作者: gogogomp5 時間: 2008-4-27 16:15 標題: DIY全銅水冷and全鋁機箱
DIY全銅水冷and全鋁機箱
作者: r34hk 時間: 2008-4-27 16:25
日產機箱 正
做咩唔整理個GTR章落去
作者: hkefg 時間: 2008-4-27 16:29
嘩
好厚料
作者: pk1667 時間: 2008-4-27 16:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ktinchu 時間: 2008-4-27 16:56
請教水冷效能如何?

作者: gogogomp5 時間: 2008-4-27 16:58
D料我老細架!緊係有幾靚料用幾靚料啦!
作者: 10s 時間: 2008-4-27 17:01
好正亞
個水箱會唔會吸埋D金魚入去?
作者: Yukchi 時間: 2008-4-27 17:04
NISSAN 水冷箱
好正, very good
作者: gogogomp5 時間: 2008-4-27 17:17
機箱內溫度不高於室溫1度,水箱水溫度不高於未開機時水溫1度大約多0.6度因水箱有大約140公升水所以很難整得佢熱,到CPU溫度係夏天最熱,室溫33度以上冇開冷氣同OC咗AMD2500+ 1.83G上2.79G穩行打CS最高係45度左右!報告完畢!!
作者: gogogomp5 時間: 2008-4-27 17:19
係喎!重形D!
作者: gogogomp5 時間: 2008-4-27 17:27
你放心!我D魚仔叻過鬼!就算有都唔怕!佢地生育能力好強,好幾年冇買過魚啦!好多都係下一代又下一代,代代相傳!呵呵!!!
作者: foma 時間: 2008-4-27 17:43
樓主真係好心機
作者: andy1721 時間: 2008-4-27 17:58
唔知開料方面易唔易?
作者: BT 時間: 2008-4-27 18:14
簡直可以去參展,又環保
作者: gogogomp5 時間: 2008-4-27 18:32
非常容易,做一個機箱一D都唔難(因為工作關係,我公司係會同某幾個大牌子做控制箱同大形制櫃)最難係設計同尺寸,有尺寸唔駛諗就一定好容易(因為有工具,功卻善其善,必先利其器)你冇工具,你幾叻都冇用!其實我見有好多人好有諗頭,但佢地冇工具,佢地會好辛苦完成一件作品或完成唔到!好可惜!!
作者: gogogomp5 時間: 2008-4-27 18:54
你係第一個諗到我想環保,因為魚缸個濾水器永遠都係24小時開,雖然我唔係環保份子,但係噤樣做我可以慳咗超頻水冷用嗰個水泵的電,面板兩個150CM風扇平時都不會動,因為有溫度開關,機箱溫度冇可能叫著佢,所以會慳咗D電!我都希望D超頻人仕可以噤做,不過有好多方面佢地想做都未必可以做到!唔係嗰個都養魚,就算有養魚都未必同部電腦噤近!!
作者: 燕飛 時間: 2008-4-27 19:03
唔會塞咩?
作者: funghome 時間: 2008-4-27 19:50
會唔會將水冷用水同魚缸水分一分開好d呢..
用魚缸水做散熱咁會好d..即係放條銅喉落水隔開2類水
作者: gogogomp5 時間: 2008-4-27 20:04
初頭都會驚!:funk: 但測試至今四年了,未試過有姐個問題
作者: gogogomp5 時間: 2008-4-27 20:18
你講得好似深奧咗!我唔係太明!我比較蠢!可唔可以咗簡單D呢?
真的想清楚D,可以令我去改進!
不過唔係LEE個機箱,我諗住整個全銅機箱,要有美感同多功能的,散熱能力再好D!謝謝!!!
作者: Freakingbrother 時間: 2008-4-27 20:22
wa
真係「堅料」
作者: funghome 時間: 2008-4-27 20:31
原帖由 gogogomp5 於 2008-4-27 20:18 發表
你講得好似深奧咗!我唔係太明!我比較蠢!可唔可以咗簡單D呢?
真的想清楚D,可以令我去改進!
不過唔係LEE個機箱,我諗住整個全銅機箱,要有美感同多功能的,散熱能力再好D!謝謝!!!![]()
係我表達有問題
好似幅圖咁用條銅喉整幾個圈再經過個缸
作者: big_nature 時間: 2008-4-27 21:07
good idea!
better safe for fishes!
作者: gogogomp5 時間: 2008-4-27 21:11
謝謝你們的支持!但真的希望比多D意見我!唔係LEE個機箱,係我下一個全銅機箱或半銅半鋁機箱,我初步設計係底板佢有自己一個機箱,除咗DISPLAY,RAM,CPU係LEE個機箱(因為根本唔可以分開佢地)佢地會有獨立水冷頭,北橋都會有,南橋會睇情況,其他電容同IC等等都會用銅來散熱會連接起個機箱到!機箱正面會有DIY接頭用來連接第二個水排散熱機箱整個機箱都係用作散熱用,火牛,DVD,硬碟,開關,USB,影音插等等都會係水排散熱機箱到!
補充第一個機箱係趟入去第二個機箱到合體的!!
[ 本帖最後由 gogogomp5 於 2008-4-27 22:43 編輯 ]
作者: gogogomp5 時間: 2008-4-27 21:27
哦!明白!!
作者: KITSON2 時間: 2008-4-27 21:46
一個字!!!!
作者: eric-lai 時間: 2008-4-27 22:25
強
作者: 孖孖B 時間: 2008-4-27 22:36
冬天缸魚開支細暖管就得
有架生做出黎o既野果然見得人
作者: pk2106 時間: 2008-4-27 22:57
樓主猛人!寫個服字比你!
作者: gogogomp5 時間: 2008-4-27 23:23
多謝你的支持!大家一起努力!
作者: wicky 時間: 2008-4-27 23:56
Well done.......
作者: kckh 時間: 2008-4-28 01:30
好手功又環保
作者: VADER 時間: 2008-4-28 02:05
只能說..................好..
(請問一下鋁板同鋁網可以在那買到
作者: tobyho91 時間: 2008-4-28 02:49
想問一下..係咪吸個tank 本身既水入去..
經過部腦..d水再出番個tank度..
唔會吸埋d魚屎嗎
作者: 孖孖B 時間: 2008-4-28 11:04
樓主個箱如果淨計料,大約要幾錢?
作者: gabrielM 時間: 2008-4-28 15:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ho2628 時間: 2008-4-28 17:24
好= =利害~~~~~~~~
作者: momokoko2020 時間: 2008-4-28 17:56
勁! 好犀利
果然是 DIY
作者: 比德大帝 時間: 2008-4-28 19:01
強~~~~~~~~~~~~~~good job
作者: gogogomp5 時間: 2008-4-28 19:35
謝謝你先!
鋁板係新塡地街有得賣!嗰個鋁網其實都係鋁板,係一個個洞整出來的!
作者: gogogomp5 時間: 2008-4-28 19:48
會!D魚屎係會經過部電腦的!但經過四年來測試,D水冷頭,喉管唔會有魚屎殘留在,水冷頭同喉管係4分頭同4分喉管,很暢順的!如果用細D既頭同喉管就唔噤包啦!
作者: gogogomp5 時間: 2008-4-28 20:14
鋁板和紅銅條都係問公司老細比,但我所知都幾貴下,銅條係以重量黎賣的,上次番貨好似係57元磅!鋁板上次買番黎3分厚2呎X3呎聽老細講千幾元到,我的機箱係用1分厚鋁板做的,你自己計一計啦!不過你要用鋁板做箱可以用1mm-1.5mm都足夠了!會平好多!
鋁板和銅條係新塡地街有得賣!你可問佢價錢多少!咪唔駛估估下!!
作者: 木馬_06619 時間: 2008-4-28 20:46
正喎.......順便養埋魚!!!
作者: 孖孖B 時間: 2008-4-28 22:18
原帖由 gogogomp5 於 2008-4-28 20:14 發表
鋁板和紅銅條都係問公司老細比,但我所知都幾貴下,銅條係以重量黎賣的,上次番貨好似係57元磅!鋁板上次買番黎3分厚2呎X3呎聽老細講千幾元到,我的機箱係用1分厚鋁板做的,你自己計一計啦!不過你要用鋁板做箱可以用1mm-1.5mm都足夠了!會平好多!
鋁板和銅條係新塡地街有得賣!你可問佢價錢多少!咪唔駛估估下!!![]()
其實我唔係想自己整,無架生(摺床)已經無得搞.....就算諗得到都做唔到,監硬做只會做到d自己先會收貨o既野,無謂喇,只係想知道做一個咁厚料o既大約成本幾多?
對比下X力o既大量生產會有幾好啅咁解o者
作者: gogogomp5 時間: 2008-4-28 23:13
原帖由 孖孖B 於 2008-4-28 22:18 發表
其實我唔係想自己整,無架生(摺床)已經無得搞.....就算諗得到都做唔到,監硬做只會做到d自己先會收貨o既野,無謂喇,只係想知道做一個咁厚料o既大約成本幾多?
對比下X力o既大量生產會有幾好啅咁解o者![]()
哦!明白!佢地大量生產的一定成本價會降低好多!最難的是設計同呎寸,做好一個樣板有咗呎寸跟住做就很容易的!我估佢啅好多,少則都一陪以上啦!少量的就好難降低成本,因為人工貴,大量的就可以流水作業!
其實大角咀嗰頭有好幾間地鋪做鐡器的都有得幫人剪料同摺料的,大約好似係幾元一刀或一摺!快,靚,正!
作者: EVIS 時間: 2008-4-29 01:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: funghome 時間: 2008-4-29 01:22
我地飲緊既水都係銅喉黎

作者: EVIS 時間: 2008-4-29 01:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EVIS 時間: 2008-4-29 01:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EVIS 時間: 2008-4-29 01:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogogomp5 時間: 2008-4-29 04:33
謝謝你先!PH值係OK的!銅氧化這個問題!因為長期運水,唔係有時有水有時停咗冇水,所以冇嘜機會直接接觸空氣所以銅氧化的速度會很慢,測試咗四年折開水冷頭檢查,看不到有氧化咗!但用令外一個水冷頭作測試(因為我有三部電腦都行水冷的,行令一個魚缸),行完幾日水,跟住折出來放係到幾日,已經有氧化情況出現!
令外!應該對我D魚魚冇影響到,佢地差不多每一兩個星期都會生魚仔,不用買魚!
作者: Veiver 時間: 2008-4-29 10:00
又佩服又羡慕...
我自己都有諗過點DIY機箱,但單單要整個USB出口位,就已經考起我...因為我屋企完全無工具...
作者: 孖孖B 時間: 2008-4-29 10:49
可能佢缸魚就係因為缸水含銅離子先會咁生猛
作者: andy1721 時間: 2008-4-29 13:27
銅離子咁犀利!:funk: :funk:
作者: 孖孖B 時間: 2008-4-29 16:49
唔好剩係知咩叫負離子至得架
作者: gogogomp5 時間: 2008-4-29 18:45
係呀!無工具真的很難做
作者: gogogomp5 時間: 2008-4-29 18:47
我都有噤諗過!
作者: gogogomp5 時間: 2008-4-29 18:48
整頭髮!
嘻嘻!!作者: iodine 時間: 2008-4-30 10:42
好得意喔 好像個機械人的頭

作者: dhw479 時間: 2008-4-30 14:42
外觀唔夠美觀,用料就唔錯,
如果可以改善一下外觀就very good啦!
作者: gogogomp5 時間: 2008-4-30 19:05
嘻嘻!
作者: gogogomp5 時間: 2008-4-30 19:15
謝謝你的意見
我都諗住下一個機箱係外觀,效能,方便三方面再做得好D!
作者: VADER 時間: 2008-5-2 19:27
呢個post太毒......要ban........
越睇越令人有diy慾念...太邪惡啦
作者: gogogomp5 時間: 2008-5-3 00:33
謝謝你先!lee個機箱只係開始,下一個先正盤,但諗唔掂出amd定intel,intel好d不過我係amd fans但amd又唔生性!煩惱!!!!
作者: Asanda 時間: 2008-5-3 19:27
型我鐘意
我都好耐無整過機箱...
有機會我都整番一個先
作者: 符碌 時間: 2008-5-3 19:43
用金魚缸D水黎做水冷
咁D水流返入魚缸入面又會唔會溫D
作者: gogogomp5 時間: 2008-5-3 23:47
謝謝先
作者: 52008498 時間: 2008-5-4 01:24
勁!!!
果然別出心裁
作者: Quinton 時間: 2008-5-4 01:42
你呢個設計我好鐘意
作者: gogogomp5 時間: 2008-5-4 02:09
謝謝你的讚賞!
作者: gogogomp5 時間: 2008-5-4 02:12
謝謝!
作者: KITSON2 時間: 2008-5-11 02:55
好勁呀!連水冷頭都自己做

