Board logo

標題: 自己換cap亦得. [打印本頁]

作者: dino_lo    時間: 2008-1-15 11:31     標題: 自己換cap亦得.

用了五年的 pc chips, socket 462 mb,半年前都ok,2008年終於爆cap了 ,見到cpu 供電部份,有兩粒谷起了,新舊cap內阻唔同,同一電路的全部都要換走. 我會在板底 mark 住 要換cap 的腳位

[ 本帖最後由 dino_lo 於 2008-1-15 12:03 編輯 ]
作者: dino_lo    時間: 2008-1-15 11:42

都係 雙雞功 ,一支係有恆溫,60w,幼咀. 一支是 goot, 40w,換了合金咀.
插好電,雞咀夠熱才開工,
1,先在mb上,各焊位補多少少錫上去,又可以感覺吓塊mb,和支雞是否夠熱,夠熱的話,3~5秒就可以熔到焊位了.
2,用筷子功,兩隻腳一齊都落雞,當兩隻腳都夠熱,錫熔了,就可以除除拔出電容.如果要用力才可拔出就代表唔夠熱或者支雞唔夠功率.

[ 本帖最後由 dino_lo 於 2008-1-15 11:44 編輯 ]
作者: dino_lo    時間: 2008-1-15 11:48

拔出所有cap 才用吸錫泵,吸通孔內的錫. 吸唔清的話, 也可用一招通錫神針.除除推出孔內的錫.
作者: dino_lo    時間: 2008-1-15 11:55

攪好了就要清理mb上的老錫,老松香積了.
平平地就用,莎莎買的泵壼,90%酒精或工業酒精和一支用舊了的牙刷
底面都刷洗好,靚仔好多.
作者: kitng    時間: 2008-1-15 12:01

學倒野
作者: dino_lo    時間: 2008-1-15 12:02

拆完就.....換上新cap,再用書仔墊好,頂好.就一次過,每隻cap 都只焊一隻腳位,

點解? , 因為想調整下cap 的高低,才焊另一隻的cap 腳.

焊完,CUT 腳,網上有外國人教:放個硬幣,來度位,就知要cut走幾多,清洗,就收工

[ 本帖最後由 dino_lo 於 2008-1-23 10:03 編輯 ]
作者: menmen    時間: 2008-1-15 14:54

好嘢喔
今次真係看圖識字啦.
作者: dino_lo    時間: 2008-1-15 15:45

換cap 之前,最好買塊死板苦練,唔好有燒pad 位,通唔錫到窿.要保持雞咀的清潔,折cap前可用少少松香膏/水 加在焊位才用筷子功. 折完cap 一定要清潔走松香積和老錫才焊新cap 上板.

[ 本帖最後由 dino_lo 於 2008-1-15 15:46 編輯 ]
作者: iodine    時間: 2008-1-15 19:37

圖文並茂   一流的教學
作者: 職業殺手    時間: 2008-1-15 20:31

原帖由 dino_lo 於 2008-1-15 11:55 發表
攪好了就要清理mb上的老錫,老松香積了.
平平地就用,莎莎買的泵壼,90%酒精或工業酒精和一支用舊了的牙刷
底面都刷洗好,靚仔好多.

想問下90%酒精或工業酒精可以在WHERE買到@@?

[ 本帖最後由 職業殺手 於 2008-1-15 20:36 編輯 ]
作者: tom001    時間: 2008-1-15 20:34

支goot貴嗎
作者: 職業殺手    時間: 2008-1-15 20:37

原帖由 dino_lo 於 2008-1-15 11:42 發表
都係 雙雞功 ,一支係有恆溫,60w,幼咀. 一支是 goot, 40w,換了合金咀.
插好電,雞咀夠熱才開工,
1,先在mb上,各焊位補多少少錫上去,又可以感覺吓塊mb,和支雞是否夠熱,夠熱的話,3~5秒就可以熔到焊位了.
2,用筷子功,兩隻腳一齊都落雞,當兩隻腳都夠熱,錫熔了,就可以除除拔出電容.如果要用力才可拔出就代表唔夠熱或者支雞唔夠功率.

想問下換左合金咀有咩好處@@?和可以在邊到買到...@@?
作者: kongkong    時間: 2008-1-15 21:05     標題: 回復 8# 的帖子

我都試過用你家下咁粗個支針焊AM2 CPU

想問下你 細d個d 咀係邊度買到架?

[ 本帖最後由 kongkong 於 2008-1-15 21:06 編輯 ]
作者: bluesheet    時間: 2008-1-15 22:15

WOW 太好的教學.
我用 Contact Cleaner 洗d 松香. 效果都唔錯.

而松香我就用呢隻. 無毒的. 3x 幾元 100g.
但若果買d好的鍚線, 其實入邊已經有松香,唔洗再加都得的.
作者: dino_lo    時間: 2008-1-16 00:11

松香問題, 如果只是焊新淨的 焊點,元件腳就不需要再加額外的松香了.如果要rework, 拆除元件,額外加上松香才會得心應手.反正都要清洗松香積,多少少松香沒有多大的壞處.

支恆温goot 公司買的,華x見到成千元.反而你去yahoo .search 下,有網友都賣緊大國產品,有底座,二三百元有交易了.

新買的平價的goot,hakko,等都是合金咀了.上手干燒了支咀才要換支新的合金咀.

90%酒精可以去化工原料or各大藥房, 工業(藍)火酒,五金舖有得賣了.

[ 本帖最後由 dino_lo 於 2008-2-21 08:42 編輯 ]
作者: dino_lo    時間: 2008-1-16 00:13

支推錫神針.. ..是用,開了膠的鐵絲扎帶 改造的
作者: dino_lo    時間: 2008-1-16 00:15

最好都係用塊死板練習好一身本領才好拍心口去幫人換cap
是否需要 焊錫入門 圖解?

[ 本帖最後由 dino_lo 於 2008-1-16 09:29 編輯 ]
作者: dino_lo    時間: 2008-1-16 09:30

[youtube] How to solder Correctly
http://www.youtube.com/watch?v=I_NU2ruzyc4&feature=related#

有心學 search soldering
作者: dhw479    時間: 2008-1-16 11:14

焊功好好呀~~
作者: aubreylo    時間: 2008-1-16 12:26

一流功夫!
作者: hkcws1010    時間: 2008-1-16 12:54

真正的diy分享 學到唔少嘢 而家至知拆電容原來要用二支雞
多謝樓主
作者: dickykwanhk    時間: 2008-1-16 17:44

原帖由 hkcws1010 於 2008-1-16 12:54 發表
真正的diy分享 學到唔少嘢 而家至知拆電容原來要用二支雞
多謝樓主

唔一定要兩支雞,一枝都得,不過冇咁爽
作者: 大教宗    時間: 2008-1-16 17:46

原帖由 hkcws1010 於 2008-1-16 12:54 發表
真正的diy分享 學到唔少嘢 而家至知拆電容原來要用二支雞
多謝樓主


因為佢外號雙刀火(辣)雞
作者: dino_lo    時間: 2008-1-16 22:54

大教宗  那是三四年前的事了.上次向你買的cap 又差不多用完了.

三四年前換的多是公司過了保養的p3 板.見到國內外,中西的坃家都是用好正經的方法去換cap ,同時一支雞真係唔夠爽,才想到用兩支雞和大家分享.
近年來幫同事換的多是p4, k7 的mb ,再過多兩年,還會有爆cap 板嗎?
作者: 大教宗    時間: 2008-1-17 10:57

原帖由 dino_lo 於 2008-1-16 22:54 發表
大教宗  那是三四年前的事了.上次向你買的cap 又差不多用完了.

三四年前換的多是公司過了保養的p3 板.見到國內外,中西的坃家都是用好正經的方法去換cap ,同時一支雞真係唔夠爽,才想到用兩支雞和大家分享.
近年來幫同事換的多是p4, k7 的mb ,再過多兩年,還會有爆cap 板嗎?


你指K8(Sokcet 939, AM2), P4(L775)嗎?

我只知道電容是電子零件上的一種"消耗品", 就像打印機上的"墨水", 只是時間問題0者。

至於現在潮流興的固態電容, 我諗用ESR Meter先可以監察到粒電容有沒有問題了。

[ 本帖最後由 大教宗 於 2008-1-17 10:59 編輯 ]
作者: zonebaby    時間: 2008-1-17 11:36

內容精彩,圖文並茂。
作者: pigfoolfor    時間: 2008-1-17 12:15

學野~ 不過我筷子功唔得,焊工又差,都係唔玩啦啦!
作者: dino_lo    時間: 2008-1-17 13:18

原帖由 pigfoolfor 於 2008-1-17 12:15 發表
學野~ 不過我筷子功唔得,焊工又差,都係唔玩啦啦!

正確態度是 練好基本功,再試過.
作者: lastphoenix    時間: 2008-1-17 14:12

原帖由 大教宗 於 2008-1-17 10:57 發表


你指K8(Sokcet 939, AM2), P4(L775)嗎?

我只知道電容是電子零件上的一種"消耗品", 就像打印機上的"墨水", 只是時間問題0者。

至於現在潮流興的固態電容, 我諗用ESR Meter先可以監察到粒電容有沒有問題了

即是用固態電容,固態電容死左都唔知?

咁咪仲差過普通電容?起碼知道爆左係點樣
作者: dickykwanhk    時間: 2008-1-17 14:14

原帖由 大教宗 於 2008-1-17 10:57 發表


你指K8(Sokcet 939, AM2), P4(L775)嗎?

我只知道電容是電子零件上的一種"消耗品", 就像打印機上的"墨水", 只是時間問題0者。

至於現在潮流興的固態電容, 我諗用ESR Meter先可以監察到粒電容有沒有問題了

咁咪仲煩,粒cap有事咪要搵餐死先知
作者: 大教宗    時間: 2008-1-17 14:27

原帖由 dickykwanhk 於 2008-1-17 14:14 發表

咁咪仲煩,粒cap有事咪要搵餐死先知


對, 已經是肉眼難以判斷了, 即是肯定做多左功夫。

不過有硬件廠商話固態電容可以20年內沒有問題, 我諗唔駛擔心既(如果相信的話)。

不過話分2頭, 如果普通用家要證實有問題, 可能已經係20年後既事了。
作者: zonebaby    時間: 2008-1-17 14:38

原帖由 大教宗 於 2008-1-17 14:27 發表


對, 已經是肉眼難以判斷了, 即是肯定做多左功夫。

不過有硬件廠商話固態電容可以20年內沒有問題, 我諗唔駛擔心既(如果相信的話)。

不過話分2頭, 如果普通用家要證實有問題, 可能已經係20年後既事了。



請問固態電容是否較一般電容耐用?
作者: 大教宗    時間: 2008-1-17 14:43

原帖由 zonebaby 於 2008-1-17 14:38 發表

請問固態電容是否較一般電容耐用?


固態電容沒有像一般電容容易受熱力影響而出問題, 理論上絕對是的。

P.S. 唔好再問了, 再講會離題。
作者: zonebaby    時間: 2008-1-17 14:48

咁換cap換番固態電容得唔得哩?有冇乜規格要留意呀?
作者: dino_lo    時間: 2008-1-17 15:35

用得上固態電容的電路的工作頻率是比電解電容的電路是有所提高的.固態電容所用的數值都會細好多.就算你唔計價錢.都未必有相同 數值的固態電容可以比你換上去.
作者: zonebaby    時間: 2008-1-17 15:42

啊!明白,唔該哂。
作者: joecn    時間: 2008-1-17 17:15

我在Sham Shui Po見到Goot 雞...大多是用溫度來分的..請問60W即是要買多少溫度?

thanks.
作者: 職業殺手    時間: 2008-1-17 19:58

原帖由 joecn 於 2008-1-17 17:15 發表
我在Sham Shui Po見到Goot 雞...大多是用溫度來分的..請問60W即是要買多少溫度?

thanks.

大約480C
作者: joecn    時間: 2008-1-17 20:15

原帖由 職業殺手 於 2008-1-17 19:58 發表

大約480C

thanks.
作者: 月球上的人    時間: 2008-1-18 01:24

雖然唔係好睇得明 但個教學好正
作者: dino_lo    時間: 2008-1-18 10:11

電子嘢,唔會用到 480度, hakko.com.hk 個網
        白光产品 > 焊铁 > 单支型 > 白光 Mach-I 恒温焊铁         
定温型號55w,都係 300,370,420 ,
比我就會買 300度,焊嘢温度唔會過火,有成55w 回温又夠快.
(hakko 定温型, 見過hkd195元, 同價位,可以買到三支 花黃906/907 的簡約可調恆温 雞了)

如果平平地,買一支 30w或以下的 固定功率的辣雞,diy 一定夠用,
要換cap ,音響的焊線材,接線座,火牛接線,等重型,的工序,就會要多一支30w以上的辣雞. 或者是用雙功率 的辣雞, 一按制, 去到60w(或以上)就夠晒了.
如買雙功率 的辣雞, 應該買支好小小的(近一百元的,太平宜就........)

[ 本帖最後由 dino_lo 於 2008-1-18 10:34 編輯 ]
作者: kong_chai1050    時間: 2008-1-19 21:36

雖然冇爆cap但係都想換 lol
硬係覺得換左感覺好爽
教學一流..但係都唔係好識..
作者: dino_lo    時間: 2008-1-20 00:12

當你玩過焊錫,焊電子零件,又能正確掌握基本技術,你就會攪得我只是小魚毛的技倆.大家玩吓,開心吓咁,最緊要就係切實落手去做就一定得.
作者: 初級D.I.Y    時間: 2008-1-20 10:22

我有一個問題,我焊電容時,要很大粒才可以焊到唔郁.?有乜簡單方法可以好似你地咁細粒就實淨?
作者: rossi_lao    時間: 2008-1-20 11:26

原帖由 初級D.I.Y 於 2008-1-20 10:22 發表
我有一個問題,我焊電容時,要很大粒才可以焊到唔郁.?有乜簡單方法可以好似你地咁細粒就實淨?

可能系温度过高,或者系d电容脚唔上锡
作者: 白戶則道    時間: 2008-1-20 20:32

今次真係學到野~~thx
作者: andy330    時間: 2008-1-22 08:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: km8000    時間: 2008-1-23 08:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alex008    時間: 2008-1-23 19:19

原帖由 初級D.I.Y 於 2008-1-20 10:22 發表
我有一個問題,我焊電容時,要很大粒才可以焊到唔郁.?有乜簡單方法可以好似你地咁細粒就實淨?



焊鐵合金焊頭,夠熱和錫線幼不要太粗和靚牌子!零件貼著板!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2