Board logo

標題: ||~~~~~Huawei MediaPad 7吋雙核 3G平板 開箱 + 個人感想~~~~~|| [打印本頁]

作者: af424    時間: 2011-10-18 15:13     標題: ||~~~~~Huawei MediaPad 7吋雙核 3G平板 開箱 + 個人感想~~~~~||

本帖最後由 af424 於 2011-10-28 16:33 編輯

前言:
小弟想買部tablet好耐,已經諗左好耐要買邊部好。10吋model我自己覺得太大, 又重又唔方便。但android 7-8吋機款又無乜選擇...山寨d Mon又差, Galaxy tab 8.9"擴充性又差又用tegra2, MediaPad & Archos gen9又等極都未出...本身差d忍唔住走去買部二手galaxy tab 7"算。但見板內有ching報告MediaPad出左 +6% rebate既消息真係眼前一亮。

廢話少講,去相!

開箱相就免得重覆, 有興趣可check另一位ching既post~

例牌層層疊 with Milestone
Standard (1).JPG
Standard (2).JPG

MediaPad個1280*800 IPS mon真係好靚!!
圖為720p MKV, 順暢無比 (我無1080p既片試唔到...)
Screen (1).JPG
Screen (2).JPG

IPS mon 可視角度為178
Screen (3).JPG
Screen (4).JPG

個人選取tablet最大要求係個mon要靚!
我覺得MediaPad個mon唔會差得過出名靚芒既Transformer~~

發現問題係我在W記買機時發覺個mon既sensor係幾明顯!!
你細心看會見到個mon係有整齊排列既sensors反晒光咁
依個問題差D讓我欲步...

但我唔死心去百記睇下其他tablet
發覺其他tablet唔多唔少都有咁既問題...e.g. Flyer (最明顯), transformer
(Galaxy tab 8.9"反而無)
同埋我發覺係o係射燈+細看下先會明顯見到
(其實我依幾日日常使用根本察覺唔到)

另一問題係日光下個mon不太夠光 (通病?)

用落部機真係好順暢!
Qualcomm 1.2Ghz使用感覺上順過tegra2...

MYTV播巨聲3無難度, 極順暢
MYTV.JPG
Browser播Youtube 720p都係極順暢, 但1080p好窒 (even用wifi)

MicroUSB OTG成功!
OTG (1).JPG
留意file manager最右個tab顯示"USB"
OTG (2).JPG
試過插card reader, 手指, mouse全部work
唯獨我隻external唔得, 唔知係咪供電唔夠

MicroSD slot 支援hotplug (不用熄機也可插拔卡)
SD   Sim.JPG
Sim卡就一定要reboot

背蓋第一次開完想關番有小小困難, 設計上唔係太user-friendly
Back cover.JPG
不過適應左都還可以o既

背面個cam有小小突起, 個設計有小小另人費解
Cam (2).JPG
Cam (1).JPG

3G sim card work!
3G.JPG

暫時搵唔到FIT身既皮套, o係黃金買左個用住先
Accessories.JPG
講完價$118 (原價$128)

其他remarks:
- 電量很不俗, 每個用鐘用電量約15%, 差滿用到6個鐘以上
- 機身做功幾好, 金屬機身好實淨, 輕盈, 美觀 (不過好似IP4...)
- HDMI試過插電視work
- BT配我隻MW600不俗
- USB差電不能 (希望物色尿袋, 有無ching建議?)
- Speaker位置係打直機身時的機頂, 睇片效果差D, 但SRS聲效幾唔錯, 音量都算大聲

結語:
對部tablet我暫時都幾滿意, 無咩不滿
3G + 靚芒+快cpu...咁既quality $3630 ($3860 -6% HSBC rebate )都唔算貴啦~~
現時開心使用中, 不過要適應下honeycomb~~

第一次寫開箱文, 請多多指教!!
咁辛苦打篇野都係希望更多人知道依部好機!!  唔好俾D惡意抹黑既人影響!!

拍攝器材: Panasonic GF1 20/1.7

圖片附件: 3G.JPG (2011-10-18 01:56, 65.24 KB) / 下載次數 120
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1263760&k=48f53b14d02acc8fac1e9206ad2f41ce&t=1782116716&sid=2sWy1oYc7m



圖片附件: Accessories.JPG (2011-10-18 01:56, 87.93 KB) / 下載次數 112
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1263761&k=922735719244fbd4c4c5c4f27af2304c&t=1782116716&sid=2sWy1oYc7m



圖片附件: Back cover.JPG (2011-10-18 01:56, 82.46 KB) / 下載次數 106
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1263762&k=704fb87d9b13036a52ba77b1726275ca&t=1782116716&sid=2sWy1oYc7m



圖片附件: Cam (1).JPG (2011-10-18 01:56, 97.98 KB) / 下載次數 114
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1263763&k=16cd77abfe4112f2f59c09b9047595ea&t=1782116716&sid=2sWy1oYc7m



圖片附件: Cam (2).JPG (2011-10-18 01:56, 64.45 KB) / 下載次數 119
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1263764&k=20fa660aae2f16a0aa17bde54f08424b&t=1782116716&sid=2sWy1oYc7m



圖片附件: MYTV.JPG (2011-10-18 01:56, 111.94 KB) / 下載次數 126
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1263765&k=fe9d9da5c807f77d6b76efd68e9697be&t=1782116716&sid=2sWy1oYc7m



圖片附件: OTG (1).JPG (2011-10-18 01:56, 106.07 KB) / 下載次數 110
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1263766&k=ffb84c8db72e33b91df4f6501e0e9ecc&t=1782116716&sid=2sWy1oYc7m



圖片附件: OTG (2).JPG (2011-10-18 01:56, 80.47 KB) / 下載次數 139
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1263767&k=28030f30257a16d8bc72f4374ad8209f&t=1782116716&sid=2sWy1oYc7m



圖片附件: Screen (1).JPG (2011-10-18 01:56, 87.45 KB) / 下載次數 103
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1263768&k=dd87dac5713d391a0b79d7136b0ce415&t=1782116716&sid=2sWy1oYc7m



圖片附件: Screen (2).JPG (2011-10-18 01:56, 75.65 KB) / 下載次數 102
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1263769&k=a506aa74f219c83fa058fc820447b437&t=1782116716&sid=2sWy1oYc7m



圖片附件: Screen (3).JPG (2011-10-18 01:56, 62.73 KB) / 下載次數 218
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1263770&k=23db7e8deecbc946252bdb203def9bfe&t=1782116716&sid=2sWy1oYc7m



圖片附件: Screen (4).JPG (2011-10-18 01:56, 58.48 KB) / 下載次數 108
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1263771&k=a391ceac9b20c6efbe547d7846b02156&t=1782116716&sid=2sWy1oYc7m



圖片附件: SD Sim.JPG (2011-10-18 01:56, 92.76 KB) / 下載次數 97
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1263772&k=4ae3757627383a086bd7d865a57f9c36&t=1782116716&sid=2sWy1oYc7m



圖片附件: Standard (1).JPG (2011-10-18 01:56, 65.83 KB) / 下載次數 153
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1263773&k=ec2b2ff41925ced7526b94b6b482a5eb&t=1782116716&sid=2sWy1oYc7m



圖片附件: Standard (2).JPG (2011-10-18 01:56, 86.13 KB) / 下載次數 113
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1263774&k=1a81c55b7d084036481c967eabc25503&t=1782116716&sid=2sWy1oYc7m


作者: af424    時間: 2011-10-18 15:25

本帖最後由 af424 於 2012-1-15 17:09 編輯

2011/10/22 補充1:

琴晚去左W神補貼附送既芒貼 (買果陣時未返貨)

Arm牌, 寫明專for MediaPad, 好fit!
不過係crystal貼, 用落睇下反光嚴唔嚴重再諗下物唔物色磨沙啦 (橫掂送既~XD)
指模情況都有, 但一定好過用棵機!

尤記得去百記果陣試MediaPad, 佢話依部係新機
無野送, 俾現金都唔減一兩舊, 連芒貼都唔送

p.s. 貼芒貼果時見有一位ching出緊MediaPad, 另一位試完話聽日同個friend一齊再黎出機 XD

2011/10/22 補充2:
小發現:
1. 長按multitasking鍵 = capture screen
2. 輸入文字時, 右下角會出現個keyboard icon, 可轉換輸入法

2011/11/1 補充3:
我發覺Media Pad既音質都算幾唔錯! 就算經籃芽A2DP都唔差!!
SRS setting又有唔同預設EQ + 可以custom! 讚!
而家轉黎用佢黎聽歌多過用Milestone!

另外, 前幾日終於死死地氣去SMV幫個無限data plan 加左tethering (每月被屈多$50 ><)
經Milestone 3G hotspot, 傳輸速度都算幾理想, 感覺上上網速度都快d!
而家每朝返工搭車時上MYTV睇互動新聞, keep住update時事, 正!

2011/11/8 補充4:
之前以為android唔support NTFS (除非root / 改rom)
所以放棄copy大過4GB既片去MediaPad...

多得 "hn3221"指出原來MediaPad default就認到NTFS format (亦即能讀取>4GB既file)
今晚一試真係得! 即刻抄左Transformer 3 (720P, 6.8GB MKV)入MediaPad試播!

MX Video Player - 順暢, 但不支援跳播
Moboplayer - 順暢, 但不支援跳播
RockPlayer Lite - 起格, fail
Vplayer - 起格, fail

最後試埋...
Diceplayer - 順暢, 支援跳播 & 字幕!!

正, 以後帶條HDMI線出街就真係好似多部高清movie player咁!

2011/11/9 補充5:
多謝"frankiepoon"報料:

原來MediaPad螢幕感覺上較"拙"手唔係保護貼問題, 係setting問題, 如果指標速度較快少少就順好多


2011/11/13 補充6:
Huawei有新update!!
Update以後可以裝apk用電話&短訊功能!
請由#320開始爬文!

2011/11/14 補充7:

鳴謝"frankiepoon"提供backup方法

設定 > 儲存 > MTP開Auto-Open, 之後一插USB就會叫你裝Hi Suite, 裝完個程式有得揀Backup&Restore
P.S. 仲有要係應用程式 > 開發 > USB偵錯


2011/11/15 補充8:
提醒大家一下,用皮套会带来一个小问题
就是皮套由于有磁铁吸附,所以会影响机子里的电子罗盘,在皮套里会无**确判断东南西北,取出后就正常了~~
[from hiapk]


琴晚親身體驗, 用皮套時指南針完全無作用!!
同埋我發現用皮套時, GPS signal都會弱D!

不過, 裸機時, 暫時試過最高accuracy也只有60metre
唔夠milestone咁精準! update 位置速度都無咁快...


Update: 刷左B012 Rom後已沒此情況, 之前應該是軟體的問題

2011/12/5 補充9:

開著機插sim拔sim會燒sim位的!緊記關機!
我已經試過一次壞sim位,原因就係無關機拔sim再插,開機時就見桌面顯示無sim咭!你應該關機插sim再開機,如果都顯示no sim 甘就.........送修吧!
(鳴謝du0449提供)


2012/1/6 補充10:

新手動更新Rom的好方法:

將dload文件夾複製到SD卡里,
用打電話功能輸入*#*#2846579#*#*
會打開工程模式

選 ProjectMenu
然後選升級,SD卡升級
不需要再拔TF卡不怕重複刷多一次
(鳴謝kaga45提供)

溫馨提示: 本人未測試過, 刷Rom有一定風險, 敬請自行考慮


2012/1/10 補充11:

Root機教學:
唔知咁樣岩唔岩,但我咁做成功ROOT到

先下載新ROM,如 C232B016 國際版

http://www.huaweidevice.com/worl ... uctId=3779&tb=0

跟住下載相對應既boot.img,即係[c232b016]boot.rar
http://bbs.31pad.com/thread-2-1-1.html

之後將國際ROM解壓,會有一個叫做 dload 既文件夾,文件夾入面有一個叫做 update.zip 既文件,解壓後,將  DL 返黎既 boot.img 覆蓋原有既boot.img,然後再全新壓成 update.zip,之後將更改後既 dload 文件夾,放響外置記憶咭,reboot,升級後會提示拔出外置記憶咭,拔出後MEDIAPAD 會再REBOOT,重啟後CHECK 下係咪成級成功到C232B016

之後到 http://bbs.31pad.com/thread-4-1-1.html,下載root_cf.rar,解壓後係一個名叫 sanixupdate 既文件夾,將sanixupdate整個文件夾COPY 到MEDIAPAD既內置記憶,即係"檔案管理器"見到既本機根目錄,之後重啟MDP,如果重啟後,sanixupdate 這個文件夾內沒 update.sh 這一個文件,即代表成功 ROOT 了,之後裝 superuser,再裝個root explorer,打開時睇下見唔見到佢話囉到 ROOT 權限,見到即係真正成功ROOT 了

(鳴謝looking4mp3提供)


2012/1/15 補充12:

覺得High Resolution (1280*800)字細既朋友而家有方法解決啦!

平時我都覺高resolution d 字太細所以用normal resolution (1024*600)多d
雖然mediapad好處係內置setting可以揀resolution
但成日覺得用normal好似晒左個靚mon...

多得alan4k既分享, 原來有app可以改system font既大細 (唔駛root)
>>>>>Big Font<<<<<

而家我High Resolution底下試用緊個app都真係好唔錯!
唔駛再睇到眼盲!

不過有comment係個app好大食, 我暫時就未覺得用落會窒
需要再觀察下~~

我覺得應該係本身3.x 無就7吋優化
希望ics有改善, 唔駛再用3rd party app~
作者: gogoduck    時間: 2011-10-18 15:59

本帖最後由 gogoduck 於 2011-10-18 16:03 編輯

呢部有埋USB叉電就 perfect 鳥

想請問叉機有冇得換插頭呀? 意思係出trip不用萬能插蘇, 好似 iPhone 咁換個 plug 就得?
作者: looking4mp3    時間: 2011-10-18 16:13

部機係超正,係冇得打電話搞到我最後忍手等埋部 7+ 先再算
作者: The Dude    時間: 2011-10-18 16:15

How is the speed compared to the Tegra 2 devices?
作者: c2deep    時間: 2011-10-18 16:45

ching, 可唔可以貼張上hkepc網頁/或其他網頁的相片? D字會唔會好細, 下下要放返大來睇?

thanks.
作者: cmsjkung    時間: 2011-10-18 16:52

本帖最後由 cmsjkung 於 2011-10-18 16:53 編輯

I want to buy it before, but I found out it has only 8G storage and 5.5G for you to install software, and you can not install software to SD card, even the downloaded game data also installed to internal storage....

It is better to wait for new android table with better CPU
作者: wy7008    時間: 2011-10-18 17:04

師兄可否用Browser 上pptv網頁睇戲試下順唔順
要試時不用full screen睇下是否流暢
Thanks
作者: wy7008    時間: 2011-10-18 17:12

我都想離開T2,找到替身飛左佢!
作者: sam1018    時間: 2011-10-18 17:43

C 兄,行 Quadrant 睇下有幾分
作者: cmsjkung    時間: 2011-10-18 17:47

本帖最後由 cmsjkung 於 2011-10-18 17:58 編輯

回復 10# sam1018


19xx 分
作者: 車道士    時間: 2011-10-18 18:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 陳豪    時間: 2011-10-18 19:28

好很想買呀....又毒人....
作者: wy7008    時間: 2011-10-18 19:36

Browser播Youtube 720p都係極順暢, 但1080p好窒 (even用wifi)


呢個感到有D意外!!   p1000都可以網頁版 you tube 播流暢1080p
作者: af424    時間: 2011-10-18 22:52

呢部有埋USB叉電就 perfect 鳥

想請問叉機有冇得換插頭呀? 意思係出trip不用萬能插蘇, 好似 iPhone 咁換個 ...
gogoduck 發表於 2011-10-18 15:59



無啦...
作者: af424    時間: 2011-10-18 22:53

師兄可否用Browser 上pptv網頁睇戲試下順唔順
要試時不用full screen睇下是否流暢
Thanks ...
wy7008 發表於 2011-10-18 17:04



pptv試完, 順暢!
作者: ilikewai    時間: 2011-10-19 07:21

可唔可以打電話
作者: hahaha_boy    時間: 2011-10-19 09:00

我想知它跑分是如何
作者: wy7008    時間: 2011-10-19 12:52

人地咪講左跑   19xx 分
作者: Stupid_Germini    時間: 2011-10-19 15:18

Ching, is the "Cloud+" apps installed on your mediapad?
作者: cmsjkung    時間: 2011-10-19 15:23

回復 20# Stupid_Germini


No.....
作者: Stupid_Germini    時間: 2011-10-19 15:38

回復 21# cmsjkung

剛打电話去華為問,佢地話本身部機並無預載cloud+,但係佢個發佈會同埋報纸的線告都以cloud+為賣點之一,咁即係有誤導成份啦!
作者: af424    時間: 2011-10-19 15:38

Ching, is the "Cloud+" apps installed on your mediapad?
Stupid_Germini 發表於 2011-10-19 15:18



Nope~
Probably only those in mainland got it?

I don't care though~~XD
作者: Stupid_Germini    時間: 2011-10-19 15:46

本帖最後由 Stupid_Germini 於 2011-10-19 16:00 編輯

http://the-sun.on.cc/cnt/lifestyle/20111018/00489_001.html 華為16GB擺上雲

http://news.mingpao.com/20111019/vaa1h.htm 流動拍檔一門兩傑

http://www.hkheadline.com/digita ... 10552&srctype=g 國產智抵價3G雙核Tablet

http://hk.news.yahoo.com/3g%E9%9 ... 3%B9-223000447.html 3G雙核Tablet 國產智抵價

http://www.hkgolden.com/articles ... d=6251&catid=26 抵玩7吋3G雙核平板 HUAWEI MediaPad

http://www.ringhk.com/news2.php?id=4446 【平板速測】160GB 雲端儲存、起媒體革命.Huawei MediaPad

消委會見
作者: 167pk    時間: 2011-10-19 16:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 邪惡小孩    時間: 2011-10-19 16:12

6月發報會夠話係 Ice Cream Sandwich 啦...最后出黎 o既米 只係 3.2
作者: 用呢個    時間: 2011-10-19 23:06

CLOUD+係香港暫時未推出
應該下個月會有嫁啦
到時會有新既ROM  
可以打埋電話

想打電話既
可以等到時CONFIRM出左先買
作者: ctkelvin    時間: 2011-10-20 00:31

CLOUD+係香港暫時未推出
應該下個月會有嫁啦
到時會有新既ROM  
可以打埋電話

想打電話既
可以等到時CONFI ...
用呢個 發表於 2011-10-19 23:06

請問消息來源係???
如真我就嗱嗱聲出部玩住先!
作者: looking4mp3    時間: 2011-10-20 12:16

如果佢可以打到電話咁就正~ 到時等佢同galaxy7 + 比較下再考慮 heehee
作者: 167pk    時間: 2011-10-20 12:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: looking4mp3    時間: 2011-10-20 13:40

android 3.x 專for PAD用乜唔係一早講左封印了電話功能嗎
只有 Android 1.x , 2.x 及 4.x 先有電話功能 ...
167pk 發表於 2011-10-20 12:19



點解要封呢?
作者: jeffcheung    時間: 2011-10-20 16:55

Thanks for your info. it is very useful.
作者: perseusng    時間: 2011-10-20 18:22

支持樓主詳盡的分析, 受教了
作者: sky03090309    時間: 2011-10-20 22:47

如何設定水平,我在玩游戏是只在左面無法玩!
作者: kvin    時間: 2011-10-21 11:12

本帖最後由 kvin 於 2011-10-21 11:13 編輯

CHING, 請問電量如何? 例如播片可以(RMVB) 可以播幾耐?
播720P的RMVB順嗎? 我用緊 GTAB7", 有時順有時窒, 應該係片源壓縮設定問題.
另外, 有無USB轉呢個電插頭, 然後用電腦USB充電. (我知個MICRO USB充唔到電.)
有人話玩GAME 窒, 真的嗎? 有什麼GAME會窒, 我上網查唔到佢用乜GPU. 你可以查下嗎?
有試過用LINE/GTALK/SKYPE/TANGO之類做通話或視像嗎? 質素如何?
作者: 肥肥    時間: 2011-10-21 11:49

請問消息來源係???
如真我就嗱嗱聲出部玩住先!
ctkelvin 發表於 2011-10-20 00:31


me2,如果確實到真係會有電話的話(唔通會上ics!?),
趁重有6%回贈真係狗衝去出番部.
作者: kvin    時間: 2011-10-21 14:23

CHING, 如果佢真係打到電話, 就一定唔使諗7+啦. 1280X720不是蓋的. 同級要上到去7.7, 但7.7又無電話, 而且價錢差好遠. 三叔出品, 有3G最小要4990了吧?!!  

如果正話果位CHING肯 CONFIRM下佢D內幕有幾堅就好!!

如果佢可以打到電話咁就正~ 到時等佢同galaxy7 + 比較下再考慮 heehee
looking4mp3 發表於 2011-10-20 12:16

作者: law1987    時間: 2011-10-21 15:37

等左佢好耐啦!3630抵喔!
作者: mikepang    時間: 2011-10-21 15:59

回復 37# kvin

講o左好多次, 7.7係打倒電話
http://www.samsung.com/global/mi ... ture.html?type=find


"Conduct voice calls just like on a mobile phone. The GALAXY Tab 7.7 calling function has been upgraded to let you make and receive voice calls privately by using Receiver Mode in public places. You no longer need a headset or Bluetooth for voice calls."
作者: looking4mp3    時間: 2011-10-21 16:01

CHING, 如果佢真係打到電話, 就一定唔使諗7+啦. 1280X720不是蓋的. 同級要上到去7.7, 但7.7又無電話, 而且 ...
kvin 發表於 2011-10-21 14:23



我都係睇價錢,唔會睇品牌,只要7吋有電話,靚MON,睇到高清RMVB,舊電唔好咁快玩完就FIT 晒我要求。如果佢官網有講遲d 會有返電話功能我會即買,將部novo7放埋一邊。

三星佢D 開價咁進取,應該都唔會平,依家一邊等華為會唔會真係UP個ROM 有返電話功能,另一邊等下三叔部 7+ 到港時會係點,黎緊 4 核機都出,三星歐洲果邊又咁多地方唔賣得,估緊佢 marketing 會點清 d 雙核機同點推 d 新機,我估佢正常開價會高過 5千,但傳聞部4核變型金剛 2都係開價 4千幾,如果部 7+ 冇電話仲要開得高價既話,都幾搞笑
作者: nicolefoxfans    時間: 2011-10-21 19:27

想聽日出呢部,唔知有無保護貼賣?
作者: du0449    時間: 2011-10-21 19:31

等左佢好耐啦!3630抵喔!
law1987 發表於 2011-10-21 15:37



師兄$3630邊樹出呀?好底喎!
作者: law1987    時間: 2011-10-21 21:19

師兄$3630邊樹出呀?好底喎!
du0449 發表於 2011-10-21 19:31

#1
結語:
對部tablet我暫時都幾滿意, 無咩不滿
3G + 靚芒+快cpu...咁既quality $3630 ($3860 -6% HSBC rebate )都唔算貴啦~~
現時開心使用中, 不過要適應下honeycomb~~
作者: pdaman    時間: 2011-10-21 23:38

#1
結語:
對部tablet我暫時都幾滿意, 無咩不滿
3G + 靚芒+快cpu...咁既quality $3630 ($3860 -6% HSBC reb ...
law1987 發表於 2011-10-21 21:19


honeycomb 係咪上market得好少app架?
作者: ctkelvin    時間: 2011-10-22 00:24

我都出咗!好正!
作者: alex仔仔07    時間: 2011-10-22 00:35

我對呢部機都好有興趣,希望樓主有時間的話可寫多些用後感,謝謝
作者: oo2oo299999    時間: 2011-10-22 01:09

本帖最後由 oo2oo299999 於 2011-10-22 09:49 編輯

有冇人知道邊到有得試玩下>?
感謝
作者: 用呢個    時間: 2011-10-22 12:52

回復 28# ctkelvin


    我都話想打電話  等到佢出新ROM先買
作者: af424    時間: 2011-10-22 14:08

本帖最後由 af424 於 2011-10-22 14:32 編輯
想聽日出呢部,唔知有無保護貼賣?
nicolefoxfans 發表於 2011-10-21 19:27


琴晚去左W神補貼附送既芒貼 (買果陣時未返貨)

Arm牌, 寫明專for MediaPad, 好fit!
不過係crystal貼, 用落睇下反光嚴唔嚴重再諗下物唔物色磨沙啦 (橫掂送既~XD)
指模情況都有, 但一定好過用棵機!

尤記得去百記果陣試MediaPad, 佢話依部係新機
無野送, 俾現金都唔減一兩舊, 連芒貼都唔送

p.s. 貼芒貼果時見有一位ching出緊MediaPad, 另一位試完話聽日同個friend一齊再黎出機 XD
作者: af424    時間: 2011-10-22 14:10

我對呢部機都好有興趣,希望樓主有時間的話可寫多些用後感,謝謝 ...
alex仔仔07 發表於 2011-10-22 00:35



儘量啦~ XD
其實我平時做開CD-Rom...今次出POST都係唔想部好機俾人埋沒!
作者: af424    時間: 2011-10-22 16:55

小發現:
1. 長按multi-tasking鍵 = capture screen
2. 輸入文字時, 右下角會出現個keyboard icon, 可轉換輸入法
作者: nicolefoxfans    時間: 2011-10-22 17:58

出左部了
暫時幾滿意
裝左whatsapp同line了
但係line無得用/睇果D表情符號

另外想問下
點樣測試部機播youtube desktop 720/1080p順唔順?

仲有multi-tasking即係邊個掣?
作者: hkyung    時間: 2011-10-22 18:08

出左部了
暫時幾滿意
裝左whatsapp同line了
但係line無得用/睇果D表情符號

另外想問下
點樣測試部機播yout ...
nicolefoxfans 發表於 2011-10-22 17:58


ching market 有whatsapp download 嗎?
佢有得收sms 做 verify?
因為對呢部野都有d 興趣
作者: nicolefoxfans    時間: 2011-10-22 18:30

ching market 有whatsapp download 嗎?
佢有得收sms 做 verify?
因為對呢部野都有d 興趣 ...
hkyung 發表於 2011-10-22 18:08



Market搵唔到
叫D Friend sd個apk檔黎install就得
作者: af424    時間: 2011-10-23 00:29

出左部了
暫時幾滿意
裝左whatsapp同line了
但係line無得用/睇果D表情符號

另外想問下
點樣測試部機播yout ...
nicolefoxfans 發表於 2011-10-22 17:58



Welcome to join the family ching! :D

Multitasking button = 左下角果3個制之1 (home + back + Multitasking)
作者: nergal    時間: 2011-10-23 05:01

請問大家的mediapad如果裝完flashplayer後使用opera mobile會不會出不了java及flash內容?小弟部機有此問題使用內置瀏覽器則無此發現,但奇怪地同樣使用android3.2的tf101又無此發現
作者: liondog    時間: 2011-10-23 17:02

我都啱啱出左俾老婆用,$3860+ 6% rebate, 仲有套winnie pooh 杯
主要俾mrs tiger,睇家中ip cam, myty, 土上網。fit 哂
作者: gumptang    時間: 2011-10-23 17:08

$3860+ 6% rebate有D心動,6% rebate到10月尾,但又想等AT200同Transformer Prime,煩腦中
作者: ds9flo    時間: 2011-10-23 17:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smallfry    時間: 2011-10-24 10:08

試過幾個 " apps2SD" 既 apps例如 ( 整點工具箱), 都唔可以將 apps 轉去 SD card,各位Ching有冇法?
作者: kvin    時間: 2011-10-24 10:18

多謝CHING 指教. 真係可以通話喎.. 死火,, 咁就又要等埋佢先得, 可能有耐等了. 三叔而家出野真係超慢, 公布到賣街可能半年到九個月, 即係分分鐘下年三月先見街. 死未..


回復  kvin

講o左好多次, 7.7係打倒電話



"Conduct voice calls just like on a mobile phone. The GAL ...
mikepang 發表於 2011-10-21 15:59

作者: wy7008    時間: 2011-10-24 10:19

另外想問下
點樣測試部機播yout ...
nicolefoxfans 發表於 2011-10-22 17:58 [/quote]
用瀏覽器打開 U tube 找 720p or 1080p片, 同樣再用瀏覽器打開 ,窗口右下角選720p or 1080p
作者: osirishk    時間: 2011-10-24 17:37

有無人知部mediapad 用 usb 能否差電?
作者: kaga45    時間: 2011-10-25 00:29

mediapad usb 可以差電 但要購這條線

圖片附件: 12.jpg (2011-10-25 00:28, 20.16 KB) / 下載次數 76
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1267040&k=57923851852e507d21ba79d5fbc943a5&t=1782116716&sid=2sWy1oYc7m


作者: af424    時間: 2011-10-25 00:41

mediapad usb 可以差電 但要購這條線
kaga45 發表於 2011-10-25 00:29



ching請問邊到買!? 詳細地址? 幾錢?

買番條放o係office都好喎!
作者: rayleecs    時間: 2011-10-25 09:22

回復 64# kaga45

where can we buy this c-hing? very interested about this!!

btw, is there anyway to root this mediapad?
作者: kvin    時間: 2011-10-25 09:22

回復 64# kaga45

咁就唔錯, 唔使係公司買多隻牛, 一條線插電腦又得, 插USB頭火牛又得. 不錯.
作者: jycw    時間: 2011-10-25 10:01

回復 64# kaga45


    邊到有得買???thz
作者: 邪惡小孩    時間: 2011-10-25 11:06

mediapad usb 可以差電 但要購這條線
kaga45 發表於 2011-10-25 00:29


e條係米平時 psp 果條?
作者: ngkiukiu    時間: 2011-10-25 11:25

e條係米平時 psp 果條?
邪惡小孩 發表於 2011-10-25 11:06


Sure not!
仲細過 psp 果條!
作者: adamhk    時間: 2011-10-25 12:57

我MILESTONE用唔到MW600個免提!
想請問下你用唔用到
作者: af424    時間: 2011-10-25 13:03

我MILESTONE用唔到MW600個免提!
想請問下你用唔用到
adamhk 發表於 2011-10-25 12:57



ching我用左半年有多!
成日用黎講電話+聽歌, 完美配對!

Mediapad一樣好夾!
作者: looking4mp3    時間: 2011-10-25 14:57

ching我用左半年有多!
成日用黎講電話+聽歌, 完美配對!

Mediapad一樣好夾! ...
af424 發表於 2011-10-25 13:03



你部MEDIAPAD 已經可以打電話?
作者: af424    時間: 2011-10-25 15:43

你部MEDIAPAD 已經可以打電話?
looking4mp3 發表於 2011-10-25 14:57


I wish...lol

I mean MediaPad + MW600 for movies / gaming...
作者: looking4mp3    時間: 2011-10-25 15:51

I wish...lol

I mean MediaPad + MW600 for movies / gaming...
af424 發表於 2011-10-25 15:43


heehee 以為出左打到電話既韌體
作者: deep@hkepc    時間: 2011-10-25 15:55

打唔到電話對我來講反而唔係問題...
作者: gomax    時間: 2011-10-25 18:36

用了幾天,都很滿意.但發覺用不到熱感應筆,不知是否貼了ARM保護貼的關係
作者: wy7008    時間: 2011-10-25 19:00

呢部机冇話過支援熱感應筆
作者: gomax    時間: 2011-10-25 20:59

呢部机冇話過支援熱感應筆
wy7008 發表於 2011-10-25 19:00



    電容屏不是都支援嗎?10.1, iphone,ipad 都用到支筆
作者: dicksonkiki    時間: 2011-10-25 21:25

mediapad usb 可以差電 但要購這條線
kaga45 發表於 2011-10-25 00:29

y拍有.  2x元
作者: whateverMan    時間: 2011-10-25 22:38

回復 64# kaga45


    Ching, 唔知呢條線可唔可以接駁IPHONE個差電插蘇唻差MEDIAPAD呢? 因為就去旅行, 諗住一個插蘇差晒兩部機
作者: zivziv    時間: 2011-10-25 22:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cyrux    時間: 2011-10-25 23:46

回復  kaga45


    Ching, 唔知呢條線可唔可以接駁IPHONE個差電插蘇唻差MEDIAPAD呢? 因為就去旅行, 諗住 ...
whateverMan 發表於 2011-10-25 22:38


iPad 牛可以
作者: whateverMan    時間: 2011-10-25 23:56

回復 83# cyrux


    Oh 即係IPHONE座就要加配件? 去睇下先
    另外CHING們有冇好機套介紹? 直接去買GTAB套得唔得呢?
作者: dicksonkiki    時間: 2011-10-26 00:17

1_副本.jpg
華為7"平板電腦 USB充電線..  公司一條..放便好多

圖片附件: [s7 slim] 1_副本.jpg (2011-10-26 00:15, 51.68 KB) / 下載次數 76
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1267433&k=8012bb80e7a94688ee9016197ff1ff56&t=1782116716&sid=2sWy1oYc7m


作者: frankiepoon    時間: 2011-10-26 00:45

1080p 10Mbps mp4/720p mkv無難度
作者: af424    時間: 2011-10-26 01:18




不知道照片來源...但好期待!!
作者: jycw    時間: 2011-10-26 01:24

回復 85# dicksonkiki


    即係邊到有得買??? thz
作者: whateverMan    時間: 2011-10-26 07:54

回復 85# dicksonkiki


    師兄借問邊度有得賣呢?
作者: liondog    時間: 2011-10-26 13:46

yahoo 有, 你search mediapad就搵到, 我買o左條$25, 唔平, 但冇得賣都要俾人賺
作者: alexn    時間: 2011-10-26 14:08

1080p 10Mbps mp4/720p mkv無難度
frankiepoon 發表於 2011-10-26 00:45


SD 咭係咪要 class 10 先得 ?
作者: alexn    時間: 2011-10-26 14:10

剛入手,
$3628 (i.e. $3860 - 6% rebate fm HSBC),
送 mon 貼同鬆弛熊杯一隻
作者: williamlaw    時間: 2011-10-26 14:13

請問可打電話嗎 ??

可用多少時間 ??
作者: wahlaiest    時間: 2011-10-26 14:50

多數呢兩日出機... 同時想trade 左部變型金剛.... 唔知值幾$....
btw... 有專用保護套未 ?
作者: alexn    時間: 2011-10-26 17:47

請問可打電話嗎 ??

可用多少時間 ??
williamlaw 發表於 2011-10-26 14:13


而家吾得, 第時"可能"得 ~
作者: williamlaw    時間: 2011-10-26 19:34

而家吾得, 第時"可能"得 ~
alexn 發表於 2011-10-26 05:47 PM



    即等 up 4.0
作者: af424    時間: 2011-10-26 22:56

路邊小道消息 (未經證實):

据说Ice Cream Sanwich4.0明年初出,而11月3G版就会出打电话的apk
作者: looking4mp3    時間: 2011-10-26 23:07

好心急,快D 出APK 啦
作者: alexn    時間: 2011-10-27 00:03

大家知吾知點 root 部機 ??
作者: kkyiu    時間: 2011-10-27 00:56

大家知吾知點 root 部機 ?? 2 thank





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2