Board logo

標題: [測試] 【Tommy】ICOO 艾蔻 Fatty2 胖丁2 極詳開測 1029 CM10.1 ! [打印本頁]

作者: TOMMY6041    時間: 2013-6-11 04:11     標題: 【Tommy】ICOO 艾蔻 Fatty2 胖丁2 極詳開測 1029 CM10.1 !

本帖最後由 TOMMY6041 於 2013-10-29 06:20 編輯

【Tommy】ICOO 艾蔻 Fatty2 胖丁2 (開箱 + 評測)

小第開箱甘耐,第一次做詳細評測,請多多支持!

我的頻道:tommy6041

我的帖子:       
【Tommy top Gear】碳纖 超輕 長柄雨傘
【Tommy Ware】ICOO 艾蔻 Fatty2 胖丁2 極詳開測
【Tommy Photo】香港西九文化區 M+進行: 充氣! 2小時遊 (完成+影片)
【Tommy Photo】香港尖沙咀的一天! 夜遊橡皮鴨+海旁聽歌 情侶嘴嘴影片
【Tommy】酷比魔方 E12A 12000毫安移動電源開箱
【Tommy Ware】Nitecore 14500 電池開箱
【Tommy Ware】Bachmann拖牌開箱
【Tommy top Gear】Leatherman Charge Titanium TTi 開箱
【Tommy top Gear】Leatherman Squirt ES4 開箱
【Tommy top Gear】Nitecore EA4 開箱
【Tommy Ware】Sanyo New XX AA電 開箱
【Tommy top Gear】Leatherman Wave 開箱
【Tommy Ware】Nitecore Intellicharge i4 開箱
【Tommy top Gear】白菜磁环V-51 第二版 開箱
【Tommy top Gear】Zebralight H600w 開箱
【Tommy Ware】Toshiba 42TD300H 開箱+影片+圖片+USB+3D
【Tommy top Gear】Berghaus Foot Wear 開箱

Fatty2規格:

CPU/ GPU處理器架構ARM架構處理器型號RK3188 ARM的Cortex-A9處理器主頻1.6GHz的處理器
核心四核心顯卡芯片的Mali-400顯卡核心四核心
系統內存1GB
存儲容量16GB
存儲介質的Flash閃盤存儲擴展支持的Micro SD(TF)卡,最大支持32GB
顯示屏屏幕尺寸7.85英寸屏幕分辨率1024×768屏幕描述電容式觸摸屏,10點式觸摸屏屏幕特性IPS屏幕
無線網絡功能支持支持802.11b/g/n
無線協議藍牙功能支持藍牙功能
內置音效芯片
攝像頭雙攝像頭(前置:200萬像素,後置:500萬像素)視頻錄製支持錄製1080P視頻
數據接口USB-OTG
音頻接口3.5毫米耳機接口
視頻接口HDMI接口
5500毫安續航時間9小時左右,具體時間視使用環境而定
電源適配器DC(5V,2A)自適應交流電源供應器功能
內置感應智能重力感應
產品重量300克機殼材質鋁鎂合金材質機殼顏色銀色
質保整機1年

Fatty2 可用 RK3188 SDK2.0 Rom
http://crewrktablets.arctablet.com/?p=1223


直接DL個Oma RK31 Chuwi V88 JB 4.2.2 SDK2.0 v4.3,打開個zip,照拍示刷入!

Free ram! 有685甘多.... !

Screenshot_2013-07-15-23-01-23.jpg

加入如何刷入oma rom教學!

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg


Part 1 開箱

圖片附件: 001.JPG (2013-6-11 04:16, 122.27 KB) / 下載次數 247
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543330&k=5f3abbf206f60cf622d8ee657c2715d2&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: 002.JPG (2013-6-11 04:16, 138.95 KB) / 下載次數 261
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543331&k=6b81de455bdbd80b731329989473278d&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: 003.JPG (2013-6-11 04:16, 125.19 KB) / 下載次數 205
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543332&k=3bc6eac8b9152f265d1a655dcb2dbd96&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: 004.JPG (2013-6-11 04:16, 124.79 KB) / 下載次數 207
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543333&k=0ea65b774bf9f434c832d5c8222849c2&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: 005.JPG (2013-6-11 04:16, 138.02 KB) / 下載次數 252
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543334&k=1dea9fb0281b76437efdfcb2a418299e&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: 006.JPG (2013-6-11 04:16, 119.65 KB) / 下載次數 191
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543335&k=7b738b06c739f5b76673bb7afb10fd46&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: 007.JPG (2013-6-11 04:16, 124.22 KB) / 下載次數 216
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543336&k=9a12cbd2a8e43a8222874a54835337d9&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: 008.JPG (2013-6-11 04:16, 126.13 KB) / 下載次數 264
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543337&k=66062c917c3c548b1778c548ee3e6c03&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: 009.JPG (2013-6-11 04:16, 134.78 KB) / 下載次數 234
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543338&k=75c262dc6ffdd7ff4bbeb1f53409e216&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: 010.JPG (2013-6-11 04:16, 124.56 KB) / 下載次數 230
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543339&k=f7f65927cd2125b8d2a8a8556ba0d8fc&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: 011.JPG (2013-6-11 04:16, 115.4 KB) / 下載次數 223
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543340&k=8cacc5843a9fd10e2254dd9e3fd91b8a&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: Screenshot_2013-07-15-23-01-23.jpg (2013-7-15 23:09, 145.08 KB) / 下載次數 360
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1557146&k=8cdda2e528088d34f3eeb8fe6c189768&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: 1.jpg (2013-7-26 22:11, 135.8 KB) / 下載次數 214
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1560992&k=ae1b539dd364ee6454ee0b2be1d1add6&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: 2.jpg (2013-7-26 22:11, 131.68 KB) / 下載次數 194
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1560993&k=932b6df6d0c05e7c76ebf61d6f4d0c98&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: 3.jpg (2013-7-26 22:11, 136.83 KB) / 下載次數 205
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1560994&k=7a7ef0dddc4d28d6343306f4cf454424&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: 4.jpg (2013-7-26 22:11, 132.34 KB) / 下載次數 243
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1560995&k=fd21c2a4df92159de430532e6a65a8a0&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8


作者: TOMMY6041    時間: 2013-6-11 04:11

本帖最後由 TOMMY6041 於 2013-6-14 19:43 編輯

Part 2 重量+付件+對比+上網性能+影片試用+Root機   會慢慢更新 敬請留意!

重量:314g !
012.JPG

上網性能,全最高fps  PS:明天再上傳上網試用影片!
Screenshot_2013-06-11-21-09-02.jpg

Screenshot_2013-06-11-21-10-11.jpg

付件
018.JPG
送Sony 耳機! WoW
019.JPG
USB to 2.5mm,因USB不能充電,可用流動電源
020.JPG
全付件
021.JPG

022.JPG

火牛
023.JPG

024.JPG

同7吋Size對比 PS:Mon 對比明天再上傳
013.JPG

014.JPG

017.JPG

016.JPG

rk3188 Root+Driver

RK3188_Root.7z
https://mega.co.nz/#!9U8QnBLK!FR ... M2sWvQIQ6J7AOFl6QWU

機子先開啟USB調試模式,接電腦,按adb.exe,然後開始按任意鍵,重啟3次就可以了,不過在第二次重啟的時候機子不會進入桌面,機子啟動起來後按一下鍵盤就會進行第三次重啟,然後機器就root了!

RK3188 Driver.7z
https://mega.co.nz/#!REcAUYbJ!Tm ... T4tpIj_Fwu8_GWwxDxQ

Oma_RK31_Chuwi_V88_JB_4.2.2_v3.1  大家如果玩到死左機可以刷住V88先...
https://mega.co.nz/#!FBUD2CJZ!DW ... 4yQkW8VVPibxE5DCur4

張FILE 的Oma RK31 JB v3.0 Format NAND 加入.ZIP 刷機後用CWM 刷入(重要)

圖片附件: 012.JPG (2013-6-11 21:55, 124.44 KB) / 下載次數 224
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543674&k=f2ae8f5827b5aa2b1d4603596301aab5&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: Screenshot_2013-06-11-21-09-02.jpg (2013-6-11 21:55, 149.28 KB) / 下載次數 241
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543675&k=a7f331f615d0e698d8ada6aee4a621b1&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: Screenshot_2013-06-11-21-10-11.jpg (2013-6-11 21:55, 145.36 KB) / 下載次數 211
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543676&k=678c9dda3ebaf029b46e2c64b8d9a395&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: 013.JPG (2013-6-14 01:19, 138.66 KB) / 下載次數 212
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1544736&k=2d3bac9a8f4d2fc5393b6c62f893ee18&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: 014.JPG (2013-6-14 01:19, 131.2 KB) / 下載次數 233
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1544738&k=ec0444b2104571c9fe8f5eb7d2834fbc&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: 016.JPG (2013-6-14 01:19, 111.44 KB) / 下載次數 215
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1544742&k=c8ef9633f1651f5542e8226c4bf52e78&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: 017.JPG (2013-6-14 01:19, 119.71 KB) / 下載次數 231
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1544744&k=12b5c503ed6169bd4e79f49dfcc96a52&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: 018.JPG (2013-6-14 01:19, 126.4 KB) / 下載次數 184
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1544745&k=7249a2ff704c164ecac6858410049454&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: 019.JPG (2013-6-14 01:19, 120.7 KB) / 下載次數 216
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1544746&k=99633c033a34ad7bde98b6e2cc855cd6&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: 020.JPG (2013-6-14 01:19, 129.82 KB) / 下載次數 189
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1544747&k=173088fc9567cca63062d562019c82ff&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: 021.JPG (2013-6-14 01:19, 135.01 KB) / 下載次數 203
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1544748&k=7902df5377fddec6356a2445675948af&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: 022.JPG (2013-6-14 01:19, 133.83 KB) / 下載次數 211
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1544749&k=14545489903b86fc81bfe5436bf74b7b&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: 023.JPG (2013-6-14 01:19, 138.39 KB) / 下載次數 194
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1544750&k=faae20a53df5b4af8d7996553e7a6fc0&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: 024.JPG (2013-6-14 01:19, 126.37 KB) / 下載次數 207
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1544751&k=3477374838597a810cbf26a88ccbc1a0&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8


作者: TOMMY6041    時間: 2013-6-11 04:11

本帖最後由 TOMMY6041 於 2013-6-11 22:25 編輯

Part 3 照相測試 + USB 性能測試 + 一般跑分測試 + 遊戲性能簡試  + 無線信號測試 + 藍牙測試 + 續航力測試  
照相測試 沒有Del EXIF!(改了prop為I9300)
夜境:
IMG_20130611_211218.jpg
文字:
IMG_20130611_141328.jpg
食物:
IMG_20130611_011749.jpg


USB 性能測試

約150Mb的影片,平均上傳6.25MB 1秒

USB.jpg




Quadrant Standard
Screenshot_2013-06-10-23-48-10.jpg

Vellamo
Screenshot_2013-06-10-23-55-33.jpg
Screenshot_2013-06-10-23-55-36.jpg
Screenshot_2013-06-10-23-57-00.jpg

雖然只是用上1G RAM 但對跑分沒有任何問題!


遊戲性能簡試
NFS 17 (fps35 - 45)

Screenshot_2013-06-11-00-39-50.jpg

Screenshot_2013-06-11-00-41-49.jpg

Screenshot_2013-06-11-00-44-06.jpg

Temple Run 2 一路Keep住fps56左右(但我做D咩都係得56...我睇56係個ROM SET死左,上唔到60)
Screenshot_2013-06-11-21-07-30.jpg


藍牙測試

Fatty2 To I9100
過一張1.8MB的相片用了18秒

沒有任何問題出現!


無線信號測試

Home
home.jpg

Point 1
Screenshot_2013-06-11-00-03-01.png

Screenshot_2013-06-11-00-02-49.png

Screenshot_2013-06-11-00-33-13.png

Point 2
Screenshot_2013-06-11-00-31-41.png

Point 3
Screenshot_2013-06-11-00-31-58.png

Screenshot_2013-06-11-00-33-51.png

因機背四邊用上膠邊,信號收得比換金屬的機好很多,全屋五百尺都收到很好! 使用時都沒有繼線問題




續航力測試
睇影片,睇FLASH影片+上網+打機+做測試+上課使用+睇EBOOK+root機等等 (亮度60%左右)
得出8小時左右,餘數%
Screenshot_2013-06-11-15-42-18.png

Screenshot_2013-06-11-15-42-28.png

如果不像我一樣的重度使用,可能會耐久一點,但8小時的成績己給我十分良好的使用感覺!

PS:padhz測試逹10小時多(720p影片)  imp3測試逹12小時(全pps)

差電: 0至100 約4小時

圖片附件: Screenshot_2013-06-10-23-48-10.jpg (2013-6-11 20:39, 143.21 KB) / 下載次數 204
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543592&k=5d289fb3ed22b7304ed796a5fbfc8ede&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: Screenshot_2013-06-10-23-57-00.jpg (2013-6-11 20:39, 149.13 KB) / 下載次數 188
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543593&k=4ff6faa3d303c4d6a76a83f0206e37d4&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: Screenshot_2013-06-10-23-55-36.jpg (2013-6-11 20:40, 148.01 KB) / 下載次數 219
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543594&k=65b680cb6879cefea2e47e096d0152e7&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: Screenshot_2013-06-10-23-55-33.jpg (2013-6-11 20:40, 148.87 KB) / 下載次數 212
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543595&k=798b23911407e6aa3686ddac11b961d3&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: Screenshot_2013-06-11-00-02-49.png (2013-6-11 20:42, 84.67 KB) / 下載次數 209
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543596&k=04a7c7a056e105a14db9c40bf5e5d9b1&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: Screenshot_2013-06-11-00-03-01.png (2013-6-11 20:42, 77.21 KB) / 下載次數 223
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543597&k=f03e2be44ec84a51642b24c5df50afef&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: Screenshot_2013-06-11-00-31-41.png (2013-6-11 20:42, 80.52 KB) / 下載次數 223
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543598&k=94a27f490e7a2fa93a74f9b3982a983c&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: Screenshot_2013-06-11-00-31-58.png (2013-6-11 20:42, 80 KB) / 下載次數 237
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543599&k=4b9d4640f8e53f9939bf7cf2919eb745&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: Screenshot_2013-06-11-00-33-13.png (2013-6-11 20:42, 103.05 KB) / 下載次數 218
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543600&k=7fc1d325af37630a6f0105482d923b20&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: Screenshot_2013-06-11-00-33-51.png (2013-6-11 20:42, 103.24 KB) / 下載次數 641
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543601&k=6099f240242cb2a1aca5afb16e934d15&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: home.jpg (2013-6-11 20:54, 132.87 KB) / 下載次數 220
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543604&k=7bb97dd4c190f942f97a1c1c4c436f6e&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: Screenshot_2013-06-11-00-39-50.jpg (2013-6-11 21:03, 146.18 KB) / 下載次數 217
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543611&k=62898a33d88575d2575c58979ad63139&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: Screenshot_2013-06-11-00-41-49.jpg (2013-6-11 21:03, 148.55 KB) / 下載次數 232
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543612&k=5ef4f2e6ca2b194db405cee63f7fa822&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: Screenshot_2013-06-11-00-44-06.jpg (2013-6-11 21:03, 144.88 KB) / 下載次數 226
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543613&k=84e197fbdaadfebf2ca33eb0b8519a14&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: Screenshot_2013-06-11-15-42-18.png (2013-6-11 21:33, 101.29 KB) / 下載次數 210
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543648&k=591ef3c7de614aecbff85897a58633e7&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: Screenshot_2013-06-11-15-42-28.png (2013-6-11 21:33, 110.49 KB) / 下載次數 179
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543649&k=df1afad9c6352b972b7a8a34549e1454&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: Screenshot_2013-06-11-21-07-30.jpg (2013-6-11 21:33, 145.98 KB) / 下載次數 218
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543650&k=9efbedcc3a703fbcbaf47c74be151af4&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: USB.jpg (2013-6-11 21:33, 128.9 KB) / 下載次數 220
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543653&k=f2934134eb5a46588a55ea3f14c4b6a4&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: IMG_20130611_011749.jpg (2013-6-11 21:37, 141.82 KB) / 下載次數 220
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543660&k=fee25a72ce8b3bfadfb163c0beaca4eb&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: IMG_20130611_141328.jpg (2013-6-11 21:37, 144.81 KB) / 下載次數 204
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543661&k=4277a7c11c8c0dc5ae12c277d4e05042&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8



圖片附件: IMG_20130611_211218.jpg (2013-6-11 21:37, 149.24 KB) / 下載次數 196
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543662&k=1d6e72fb9cd5c8d0b9cc812f46258b84&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8


作者: momo4321    時間: 2013-6-11 08:03

咦,除咗膠邊外,啲位同v88一模一樣喎。

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: Tech4Lee    時間: 2013-6-11 08:09

幾重?
作者: forbetter    時間: 2013-6-11 10:14

支持ching出開箱文。Support.
作者: forbetter    時間: 2013-6-11 10:16

呢個我答到。裸機310 grams。

唔好意思,搶住來答。
作者: oscar999    時間: 2013-6-11 11:05

個盒好正
作者: TOMMY6041    時間: 2013-6-11 16:57

呢個我答到。裸機310 grams。

唔好意思,搶住來答。
forbetter 發表於 2013-6-11 10:16


係314....
作者: TOMMY6041    時間: 2013-6-11 21:50

支持ching出開箱文。Support.
forbetter 發表於 2013-6-11 10:14


唔係開箱甘簡單!
作者: Clouding    時間: 2013-6-12 00:10

I'm using icoo 7" tablet model (icou7gt) and it not so good, start lagging after installed only very little apps, I need to restart in recovery mode erase memory block everyday to restore the normal speed, I assume they using low grade memory/ram, idk. The WiFi weak too but I already know before I buy, cos every China tab WiFi are the same.

I will not recommend this brand to friend.
作者: forbetter    時間: 2013-6-12 00:50

我部胖丁2嘅wifi OK喎。冇投訴。

不過我同意買山寨機真係膽博膽,隨時乃嘢!
作者: forbetter    時間: 2013-6-12 08:21

ching,請教你,點樣 root 機 呢?
作者: greatedmond    時間: 2013-6-12 09:46

可唔可以試試個hdmi out呀?謝謝。
作者: TOMMY6041    時間: 2013-6-12 18:38

ching,請教你,點樣 root 機 呢?
forbetter 發表於 2013-6-12 08:21


夜D 再UPDATE
作者: TOMMY6041    時間: 2013-6-13 13:35

甘打三個鐘,唔睇都支持下好bor
作者: 甘小文    時間: 2013-6-13 13:42

全力支持,再接再勵,well done
作者: h2210    時間: 2013-6-13 14:07

How much is this?  Thx.
作者: 玉塘春    時間: 2013-6-13 14:30

好用心的開箱文, 支持樓主
作者: marcolee96    時間: 2013-6-13 15:10

非常詳細!好專業...感謝分享!
作者: forbetter    時間: 2013-6-13 21:12

我一早講左support  ching的!
作者: 1388    時間: 2013-6-13 21:12

支持 , 感謝分享 !
作者: TOMMY6041    時間: 2013-6-14 01:28

13/6加入同7吋Size對比  ,影片估計明天上傳,敬請留意! 謝謝
作者: u87    時間: 2013-6-14 11:38

thanks , support and well done
作者: TOMMY6041    時間: 2013-6-15 19:28

我發現ICOO D工程師係唔可信=,= 又話上傳返個原裝ROM,到E+都咪有...

我拍唔到片呀/_\
作者: imax    時間: 2013-6-15 21:38

哩部 ICOO 港行貨有發售未  ~~  THX   
作者: TOMMY6041    時間: 2013-6-16 19:55

哩部 ICOO 港行貨有發售未  ~~  THX
imax 發表於 2013-6-15 21:38


有賣,IN SSP
作者: zany2006    時間: 2013-6-16 20:49

有無套啱用 定係要裸機用
作者: 093094    時間: 2013-6-16 22:51

我從來唔會reply, 見你咁用心, 唔reply都唔得啦 :)
作者: eeeuser    時間: 2013-6-16 23:17

回復 27# TOMMY6041


    我都見,不過係黑店一定唔會幫襯
作者: ken001    時間: 2013-6-17 10:18

ching開箱冇得彈
昨日在剪升見到,冇標價,等水魚
作者: TOMMY6041    時間: 2013-6-17 19:45

ching開箱冇得彈
昨日在剪升見到,冇標價,等水魚
ken001 發表於 2013-6-17 10:18


899 同HK 13XX 都係甘上下價.... 唔見有咩甘水
作者: TOMMY6041    時間: 2013-6-20 13:17

ICOO 真係得個講字,一星期都係冇回應!
作者: forbetter    時間: 2013-6-20 19:45

細廠更新固件都係差D,都預左。

不過咁講,我用左兩個星期,一切安好,連root都唔打算root了。亦冇乜野期待新固件去優化。
作者: tongziv    時間: 2013-6-20 21:15

根本係v88'睇左真身,懷疑係oem....馳為出左v88s 連背面有膠邊都一樣
作者: imax    時間: 2013-6-20 21:29

fatty 2 高登二樓阿婆都有賣 1 g ram 版 $1480
玩過好鬼順....差啲忍唔住買咗, 但都係等下批 2 g ram 先扑鎚   
作者: forbetter    時間: 2013-6-20 21:35

1G夠用咯。
作者: forbetter    時間: 2013-6-20 21:39

1G夠用咯。
作者: forbetter    時間: 2013-6-20 21:40

根本係v88'睇左真身,懷疑係oem....馳為出左v88s 連背面有膠邊都一樣
tongziv 發表於 2013-6-20 21:15

都可能係。不過舊電大左, 亦冇 v88 wifi 嘅問題。
作者: tongziv    時間: 2013-6-20 21:46

都可能係。不過舊電大左, 亦冇 v88 wifi 嘅問題。
forbetter 發表於 2013-6-20 21:40



    我買左馳為冇耐,同樣冇wifi issue
作者: TOMMY6041    時間: 2013-6-25 07:06

fatty 2 高登二樓阿婆都有賣 1 g ram 版 $1480
玩過好鬼順....差啲忍唔住買咗, 但都係等下批 2 g ram 先扑 ...
imax 發表於 2013-6-20 21:29


2G RAM 唔一定出...
作者: forbetter    時間: 2013-6-25 17:15

本帖最後由 forbetter 於 2013-6-25 17:18 編輯

哈哈。今日手痕痕,心思思想搵嘢搞。

上網下載左個KINGROOT去部PC度,部胖丁打開個USB 調試,將胖丁同電腦駁埋,按掣,兩分鐘後部胖丁已經 root 左。

原來咁容易。YEAH!

想請教各位ching,root 機後有乜嘢可以優化部機?有乜嘢冇用嘅apk可以剷走?
作者: TOMMY6041    時間: 2013-6-26 23:32

哈哈。今日手痕痕,心思思想搵嘢搞。

上網下載左個KINGROOT去部PC度,部胖丁打開個USB 調試,將胖丁同電腦 ...
forbetter 發表於 2013-6-25 17:15


你唔用果D 咪del左去
作者: TOMMY6041    時間: 2013-6-28 22:01

有CM10 ROM 可以用喇@.@

http://crewrktablets.arctablet.com/
作者: forbetter    時間: 2013-6-29 00:25

有CM10 ROM 可以用喇@.@
TOMMY6041 發表於 2013-6-28 22:01




ching 試左未?可以教我點做嗎?
作者: TOMMY6041    時間: 2013-6-30 00:11

網友拆機,電池厚度3.2,寬81,長155,足量5500mah!

圖片附件: 173621066muw2tu6n9wp6g.jpg (2013-6-30 00:11, 136.33 KB) / 下載次數 89
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1550943&k=3898aa3b865e8af52455598009a4fefd&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8


作者: bobocar    時間: 2013-6-30 13:33

邊度有售..and how much ? 麻煩 PM 小弟 THX!
作者: tongziv    時間: 2013-7-1 01:00

本帖最後由 tongziv 於 2013-7-1 01:02 編輯
網友拆機,電池厚度3.2,寬81,長155,足量5500mah!
TOMMY6041 發表於 2013-6-30 00:11



    老實講在xda 都有v88拆機睇
我發現v88塊版電路造工比原道好好多
原道塊版似人肉焊板同好似有飛線 XD

不過原道話同rk合作出左新rom,驚天地,泣鬼神,我都想睇下有幾勁
作者: TOMMY6041    時間: 2013-7-3 14:28

老實講在xda 都有v88拆機睇
我發現v88塊版電路造工比原道好好多
原道塊版似人肉焊板同好似有飛線 XD ...
tongziv 發表於 2013-7-1 01:00


原道一直都出曬名! 差
作者: TOMMY6041    時間: 2013-7-8 13:54

Fatty2 可用 RK3188 SDK2.0 Rom
http://crewrktablets.arctablet.com/?p=1223
作者: forbetter    時間: 2013-7-8 17:50

Fatty2 可用 RK3188 SDK2.0 Rom
TOMMY6041 發表於 2013-7-8 13:54



ching, up 唔 up  得過呀? 真心求意見。
作者: JOHNMOFA    時間: 2013-7-8 19:27

邊度有售..and how much ? 麻煩 PM 小弟 THX! thx a lot ,support ching
作者: forbetter    時間: 2013-7-8 21:47

淘寶人民幣839。
作者: TOMMY6041    時間: 2013-7-9 19:18

ching, up 唔 up  得過呀? 真心求意見。
forbetter 發表於 2013-7-8 17:50


冇問題!可以一玩...
作者: forbetter    時間: 2013-7-9 21:52

有冇教學呀唔該?我之前部原道刷機變磚,結果要返廠!心理陰影好大。

山寨機刷Rom點解咁麻煩?以前我有部機就咁抄個Rom去根部,按住volume 制開機就搞掂,幾方便呀。
作者: TOMMY6041    時間: 2013-7-10 23:45

本帖最後由 TOMMY6041 於 2013-7-11 00:07 編輯
有冇教學呀唔該?我之前部原道刷機變磚,結果要返廠!心理陰影好大。

山寨機刷Rom點解咁麻煩?以前我有部 ...
forbetter 發表於 2013-7-9 21:52


http://crewrktablets.arctablet.com/

現在的SDK 2.0 4.2 在我本人試用,系統正常,比以前快左,同順左,不論一般使用,打機都有明顯不同!
另外就係用少左電,待機9個鐘,只用了3%

教學..... 我睇下明天/後日做唔做到喇,.... 見現時個ROM 正正常常,想拍反個影片比大家先.... 話曬拖左甘耐....
作者: bobocar    時間: 2013-7-12 21:21

今時今日 1G 真係唔夠用
作者: hin618    時間: 2013-7-12 21:24

今時今日 1G 真係唔夠用
bobocar 發表於 2013-7-12 09:21 PM



    查實有咩分別??
作者: bobocar    時間: 2013-7-13 02:07

查實有咩分別??
hin618 發表於 2013-7-12 21:24



你試下裝 winxp 用 1g ram 同 2g ram...裝緊同裝完一用就知好大分別 !

唔夠 ram 行唔郁 !
作者: forbetter    時間: 2013-7-13 08:12

本帖最後由 forbetter 於 2013-7-13 10:21 編輯
你試下裝 winxp 用 1g ram 同 2g ram...裝緊同裝完一用就知好大分別 !

唔夠 ram 行唔郁 ! ...
bobocar 發表於 2013-7-13 02:07



我有個朋友要食4碗飯先至夠,如果唔係就會暈、行唔郁。

不過我食一碗飯就飽晒喎。行得走得。

坦白講,你有冇用過1G Ram嘅平板?
作者: TOMMY6041    時間: 2013-7-14 01:52

今時今日 1G 真係唔夠用
bobocar 發表於 2013-7-12 21:21


今時今日1G只係剛剛夠用,但不是唔夠用!  1G RAM 上10-15個網,睇EBOOK(24/?ZONE),再開一隻中型GAME.. 你有咩可能同時會做甘多野
作者: TOMMY6041    時間: 2013-7-14 23:21

查實有咩分別??
hin618 發表於 2013-7-12 21:24



你電腦用XP 行二通 3G RAM 定4G RAM
作者: MrKFung    時間: 2013-7-14 23:31

今時今日1G只係剛剛夠用,但不是唔夠用!  1G RAM 上10-15個網,睇EBOOK(24/?ZONE),再開一隻中型GAME.. 你有 ...
TOMMY6041 發表於 2013-7-14 01:52

系統用左幾多????
作者: TOMMY6041    時間: 2013-7-15 01:12

系統用左幾多????
MrKFung 發表於 2013-7-14 23:31


冇RUN APPS 有620MB 可用... 估計300-350左右系統用左
作者: TOMMY6041    時間: 2013-7-15 20:16

http://crewrktablets.arctablet.com/

RK3188 SDK2.0 Oma RK31 Chuwi V88 JB 4.2.2 SDK2.0 v4.3  出左,但仲有好多野唔明...如: settings mod 要黎做咩...

仲有
- higher performance > disable all animation scales in Developer options
- full access to the build > enable /system rw in File Manager HD
- change UI > edit build prop [v4.3]
- load of kernel modules > enable init.d ON in Pimp my Rom
- su notifications > disable in Superuser

都幾大唔同下....
作者: TOMMY6041    時間: 2013-7-15 23:07

Free ram! 有685甘多.... !

Screenshot_2013-07-15-23-01-23.jpg

圖片附件: Screenshot_2013-07-15-23-01-23.jpg (2013-7-15 23:06, 145.08 KB) / 下載次數 90
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1557143&k=aae9fba984155da08a03fbbead3a8ff6&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8


作者: forbetter    時間: 2013-7-16 00:05

有咁多free ram 嘅?我經常剩番兩三百咋,不過又唔覺會lag喎?
我唔多打機的,關唔關事?
I really love my Fatty 2!
作者: TOMMY6041    時間: 2013-7-16 18:02

OMA 4.3 BUG: 自動旋轉開關後,會鎖定橫向!  
              FIX:GOOGLE PLAY 找"旋轉"Apps
作者: forbetter    時間: 2013-7-17 19:00

OMA 4.3 BUG: 自動旋轉開關後,會鎖定橫向!  
              FIX:GOOGLE PLAY 找"旋轉"Apps
TOMMY6041 發表於 2013-7-16 18:02


ching 呢個固件用唔用到藍牙?我用緊跟機個固件,個藍牙好似冇效。
定係我唔識搞?
作者: TOMMY6041    時間: 2013-7-18 03:17

ching 呢個固件用唔用到藍牙?我用緊跟機個固件,個藍牙好似冇效。
定係我唔識搞? ...
forbetter 發表於 2013-7-17 19:00


OMA  藍牙一直都冇咩問題...
作者: forbetter    時間: 2013-7-19 22:21

ching 刷呢個Oma 固件程序同刷原廠固件係咪唔一樣?
作者: JVC    時間: 2013-7-20 10:34

RK3188 SDK2.0 Oma RK31 Chuwi V88 JB 4.2.2 SDK2.0 v4.3  出左,但仲有好多野唔明...如: settings mod 要 ...
TOMMY6041 發表於 2013-7-15 20:16



    setting mod 刷兑setting icon 变colorful
作者: TOMMY6041    時間: 2013-7-20 14:55

setting mod 刷兑setting icon 变colorful
JVC 發表於 2013-7-20 10:34


colorful?! 有圖片嗎? 個OMA 開機唔令仔...
作者: JVC    時間: 2013-7-20 17:47

本帖最後由 JVC 於 2013-7-20 17:49 編輯
colorful?! 有圖片嗎? 個OMA 開機唔令仔...
TOMMY6041 發表於 2013-7-20 14:55



    一般setting 內wifi ,咪有個公仔係文字前面, 個公仔係單色, 現係彩色(好似samsung 手機個setting , 其實冇乜野分別

我用V88s 的, 想知個BT 係咪只可以用作耳機, 我用部手機(S2 , A820 都好, 認到部V88s 同Match 左, 但過唔到file ... )

仲有部機唔改成sdk rom 佢原生冇myTV .... & 我用天文台app 會彈....只係用到第一次, 第二次就入唔到
作者: e-ghost    時間: 2013-7-20 18:53

本帖最後由 e-ghost 於 2013-7-20 19:15 編輯

可惜只得1g ram. 有冇邊隻係同時大電池+2g ram?

另外是否不及原道mini one窄及薄?

謝謝!
作者: TOMMY6041    時間: 2013-7-20 19:14

一般setting 內wifi ,咪有個公仔係文字前面, 個公仔係單色, 現係彩色(好似samsung 手機個setting , ...
JVC 發表於 2013-7-20 17:47



我用 Fatty2冇APP 會彈, BT 全冇問題! 我睇係V88 本身問題了!
作者: TOMMY6041    時間: 2013-7-20 19:18

請問是否usb port 不能充電?
另外是否不及原道mini one窄及薄?

謝謝!
e-ghost 發表於 2013-7-20 18:53


usb port充唔到,但可以用轉接線

原道,係大陸人人都知原道做功...... 冇咩人買!  係唔明HK個個係都要買有問題的!
作者: JVC    時間: 2013-7-20 20:17

usb port充唔到,但可以用轉接線

原道,係大陸人人都知原道做功...... 冇咩人買!  係唔明HK個個係都要買有 ...
TOMMY6041 發表於 2013-7-20 19:18



    賣點, 用到ipad mini 套!!~.~
作者: TOMMY6041    時間: 2013-7-20 22:59

賣點, 用到ipad mini 套!!~.~
JVC 發表於 2013-7-20 20:17


用到個套有咩用... ! 都冇機用!
作者: MrKFung    時間: 2013-7-20 23:09

我用 Fatty2冇APP 會彈, BT 全冇問題! 我睇係V88 本身問題了!
TOMMY6041 發表於 2013-7-20 19:14

Puzzle & Dragons玩唔玩到????
作者: TOMMY6041    時間: 2013-7-21 01:12

本帖最後由 TOMMY6041 於 2013-7-21 01:48 編輯
Puzzle & Dragons玩唔玩到????
MrKFung 發表於 2013-7-20 23:09


冇玩過....  googleplay找不到,上網找出的apk 都不能使用! BTW 我手機都找不到- -' 日本先可以DL ?
作者: MrKFung    時間: 2013-7-21 01:57

本帖最後由 MrKFung 於 2013-7-21 10:48 編輯
冇玩過....  googleplay找不到,上網找出的apk 都不能使用! BTW 我手機都找不到- -' 日本先可以DL ? ...
TOMMY6041 發表於 2013-7-21 01:12

麻煩晒~~~謝謝
想搵番部7.9"可以玩到P&D的機=0=
作者: JVC    時間: 2013-7-21 11:00

麻煩晒~~~謝謝
想搵番部7.9"可以玩到P&D的機=0=
MrKFung 發表於 2013-7-21 01:57



    美版PAD .... root 左都打到...
作者: TOMMY6041    時間: 2013-7-21 17:49

美版PAD .... root 左都打到...
JVC 發表於 2013-7-21 11:00


THX 做少樣野
作者: JVC    時間: 2013-7-22 16:39

Chuwi V88 (not S) 同Fatty2 其實有冇分別除左個case , 同RAM
現用V88s 個BT 係過唔到file ...同發現用上一版Firmware 好似仲定過新個隻SDK 2.0 >.< 想出多部用, 但V88 同Fatty2差不多價... V88 就有2Gram  但SD 凸出左D 同電比Fatty2 小D ...
作者: TOMMY6041    時間: 2013-7-22 17:56

Chuwi V88 (not S) 同Fatty2 其實有冇分別除左個case , 同RAM
現用V88s 個BT 係過唔到file ...同發現用上 ...
JVC 發表於 2013-7-22 16:39



但使用上Fatty2係冇任何問題! V88 就....  

如果Fatty2 係2G RAM 唔會有人買V88同MINI1 lo

SO FAR 1G RAM 用左甘耐都用唔曬....
作者: JVC    時間: 2013-7-22 18:54

但使用上Fatty2係冇任何問題! V88 就....  

如果Fatty2 係2G RAM 唔會有人買V88同MINI1 lo

SO FAR ...
TOMMY6041 發表於 2013-7-22 17:56



    Fatty2 個BT 可否過file ?? 手機對平板!
作者: forbetter    時間: 2013-7-22 21:09

我部Fatty2嘅藍牙都有問題,認得到我個外置GPS,但用唔到。
我侄仔有個藍牙耳筒,認都認唔到。
我本打算買個藍牙音箱仔,但擔心佢用唔到,未敢買。

話時話,除左藍牙之外,部Fatty2真係冇乜問題,原道M1馳為V88似乎小問題多D。少左1G Ram都唔覺有乜影響。
作者: TOMMY6041    時間: 2013-7-23 02:07

Fatty2 個BT 可否過file ?? 手機對平板!
JVC 發表於 2013-7-22 18:54


藍牙測試  

Fatty2 To I9100
過一張1.8MB的相片用了18秒

沒有任何問題出現!

PART3 有講的- -
作者: TOMMY6041    時間: 2013-7-23 02:08

我部Fatty2嘅藍牙都有問題,認得到我個外置GPS,但用唔到。
我侄仔有個藍牙耳筒,認都認唔到。
我本打算買 ...
forbetter 發表於 2013-7-22 21:09


藍牙要個ROM支援,先用到!
作者: forbetter    時間: 2013-7-23 08:28

我用緊跟機個原裝ROM。係咪呢個ROM唔得?
作者: TOMMY6041    時間: 2013-7-23 15:04

我用緊跟機個原裝ROM。係咪呢個ROM唔得?
forbetter 發表於 2013-7-23 08:28


有可能,刷果個ROM喇
作者: forbetter    時間: 2013-7-23 23:05

本帖最後由 forbetter 於 2013-7-24 23:28 編輯

我之前部原道刷機變磚!我有好大心理障礙。

今日帶埋部機去試藍牙音箱。哈,認到喎,搞掂,買左。而家充緊電,明日至玩。

我估個ROM用藍牙應該冇問題,係我唔識用唧。
作者: forbetter    時間: 2013-7-24 23:32

本帖最後由 forbetter 於 2013-7-24 23:35 編輯

貼唔到圖。Sorry。
作者: TOMMY6041    時間: 2013-7-25 17:56

貼唔到圖。Sorry。
forbetter 發表於 2013-7-24 23:32


貼唔到圖-.-?  WHY?
作者: forbetter    時間: 2013-7-25 18:21

貼唔到圖-.-?  WHY
TOMMY6041 發表於 2013-7-25 17:56



  想話貼張藍牙音箱嘅圖,不過試左幾次,都係唔識貼。

我將張圖上載左去 Dropbox,然後將條link paste 上來。張圖唔識自動顯示,只係得條  link。
作者: TOMMY6041    時間: 2013-7-25 20:51

想話貼張藍牙音箱嘅圖,不過試左幾次,都係唔識貼。

我將張圖上載左去 Dropbox,然後將條link paste  ...
forbetter 發表於 2013-7-25 18:21


直接用EPC 上傳咪得!
作者: forbetter    時間: 2013-7-25 21:13

2013-07-24 23.19.58_1~01.jpg

圖片附件: 2013-07-24 23.19.58_1~01.jpg (2013-7-25 21:10, 130.04 KB) / 下載次數 75
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1560691&k=3c749007134183018f750bb2881d02e5&t=1782617881&sid=1t4a59SAj8


作者: forbetter    時間: 2013-7-25 21:14

直接用EPC 上傳咪得!
TOMMY6041 發表於 2013-7-25 20:51



上傳圖片原來咁簡單。Thank you ching。
作者: devinchan    時間: 2013-7-26 00:12

想問問ROOT機時,按完ADB無反應既?已開USB DEBUG





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2