Board logo

標題: 請各大大幫忙CUBE U30GT-H死機 [打印本頁]

作者: bruce2008    時間: 2012-11-25 04:10     標題: 請各大大幫忙CUBE U30GT-H死機

本帖最後由 bruce2008 於 2012-11-25 04:21 編輯

本來部機係Android4.0 WIN8 UI版
我找朋友幫我刷4.1後,開機見到双核豌豆,
之後見到機器人躺下了和感嘆號!!
是否已磚機??有冇得整??
照片.JPG
請各大大幫忙!!HELP!

圖片附件: 照片.JPG (2012-11-25 04:13, 82.24 KB) / 下載次數 29
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1460218&k=a027fac5b7186f6d6a6ed99ecc84b3de&t=1782268093&sid=3NrYp5DnUH


作者: hozaizai    時間: 2012-11-25 15:26

點解唔搵返你朋友整, anyway , downlaod官方rom. 改name. update.img,  用卡刷。入bootloader. Vol + power

自己試過可以
作者: devinchan    時間: 2012-11-25 15:43

重刷
作者: bruce2008    時間: 2012-11-25 21:10

回復 2# hozaizai


    佢話驚會整死埋部機
作者: bruce2008    時間: 2012-11-25 21:27

回復 2# hozaizai
佢話驚會整死埋部機,,我真係唔多謝點整,有冇師兄可以幫到手??
作者: shift2    時間: 2012-11-25 22:31

Android機應該係刷不死的..
作者: 167pk    時間: 2012-11-25 22:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 167pk    時間: 2012-11-25 23:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 167pk    時間: 2012-11-25 23:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bruce2008    時間: 2012-11-25 23:23

回復 7# 167pk


    佢係我妹D同學
作者: bruce2008    時間: 2012-11-25 23:26

H版比較麻煩,主樓呢個case可上代理度搞,如果係行機
167pk 發表於 2012-11-25 23:02



    最慘部機係白色水貨
作者: bruce2008    時間: 2012-11-25 23:27

回復 9# 167pk


最慘  ! 部機係白色水貨
作者: hozaizai    時間: 2012-11-25 23:29

回復 5# bruce2008

都話, download 個官方rom, 爆佢出來, 把個img檔, 改成update.img
抄入張m-sd卡, 放入去, 開機

見到機械人倒地, 再按VOL + , 同POWER, 就會入bootloader
bootloader 搵返張SD卡入面個update.img做update
我試過係得

PS, 最後自己搞唔拈, 叫你妹D同學負責任啦, 拿去整
作者: bruce2008    時間: 2012-11-25 23:52

點解唔搵返你朋友整, anyway , downlaod官方rom. 改name. update.img,  用卡刷。入bootloader. Vol + power ...
hozaizai 發表於 2012-11-25 15:26

我已照你意思做 Vol+ 及 Power 制双按,但開機見到双核豌豆後,聽到"得"1声後沒反應
作者: ilikewai    時間: 2012-11-25 23:56

壞左咪可以買第二部玩
作者: bruce2008    時間: 2012-11-25 23:57

回復  bruce2008

都話, download 個官方rom, 爆佢出來, 把個img檔, 改成update.img
抄入張m-sd卡, 放入去 ...
hozaizai 發表於 2012-11-25 23:29



師兄  有冇相熟可以拿去整的店?
唉,叫妹個同學負責任....D細路,真係冇野講><
作者: bruce2008    時間: 2012-11-26 00:01

壞左咪可以買第二部玩
ilikewai 發表於 2012-11-25 23:56

最犙!部機係我老婆的,我真係唔知講咩好......
作者: bruce2008    時間: 2012-11-26 00:03

回復 15# ilikewai

最犙!部機係我老婆的,我真係唔知講咩好......
作者: bruce2008    時間: 2012-11-26 00:06

回復 9# 167pk


    師兄  有冇相熟可以拿去整的店?
作者: ppc123    時間: 2012-11-26 00:12

其實好難刷得死...
作者: bruce2008    時間: 2012-11-26 00:49

其實好難刷得死...
ppc123 發表於 2012-11-26 00:12



   宜家用USB連接PC係Android ADB Interface, 仲有冇得整??
作者: bruce2008    時間: 2012-11-26 00:57

宜家 USB 接PC 見你 ADB Interface,仲有冇得整?差越攪越衰><
作者: ilikewai    時間: 2012-11-26 23:08

問 167 la
作者: hozaizai    時間: 2012-11-26 23:14

回復 14# bruce2008

http://www.51cube.com/bbs/thread-51448-1-1.html

我係跟呢位人兄既方式去, 整返部機的!
唔洗開蓋做手術, 就起死回生了!
作者: 167pk    時間: 2012-11-27 13:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bruce2008    時間: 2012-11-27 23:42

回復 25# 167pk


    多謝各位師兄指點!我今晚已把機交給朋友回家代為刷rom!
佢話會回家幫我用卡刷!佢話我部機應該係卡刷時洗左出廠的內容
作者: Deep Sea    時間: 2012-11-28 16:09

回復  167pk


    佢係我妹D同學
bruce2008 發表於 25-11-2012 11:23 PM


似仇人多D
作者: bruce2008    時間: 2012-11-30 03:04

回復 27# Deep Sea


    我朋友已幫我卡刷4.1.1  V1.09及ROOT埋機^^





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2