: 2026-1-19 14:17
我間公屋已經不用做還原了
作者: s84292 時間: 2026-1-19 14:24
本帖最後由 s84292 於 2026-1-19 06:28 編輯
座廁我一直都係公屋原裝
總之係原裝佢就包,我沖廁抽水壞左2次,喉有水滲佢地都係即日搞好換好
(真係好快,上年尾朝早9點報11點前已經換好)
一蚊都唔會收,佢見我廁所門水浸到爛邊佢地都包換免費
但廁板 水龍頭 花灑頭我自己換晒,佢D款真係差
作者: ang 時間: 2026-1-19 15:45
有得買咁幸福
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Tom_jerry 時間: 2026-1-19 15:55
作者: shingzhk 時間: 2026-1-19 16:12
應該係睇接job既發展商點起就點起, 近年入伙既我都見過木底+鋅盤
作者: peter_chan 時間: 2026-1-19 17:12
但係﹐這是公屋標準囉。
即使來到今天﹐公屋轉了做石屎灶台﹐但係高度都係勁矮。
正常地就係得2個情況 :
1. 搵野攝高爐具﹐唔駛拆﹐但危險。
2. 拆灶台﹐重新再做過。下面可以做櫃之類﹐符合正常使用高度﹐但還屋時要還原。
極少數會出現的情況 : 你係輪椅人﹐原狀灶台的高度就會適合你啦﹐乜都唔駛攪。
作者: MSI_R9_280_Gami 時間: 2026-1-19 18:05
如果係原裝,維修唔駛錢,前提係正常使用,非人為損壞
作者: liyee 時間: 2026-1-19 18:35
人為損壞都照幫你免費整。
我嘅花灑架,我唔滿意,專登敲爛佢(敲得有技巧),上報咗,佢派人上嚟睇過,佢幫我換個新款嘅。
作者: Kin_2012 時間: 2026-1-19 19:44
原裝包一世真係無得輸...
作者: Kin_2012 時間: 2026-1-19 19:45
加過木架升高, 有咩危險,廚櫃都係咁做。。。
作者: Kin_2012 時間: 2026-1-19 19:46
真係無得輸, 用原裝著數 d
作者: shingzhk 時間: 2026-1-19 19:56
上年公屋裝修轉左制度,好多消耗品類要自費
作者: Kin_2012 時間: 2026-1-19 20:04
估計都係做樣, 天聾人嘈兩嘈即換?
作者: peacehoperisc 時間: 2026-1-19 21:49
原全同意, 尤其是兩老超過 60, 應該會住到百年歸老, 以後有乜問題, 係房署修復會有氣喉, 無得賴
作者: shingzhk 時間: 2026-1-20 00:25
本帖最後由 shingzhk 於 2026-1-20 00:27 編輯
岩岩搵返detail, 2025年1月1日新既policy

不過好白痴既地方就係加左條款, "正常損耗"則由房署出錢
但唔定義咩叫"正常損耗"就等同廢話, 我亦想像唔到咩叫非正常損耗
即係屋企火災燒乾淨/爆咸水浸爛就非正常損耗要自費復原?
估計最後欺善怕惡, 落到管理公司執行時你夠嘈唔比就乜都免費換比你
作者: Kin_2012 時間: 2026-1-20 00:42
又會估中, 真係做下樣, 真係得公屋得天下 。。。
作者: nameless.ken 時間: 2026-2-6 17:31
禮成,聽日試水
[attach]2514245[/attach]
[attach]2514244[/attach]
[attach]2514246[/attach]
[attach]2514243[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: vtrchan 時間: 2026-2-7 10:52
下面個曲都唔裝多隻喉碼嘅,如果要擰校flow個閘制就真係唔好咁大力,分分鐘擰爆喉⋯⋯
作者: kanduki 時間: 2026-2-7 12:11
本帖最後由 kanduki 於 2026-2-7 12:20 編輯
曲尺掣同條橫喉都貼哂地咁滯
夾硬釘多個喉碼好易搞到牆腳入水

俾我自己裝個波子掣上面就咁駁外牙咀同曲尺掣
將個水箱波曲裝向左面駁條>24"膠網喉去曲尺掣
咁波曲喉咀就唔使俾氣喉頂住個座廁同水箱可以再裝貼啲牆身唔使突到咁出
個沖水掣本身都有爆棚去水唔使又整多條吊向地台渠口度
作者: liyee 時間: 2026-2-7 13:47
好提議
作者: Miipp 時間: 2026-2-7 15:06
個水箱係私伙的?
作者: nameless.ken 時間: 2026-2-7 18:36
回覆 46# kanduki
佢design 係咁,個地台去水 因有小小水倒灌 本物批左英泥封左,可能交貨標準係咁 同我打爆左出黎
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: nameless.ken 時間: 2026-2-7 18:37
回覆 46# kanduki
師父影左相record ,一陣改動左設計,又無左終身保用
而家打算換番個油壓蓋,呢個要收好,唔見左又要比3舊水
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: nameless.ken 時間: 2026-2-7 18:39
本帖最後由 nameless.ken 於 2026-2-7 18:46 編輯
公屋最新標準坐廁
kovic品牌 6114,細隻過我之前用緊個隻
(用左~25年左右了)
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: big_nature 時間: 2026-2-7 19:40
本帖最後由 big_nature 於 2026-2-7 19:41 編輯
回覆 51# nameless.ken
樓主最後總數科左幾錢畀房署!?
若自已動手,
我會裝Useat 旋渦式,
見開箱效果幾好!
https://www.youtube.com/watch?v=_k33tDWchdQ
作者: kanduki 時間: 2026-2-7 19:45
回覆 50# nameless.ken
個人唔太喜歡油壓廁板
等佢自己冚落唻先襟水沖廁太嘥時間
我睇完啲相都係馬後砲一下
捃公家整完有保用除非太過唔啱用都免得過改動
作者: nameless.ken 時間: 2026-2-7 20:33
回覆 52# big_nature
# 1 3540$
外觀上
JIT 玻璃膠技術
同水缸牆身其中一粒爆炸螺絲裝斜左

作者: nameless.ken 時間: 2026-2-7 20:42
回覆 53# kanduki
唔會改動啦
另外想問問,
我見禁落去 沖水掣 (大個格) 水缸D水都冇放曬,係咪有得調出多D水?
有時開完大沖唔曬D紙巾
作者: ang 時間: 2026-2-7 21:14
搭單問下,沖半缸水同全缸水其實係咪冇分左右,只係調較按制下面果2枝芯長短?
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: kanduki 時間: 2026-2-7 21:20 標題: 採購果個以為咁聽起唻環保啲
本帖最後由 kanduki 於 2026-2-7 21:21 編輯
回覆 55# nameless.ken
睇水箱水痕
波曲水位應該都校盡哂向爆棚喉嘅高度
用鹹水沖廁
個人覺得配埋啲慳水水箱同兩級沖水掣
因為沖唔乾淨而要沖多次反而更嘥水
作者: nameless.ken 時間: 2026-2-7 21:51
回覆 57# kanduki
我見個停水個水位同OVERFLOW 條喉仲有段距離
作者: kanduki 時間: 2026-2-7 22:11
回覆 58# nameless.ken
睇水箱邊就好似到哂
睇波曲高度似乎仲可以校高吋零
但見沖水掣芯面又好似已經浸哂
作者: big_nature 時間: 2026-2-7 22:30
本帖最後由 big_nature 於 2026-2-7 23:25 編輯
回覆 54# nameless.ken
都算合理價,
由房署CF做,就唔會再畀人將軍!
作者: 佢份人小氣 時間: 2026-2-7 23:34
本帖最後由 佢份人小氣 於 2026-2-7 23:36 編輯
師傅一單一單計錢 你唔出聲佢緊係話知你啦
不過本身個大制做到咁入都唔怕爛 有咩事都可以關得返
作者: nameless.ken 時間: 2026-2-8 08:20
之前一隻喉碼都無,都用左幾廿年
[attach]2514394[/attach]
[attach]2514395[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

