Board logo

標題: Archos 1 CLICK ROOT 不用SDE [打印本頁]

作者: alex仔仔07    時間: 2011-2-13 13:02     標題: Archos 1 CLICK ROOT 不用SDE

本帖最後由 alex仔仔07 於 2011-2-14 16:01 編輯

轉載imp3.net
root後重新開機連接wifi便會自動再root,現在可以改 swap256了
我是70 it 最新2.1.4版本。
http://www.vdisk.cn/down/index/6451874A3493
還有game推介PES2011超正,可到黑市場down
但小弟有個問題請大家幫忙,我部機玩唔到gameloft D game eg:GT賽車等,下載完data後一開便彈回出去,煩請各大大幫忙,Thank You! screenshot002.png

圖片附件: screenshot002.png (2011-2-14 16:01, 94.74 KB) / 下載次數 56
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1137236&k=e35a7e6a67cfcbe817798db803314be7&t=1782122302&sid=XGHUpbgFGK


作者: hkbba2000    時間: 2011-2-13 13:03

轉載imp3.net
root後重新開機連接wifi便會自動再root,現在可以改 swap256了
我是70 it 最新2. ...
alex仔仔07 發表於 2011-2-13 13:02



    我都係咁,下載完data都會一開即彈
作者: gary7856    時間: 2011-2-13 13:33

thx...我可以好簡單咁超喇....謝謝
作者: HKZO    時間: 2011-2-13 14:24

ROOT 之後變了 2.0.71 是否正常? 因為看見C兄你係 2.1.4
作者: greenhorn    時間: 2011-2-13 20:59

回復 4# HKZO

“重新開機連接wifi便會自動再root“:  㑹否有問題? 黑客?
作者: alex仔仔07    時間: 2011-2-13 22:21

ROOT 之後變了 2.0.71 是否正常? 因為看見C兄你係 2.1.4
HKZO 發表於 2011-2-13 14:24



    ROOT 之後變了 2.0.71??應該唔係呀?我都沒留意TIM,等我明天see see先,因為部機係公司
回復  HKZO

“重新開機連接wifi便會自動再root“:  㑹否有問題? 黑客?
greenhorn 發表於 2011-2-13 20:59


係個軟件有此功能,不是有 黑客,等我明日上張相上來啦
作者: ray1234    時間: 2011-2-14 10:30

回復  HKZO
“重新開機連接wifi便會自動再root“:  㑹否有問題? 黑客?


唔洗咁驚,佢個root只要有wifi連接就得,唔理你個wifi係唔係駁internet...你驚既話可以唔接寬頻,只開router,一樣可以root
作者: alex仔仔07    時間: 2011-2-14 15:42

唔洗咁驚,佢個root只要有wifi連接就得,唔理你個wifi係唔係駁internet...你驚既話可以唔接寬頻,只開router ...
ray1234 發表於 2011-2-14 10:30



    原來如此,唔駁internet都可root,謝謝你的回答
作者: alex仔仔07    時間: 2011-2-14 16:00

ROOT 之後變了 2.0.71 是否正常? 因為看見C兄你係 2.1.4
HKZO 發表於 2011-2-13 14:24



    root後都是2.1.4 wo screenshot005.png

圖片附件: screenshot005.png (2011-2-14 15:59, 44.62 KB) / 下載次數 42
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1137235&k=4eea8462022596a5da7a1423674a1cf4&t=1782122302&sid=XGHUpbgFGK


作者: rcmc2008    時間: 2011-2-14 17:39

thanks a lot
作者: ray1234    時間: 2011-2-14 19:16

Archangel有v1同v2,大家是試v1定v2呢?
作者: HKZO    時間: 2011-2-14 20:35

root後都是2.1.4 wo
alex仔仔07 發表於 2011-2-14 16:00



    可能我原先係 2.0.71 之後我再手動更新左, 變成了,2.1.4了, 但想問下C兄, 係邊到OC的?
作者: alanszeong    時間: 2011-2-14 21:27

我想問下我已經係2.1.4...用唔用到呢?
作者: yik_cheung    時間: 2011-2-14 23:05

我都想知.. 已經係2.1.4可唔可以用到
作者: gonyeah    時間: 2011-2-14 23:11

唔洗咁驚,佢個root只要有wifi連接就得,唔理你個wifi係唔係駁internet...你驚既話可以唔接寬頻,只開router ...
ray1234 發表於 2011-2-14 10:30


唔好意思 唔係好明 係選完之後長開WIFI 先SWAP 到定 開一開WIFI 跟住SWAP左後CLOSE WIFI便可 還是直頭唔使開WIFI 都SWAP 到

同埋呢種ROOT 係咪唔會無左保養
作者: alex仔仔07    時間: 2011-2-14 23:25

Archangel有v1同v2,大家是試v1定v2呢?
ray1234 發表於 2011-2-14 19:16

應該係V1 screenshot005.png

圖片附件: screenshot005.png (2011-2-14 23:25, 63.09 KB) / 下載次數 23
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1137408&k=5d4f9ff50917881caf5da71b9c64627e&t=1782122302&sid=XGHUpbgFGK


作者: alex仔仔07    時間: 2011-2-14 23:28

本帖最後由 alex仔仔07 於 2011-2-14 23:30 編輯
可能我原先係 2.0.71 之後我再手動更新左, 變成了,2.1.4了, 但想問下C兄, 係邊到OC的? ...
HKZO 發表於 2011-2-14 20:35

OC我裝了e個Droid overclock,但唔識點SET
screenshot006.png
我想問下我已經係2.1.4...用唔用到呢?
alanszeong 發表於 2011-2-14 21:27

我都係2.1.4

圖片附件: screenshot006.png (2011-2-14 23:27, 86.93 KB) / 下載次數 28
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1137409&k=14ee71e81f4875ffe4b58be99e3e7c14&t=1782122302&sid=XGHUpbgFGK


作者: alex仔仔07    時間: 2011-2-14 23:39

唔好意思 唔係好明 係選完之後長開WIFI 先SWAP 到定 開一開WIFI 跟住SWAP左後CLOSE WIFI便可 還是直頭唔 ...
gonyeah 發表於 2011-2-14 23:11


只要你裝了archangel ,你一開機會自動開wifi ,便會自動root 如 1#圖
    跟住就可SWAP,只要你唔息機OR reboot 就會一直ROOT機和swap,WIFI是不用長開,同埋呢種ROOT 係唔會無保養的
作者: chiwaib    時間: 2011-2-15 12:10

OC我裝了e個Droid overclock,但唔識點SET


我都係2.1.4
alex仔仔07 發表於 2011-2-14 23:28



   
請問邊度搵到呢個 apps ??
作者: alex仔仔07    時間: 2011-2-15 21:57

請問邊度搵到呢個 apps ??
chiwaib 發表於 2011-2-15 12:10



    黑市場有 applanet v2.7.3 還有pes2011 正
作者: fung58745    時間: 2011-2-16 00:28

i am 最新2.1.4版本
and this program ok
and root
作者: chiwaib    時間: 2011-2-17 10:19

黑市場有 applanet v2.7.3 還有pes2011 正
alex仔仔07 發表於 2011-2-15 21:57


唔該晒~~!!
作者: chkechan    時間: 2011-2-18 00:37

2.1.08 用唔用到?
作者: fn2222hk    時間: 2011-2-18 03:11

係咪只需要root一次,之後每次開機都會自動運行?同上,用terminal emulator嚟swap256呢個動作亦只需做一次,swap256後就代表超咗頻?我quadrant得15xx咁上下,係咪因為我用咗菜鳥2G card???一定要用class 6~8嘅card???承上,小弟也是新手菜鳥,,,
作者: fn2222hk    時間: 2011-2-18 03:42

爬文後明白了,理解後應該是: Archangel每次開機都會自動運行,我要自己再用terminal emulator,swap256後代表超咗頻而且繼續有保養,但係我quadrant依然得15xx咁上下...係咪張sdcard問題呢???swap512係咪會更快呢?風險?原諒小弟問題多多,謝謝分享~!
作者: fai000000    時間: 2011-2-18 07:33

爬文後明白了,理解後應該是: Archangel每次開機都會自動運行,我要自己再用terminal emulator,swap256後代表 ...
fn2222hk 發表於 2011-2-18 03:42

swap256後只係加大左個虛擬記憶體
係無超頻的~
作者: alex仔仔07    時間: 2011-2-18 11:17

2.1.08 用唔用到?
chkechan 發表於 2011-2-18 00:37



    我未上2.1.08所以唔知。
作者: alex仔仔07    時間: 2011-2-18 11:26

爬文後明白了,理解後應該是: Archangel每次開機都會自動運行,我要自己再用terminal emulator,swap256後代表 ...
fn2222hk 發表於 2011-2-18 03:42


正確 Archangel每次開機都會自動運行,但需要連上wifi ,swap每次開機都要做一次,所以你可不息機。
作者: fn2222hk    時間: 2011-2-19 03:52

多謝各位解答,咁有d ching quadrant 2千多點整嘅呢?睇到我一頭霧水ar...
作者: fn2222hk    時間: 2011-2-19 03:54

同埋張card嘅class對部機有乜實際上嘅影響呢?
作者: goddamnit    時間: 2011-2-19 07:29

爬文後明白了,理解後應該是: Archangel每次開機都會自動運行,我要自己再用terminal emulator,swap256後代表 ...
fn2222hk 發表於 2011-2-18 03:42


你肯定冇set overclock喇! 我冇root都行到18xx!
作者: chkechan    時間: 2011-2-22 19:53

今日升了 2.1.08 .
係 root 到的.
作者: kenf001    時間: 2011-2-22 20:04

2.1.8 firmware 可以用嗎?
作者: alanszeong    時間: 2011-2-22 20:10

係冇問題的
我root左先升上2.1.8一樣root到
作者: nokia3510    時間: 2011-2-22 23:46

Permanent 禁唔到 點root- - 禁左果root之後 一直出現please wait 等左好耐
作者: boyfriend0366    時間: 2011-2-23 03:52

想問下用fat32可唔可以做swap,定係一定要ext4先得
作者: kkng    時間: 2011-2-23 15:30

想問下用fat32可唔可以做swap,定係一定要ext4先得
boyfriend0366 發表於 2011-2-23 03:52



    fat32 OK!
I've tried.
Much faster than before.
Very good.
作者: alex仔仔07    時間: 2011-2-23 18:13

Permanent 禁唔到 點root- - 禁左果root之後 一直出現please wait 等左好耐
nokia3510 發表於 2011-2-22 23:46



  要連上WIFI,等幾秒就 ok,之後再按Permanent,之後就每次一開機便自動連上wifi & root
作者: joeman    時間: 2011-2-25 15:17

今日升了 2.1.08 .
係 root 到的.
chkechan 發表於 2011-2-22 19:53
係升左先ROOT,定係ROOT左先升呢
作者: joeman    時間: 2011-2-25 15:21

要連上WIFI,等幾秒就 ok,之後再按Permanent,之後就每次一開機便自動連上wifi & root ...
alex仔仔07 發表於 2011-2-23 18:13
請問ROOT左係唔係唔可以關機只可SLEEP呢,OFF左機再開係味要再ROOT一次,如果部機要去代理要點先呢,SORRY,我伙新手,問題多左D
作者: joeman    時間: 2011-2-25 18:26

爬文後明白了,理解後應該是: Archangel每次開機都會自動運行,我要自己再用terminal emulator,swap256後代表 ...
fn2222hk 發表於 2011-2-18 03:42
請問咁有無得還原唔比佢run呢
作者: alex仔仔07    時間: 2011-2-26 00:12

請問咁有無得還原唔比佢run呢
joeman 發表於 2011-2-25 18:26


如果關了機只要每次開機便會自動連接wifi & root機,swap64以上就要重做,所以見意不用熄機,如要還完del左個apps 便ok 。
作者: joeman    時間: 2011-2-26 01:04

如果關了機只要每次開機便會自動連接wifi & root機,swap64以上就要重做,所以見意不用熄機,如要還完del ...
alex仔仔07 發表於 2011-2-26 00:12
剛試左,thx,上mytv用skyfire都ok,唔太lag,用佢本身果個就好lag,但唔關機你你按一下power 停左佢,定係長按power sleep呢?
作者: fn2222hk    時間: 2011-2-26 06:06

回復 41# joeman


    剷得架~
作者: alex仔仔07    時間: 2011-2-26 14:01

剛試左,thx,上mytv用skyfire都ok,唔太lag,用佢本身果個就好lag,但唔關機你你按一下power 停左佢,定係長按po ...
joeman 發表於 2011-2-26 01:04



    嘜長按power唔係強制關機咩?我只按一下power待機,因為部機非常慳電,再用setcpu就更加好。
我都有個問題想請教你,上mytv用skyfire都ok嗎?我部上了2.1.08後,一去完廣告就彈回出卓面,煩請指教!Thanks!
作者: joeman    時間: 2011-2-26 17:53

嘜長按power唔係強制關機咩?我只按一下power待機,因為部機非常慳電,再用setcpu就更加好。
我都有 ...
alex仔仔07 發表於 2011-2-26 14:01
唔好話請教,大家交流下啫,我用咩咩CPU大C,提昇去1G&SWAP256,再DOWNLOAD之前CHING比既FLASH10.1順版,再用SKYFIRE去MYTV,都OK順,但唔好開FULLSCREEN.
長按POWER有關機選,之後有RESTART,OFF,SLEEP選架
作者: sword    時間: 2011-2-26 23:04

本帖最後由 sword 於 2011-2-26 23:12 編輯
fat32 OK!
I've tried.
Much faster than before.
Very good.
kkng 發表於 2011-2-23 15:30

how to swap256? should i change the directory like this: cd /mnt/storage/sdcard
then type swapon swap256? or just type swap256 after type su?
mine is 2.1.08
作者: kkng    時間: 2011-2-28 09:53

how to swap256? should i change the directory like this: cd /mnt/storage/sdcard
then type swapon sw ...
sword 發表於 2011-2-26 23:04



    1: SWAP DOWNLOAD入面有3個 file (swap128, swap256, swap512)
2:放入SD card (suggest!!!!!) or interal storgae(壞左就唔好)
3:"z4root "temp root
4:Download "terminal emulator" from market
5:開 terminal emulator
6: 打su,問您係咪最高權限(允許)
7:打cd /mnt/storage/sdcard ... or cd /mnt/storage (Internal storage)
8:打swapon swap256 (suggest to use 256 如果未用過)
9:打free
10.大成功!!!!
作者: 石黑幸四郎    時間: 2011-2-28 19:22

ching 請問我已經root 左,但root explorer 為只讀,不能寫的...謝謝
作者: alex仔仔07    時間: 2011-3-1 00:22

ching 請問我已經root 左,但root explorer 為只讀,不能寫的...謝謝
石黑幸四郎 發表於 2011-2-28 19:22



    沒試過root explorer,用超級管理器吧!by GPC大大





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2