Board logo

標題: [自家品] Ainol Novo8 Advnced Android 2.3 HKEPC固件 [打印本頁]

作者: extralam    時間: 2011-8-11 15:38     標題: [自家品] Ainol Novo8 Advnced Android 2.3 HKEPC固件

本帖最後由 extralam 於 2011-11-27 14:37 編輯

***聲明***
除非得到本人同意,否則不作商業用途。
如各位CHING係街見到買機版本為HKEPC@HK ,請告知本人,謝謝。
此固件給進階使用者!!!

====HKEPC@0810固件 =================

- 基於0726海外版固件(核心為0802版,2.6.34)
- 本版本未有root機,如有需要再用z4root
- 預設繁體中文版
- google Market 更新為3.0 [首家固件走3.0]
- 加入机鋒市場
- 加入手提電視,搜狐視頻
- 預設QuickOffice(三十天試用版)
- 加入海豚Browser
- 輸入法為獀狗(有冇D好D?)
- 加入ES任務管理器
- 介面為Android3.0界面
- AC3不會加上,有版權問題
(即已經包含3G usb 支持)

====HKEPC@0905固件 =================
基於0826最新版本:V2.22 GM(0.0.1)穩定版
1.基於官方最新版本0826,非開發版本,已經測試穩定,請放心使用
2.集成Z4ROOT,
3.開機全殺RAM約300M左右
4.官方更新內容:
      a.不存在充電亮屏現象,原生集成AC3解碼,但不支持DTS解碼,原來的授權文件對0826固件無效
      b.3G DONGLE在0719支持基礎上(當時EC122標註支持卻不支持)已完成新增調試的型號為:     
EC122,MF110,MF190,EC150,E261

====HKEPC Android 2.3 固件 =================
全面升級Android 2.3


==================================================================

======================================================================
升級指導:
注意:升級前,請先將本機的所有文件拷貝到電腦上進行備份。
      升級完成後,必須先格式化磁盤,在拷貝文件。
      升級前請確保機器的電池電量充足。
升級方法如下:
1。解壓固件包後,打開固件包將所有文件拷入tF的卡後,等待升級
2。關機狀態上,長按開機鍵和音量加音鍵(+),直到出現開機 LOGO/全屏有色 的後鬆手,本機會自動進入升級界面
3。升級完成後本機會自動關機
4。此時再重新開機,機器已經升級成功
=======================================================
預覽圖:

desktop.jpg appdetail.png device-tetail.jpg
Ainol Novo8 Advnced HKEPC@0810固件 0810
password : N/A
[114.2MB] Ainol Novo8 Advnced HKEPC@0905固件請改回update.zip 放入update card update
0905v1
password : N/A
[114.2MB] Ainol Novo8 Advnced HKEPC Android 2.3固件[測試版] 請改回update.zip 放入update card update
Android 2.3 HKEPC 固件
password : N/A
========================================================
暫時此固件沒有太大問題~等ainol發下一個version 才一次過修改
========================================================
PS. 有關SETCPU
SETCPU軟件設置指南-
setcpu程序請進入後選擇nvdia tegra2選項,工作模式選擇on開頭的選項,頻率範圍200-800,
進入情景模式自定義頁面,加入如下設置
a.屏幕關閉後,最高300左右最低200左右,優先級100,
b.電量低於30%,最高500左右,最低200左右,優先級75,
c.溫度大於50度,最高300左右,最低200左右,優先級50,
三種運行模式都為on開頭那個,然後選上開機自動重置。

圖片附件: [systeminformation] device-tetail.jpg (2011-8-11 15:38, 90.16 KB) / 下載次數 210
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1231489&k=629bef0dd67ada7535fab77704d61163&t=1782459339&sid=f6KLqP6fMQ



圖片附件: [app] appdetail.png (2011-8-11 16:00, 55.4 KB) / 下載次數 413
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1231494&k=0390abfcde553795fdf8f499a2ed0094&t=1782459339&sid=f6KLqP6fMQ



圖片附件: [desktop] desktop.jpg (2011-8-11 16:00, 60.25 KB) / 下載次數 286
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1231495&k=e34f0e26fc26cf83d6e23030c2c8e1e7&t=1782459339&sid=f6KLqP6fMQ


作者: extralam    時間: 2011-8-11 15:49

本帖最後由 extralam 於 2011-8-14 22:09 編輯

AC3有版權問題,不在此.....合併
Flash , pdf reader未能整合於固件內,正找尋那missing lib

已知問題:
語音搜尋有問題

============救機卡==================
原文:http://bbs.imp3.net/thread-10410504-1-1.html


先到ainol.com 下載救機軟件....


虽然USB00T 1.70已经测试过可以在WIN7制作修复盘,但速度惊人的慢!可能usboot太旧了,作者开发时候测试的设备也不快,所以没有在速度上作优化!换一个WinImage试试,果然不出所料,快很多!!一分钟左右,当然这似乎你的卡的速度了!    WinImage 还有一个好处是他是专业做映像的,还可以直接对img文件进行编辑镜像文件、制作你的卡或者其他u盘等镜像!所以,你要制作修复卡前,可以用他先备份好你卡上的内容,卡用完后就吧镜像直接恢复回卡上,容量及内容一点都没变!



WinImage 8.50 下载地址:
      http://www.winimage.com/download/winima85.exe

WinImage 8.50 注册信息:http://bbs.imp3.net/thread-10410504-1-1.html
   

-------------使用攻略---------------
1、以管理员方式运行
         双击图标WinImage (administrator)
      


2、点击菜单【Disk】->【Restore Virtual Hard Disk image on physical drive...】
         


3、选择你的TF卡
         


4、选择映像文件
         打开升级文件的目录,选择All files,则可看到img文件
         


5、确定恢复
         



那張救機卡設定好後,將
Ainol Novo8 Advnced HKEPC@0810固件 http://www.mediafire.com/?4so4veoi272w3vo
的update.zip 放入卡內然後去升級
作者: extralam    時間: 2011-8-11 15:52

刷開機先好玩~~
等有十個八個ok ~

D 普通用家先好刷
作者: dlam    時間: 2011-8-11 16:28

下載中....
多謝Ching分享...
作者: 167pk    時間: 2011-8-11 16:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ericmove    時間: 2011-8-11 16:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: extralam    時間: 2011-8-11 16:54

QuickOffice係READ WORD,EXCEL only
我冇加有edit 個個QuickOffice Pro
作者: 167pk    時間: 2011-8-11 17:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 167pk    時間: 2011-8-11 17:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: extralam    時間: 2011-8-11 17:05

各位試完俾D 反應~, 俾D reply,俾D意見.

但學D九十後~"意見聽,態度照舊"
作者: hkcwnet    時間: 2011-8-11 17:15

下載中。。。。。。
作者: A君    時間: 2011-8-11 17:53

點都要支持下
作者: extralam    時間: 2011-8-11 17:59

第一次置頂~~cool
作者: A君    時間: 2011-8-11 19:15

寫埋個擦rom方法好 d~~~
作者: ultrawoman    時間: 2011-8-11 19:23

下載中。。。。。。
作者: dickcpk    時間: 2011-8-11 20:33

開機時間感覺長了些, 上網順暢左, market search 不到部份 app, anyway that is good !
作者: miuwa228    時間: 2011-8-11 22:34

小弟為n8新手...
dow左file之後要點做?....
作者: extralam    時間: 2011-8-12 00:05

寫埋個擦rom方法好 d~~~
A君 發表於 2011-8-11 19:15



    已經加上
作者: extralam    時間: 2011-8-12 00:06

開機時間感覺長了些, 上網順暢左, market search 不到部份 app, anyway that is good !
dickcpk 發表於 2011-8-11 20:33



    其實...可以root 咗轉地方~就可以找到了...............
作者: tacky1004    時間: 2011-8-13 10:21

其實...可以root 咗轉地方~就可以找到了...............
extralam 發表於 2011-8-12 00:06



   如何轉地方呢?我都唔係好識
請指教,謝謝
作者: emprize    時間: 2011-8-14 16:14

support cifs嘛?
作者: ivan_lo    時間: 2011-8-14 20:06

AC3 not work
作者: extralam    時間: 2011-8-14 21:57

cifs 冇改
AC3 有版權...呢到唔加了
作者: ivan_lo    時間: 2011-8-14 22:34

回復 23# extralam


    thank you
作者: emprize    時間: 2011-8-14 23:20

cifs 冇改
AC3 有版權...呢到唔加了
extralam 發表於 2011-8-14 21:57

can u add cifs?
作者: extralam    時間: 2011-8-14 23:44

可以~~但一定要root 機~
作者: emprize    時間: 2011-8-15 00:19

可以~~但一定要root 機~
extralam 發表於 2011-8-14 23:44

部野買返黎第一日我就root左,
等你好消息~
作者: hamic1101    時間: 2011-8-15 11:04

想問下C hing 如果我係update左原廠719唔係726可唔可以update你le個固件?
作者: extralam    時間: 2011-8-15 13:41

當然可以啦~~
唔關事的~
作者: fishhead    時間: 2011-8-16 00:47

如果只比較手寫或繁簡輸出能力, 我覺得QQ輸入法會比搜狗好得多.   搜狗的輸入介面方面亦设有QQ的那麽方便直接.  建議extralam兄可加入固件內.
作者: hamic1101    時間: 2011-8-18 00:45

大獲la C hing 我update唔到你舍固件, 部機宜家開唔到機ar@@點算
作者: hamic1101    時間: 2011-8-18 01:09

yeah 得左!不過做左backup D野都要重新裝過晒ge?點先可以去番之前咁set同apps 擺位
作者: NOPSS    時間: 2011-8-18 01:12

我都是用還原卡先裝到。

個新firmware 好順 XD
作者: window    時間: 2011-8-18 15:04

Thanks, so far so good
作者: wai209205    時間: 2011-8-18 19:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mr.Monk    時間: 2011-8-18 22:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: louisla    時間: 2011-8-19 09:18

謝謝
作者: naviwow    時間: 2011-8-19 09:44

謝謝樓主
update左0810都唔錯, 唯一問題係market search到好少apps, 常用果d好多都搵唔到, 有無師兄有辦法解決?
作者: KwokAngus    時間: 2011-8-20 22:20

支持hkepc原創!依個係rom?
作者: alextsk    時間: 2011-8-22 10:30

海豚Browser
可以固定縮放尺寸(like as IE8)? 因為每頁都要放!

Thanks
作者: A君    時間: 2011-8-23 16:12

呢個會有耐唔時個mon著左
作者: A君    時間: 2011-8-23 16:12

想問下點樣可能自己加AC3系部機到?
Mr.Monk 發表於 18/8/2011 22:12


你睇另一個長命post,有教的,亦有用
作者: emprize    時間: 2011-8-23 22:28

你睇另一個長命post,有教的,亦有用
A君 發表於 2011-8-23 16:12



    do u have link?
作者: A君    時間: 2011-8-24 00:10

do u have link?
emprize 發表於 23/8/2011 22:28



http://www.hkepc.com/forum/viewt ... age%3D3&page=75

#1121
作者: totoki    時間: 2011-8-31 01:04

岩岩變左磚=..=.....救返了....可以試下新野
作者: emprize    時間: 2011-8-31 22:08

可唔可以整個超頻到既rom?
作者: alextsk    時間: 2011-8-31 23:59

"WhatsApp" can be use for this rom?
作者: totoki    時間: 2011-9-1 17:25

我裝唔到 WHATSAPP =.= .................

試左好多方法都失敗
作者: alextsk    時間: 2011-9-1 19:00

我裝到 "WhatsApp" @HKEPC_rom,

可以send email, 但不可以 send SMS!
作者: extralam    時間: 2011-9-3 14:16

轉了新工~
看看呢幾日可唔可以出一個新版本
作者: emprize    時間: 2011-9-3 16:42

轉了新工~
看看呢幾日可唔可以出一個新版本
extralam 發表於 2011-9-3 14:16

可唔可以整個超頻到既rom?
作者: totoki    時間: 2011-9-4 12:52

我覺得好慢.....成日SLEEP 左開唔返   =.=   ......而且電得返20% 就開唔返機..

係唔係我部機問題?!?! 定係=.=!?!??!?
作者: extralam    時間: 2011-9-5 01:29

1)超頻要root 機~
2)新版固件,SLEEP 問題解決咗~
試緊
電感覺長咗~
作者: ericrobocon    時間: 2011-9-5 03:30

回復 1# extralam


    點解裝唔到friendcaster for android和facebook自家個app? 佢話不相容!!
作者: emprize    時間: 2011-9-5 07:56

1)超頻要root 機~
2)新版固件,SLEEP 問題解決咗~
試緊
電感覺長咗~
extralam 發表於 2011-9-5 01:29

root機無問題, 可唔可以教我點超?
作者: elise    時間: 2011-9-5 23:45

可唔可以Support到gamepad? 想用手掣打機!
作者: ericrobocon    時間: 2011-9-6 13:02

回復 1# extralam


    0905幾時放出來 好心急 而家0810部機大食電又熱又慢 等你打救我部機
作者: extralam    時間: 2011-9-7 01:12

setcpu speed ~ 要root 機先用得~
我未試過~
https://market.android.com/details?id=com.mhuang.overclocking
作者: samhing    時間: 2011-9-7 15:27

support your effort
作者: alextsk    時間: 2011-9-7 21:35

Thanks for your helpful,

"Whatsapp" can be used for this lastest rom?
作者: emprize    時間: 2011-9-7 21:50

setcpu可以set speed但係唔可以超頻, only up to 800Mhz, any method?
作者: totoki    時間: 2011-9-9 00:27

岩岩又變左磚..順手UPDATE 0905試下先
作者: totoki    時間: 2011-9-9 12:16

升級HKEPC@0905固件v1後,開一次機就變一次磚=.=
作者: totoki    時間: 2011-9-9 13:34

HKEPC@0905 我變左6次磚
作者: fungc    時間: 2011-9-10 10:50

請問0629能直上0905嗎?定需要先上0810??
作者: totoki    時間: 2011-9-11 09:52

請問0629能直上0905嗎?定需要先上0810??
fungc 發表於 10/9/2011 10:50



    刷ROM係直上....
不過0905 係要COPY去個原裝ROM入面播播
作者: ew515    時間: 2011-9-11 10:33

刷ROM係直上....
不過0905 係要COPY去個原裝ROM入面播播
totoki 發表於 2011-9-11 09:52



    totoki,

   I don't know how to update from 719 to 0905...can you explain more in detail?  thanks.
作者: extralam    時間: 2011-9-11 21:47

回復 67# ew515


    use update card is ok~
作者: extralam    時間: 2011-9-11 21:47

請問遱有冇人出事?
作者: ew515    時間: 2011-9-11 22:57

回復 68# extralam

sorry, extralam, I copy the files unzipped from 0905 rom, but cannot update automactically, what I should do, and what is update card?

many thanks.
作者: extralam    時間: 2011-9-11 23:37

改番名做update.zip
作者: ew515    時間: 2011-9-12 00:03

you mean I just change the name from update_0905.zip to update.zip, then place the zip file into a blank tf card.....no need to unzip the file?
作者: extralam    時間: 2011-9-12 00:05

yup yup
作者: ew515    時間: 2011-9-12 03:35

回復 73# extralam

Yes!  I did it finally and 0905 rom works on my Novo 8!!

Thank a lots...
作者: taxman123    時間: 2011-9-12 10:30

請師兄分享下DIY ( NOVO 8 ) 充電盒成果  
( 1 ) 8粒 AA 要充電幾耐 ?
( 2 ) 12 粒 AA 要充電幾耐 ?
迈個方案好D ?
Thanks !
作者: tyt01341    時間: 2011-9-12 11:40

回復 75# taxman123


    近排都玩呢樣野因為去左買左一舊真正O既外置電

8粒一定唔得啦, 成日差番轉頭
12粒個VOLTAGE 可能會高得滯... 12*1.4 = 16.8
都幾危險下

所以最好10 粒

但係我個頭唔知係唔係肴左, 成日都好有問題T___T
作者: taxman123    時間: 2011-9-12 12:12

回復  taxman123


    近排都玩呢樣野因為去左買左一舊真正O既外置電

8粒一定唔得啦, 成日差番轉頭
12粒 ...
tyt01341 發表於 2011-9-12 11:40


可否着住機黎充 ?
作者: A君    時間: 2011-9-12 19:52

可否着住機黎充 ?
taxman123 發表於 12/9/2011 12:12


n8一定係著住機充的~~
作者: taxman123    時間: 2011-9-12 20:02

n8一定係著住機充的~~
A君 發表於 2011-9-12 19:52



   係POR
一時吾記得左 TIM
作者: totoki    時間: 2011-9-12 22:30

.....冇UNMOUNT 張T-FLASH ..又扮左ROM..頂=.=
作者: jameshirecar    時間: 2011-9-13 15:58

1. 搜狐視頻 is not work.
2. Huawei E1750 can use in 0826 rom.
作者: jameshirecar    時間: 2011-9-13 15:59

1. 搜狐視頻HD is not work.
2. E1750 can use in 0826 rom.
作者: d8nnis    時間: 2011-9-13 19:33

回復  taxman123


    近排都玩呢樣野因為去左買左一舊真正O既外置電

8粒一定唔得啦, 成日差番轉頭
12粒 ...
tyt01341 發表於 2011-9-12 11:40


用外置電可不可插usb/mini usb 去充novo 8?
作者: extralam    時間: 2011-9-13 21:46

用外置電可不可插usb/mini usb 去充novo 8? no

我度個電流。。。係不能夠去到電池到。。。機係可以開到
作者: extralam    時間: 2011-9-13 21:47

回復 82# jameshirecar


    搜狐視頻 in HK cannot work.
國內我試過可以。。。hahahaha
作者: tyt01341    時間: 2011-9-14 09:19

回復 83# d8nnis


    唔可以
作者: jameshirecar    時間: 2011-9-14 13:03

搜狐視頻HD一開就彈APPS
作者: Mr.Monk    時間: 2011-9-14 20:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alextsk    時間: 2011-9-14 23:34

升級指導:
注意:升級前,請先將本機的所有文件拷貝到電腦上進行備份。
      升級完成後,必須先格式化磁盤,在拷貝文件。


Ching,
用救機卡升級後,都是格式化磁盤? 不用留頭16Mb 的未分配空間?

Thanks
作者: taxman123    時間: 2011-9-15 11:08

請師兄分享下DIY ( NOVO 8 ) 充電盒成果  
( 1 ) 10 粒 AA 要充電幾耐 ?
( 2 ) 每 粒 2700 mAH  X 10 可充滿幾多次 ?

Thanks !
作者: fungc    時間: 2011-9-16 19:03

when 0729 >>>up 0905
磚左????點好呀??
作者: fungc    時間: 2011-9-16 20:16

黑晒,按什麼制都冇反應.........
作者: fungc    時間: 2011-9-16 21:03

slove the problems
作者: freezewind    時間: 2011-9-17 15:09

Thanks
作者: totoki    時間: 2011-9-18 12:31

0905 又變磚,今次係4日冇開機, 之後亦都冇晒電....再開返又變磚了.....
個個星期都要刷一兩次ROM真係好麻...煩

應該係NOVO8 原裝ROM都係咁=.=
作者: taxman123    時間: 2011-9-18 15:44

0905 又變磚,今次係4日冇開機, 之後亦都冇晒電....再開返又變磚了.....
個個星期都要刷一兩次ROM真係好麻.. ...
totoki 發表於 2011-9-18 12:31



    Why do you have to flash the rom all the time ?
作者: emprize    時間: 2011-9-18 16:25

0905 又變磚,今次係4日冇開機, 之後亦都冇晒電....再開返又變磚了.....
個個星期都要刷一兩次ROM真係好麻.. ...
totoki 發表於 2011-9-18 12:31

i think its yr problem
作者: totoki    時間: 2011-9-18 19:26

Why do you have to flash the rom all the time ?
taxman123 發表於 18/9/2011 15:44



    我都唔想=.=
作者: ray1234    時間: 2011-9-20 11:23

我都唔想=.=
totoki 發表於 2011-9-18 19:26


第一,我部Novo仲係用0520舊rom,買左兩個月只試過一次boot唔到,要full reset再restore翻,唔應隔兩日就一次,你部野或係你其中上既software應該有問題...其次,你root左用titanium去backup,boot唔到只須full reset再restore翻,兩分鐘搞掂,點解要flash過個rom?
作者: totoki    時間: 2011-9-20 14:41

第一,我部Novo仲係用0520舊rom,買左兩個月只試過一次boot唔到,要full reset再restore翻,唔應隔兩日就一次 ...
ray1234 發表於 20/9/2011 11:23



   直頭變磚... + 製無效





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2